Ga naar inhoud

Blondje : 4 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Heey meid,

Ik heb net heel je topic gelezen en wauw je bent echt al snel aan de beurt :D

Wat fijn dat het voor de spier kan is inderdaad minder pijn!

Hihi nou geloof me van een B naar C is niet veel verschil met 380 haal jij zeker wel een D maar je went er heel snel aan hoor :D

Ik ga lekker mee aftellen voor je en ben heel benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hé blondje,

Je gaat zeker op een zeer mooi cup uitkomen. Ik hoop ook op een volle C te komen, maar vrees ervoor. Denk dak blij ga mogen zijn met een kleine C of volle B...

Een vriendin van me is vorig week donderdag geopereerd, en kon ook maar max 265cc krijgen, maar wel voor de spier, en die heeft nu een volle B.

Ik krijg ze dan achter de spier, omdat ik te weinig weefsel heb, en ze zegt da ge anders de randen zou zien.

Waarom heb ik zo weinig weefsel, ik wou echt meer cc hebben!!

Bon nu ik over mijn vriendin bezig ben, die ook bij dr visser is geopereerd, die is al na een week terug aan het werk. 't Was vandaag haar eerste werkdag, en 't ging heel goed zei ze mij. Ook is ze met de auto naar het werk gereden, dus denk da je gerust terug met de auto kunt rijden na een week.

Allez 't zal er gauw zijn, en wij wachten u verslag af!

Vele groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Het is nu nog exact 2 weken voor de operatie, wie weet lig ik nu zelfs al op de operatietafel :D!

Ik ben 1.72m en weeg 65kg, denk dat het profiel hetzelfde zal zijn, maar ben er ook geen expert in haha. Naar welke kliniek ga jij Vrouwke 21? En wanneer krijg je de operatie?

Zo tof dat een vriendin van jou ook al de BV heeft ondergaan Yola! Je hebt dan al live kunnen meevolgen hoe het is en op welke zaken je kunt letten. Ook qua medicijnen is dit wss interessant.

Ik heb dr visser ook gevraagd of ik de zwelling met koelelementen mag afkoelen en ze raadde dit zelfs aan. Dus dat probeer ik zeker uit :D!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden,

Ik ben 168 cm en weeg zo'n 67 kilo.

ik ga ook 350 krijgen met xtra hoog profiel voor de spier, en heb nu een A. Ze schreef ook bij mij c/d op maar ik ga meer cc vragen bij de operatie. Ik wil echt een d.

Blijft raar dat het zoveel verschilt bij iedereen, mijn zus heeft een d gekregen vanaf een a met 230 cc ?????

ik kan ook niet wachten!

Ben vandaag net geholpen aan mijn a..beien....sad.gif au au....ben aardig op dreef dit jaar hihi.

Nu nog mijn ogen laseren en spataderen laten verwijderen, dan ben ik weer als nieuw4.gif4.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden,

Ik ben 168 cm en weeg zo'n 67 kilo.

ik ga ook 350 krijgen met xtra hoog profiel voor de spier, en heb nu een A. Ze schreef ook bij mij c/d op maar ik ga meer cc vragen bij de operatie. Ik wil echt een d.

Blijft raar dat het zoveel verschilt bij iedereen, mijn zus heeft een d gekregen vanaf een a met 230 cc ?????

ik kan ook niet wachten!

Ben vandaag net geholpen aan mijn a..beien....sad.gif au au....ben aardig op dreef dit jaar hihi.

Nu nog mijn ogen laseren en spataderen laten verwijderen, dan ben ik weer als nieuw4.gif4.gif

Alvast een mooie voornemens voor 2011 dus :D!

Bij mij wist dr visser te zeggen dat de cc ook afhankelijk is van welk profiel het best bij je past. Ik kon niet van 380 cc naar 400 cc gaan want dan ging ik een ander profiel prothesen hebben en ging dit niet mooi uitvallen.

425cc was dan meteen het volgende dat ik ging kunnen nemen maar dat vond ik echt wel groot.

Ik vertrouw dus op het advies van dr visser want denk echt dat ze mij begreep en dus ook de juiste maat kan aanmeten.

