Ga naar inhoud

Bianca89 : 22 oktober 2018 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben Bianca 29 jaar en heb op 22 okt mijn operatie gepland staan voor een borstvergroting bij kliniek Veldhoven. Ik ben een sportieve vrouw en werk in een moeder en kind huis. Ik wil al vanaf mijn 16e grotere borsten en nu durf ik eindelijk de stap te nemen. Wel vind ik het erg spannend wat het uiteindelijk resultaat gaat worden en twijfel ik nog steeds in het aantal cc’s. Ik heb nu zelf een kleine B en heb bij de passessie, 275 en 300 gepast. De chirurg vond zelf de 275 het meeste bij mijn postuur passen, maar opblijf twijfelen. Ik ben namelijk bang dat ik de 275 snel te klein ga vinden. Maar de 300cc vond ik weer wat groot. Terwijl het maar 25 cc schilt. Maar voor mijn gevoel al een groot verschil geeft . Ik zal de foto’s nog even toevoegen aan mijn album. Ik hoor graag jullie ervaringen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit zijn de foto’s van de passessie. En de laatste is nu mijn huidige maat. De doelstelling van mijn borstvergroting is dat het natuurlijk blijft

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bianca89

hoi :) 

Ik word zelf 24 oktober geholpen en krijg normaal 300cc. Ik kom van een kleine A en zou op een C uitkomen. Meer hoefde voor mij niet omdat ik klein en vrij smal ben. 

Ik zit al enkele maanden op het forum en heb uit de verhalen geleerd dat als je twijfelt tussen 2 maten, je voor de grootste moet kiezen.

Succes en laat zeker weten wat het zal worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Atiz:

@Bianca89

hoi :) 

Ik word zelf 24 oktober geholpen en krijg normaal 300cc. Ik kom van een kleine A en zou op een C uitkomen. Meer hoefde voor mij niet omdat ik klein en vrij smal ben. 

Ik zit al enkele maanden op het forum en heb uit de verhalen geleerd dat als je twijfelt tussen 2 maten, je voor de grootste moet kiezen.

Succes en laat zeker weten wat het zal worden!

Hoi, heb je alleen 300 cc gepast of ook nog anders maten. Een c cup is inderdaad een mooie maat. Vind het zelf inderdaad altijd wel belangrijk dat het niet te nep wordt. Zat er desnoods aan te denken om wel mijn voorkeur voor 300cc aan te geven ende chirurg tijdens de operatie te laten bepalen wat het beste staat. Want hij zou wel beide maten bestellen en tijdens de operatie bekijken wat het mooiste staat. Omdat het dan er altijd weet anders uit ziet dan tijdens het passen. Maar jij gaat 24 okt! Spannend!! Welk kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boobmom:

Hoi Bianca. Ik vind t allebei prachtig en natuurlijk qua maat. Ik heb zelf 22e mijn eerste consult bij Velthuis Eindhoven. Twijfel nog of ik bii kliniek Veldhoven ook een consult neem. 

Hoi, dankje voor je reactie. Spannend dat je de 22ste je consult heb. Ik vond het passen echt een feestje... haha. Vond het gewoon jammer toen ik de pas protheses weer eruit moest halen. Voelde best lekker aan !! Weet je al wat je ongeveer wil qua cupmaat? Ik voelde me bij Veldhoven echt gehoord en ze namen rustig de tijd voor me. Ik heb gekozen voor Veldhoven omdat hij voor mij gewoon goed aanvoelde en het klikte met de chirurg die mij gaat behandelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bianca89:

Hoi, dankje voor je reactie. Spannend dat je de 22ste je consult heb. Ik vond het passen echt een feestje... haha. Vond het gewoon jammer toen ik de pas protheses weer eruit moest halen. Voelde best lekker aan !! Weet je al wat je ongeveer wil qua cupmaat? Ik voelde me bij Veldhoven echt gehoord en ze namen rustig de tijd voor me. Ik heb gekozen voor Veldhoven omdat hij voor mij gewoon goed aanvoelde en het klikte met de chirurg die mij gaat behandelen. 

