Ga naar inhoud

Blondje : 4 maart 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey meiden

Ik heb al ontzettend veel gelezen hier op het forum en word er enkel maar vrolijk van.

Ik ben een meid van 20 jaar en vind mijn borsten al jaren te klein (ik heb nu een b-cup).

Ook heb ik redelijk grote tepels en schiet er al niet meer veel 'borst' over.

Altijd spookte het al in mijn hoofd om een borstvergroting te laten uitvoeren maar ik wilde steeds nog wachten tot ik ging gaan werken.

Na lang twijfelen besloot ik om toch al eens informatie op te zoeken. omdat ik wel een week les kan missen en als je werkt dan moet je onmiddellijk verlof aanvragen.

Ik kwam uit op de site van de wellnesskliniek. De promotie die ze aanbieden voor de monobloc siliconen aan 1999 euro sprak meteen tot mijn verbeelding.

In vergelijking met andere klinieken is dit een spotprijsje.

Dinsdag 15 februari 2011 mag ik op consultatie bij Dr Visser.

Ik hoop dat dit goed gaat meevallen want zelf weet ik nog niet voor welke maat ik zou gaan,

ik dacht aan een grote C.

Ik ben wel nog wat bang voor de pijn die het met zich meebrengt :unsure:

maar dit is wss heel afhankelijk van persoon tot persoon.

Ladies die mij tips of advies kunnen geven of die zelf ook hier werden geopereerd onlangs mogen zeker iets posten

Groetjes! :53::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai!

Ik word 31 maart geopereerd door dr visser, ik ga van een A naar een D hopelijk!

Heb je al enig idee hoe je het wil? Incisie plaats, voor óf achter de spier?

Heb je speciaal gekozen voor deze pc? Ik wel namelijk, en omdat ze geen narcose gebruiken omdat ik daar niet tegen kan.

Óf is t de prijs die t m doet? ;)

Ik heb als eerste op pc gezocht, uiteindelijk kwam ik bij haar uit en ben ik gegaan.

Ik kan niet wachten , ben er de hele dag mee bezig :lol:

Ik ben benieuwd wat ze gaat doen, het zal kort maar krachtig zijn, maar FAM weet je wel waar je aan toe bent.

Succesgr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik word nu op 10 maart geopereerd door dr.visser. Ik kijk er al nr uit, zoals zilvermaan het zegt,ik zie nu ook overal :1bouncingboobs: ,ik ben ook al serieus aan het aftellen!!

Ik heb ook een grote C -kleine D gevraagd,maar dr.Visser kijkt of je genoeg weefsel hebt om een grote prothese in te krijgen. Ik krijg 300 en 330 cc ingepland,hoop op een D uit te komen,maar met een mooie volle C zal ik ook al héél content zijn!!

Bij mij word het achter de spier geplaats,omdat ik te weinig weefsel heb.

Veel succes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Hoe toevallig normaal ging ik ook op 31 maart geopereerd worden maar omdat dit niet paste voor mij staat de datum op 14 april gepland.

Eerst en vooral was het de prijs die mij aantrok. Ik was eerst wat wantrouwig maar toen ik de vele goeie reacties over dokter Visser las ben ik ervan overtuigd dat ze een goeie dokter is.

Ik zou vragen om het in te planten voor mijn borstspier of ertussen denk ik. Ik heb gelezen dat dat een mooi resultaat geeft en niet zo pijnlijk is maar dan heb je wel voldoende weefsel nodig.

Het enige dat ik echt niet wil is dat het als twee ronde bollen overkomt, dat het precies twee appelsienen lijken die erop geplaatst werden haha.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag blondje,

Nog even en je hebt je consultatie, super spannend he! Komt wel goed, mijn dochtertje wordt die dag 2 :)

Heb jij dan direct aan telefoon een datum vastgelegd voor de operatie zelf? Vond je dat niet wat riskant?

Nu 't is wel je vindt veel goede commentaar van dr Visser, en als je zo zeker bent waarom ni ineens een datum prikken.