Maar als je groter wilt zou ik ook niet twijfelen om het te vragen!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Het staat vast, mijn nieuwe borsten komen eraan

Op 9 maart is het zover door Dr. Verdonck Wellnesskliniek

Weet iemand iets meer over deze dokter?

Ik ga van A NAAR C (330 cc onder de spier langs de borstplooi,monobloc)

Ik kijk er enorm naar uit maar ben erg zenuwachtig voor dat roesje of liever sedatie

Algehele narcose doen ze niet en daar ben ik al blij om dat zag ik helemaal niet zitten maar dat roesje weet niet hoor

Ik had gewoon graag alles beseft wat er ging gebeuren maar weet niet wat mijn toestand zal zijn na het inspuiten van het middel?

Iemand ervaringen mee?

Toevallig nog iemand die haar ingreep heeft op 9 maart in Wellness?

Groetjes Vannessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Het staat vast, mijn nieuwe borsten komen eraan

Op 9 maart is het zover door Dr. Verdonck Wellnesskliniek

Weet iemand iets meer over deze dokter?

Ik ga van A NAAR C (330 cc onder de spier langs de borstplooi,monobloc)

Ik kijk er enorm naar uit maar ben erg zenuwachtig voor dat roesje of liever sedatie

Algehele narcose doen ze niet en daar ben ik al blij om dat zag ik helemaal niet zitten maar dat roesje weet niet hoor

Ik had gewoon graag alles beseft wat er ging gebeuren maar weet niet wat mijn toestand zal zijn na het inspuiten van het middel?

Iemand ervaringen mee?

Toevallig nog iemand die haar ingreep heeft op 9 maart in Wellness?

Groetjes Vannessa

Hey Vanessa,

ik ga op 10 maart onder het mes in de WK bij Dr.Visser.

We krijgen allebei ongeveer evenveel,ik krijg één kant 300 cc en de andere 330 cc,zit nogal een verschil op daarmee.

Ik krijg ze ook onder de spier,benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Ik zal jou verslagje niet meer kunnen lezen voor het aan mij is,spijtig!!

Enne,die sedatie of da roesje,ik heb er ook wat schrik voor,maar ik heb hier al verschillende gelezen en sommige ondervinden het zoals een volledige narcose...die weten niks meer en andere horen ze dan nog babbelen in de OK.

Het zal van persoon tot persoon afhangen hoe je op de medicatie reageert,maar ik ga me erover zetten want anders komen die boobies er nooit e!!!

Kunnen samen aftellen,het zal er nu wel snel zijn.

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar het schijnt is het een echte aanrader die verdoving die je krijgt in de wellnesskliniek. Je weet er gewoon niets meer van maar bent toch niet volledig verdoofd waardoor je na de operatie minder versufd bent.

Doordat je zelf nog ademt en slikt ben je ook niet afhankelijk van een machine en dat vind ik toch ook een grote plus.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar het schijnt is het een echte aanrader die verdoving die je krijgt in de wellnesskliniek. Je weet er gewoon niets meer van maar bent toch niet volledig verdoofd waardoor je na de operatie minder versufd bent.

Doordat je zelf nog ademt en slikt ben je ook niet afhankelijk van een machine en dat vind ik toch ook een grote plus.

groetjes

Hey blondje,

ik hoop het echt,ik zal het jullie laten weten als't aan mij is geweest!! :-)

groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden,

Ik ben 168 cm en weeg zo'n 67 kilo.

ik ga ook 350 krijgen met xtra hoog profiel voor de spier, en heb nu een A. Ze schreef ook bij mij c/d op maar ik ga meer cc vragen bij de operatie. Ik wil echt een d.

Blijft raar dat het zoveel verschilt bij iedereen, mijn zus heeft een d gekregen vanaf een a met 230 cc ?????

ik kan ook niet wachten!

Ben vandaag net geholpen aan mijn a..beien....sad.gif au au....ben aardig op dreef dit jaar hihi.

Nu nog mijn ogen laseren en spataderen laten verwijderen, dan ben ik weer als nieuw4.gif4.gif

Amaai zeg Suzanne, een soort makeover? Nee maar ga je je ogen laten laseren? Waat ga je dit laten doen?

