Ga naar inhoud

Pijn onder borst na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik had een vraagje over de pijn, ik ben nu vrijdag 3 weken na operatie, en heel tevreden over mijn borsten, pijn valt ook goed mee.

Ik heb wel een soort pijn onder de borst, meer naar de ribben, is dit normaal? Meer aan de boord van de sportbh.

En ik had ook nog een vraagje over het litteken, het litteken is wel wat dikker op sommige plaatsen, ik veronderstel dat dit deel is van de herstelling?

 

Groetjes

Charlotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎10‎-‎2018 om 16:09 zei Charlottevereecke:

Hallo,

 

Ik had een vraagje over de pijn, ik ben nu vrijdag 3 weken na operatie, en heel tevreden over mijn borsten, pijn valt ook goed mee.

Ik heb wel een soort pijn onder de borst, meer naar de ribben, is dit normaal? Meer aan de boord van de sportbh.

En ik had ook nog een vraagje over het litteken, het litteken is wel wat dikker op sommige plaatsen, ik veronderstel dat dit deel is van de herstelling?

 

Groetjes

Charlotte

Hai, Ik denk dat je onderband van je Bh te klein is of te strak zit. Wellicht kun je een tussenstukje kopen en ertussen plaatsen? Deze kun je bij Hunkemöller halen. Het littekenherstel duurt effe en wat je voelt is het littekenweefsel/bindweefsel. Dit heeft inderdaad met het herstel te maken. Na de 6 weken als alles POTDICHT zit kun je de LITTEKENS insmeren met bijv amandelolie en langzaam inmasseren. Heeft bij toen de boel versoepelt.

 

Fijn herstel verder

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Charlottevereecke!

Ik had dat ook, die pijn bij mijn bh borstband. Zoals hierboven gezegd net een blauwe plek gevoel.

Ik heb het bij mijn controle aan de verpleegkundige gevraagd en die zei dat dit heel normaal is. Komt omdat de huid wat gevoelig is doordat er natuurlijk gesneden en gehecht is, en doordat je 24/7 die bh aan hebt. Geen zorgen dus, is heel normaal :)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.