Ik ben zelf voorbije dinsdag op consult geweest bij dr Visser. Alles goed verlopen, ze weet goed over wat ze praat, en heeft me op al mijn vragen een antwoord gegeven. Ik had een goed gevoel bij haar, ook al was ik daar buiten op een kwartiertje.

Zal 240cc kunnen krijgen, HP, achter borstspier (niet genoeg weefsels) en via mijn borstplooi.

Heb deze avond dan ook mijn voorschot betaald, nu is het definitief! Mijn datum zou dan 31 maart zijn, 't zelfde als zilverenmaan :)

OF het moet zijn dat alle plaatsen tussen deze middag en wanneer ik mijn betaling heb gedaan werd ingenomen.

Begin volgende gaan ze me bellen om de effectieve datum te bevestigen. Ik hoop echt wel 31 maart, want alles is geregeld op het werk intussen.

Veel succes de 15e!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag blondje,

Nog even en je hebt je consultatie, super spannend he! Komt wel goed, mijn dochtertje wordt die dag 2 :)

Heb jij dan direct aan telefoon een datum vastgelegd voor de operatie zelf? Vond je dat niet wat riskant?

Nu 't is wel je vindt veel goede commentaar van dr Visser, en als je zo zeker bent waarom ni ineens een datum prikken.

Ik ben zelf voorbije dinsdag op consult geweest bij dr Visser. Alles goed verlopen, ze weet goed over wat ze praat, en heeft me op al mijn vragen een antwoord gegeven. Ik had een goed gevoel bij haar, ook al was ik daar buiten op een kwartiertje.

Zal 240cc kunnen krijgen, HP, achter borstspier (niet genoeg weefsels) en via mijn borstplooi.

Heb deze avond dan ook mijn voorschot betaald, nu is het definitief! Mijn datum zou dan 31 maart zijn, 't zelfde als zilverenmaan :)

OF het moet zijn dat alle plaatsen tussen deze middag en wanneer ik mijn betaling heb gedaan werd ingenomen.

Begin volgende gaan ze me bellen om de effectieve datum te bevestigen. Ik hoop echt wel 31 maart, want alles is geregeld op het werk intussen.

Veel succes de 15e!

Groetjes,

Yola

Hey Yola

Bedankt voor je reactie.

Het is toch wel spannend die wachttijd tussen de operatie en de beslissing he!!

Doordat ik zoveel goeie reacties heb gelezen en graag die promotie nog had gehad, heb ik eind januari het voorschot gestort. Mocht ik dan nog beslissen om het niet te laten doorgaan (wat wellicht miniem is :38: ) dan storten ze het voorschotje nog terug.

Mijn operatiedatum staat idd ook al vast dat komt door dat voorschot maar dan kan ik het allemaal mooi plannen en de dagen aftellen :3: .

Ben jij nog belangrijke zaken te weten gekomen tijdens de consultatie?

Kus :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yola

Bedankt voor je reactie.

Het is toch wel spannend die wachttijd tussen de operatie en de beslissing he!!

Doordat ik zoveel goeie reacties heb gelezen en graag die promotie nog had gehad, heb ik eind januari het voorschot gestort. Mocht ik dan nog beslissen om het niet te laten doorgaan (wat wellicht miniem is :38: ) dan storten ze het voorschotje nog terug.

Mijn operatiedatum staat idd ook al vast dat komt door dat voorschot maar dan kan ik het allemaal mooi plannen en de dagen aftellen :3: .

Ben jij nog belangrijke zaken te weten gekomen tijdens de consultatie?

Kus :43:

Ah zo, dat wist ik niet dat je je voorschot kon betalen, en als je je er ni goe bij voelde na consultatie dat ze 't geld dan terug storten.

Had dat misschien ook beter gedaan, dan had ik nu geen 2 maanden nog moeten wachten.

