Ga naar inhoud

Bianca89 : 22 oktober 2018 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hi ik word 3dec ook in Veldhoven door dr schreinemacher geopereerd, 330:anatomisch voor de spier, zin in! 

Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag mijn medicatie alvast in huis gehaald! Hebben jullie overigens je medicatie nodig gehad? Hielp het dan ook ter verzachting van de pijn? En wat had je op recept gekregen van de pc?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Bianca89:

Vandaag mijn medicatie alvast in huis gehaald! Hebben jullie overigens je medicatie nodig gehad? Hielp het dan ook ter verzachting van de pijn? En wat had je op recept gekregen van de pc?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hoi hoi, 

 

Ik ben ook pasgeleden geopereerd in kliniek Veldhoven door dr. Schiettecatte. Precies dezelfde medicatie als jou voorgeschreven gekregen. Na de operatie toen ik net wakker was had ik stekende pijn aan mijn wonden. Toen heb ik nog extra medicatie op recept meegekregen. Zonodig oxycodon (morfine). Vooral die oxycodon hielp heel goed bij mij, haha. Maar heb die alleen 's nachts 2x nodig gehad. Na 3 dagen ben ik gestopt met de pijnmedicatie. 

 

Op het medicijndoosje zie je trouwens wel je naam en geboortedatum enzo staan, weet niet of je dat erg vind? Iedereen kan dit wel lezen op internet. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-10-2018 om 17:40 zei Bianca89:

Vandaag mijn medicatie alvast in huis gehaald! Hebben jullie overigens je medicatie nodig gehad? Hielp het dan ook ter verzachting van de pijn? En wat had je op recept gekregen van de pc?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Bianca89:

Vandaag de kliniek gebeld en ik mag mij maandag om 10:15 melden. Nu word het echt en ben zo mega benieuwd. Kijk er enorm naar uit en wil ben benieuwd hoe mijn boobies er straks uit gaan zien. :wub:

Leuk Bianca! Die arts is ook erg aardig. Ik ben daar ook op consult geweest, maar wilde achteraf grotere implantaten en daar wilde hij niet aan meewerken. Wel jammer! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag. Ben heel benieuwd. Ik ben vanochtend op consult geweest. Was net weg daar voordat jij binnen moest zijn. Was ook super tevreden met mijn PC. Maar moet nog tot 14 jan wachten. Wordt n lange aftel!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom ik was vandaag idd bij kliniek Veldhoven.

 

het is me allemaal super mee gevallen. 10:15 mocht ik mee naar boven. Mocht me omkleden en werden nog extra foto’s gemaakt. Daarna richting de slaapkamer, waar ik mijn infuus kreeg en al wat medicatie. Pc kwam langs om nog af te tekenen en alles door te bespreken. Het zou 275 of 300 cc worden. Ik had aangegeven dat mijn voorkeur 300 was. Maar hij gaf aan dat ik met die maat wel op een e cup kwam. Dat klonk erg groot :blink: Dus hij zou het gaan bekijken. De narcose was echt piece off cake :12: merkte niet eens dat ik weg viel. Ik werd 11:15 geholpen en 12;00 werd ik wakker. Was volop aan het praten en het eerste wat ik deed was gluren!!! Zo mooi!!!! En toen wist ik nog niet hoeveel er in zat. Pc kwam me al snel vertellen dat het 275 is geworden 300 werd te groot met verhouding van mijn lichaam. Maar ik ben echt mega blij, nu al. Kan er alleen maar naar kijken hihi. Ik stond eigenlijk om 12:45 al weer buiten was mega snel wakker, kletsen eten en klede me zelf zo wat om. De verpleegster was zelfs verbaast hoe fit ik was hahah.   Nu lekker thuis en gewoon chillen. :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bianca89:

@Boobmom ik was vandaag idd bij kliniek Veldhoven.

 

het is me allemaal super mee gevallen. 10:15 mocht ik mee naar boven. Mocht me omkleden en werden nog extra foto’s gemaakt. Daarna richting de slaapkamer, waar ik mijn infuus kreeg en al wat medicatie. Pc kwam langs om nog af te tekenen en alles door te bespreken. Het zou 275 of 300 cc worden. Ik had aangegeven dat mijn voorkeur 300 was. Maar hij gaf aan dat ik met die maat wel op een e cup kwam. Dat klonk erg groot :blink: Dus hij zou het gaan bekijken. De narcose was echt piece off cake :12: merkte niet eens dat ik weg viel. Ik werd 11:15 geholpen en 12;00 werd ik wakker. Was volop aan het praten en het eerste wat ik deed was gluren!!! Zo mooi!!!! En toen wist ik nog niet hoeveel er in zat. Pc kwam me al snel vertellen dat het 275 is geworden 300 werd te groot met verhouding van mijn lichaam. Maar ik ben echt mega blij, nu al. Kan er alleen maar naar kijken hihi. Ik stond eigenlijk om 12:45 al weer buiten was mega snel wakker, kletsen eten en klede me zelf zo wat om. De verpleegster was zelfs verbaast hoe fit ik was hahah.   Nu lekker thuis en gewoon chillen. :beach:

Mag ik vragen wat jouw voorsituatie was? Je cup-maat? Want ik kan ook kiezen tussen 275-300. Ze kunnen beiden zei mijn PC. Maar ook ik ben bang dat een miss net te groot is dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaw super dat het zo vlot gelopen is allemaal... 

hopelijk bij mij woensdag ook :D

 

Moet wel pas om 13u daar zijn... dus meer tijd om me zenuwachtig te maken. Succes nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bianca89:

@Boobmom ik had hiervoor een kleine b en zou met de 275 cc waarschijnlijk uitkomen op een kleine d cup. Persoonlijk vind ik dat zelf groot zat. Het is overigens duel plane geplaatst 

Ok. Bii mij zal 275 eerder een C dan een D zijn. Dus ga denk ik dan ook voor 300

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.