Ik had voor mijn zwangerschappen een C cup, wil nu graag naar een volle C of een kleine D.... Niet veel groter dan dat ik gewend was. Vind het wel heel erg lastig inplannen wanneer ik de operatie laat doen. Ben kapster en dat is een zwaar beroep....heeft lang herstel nodig. Vandaar dat ik voor Velthuis kies....zij hebben een speciaal herstel programma...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bianca89 lastig kiezen he! Op de 1e foto kijk je blijer, weet niet of dat met de maat had te maken of gewoon omdat je het passen zo'n feest vond haha! Vind het beide mooi bij je staan!

 

Ik heb zelf een hele kleine A en kon kiezen voor 255cc en 295cc. ik had zelf al een beetje in mn hoofd dat 255 wel prima was voor mij, maar na een 2e passessie waarbij ik ook mijn vriend had meegenomen vonden zowel de arts als mijn vriend dat ik 295 prima kan hebben. Ik heb ook aangegeven dat het er wel natuurlijk uit moet blijven zien en dat ik geen "Pamela" wil worden. Dat past ook helemaal niet bij me, aangezien ik maar een tenger en lang lijf heb. De pc gaf aan dat het verschil in volume naar voren maar 2mm zou zijn, maar voor jezelf lijkt het een enorm verschil tussen 2 maten! Misschien omdat je zelf meer vanaf bovenaf kijkt? Ik ga nu voor 295, maar de twijfel bij mezelf blijft. Vraag me ook af of die nog voor de operatie verdwijnt haha!

 

Het lastige is ook dat het er bij iedereen weer anders uit komt te zien. Succes met je beslissing! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Bianca89:

Hoi, heb je alleen 300 cc gepast of ook nog anders maten. Een c cup is inderdaad een mooie maat. Vind het zelf inderdaad altijd wel belangrijk dat het niet te nep wordt. Zat er desnoods aan te denken om wel mijn voorkeur voor 300cc aan te geven ende chirurg tijdens de operatie te laten bepalen wat het beste staat. Want hij zou wel beide maten bestellen en tijdens de operatie bekijken wat het mooiste staat. Omdat het dan er altijd weet anders uit ziet dan tijdens het passen. Maar jij gaat 24 okt! Spannend!! Welk kliniek?

 

Ik heb iets onder 300 gepast en iets net erboven (exact hoeveel weet ik niet meer). 300 was het eerste en daar waren zowel de verpleegster, ik als mn vriend onmiddellijk enthousiast over. 

Ik woon, in tegenstelling tot de meesten hier, in België en heb gekozen voor de Atlaskliniek in Meise.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op het forum.

Lastig he om de maat te kiezen? 

Ik ben vorige week geopereerd en heb tot het laatste moment zitten dubben over de maat. Ik kan je alleen vertellen wat ik meenam in de overweging. Op de eerste foto lijken je borsten idd groter maar ik vind het ook vaak een vertekend beeld geven omdat je het truitje strak trekt. Ik weet niet wat je doorgaans aantrekt maar de meeste truitjes lopen toch iets door vanaf de onderpool richting buik. Daar komt bij dat je een grote borst met een bh kleiner kan laten lijken en visa versa. Je zou natuurlijk altijd nog een passessie kunnen aanvragen en passen met een van jouw kledingstukken. 

Ik vind de eerste foto zoiezo niet nep ogen en denk dat dit ook bij je verhouding past. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Atiz ja het is ook fijn als meteen iedereen het overeens is over de zelfde maat. Ik weet dat mij man juist met het passen over de 275 enthousiast was en bij de 300 vond hij het to much hahaha. Waardoor ik dus extra twijfel over de 300. Maar nu gaat die weer zeggen het verschil is niet zo groot dus beide is mooi. Snap jij hem nog haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Boobmom:

Er wordt zoals ik hier lees vaak voor grootste aantal Cc gekozen. Je hoort vaak dat je achteraf toch liever een maatje groter had gehad. 