Ik wens je alvast succes voor je andere behandelingen dit jaar!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Het staat vast, mijn nieuwe borsten komen eraan

Op 9 maart is het zover door Dr. Verdonck Wellnesskliniek

Weet iemand iets meer over deze dokter?

Ik ga van A NAAR C (330 cc onder de spier langs de borstplooi,monobloc)

Ik kijk er enorm naar uit maar ben erg zenuwachtig voor dat roesje of liever sedatie

Algehele narcose doen ze niet en daar ben ik al blij om dat zag ik helemaal niet zitten maar dat roesje weet niet hoor

Ik had gewoon graag alles beseft wat er ging gebeuren maar weet niet wat mijn toestand zal zijn na het inspuiten van het middel?

Iemand ervaringen mee?

Toevallig nog iemand die haar ingreep heeft op 9 maart in Wellness?

Groetjes Vannessa

Hé Vanessa,

Proficiat met je datum. 't zal ni lang duren of het is aan uw beurt.

Nog een WK fan ;) nu zijn we toch met een aantal, als ik mij ni vergis zullen de operatie als volgt zijn: jolanda, Blondje, Vanessa, Peggy, Zilverenmaan samen met mezelf. Ik weet niet of ik iemand mis, maar ik ben alleziens als zeer benieuwd naar al jullie verslagen voor het mijn beurt is!

dr Verdonck ken ik niet, maar anders moet je eens zoeken op dr Verdonck (ongeveer links bovenaan op het forum heb je een zoek functie). De meesten onder ons worden geholpen door dr Visser...

Ja ik sta nu ook ni direct te springen voor die sedatie, maar wil daar eerlijk gezegd ni te veel over piekeren het moet toch gebeuren...

Amaai zeg iedereen gaat zoveel cc plaatsen... die van mij gaan daar niks tegenover zijn :( (240cc, onder de spier, insnede via borstplooi). Maar ja, mijn advies van dr Visser was ook, er kan gewoon ni meer bij u in. Dus je kan je al inbeelden welke cup ik nu heb, AA(A) dus... Volgens de dokter zal ik zeker blij zijn met mijn nieuwe boobies!

Allez hoor jullie nog wel, leuk dat we allemaal samen kunnen aftellen.

Groeten

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar het schijnt is het een echte aanrader die verdoving die je krijgt in de wellnesskliniek. Je weet er gewoon niets meer van maar bent toch niet volledig verdoofd waardoor je na de operatie minder versufd bent.

Doordat je zelf nog ademt en slikt ben je ook niet afhankelijk van een machine en dat vind ik toch ook een grote plus.

groetjes

Wel Blondje, dat maakt mij nu ook wel geruster dan als we een echte narcose zouden krijgen...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo,

Bedankt van je antwoord ja de sedatie is in ieder geval beter als narcose daar ben ik van overtuigd ,zal me idd wel niet te druk erin maken het moet gewoon he het resultaat maakt wel alles goed,de weken gaan ergtraag sinds de datum geprikt is over precies 2 weken deze tijd heb ik mijn boobies al.

Ik blijf jullie commentaren lezen en ik zet er mijn operatie verslag zeker op.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo,

Bedankt van je antwoord ja de sedatie is in ieder geval beter als narcose daar ben ik van overtuigd ,zal me idd wel niet te druk erin maken het moet gewoon he het resultaat maakt wel alles goed,de weken gaan ergtraag sinds de datum geprikt is over precies 2 weken deze tijd heb ik mijn boobies al.

Ik blijf jullie commentaren lezen en ik zet er mijn operatie verslag zeker op.

xxx

Nee u ni te druk in maken, komt wel allemaal goed. Maar ja gemakkelijker gezegd dan gedaan, wacht maar tot het bijna mijn beurt is.

En zoals je zegt sinds je een datum hebt geprikt gaan de weken maar heel traag voorbij!

Nog even se, en het is zover.

Veel liefs,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Vanessa,

Proficiat met je datum. 't zal ni lang duren of het is aan uw beurt.

