Ga naar inhoud

Blondje : 4 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag meiden

Het gaat nog steeds goed met mij, de zwelling is ook al minder, ik neem morgen eens foto's zodat jullie een idee hebben van wat het geworden is ;).

Elke dag leg ik wel nog ijs op de warme plekken van mijn borsten, wil zo vlug mogelijk mijn borsten zonder zwelling kunnen bewonderen :D.

Verder ben ik heel blij dat het op mijn spier geworden is want dat doet ook minder pijn :D,

mochten mijn siliconen nog wat zakken dan is het eigenlijk niet erg want ze zitten redelijk hoog nu.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Hoe is het nu na je operatie?

Ik ben erg benieuwd hoe het is geworden, je leest niet zo vaak 380 op de spier heb ik het idee.

Ik krijg 350 op de spier ook en ik heb soms toch twijfels of t niet te snel gaat zakken, en if de randen zichtbaar gaan worden.

Maar ja, zal maar vertrouwen op de arts hè?

Heb je al foto's gemaakt?

Je krijgt helemaal dezelfde prothesen als mij!

Enkel is het van mij 380 cc geweest.

Welke cup heb je nu?

Vertrouw de dokter maar ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Het gaat nog steeds goed met mij, de zwelling is ook al minder, ik neem morgen eens foto's zodat jullie een idee hebben van wat het geworden is ;).

Elke dag leg ik wel nog ijs op de warme plekken van mijn borsten, wil zo vlug mogelijk mijn borsten zonder zwelling kunnen bewonderen :D.

Verder ben ik heel blij dat het op mijn spier geworden is want dat doet ook minder pijn :D,

mochten mijn siliconen nog wat zakken dan is het eigenlijk niet erg want ze zitten redelijk hoog nu.

groetjes

Dag Blondje,

Fijn dat het goed met je gaat,ik had het je toch gezegd.

En je gaat merken het gaat van dag tot dag beter gaan.

En je hebt ze he,en je kan er al niet meer zonder he....

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Cheries :D!! ik kan het niet beter omschrijven dat het van dag tot dag telkens beter gaat :D.

En ik zie ze ook elke dag veranderen haha, ze worden zachter en soepeler, maar ik wrijf ze dan ook elke dag met nivea in,

je weet nooit dat dit helpt :1big_boobs:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Cheries :D!! ik kan het niet beter omschrijven dat het van dag tot dag telkens beter gaat :D.

En ik zie ze ook elke dag veranderen haha, ze worden zachter en soepeler, maar ik wrijf ze dan ook elke dag met nivea in,

je weet nooit dat dit helpt :1big_boobs:

x

Hoi Blondje,

Het is toch fijn he dat het alle dagen al wat beter gaat.

En wat dat insmeren met nivea betreft,het kan zeker geen kwaad he.

Ik smeer ze nu ook iedere dag in met bodylotion omdat ze de neiging hebben van te vervellen,

zal waarscheinlijk komen door dag en nacht een bh te dragen,maar er zijn er meer die daar

last van hebben heb ik gelezen dus...

En ben je blij met het resultaat?

Het blijft toch reuzefijn om ze te aanschouwen he niet?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt helemaal dezelfde prothesen als mij!

Enkel is het van mij 380 cc geweest.

Welke cup heb je nu?

Vertrouw de dokter maar ;)

x

Hai

Ja klopt, daarom ben ik ook zo nieuwschierig hoe het geworden is bij je.

Ik ga ook meer vragen hoor, ik had een c/d gevraagd wat dus 350 cc werd.

Maar ik ga die c weglaten en ga voor een d!

Dus er zal nog wel iets bij komen.

Ik heb nu 80 a/b, zie foto.

Hopelijk worden ze prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello girls

Ik heb onder mijn profiel een album aangemaakt met foto's voor en na tot nu toe.

Ik heb het wel wat beveiligd dat enkel vrienden het kunnen zien :67: , als je de foto's wilt zien, voeg mij dan gerust toe!

Groetjes

Blondje

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.