Dat klopt zeker. Een vriendin van mij heeft in juli al een bv gedaan. Had een a cup begeeft 300 cc gedaan. Geeft nu ook aan dat ze achteraf wel een maat groter had gewild. Want de grote van je borsten schijnt snel te wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Simplyflat:

Hoi welkom op het forum.

Lastig he om de maat te kiezen? 

Ik ben vorige week geopereerd en heb tot het laatste moment zitten dubben over de maat. Ik kan je alleen vertellen wat ik meenam in de overweging. Op de eerste foto lijken je borsten idd groter maar ik vind het ook vaak een vertekend beeld geven omdat je het truitje strak trekt. Ik weet niet wat je doorgaans aantrekt maar de meeste truitjes lopen toch iets door vanaf de onderpool richting buik. Daar komt bij dat je een grote borst met een bh kleiner kan laten lijken en visa versa. Je zou natuurlijk altijd nog een passessie kunnen aanvragen en passen met een van jouw kledingstukken. 

Ik vind de eerste foto zoiezo niet nep ogen en denk dat dit ook bij je verhouding past. Xx

Thnx voor je tips. Klopt idd dat je in jet dagelijks leven hele andere kleding draagt. Wat ik me wel af vraag. Wordt het niet to much met een bikini hahaha. Maar ik merk wel sinds ik mij deze week heb aangemeld op de forum en alle info dat mijn voorkeur steeds meer uit gaat naar 300. Hoeveel cc heb jij eigenlijk gekozen. En hoe is de eerste week tot nu tie bevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bianca89:

@Atiz ja het is ook fijn als meteen iedereen het overeens is over de zelfde maat. Ik weet dat mij man juist met het passen over de 275 enthousiast was en bij de 300 vond hij het to much hahaha. Waardoor ik dus extra twijfel over de 300. Maar nu gaat die weer zeggen het verschil is niet zo groot dus beide is mooi. Snap jij hem nog haha 

Net hetzelfde hier, ik twijfelde over iets groter, maar mijn vriend was bang dat het onmiddellijk te groot gaat zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

welkom op het forum! Fijn dat je operatie gepland staat!

 

ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr Verdonck in de Belgian Beauty Clinic. Ik wou het grootste dat erin kom omdat ik toch hoor dat vele spijt hebben van hun kleinere keuzes. 

 

Op de dag van de operatie lag er voor mij Motiva full progressieve plus gel in 275 en in 255 klaar. Verdonck ging op de operatietafel zelf kijken wat paste.

 

Ik werd wakker en hij is me komen vertellen dat het 255 is geworden aangezien ik een abnormaal strakke spier had en het dus zelfs al heel moeilijk was om dit erin te krijgen. 

 

Vind ik opzich prima. En 20-25 cc verschil is echt niets.. ga je zelfs amper zien.. de pasmodellen vallen altijd helemaal anders uit dan de effectieve protheses vind ik persoonlijk. Ze zeggen dat 150cc ongeveer 1 cupmaat zou zijn.

 

succes met je keuze!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bianca89:

Thnx voor je tips. Klopt idd dat je in jet dagelijks leven hele andere kleding draagt. Wat ik me wel af vraag. Wordt het niet to much met een bikini hahaha. Maar ik merk wel sinds ik mij deze week heb aangemeld op de forum en alle info dat mijn voorkeur steeds meer uit gaat naar 300. Hoeveel cc heb jij eigenlijk gekozen. En hoe is de eerste week tot nu tie bevallen?

Hoe je borst er uiteindelijk uit gaat zien is zelfs voor een pc moeilijk te voorspellen. Het is altijd een verwachting. Niet alleen de cc's maar ook het type prothese en de manier van plaatsen is van invloed op je resultaat. Je pc kan bepalen aan de hand van zijn metingen wat geschikt is voor je. Heb je al een idee wat voor prothese je wil? Worden ze dp of voor de spier geplaatst? 

Ik vond tijdens het passen dat 325cc een mooie maat zou zijn. Na veel lezen en sparren met andere meiden en ook met mijn pc heb ik bijna op de operatietafel besloten voor full profile en 375 cc te gaan:D deze zijn dual plane geplaatst. 

