Ga naar inhoud

Bianca89 : 22 oktober 2018 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Boobmom:

Ok. Bii mij zal 275 eerder een C dan een D zijn. Dus ga denk ik dan ook voor 300

Een d cup is idd een mooi maatje . Maar de pc kijkt zo wie zo tijdens de oparatie zelf ook wat die het mooiste vind staan. Hij houdt het wel altijd op natuurlijk. Dus bij het aftekenen kan je nog eerlijk zeggen wat jou voorkeur is en hij geeft ook eerlijk zijn mening met een grapje. Toen ik over de 300cc begon zei die dat ik niet te veel op het internet moest kezen haha. :12: daar had die zeker ook een punt in, vertrouw of jezelf en het advies van de pc. En ze gaan zeker prachtig worden!!! Ik ben er gewoon verliefd op :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei NatasBrabant:

Wauw staat je goed hoor! Goed om te horen dat de operatie goed is verlopen. Door wie ben je geopereerd? Heb over 2 weken een consult bij kliniek Veldhoven :)

Ik ben door schiettecate geholpen . Leuke aardige vent met humor. En ik ben mega blij met het resultaat. En dan wordt het allen nog naar mooier als de protheses gaan zakken en alles zijn vorm gaat krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Chica82:

Fijn dat het zo goed gegaan is, ben blij voor je! Nu maar rustig gaan herstellen. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. 

Groetjes! 

Heb denacht overleefd. Goed geslapen en verder geen pijn. Die vrachtwagen is bij mij nog niet langs geweest. :36: kan gelukkig zelf omhoog komen door mijn onderbuikspieren aan te spannen. Zo hoef ik mijn borstspier niet te belasten. Ik moet alleen opletten dat ik niet te snel opsta. Dan krijg ik rond het borstgebied een misselijk gevoel. Na een lange tijd liggen ben ik even wat stijf, maar dat wordt weer snel soepel. Dus het valt me allemaal reuze mee. Ze zeggen dat je op dag twee pas de pijn ect krijgt. Maar gister had ik een beetje pijn. En nu alleen een drukkend gevoel. Dus dat je voelt dat alles op spanning staat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Atiz:

Waaw super dat het zo vlot gelopen is allemaal... 

hopelijk bij mij woensdag ook :D

 

Moet wel pas om 13u daar zijn... dus meer tijd om me zenuwachtig te maken. Succes nog! 

Succes morgen!!! Gaat allemaal goed komen! Waar heb je precies zenuwen voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei An1977:

Hoe was je consult?

ik vond het consult geweldig! Ik heb als PC Drs Mesters...en ze is echt heel fijn...meelevend, ze luistert goed. Ze had meteen door dat ik niet TE groot wilde.... dat het gewoon vooral om verfraaien gaat. En zo grappig, want dan lees je hier na en consult twijfel in de cc. Ik dacht, dat ga ik nie doen. en toch twijfel ik nu ook. Maar mag pas 14 jan onder het mes, dus heb tijd genoeg om na te denken hier over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bianca89:

Een d cup is idd een mooi maatje . Maar de pc kijkt zo wie zo tijdens de oparatie zelf ook wat die het mooiste vind staan. Hij houdt het wel altijd op natuurlijk. Dus bij het aftekenen kan je nog eerlijk zeggen wat jou voorkeur is en hij geeft ook eerlijk zijn mening met een grapje. Toen ik over de 300cc begon zei die dat ik niet te veel op het internet moest kezen haha. :12: daar had die zeker ook een punt in, vertrouw of jezelf en het advies van de pc. En ze gaan zeker prachtig worden!!! Ik ben er gewoon verliefd op :wub:

Klopt, als ik blijf twijfelen over de maat, besteld ze ze allebei en kiezen we op de dag van operatie pas! Maar ze gaf al aan dat die 275 een grote C kleine D zal zijn....en dan denk ik nu toch, ook door alles wat ik lees hier op forum, dat ik beter dat maatje meer kan pakken. het past bij mijn lichaam volgens PC en als ik dan op een Gewone D uitkom ipv C denk ik dat ik inderdaad een heel mooi maatje heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Chica82:

Goedemorgen! Laten we hopen dat die vrachtwagen niet meer komt! Haha, nu krijg je behalve mooie borsten ook nog een gespierde buik :)

Ik ben vandaag voor het laatst thuis, morgen weer werken... Best spannend! 

Haha twee vliegen in1 klap idd...mooie boobies en buikspieren. Spannend dat je morgen weer moet werken. Wat voor werk doe je? Waar kijk je eventueel tegen op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bianca89:

Haha twee vliegen in1 klap idd...mooie boobies en buikspieren. Spannend dat je morgen weer moet werken. Wat voor werk doe je? Waar kijk je eventueel tegen op?

Ik sta voor de klas en ben bang dat leerlingen het zien, maar volgens mij valt het niet zo op met een trui aan. Of dat ik pijn krijg ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Bianca89 hoe gaat het met je? Ik zie steeds zoveel namen langs komen op het forum dat ik af en toe even kwijt ben wie ik nou volgende haha! Fijn om te lezen dat de operatie zo is meegevallen, ben benieuwd hoe het nu met je gaat en hoe je herstel verloopt. Ik ben morgen over een week aan de beurt!! Ik heb voor 295 gekozen, ook na heel veel twijfel (alternatief was 245)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie hoi, ja het hersteld loopt bij mij voorspoedig. Ben nu 4 weken po en kan niet wachten om eindelijke normale BH’s aan te mogen en me boven lichaam weer te trainen. Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen pijn gehad en überhaupt last gehad. De eerste drie dagen alleen een drukkend gevoel op de borst. Dus alles ja mij reuze meegevallen. Ben ook erg blij met de maat nu. Zit nu op de 75 D dus hopelijk blijft het zo . Spannend dat je over een week aan de beurt bent!!! Hopelijk heb je ook een voorspoedig hersteld en kan je snel genieten van je nieuwe borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bianca89 wat fijn dat het je allemaal zo is meegevallen! En dat je er zo blij mee bent! Ben zo benieuwd op welke cupmaat ik uit ga komen. Wil ook niet to much,  gewoon wat bij mij past. 

Inmiddels is de week al om en ik ben morgen aan de beurt! Moet me morgen om 10.00 melden, zo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bianca89 

fijn dat het allemaal zo goed is verlopen bij jou. Mag ik vragen wat voor protheses je hebt laten plaatsen?? En 275 cc he?

 

ik heb 8 januari mijn operatie gepland staan bij dr. Verdonck.. twijfel wel nog over welke protheses ik zou pakken.. sebbin of mentor. Erg lastig allemaal om een keuze te maken:unsure:

 

heb jij een album aangemaakt. Zo ja, zou ik mogen meekijken? 

 

Liefs Slien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.