Ivm de promotie, die hebben ze intussen terug verlengd tot eind februari. Heb van B-cupje vernomen dat die promotie al lang is, ze verlengen die constant...

Eigenlijk heb ik al mijn antwoorden op het forum gevonden. Wat ik haar nog gevraagd heb is hoeveel zo'n sport bh kost, en 't kost 48 eur. Je mag dat doorgeven de dag van operatie zelf. Zij zullen dan na de ingreep zien welke BH ze moeten nemen, ze weten ni goe op voorhand welke cup je gaat hebben...

Ook nog is gevraagd, of ik nog borstvoeding kan geven als ik ooit aan een derde kind wil beginnen... ook geen probleem.

Weet je naar zo'n consultatie gaan, is vooral om te weten hoeveel cc je kan krijgen, hoe ze de protheses gaan plaatsen (voor of achter uw spier, via tepel of borstplooi)...

Vele groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah zo, dat wist ik niet dat je je voorschot kon betalen, en als je je er ni goe bij voelde na consultatie dat ze 't geld dan terug storten.

Had dat misschien ook beter gedaan, dan had ik nu geen 2 maanden nog moeten wachten.

Ivm de promotie, die hebben ze intussen terug verlengd tot eind februari. Heb van B-cupje vernomen dat die promotie al lang is, ze verlengen die constant...

Eigenlijk heb ik al mijn antwoorden op het forum gevonden. Wat ik haar nog gevraagd heb is hoeveel zo'n sport bh kost, en 't kost 48 eur. Je mag dat doorgeven de dag van operatie zelf. Zij zullen dan na de ingreep zien welke BH ze moeten nemen, ze weten ni goe op voorhand welke cup je gaat hebben...

Ook nog is gevraagd, of ik nog borstvoeding kan geven als ik ooit aan een derde kind wil beginnen... ook geen probleem.

Weet je naar zo'n consultatie gaan, is vooral om te weten hoeveel cc je kan krijgen, hoe ze de protheses gaan plaatsen (voor of achter uw spier, via tepel of borstplooi)...

Vele groetjes,

Yola x

Ik ga denk ik toch ook maar gewoon voor de bh die hun verkopen, ze hebben alle maten op voorraad (net als de protheses) en zo kunnen ze na je operatie er gelijk een passen en aandoen.

Inderdaad had ik ook al ergens op het forum geschreven dat de actie toch wel steeds wordt verlengd.

Zo gaat het al 4 jaar zei bcupje, en dat is nu dus weer zo.

Zo krijgen ze wel veel meer klanten omdat die denken dat de actie bijna afloopt, zodat ze toch sneller beslissen tot een operatie.

Voor mij is het nu ook eerder betaalbaar dan bij andere klinieken, en ik heb gewoon een goede arst uitgekozen die in nederland haar eigen klliniek heeft notabene, waar ze het voor het dubbele tarief doet zowat.

Dus waarom dan niet bij haar, maar dan in belgië voor de helftblush.gif

In ieder geval veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Van die sportbh had ik dat ook gelezen dat hij 48 euro kost en dat ze in de hema ook goeie verkopen.

Ik wist niet dat ze de cup op voorhand nog niet konden zeggen :unsure: , want zo is het idd wel moeilijk om al vooraf een bh te gaan kopen.

Dankzij het forum hier heb ik ook al minder vragen :126: , maar toch stel ik alvast een lijstje op met zaken die mij te binnenschieten die ik wil vragen.

Weet er iemand hoe ze de pasvormen aanmeet tijdens de consultatie?

Ben benieuwd hoeveel cc ze mij zal aanraden, hoop toch om voor een grote c te kunnen gaan :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondje

Ze kunnen de exacte cup niet zeggen, want dat verschil van vrouw tot vrouw; Of je voor of achter de spier plaats...

Ook zijn uw borsten gezwollen na de operatie... Ze weten ook ni op voorhand hoe erg ze gaan zwellen...

Daarom is het moeilijk om op voorhand te weten wat voor een sportbh je moet kopen.

