Ga naar inhoud

Blondje : 4 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Blondje,

Heel veel succes morgen!!! En ik wens je een goed herstel

toe,dat je maar zo min mogelijk pijn mag hebben.

Ben benieuwd naar je verslag.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Blondje,

Sorry wat laat, maar ben gisteren niet op het forum geraakt. Hopelijk is vandaag alles goed verlopen en heb je nie te veel pijn.

Maar een ding is zeker, je heb je :1bouncingboobs:

Een dikke proficiat en kijk uit naar je operatieverslag!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden!

Eerst en vooral bedankt voor jullie succeswensen, het doet mij deugd om zo gesteund te zijn :D.

En nu het lang verwachte verslag natuurlijk ;).

Om 7u45 waren we in de wellnesskliniek, want om 8u10 moest ik mij aanmelden.

Doordat de kliniek maar open gaat rond 8u hebben we nog een beetje gewacht in de auto en daarna mij gaan aanmelden.

Rond 8u30 kwam een verpleegster mij ophalen en werd ik naar mijn kamer gebracht. De kamer was niet zo groot en is met een gordijn gescheiden van de andere kamers.

Het is dan ook dagkliniek maar je ligt er wel in een goed bed :).

Daar kon ik mij omkleden en moest ik een vragenlijst invullen.

Om 9u kwam een andere verpleegster mij halen om naar de operatiekamer te gaan.

Ik vertelde haar nog dat ik vlug misselijk werd waardoor ze mij vooraf al iets kon geven tegen de misselijkheid achterna.

In de operatiekamer zelf moest ik gaan liggen en mijn armen spreiden, langs de ene kant werd mijn bloeddruk gemeten en langs de andere kant plaatsten ze de baxter.

In nog geen 5 minuten tijd droomde ik al weg. Van de operatie zelf herrinner ik mij flitsen: allerlei kleuren en lichten, precies of ik in een space shuttle zat :D.

Wanneer ze je naar je kamer brengen ben je heeeel dronke, ik zag alles dubbel maar kon toch niet slapen. Was veel te opgewonden om het resultaat te zien, ik voelde dan ook geen enkele pijn.

Na een paar minuten had ik door dat ik beter mijn ogen wat toe deed vooraleer te kijken want ik zag 4 borsten haha.

Ik sloot even mijn ogen en dan was ik wat bekomen en zette ik mij wat rechter in bed. Ondertussen was mijn familie daar al en kon ik een beetje praten, das wel leuk :D.

Nog steeds ervaarde ik eigenlijk weinig tot geen pijn enkel wat duizeligheid.

Om 13u werd ik ontslagen uit de kliniek en kon ik naar huis gaan, heel de rit in de auto heb ik eigenlijk geslapen en ben ik totaal niet misselijk geweest.

Eenmaal thuis installeerde ik mij in de zetel, met koelelementen op mijn borsten want die gloeiden heel erg en voelden ook hard aan. Daarna ging ik vroeg gaan slapen want was zoooo moe.

En nu zijn we reeds ochtend en kan ik echt niet klagen van de pijn! Enkel als ik macht moet geven op mijn armen (deuren openen, gordel omdoen,armen naar achteren,...) voel ik spierpijn.

Hopelijk blijft dit zo :D :D, ben natuurlijk erg tevreden, heb wel nog mijn sportbh niet durven afdoen om te kijken omdat ik bang ben dat ik hem niet meer juist aankrijg waardoor ik dan wel pijn zou hebben haha.

De maat in de sportbh is trouwens een 80 D, het is idd een D geworden zoals jullie voorspelden :D!

Groetjes en kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondje,

proficiat met je borsten. Zoals je de slaapverdoving omschrijft, heb ik het ook zo ervaren. Als ik jou was zou ik toch lekker gaan kijken hoor. Het is ook wel even lekker om de druk van de bh eraf te hebben. Ik heb hierdoor geen pijn gekregen. Nu lekker herstellen en je laten verwennen als het kan. Ik kan al weer veel doen en vind het moeilijk om me in te houden. Maar ik merk wel dat mijn energie wel een flinke knauw heeft gekregen. Dus echt rustig aan doen! Ga je later ook foto`s plaatsen?

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Blondje

Eerst en vooral een dikke proficiat met je nieuwe borsten. Leuk dat alles goed is verlopen en dat je niet zoveel pijn hebt.

Hoeveel cc heb je nu gekregen, voor of achter je spier?

Als je een sportbh heb D, dan zal je gewone BH een Cup E zijn... Als ik me ni vergis is je sport BH een maatje kleiner dan je BH maat in gewone BH.

Wooww zeg!

Ben benieuwd naar uw uiteindelijke resultaat!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondje,

Gefeliciteerd!!! :64: Alles is zo te lezen heel goed verlopen en je hebt ook niet te veel pijn, super gewoon! Wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen! Benieuwd naar je eerste picjes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel de indruk dat ze nog heel erg gezwollen zitten want ze gloeien en voelen keihard aan.

Maar na een paar dagen zal dat ook wel wegtrekken :125: .

Ondertussen heb ik al gekeken naar my new boobs en ze zien er goed uit, volgens dat de operatie nog maar een dag geleden is :D.

Ik probeer er binnenkort foto's op te zetten als die zwelling wat weg is enzo.

In de wk hebben ze voor de operatie ook nog foto's getrokken maar ben vergeten te vragen of ik die nog krijg.

Weet iemand van jullie dat?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondje,

Een dikke proficiat je hebt ze.

Tof dat ook voor jou alles zo goed verlopen is.

Raar want ook ik had bij de slaaproes hetzelfde gevoel,

van allemaal kleuren en flitsen ik omschreef het als zat ik

in een rollercoster.

Ja bij mij zag ik de foto's in mijn dossier zitten maar weet ook

niet of je die achteraf krijgt.

Rust nu maar goed en laat je goed verwennen,is héél goed voor het herstel :141:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha toch beetje raar he die verdoving, ik herriner mij ook nog dat ze mij vroegen doet dit pijn en dat ik ai ai ai zei maar

eigelijk ben ik die pijn niet echt gewaar geweest.

Yola, Ik ben dan toch het advies van dr visser gevolgd en voor de 380 cc gegaan vóór de borstspier.

Kan al niet wachten om nieuwe lingerie te gaan kopen :43: !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

proficiat met je nieuwe aanwinsten !!!

leuk ook dat je je al goed genoeg voelt om op het forum te komen !

ik word op 17/3 geopereerd in de WK . mij werd aangeraden om zelf op voorhand nog foto's te nemen ! als je achteraf de foto van de WK wil bijbestellen , kost je dat 50 euro !!

gr,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blondje,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Wat leuk dat je het zo goed ervaren hebt en vooral dat je zo weinig pijn hebt. Ik wens je een goed herstel en geniet er van.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee u ni te druk in maken, komt wel allemaal goed. Maar ja gemakkelijker gezegd dan gedaan, wacht maar tot het bijna mijn beurt is.

En zoals je zegt sinds je een datum hebt geprikt gaan de weken maar heel traag voorbij!

Nog even se, en het is zover.

Veel liefs,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Hoe is het nu na je operatie?

Ik ben erg benieuwd hoe het is geworden, je leest niet zo vaak 380 op de spier heb ik het idee.

Ik krijg 350 op de spier ook en ik heb soms toch twijfels of t niet te snel gaat zakken, en if de randen zichtbaar gaan worden.

Maar ja, zal maar vertrouwen op de arts hè?

Heb je al foto's gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.