Nog een WK fan ;) nu zijn we toch met een aantal, als ik mij ni vergis zullen de operatie als volgt zijn: jolanda, Blondje, Vanessa, Peggy, Zilverenmaan samen met mezelf. Ik weet niet of ik iemand mis, maar ik ben alleziens als zeer benieuwd naar al jullie verslagen voor het mijn beurt is!

dr Verdonck ken ik niet, maar anders moet je eens zoeken op dr Verdonck (ongeveer links bovenaan op het forum heb je een zoek functie). De meesten onder ons worden geholpen door dr Visser...

Ja ik sta nu ook ni direct te springen voor die sedatie, maar wil daar eerlijk gezegd ni te veel over piekeren het moet toch gebeuren...

Amaai zeg iedereen gaat zoveel cc plaatsen... die van mij gaan daar niks tegenover zijn :( (240cc, onder de spier, insnede via borstplooi). Maar ja, mijn advies van dr Visser was ook, er kan gewoon ni meer bij u in. Dus je kan je al inbeelden welke cup ik nu heb, AA(A) dus... Volgens de dokter zal ik zeker blij zijn met mijn nieuwe boobies!

Allez hoor jullie nog wel, leuk dat we allemaal samen kunnen aftellen.

Groeten

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

al de WK dames in één topic ! leuk !

ik wordt op 17 maart door dr. Verdonck geopereerd !

die slaapverdoving is leuk hoor ! beetje vreemd voor de omgeving ... huilen ... op je moeder roepen ... en 10x dezelfde domme vragen stellen

en het leukste ... achteraf weet je er zelf niks van !!!

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

al de WK dames in één topic ! leuk !

ik wordt op 17 maart door dr. Verdonck geopereerd !

die slaapverdoving is leuk hoor ! beetje vreemd voor de omgeving ... huilen ... op je moeder roepen ... en 10x dezelfde domme vragen stellen

en het leukste ... achteraf weet je er zelf niks van !!!

gr ,

anneken

Haha idd! en ze kunnen je niets kwalijk nemen want het komt door de verdoving :D!

Vandaag belde de WK mij op om te laten weten dat ik om 8u10 mij moet aanmelden en mag ik als eerste onder het mes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha idd! en ze kunnen je niets kwalijk nemen want het komt door de verdoving :D!

Vandaag belde de WK mij op om te laten weten dat ik om 8u10 mij moet aanmelden en mag ik als eerste onder het mes!

Hey Blondje,

Fijn dat jij je uur al hebt.

Ik ben 2weken geleden ook geopereerd door dr.Visser,en moest ook om 10na8 daar zijn.

En ik was al iets na de middag terug thuis.

Veel succes nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik moet zeggen dat ik niet op ben van de zenuwen :P.

Ik probeer er zelfs niet zoveel aan te denken maar vrees dat ik nerveus zal zijn eens ik daar in mijn shortje sta :65: .

Hoe was jouw operatie Cheries? Tevreden?

Goed nieuws dat je al zo vroeg thuis bent dan :D!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja hoor ik ben tevreden,ik heb er ook zo lang op gewacht he.

En alles waar ik mij zorgen over maakte viel reuze mee dus,ik

heb echt geen reden tot klagen.

De slaaproes daar was ik bang voor maar dat viel heel goed mee,

je weet en voelt echt niets.Ook achteraf ben je niet ziek ofzo,

ja ik vroeg sommige dingen wel enkele keren opnieuw,en de verpleegster

vroeg aan mijn man of hij een haag ging planten heel raar had ik allemaal

zitten vertellen maar weet hier totaal niets van.

Als je nog vragen heb stel ze gerust als ik je kan antwoorden zal ik het zeker doen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè blondje

Jij ook 4 maart!

Bij mij zijn de zenuwen begonnen!

Hoe is het bij jou?

Ik ga vandaag de laatste boodschapjes doen en nog even een extra jogging pak halen

Arnica druppels,en littekencrem,ga ik vanaf vandaag maar meteen smeren!

Hoe laat moet jij vrijdag? Ik 09:00 lekker vroeg!

Zo benieuwd !!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.