Veel succes

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondje

Ze kunnen de exacte cup niet zeggen, want dat verschil van vrouw tot vrouw; Of je voor of achter de spier plaats...

Ook zijn uw borsten gezwollen na de operatie... Ze weten ook ni op voorhand hoe erg ze gaan zwellen...

Daarom is het moeilijk om op voorhand te weten wat voor een sportbh je moet kopen.

Veel succes

Yola

Ja nu je het zegt klinkt dat wel logisch :P .

Volgende week is het ook zo ver voor mij en weet ik jullie te zeggen wat het wordt :5: !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonjorno principessa

Gisteren op consult geweest :D!

Eerst had ik een afspraak bij dr Visser. Vriendelijke mevrouw maar verstond ze niet altijd goed :154: .

Gelukkig heb ik alles kunnen opvangen die ik wilde weten.

Ik had graag een mooie volle c gehad die er natuurlijk uitziet.

Daarom stelt zij voor om voor elke borst 380cc te nemen. Ik kreeg hiervan ook de implantaten te zien en denk dat dit ideaal zal zijn!

De monoblocs komen voor mijn spier en er wordt een sneetje van 3 cm gemaakt onder mijn borst.

Ben blij dat ze boven mijn spier komen, naart schijnt doet dit het minst pijn?!

Ik heb ook mijn operatie kunnen verplaatsen van 14 april naar 4 maart omdat er dan nog een gaatje was!

Het komt dus echt wel razendsnel dichtbij :5: .

Na mijn consult bij dr Visser mocht ik nog al mijn vragen stellen aan een hele vriendelijke verpleegster die dr visser ook assisteert bij de operatie. Na 3 dagen mag ik zelfs al weer in auto rijden en na 3 weken zou ik al mijn weekendwerk (als opdienster) kunnen hervatten!

Kan niet wachten tot ik ze heb en weer op de been ben :43: !

Bedankt voor jullie steun!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HHai

Jeetje wat mag je al snel! Wij willen ook! Hihi

Ga je een c krijgen met deze maat? Wat heb heb nu voor maat?

ik heb a en ze zei dat ik met350 uitkom op een volle c kleine d ga.

ben benieuwd hoor! Aftellen nu.

Idd nog een goeie twee weken!! :136:

Haha ja het was mijn vriend die vroeg of er nooit mensen uitvielen :D,

en toen ze keek in de computer zag ze idd nog een gaatje!

Momenteel heb ik een b-cup (denk iets van 80b) en met die 380cc zou ik op een volle c uitkomen zoals ik haar vroeg.

Als ik nu hoor dat jij met 350 ook al op c uitkomt denk ik dat het dan meer naar D zal neigen haha.

Maar ik vertrouw erop dat ze natuurlijk en ook niet TE groot zullen zijn.

Ik post zeker een verslag na de operatie!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonjorno principessa

Gisteren op consult geweest :D!

Eerst had ik een afspraak bij dr Visser. Vriendelijke mevrouw maar verstond ze niet altijd goed :154: .

Gelukkig heb ik alles kunnen opvangen die ik wilde weten.

Ik had graag een mooie volle c gehad die er natuurlijk uitziet.

Daarom stelt zij voor om voor elke borst 380cc te nemen. Ik kreeg hiervan ook de implantaten te zien en denk dat dit ideaal zal zijn!

De monoblocs komen voor mijn spier en er wordt een sneetje van 3 cm gemaakt onder mijn borst.

Ben blij dat ze boven mijn spier komen, naart schijnt doet dit het minst pijn?!

Ik heb ook mijn operatie kunnen verplaatsen van 14 april naar 4 maart omdat er dan nog een gaatje was!

Het komt dus echt wel razendsnel dichtbij :5: .

Na mijn consult bij dr Visser mocht ik nog al mijn vragen stellen aan een hele vriendelijke verpleegster die dr visser ook assisteert bij de operatie. Na 3 dagen mag ik zelfs al weer in auto rijden en na 3 weken zou ik al mijn weekendwerk (als opdienster) kunnen hervatten!

