Ga naar inhoud

nelly1703 : 17 januari 2019 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goede morgen dames,

 

Ik ben kapster en 41 jaar,getrouwd en een dochter.

 

Heb 6,5 jaar geleden een borstvergroting gehad,eurosilicone 280 cc voor de spier.Had lege c cup door fanatiek sporten .

 

zit nu op een 75 e,ik ben 1.58 en weeg 60 kg, dus zien er super uit.

 

Toch ga ik voor een prothese wissel, want wil toch iets meer volume bovenop en draag nu ook push up beha’s,en zou graag gewone willen dragen, maar dan vind ik ze iets te klein ogen

 

ben bij dr nio geweest en zijn op de mentor corse 550 cc gekomen, hij zegt dat het 1 A1,5 maat groter wordt...

 

projectie wordt zeker 3cm groter.

 

mijn vraag is ? Of het niet al te rond wordt aan de bovenkant( gaan voor de spier, genoeg bedekking),maar toch nog iets van natuurlijk gaan vallen.

Ga nu zo twijfelen.

Ben ook benieuwd of het wel ong 1 cupmaat groter wordt of 1,5 met 3,1 projectie verschil.

 

Wordt op donderdag geopereerd en hij vertelde dat ik maandag gewoon weer kon werken,

 

Met de eerste vergroting ging ik 1,5 week later weer werken en volgende dag, liep ik alweer buiten, en schijnt dat de 2 de keer minder pijnlijk is.

 

Vind het stiekem toch wel spannend...

 

 

Heel verhaal, hoop dat jullie het nog snappen, en hoop wat antwoorden van jullie te krijgen, met dezelfde ervaringen.

 

alvast bedankt :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.