Als je vragen hebt schroom niet deze te stellen;)

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bianca89

 

Hoi, Ik heb de titel eventjes aangepast en topic verhuisd, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates en dadelijk voor je verslag, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.Door welke  pc word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel zetten.

 

Nu lekker aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

welkom op het forum! Fijn dat je operatie gepland staat!

 

ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr Verdonck in de Belgian Beauty Clinic. Ik wou het grootste dat erin kom omdat ik toch hoor dat vele spijt hebben van hun kleinere keuzes. 

 

Op de dag van de operatie lag er voor mij Motiva full progressieve plus gel in 275 en in 255 klaar. Verdonck ging op de operatietafel zelf kijken wat paste.

 

Ik werd wakker en hij is me komen vertellen dat het 255 is geworden aangezien ik een abnormaal strakke spier had en het dus zelfs al heel moeilijk was om dit erin te krijgen. 

 

Vind ik opzich prima. En 20-25 cc verschil is echt niets.. ga je zelfs amper zien.. de pasmodellen vallen altijd helemaal anders uit dan de effectieve protheses vind ik persoonlijk. Ze zeggen dat 150cc ongeveer 1 cupmaat zou zijn.

 

succes met je keuze!

 

xxx

Ja dat is het hem ook hè... die pas modellen zeggen niet alles met hoe het uiteindelijk er uit gaat zien. Dus dat vind ik ook wel spannend. Ik hoor vaak dat het juist ook kleiner uitvalt dan de pasmodellen. Weet niet of dit bij jou klopt? Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien. Ben je nu te vreden. Hoe is alles tot nu toe bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

@Bianca89

 

Hoi, Ik heb de titel eventjes aangepast en topic verhuisd, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates en dadelijk voor je verslag, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.Door welke  pc word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel zetten.

 

Nu lekker aftellen.

Ja zo spannend. Beging steeds hyperder te worden haha. De pc die mij gaat behandelen is Drs. D. Schiettecatte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Bianca89:

Ja dat is het hem ook hè... die pas modellen zeggen niet alles met hoe het uiteindelijk er uit gaat zien. Dus dat vind ik ook wel spannend. Ik hoor vaak dat het juist ook kleiner uitvalt dan de pasmodellen. Weet niet of dit bij jou klopt? Ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien. Ben je nu te vreden. Hoe is alles tot nu toe bevallen.

Bij mij zijn ze ook wel kleiner uitgevallen dan de pasmodellen. Vele kleiner.

 

maar ben nog maar 5 dagen po dus alles moet nog zetten! Heb eerste dagen echt veel pijn gehad ben ik wel eerlijk in. Heb best afgezien. Maar ben klein en smal dus alles moest ook heel erg mee rekken..

 

toen ik wakker was zei de pc ook meteen dat mijn spier echt abnormaal strak was waardoor het herstel toch weer net wat pittiger ging zijn.

 

uiteindelijke resultaat zie ik natuurlijk pas binnen een aantal maanden! Maar denk wel dat dat goed komt! Vertrouw Verdonck erop dat hij zijn uiterste best heeft gedaan en dat hij weet wat hij doet

 

 

succes met je keuze!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei MissAnissa:

Bij mij zijn ze ook wel kleiner uitgevallen dan de pasmodellen. Vele kleiner.

 

maar ben nog maar 5 dagen po dus alles moet nog zetten! Heb eerste dagen echt veel pijn gehad ben ik wel eerlijk in. Heb best afgezien. Maar ben klein en smal dus alles moest ook heel erg mee rekken..

 

toen ik wakker was zei de pc ook meteen dat mijn spier echt abnormaal strak was waardoor het herstel toch weer net wat pittiger ging zijn.

 

uiteindelijke resultaat zie ik natuurlijk pas binnen een aantal maanden! Maar denk wel dat dat goed komt! Vertrouw Verdonck erop dat hij zijn uiterste best heeft gedaan en dat hij weet wat hij doet

 

 

succes met je keuze!

 

xxx

Heb je een album waarin ik mag meekijken? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.