Kan niet wachten tot ik ze heb en weer op de been ben :43: !

Bedankt voor jullie steun!

Groetjes

Hey Blondje,

ineens op 4 maart,niet slecht!!

Ik ga op 10 maart onder het mes! Dan hoor ik wel van u hoe het allemaal gegaan is bij Dr.Visser,ik heb haar ook.

Kunnen samen aftellen,6 dagen na u is't aan mij!!

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bonjorno principessa

Gisteren op consult geweest :D!

Eerst had ik een afspraak bij dr Visser. Vriendelijke mevrouw maar verstond ze niet altijd goed :154: .

Gelukkig heb ik alles kunnen opvangen die ik wilde weten.

Ik had graag een mooie volle c gehad die er natuurlijk uitziet.

Daarom stelt zij voor om voor elke borst 380cc te nemen. Ik kreeg hiervan ook de implantaten te zien en denk dat dit ideaal zal zijn!

De monoblocs komen voor mijn spier en er wordt een sneetje van 3 cm gemaakt onder mijn borst.

Ben blij dat ze boven mijn spier komen, naart schijnt doet dit het minst pijn?!

Ik heb ook mijn operatie kunnen verplaatsen van 14 april naar 4 maart omdat er dan nog een gaatje was!

Het komt dus echt wel razendsnel dichtbij :5: .

Na mijn consult bij dr Visser mocht ik nog al mijn vragen stellen aan een hele vriendelijke verpleegster die dr visser ook assisteert bij de operatie. Na 3 dagen mag ik zelfs al weer in auto rijden en na 3 weken zou ik al mijn weekendwerk (als opdienster) kunnen hervatten!

Kan niet wachten tot ik ze heb en weer op de been ben :43: !

Bedankt voor jullie steun!

Groetjes

Ho wauw Blondje, je wordt nu nog voor mij en Suzanne (zilverenmaan) geopereerd.

Whaa... ik wil ook vroeger, wij moeten na u NOG 3 weken wachten :(

Is wel Dr Visser gaat zeer snel, maar ze beantwoordt wel al je vragen. Maar heb ook aan haar assistente nog vragen gesteld, en die is inderdaad super vriendelijk!

Ah zo, mag je al na 3 dagen terug met de auto rijden? Wist ni dat dat zo snel mocht.

Ben zo benieuwd naar uw operatie verslag, ik volg zeker je topic.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden!

Ik hou jullie zeker op de hoogte want het blijft toch spannend he!

Ik zal jullie in alle eerlijkheid alles rapporteren zodat jullie nog een verslag met ervaringen erbij hebben :62: !

Peggy, zilvermaan en Yola we tellen gewoon samen lekker af, hoe meer steun, hoe beter :D!

Ik moet trouwens sowieso die sportbh van hen aankopen want ze doen hem meteen om na de operatie. Maar dan hou ik hem om later ook te gaan sporten.

Het is trouwens pas na een week dat je opnieuw mag rijden, had misgekeken :67: .

Groetjes en bedankt voor de posts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je operatiedatum is vervroegt lees ik , dus heb ik dat in je topictitel meteen even aangepast .

Je kan meteen verder aftellen joh :35:

Ben zelf van een 80b naar een 80c gegaan met 335cc en ik moet soms een c laten liggen en voor een D gaan .

Dus ik denk ook dat je eerder naar een D gaat neigen , zeker met plaatsing op de spier (ik heb dual plane) . Dat scheelt idd ook in herstel .

Al bij al super goed nieuws voor jou dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je operatiedatum is vervroegt lees ik , dus heb ik dat in je topictitel meteen even aangepast .

Je kan meteen verder aftellen joh :35:

Ben zelf van een 80b naar een 80c gegaan met 335cc en ik moet soms een c laten liggen en voor een D gaan .

Dus ik denk ook dat je eerder naar een D gaat neigen , zeker met plaatsing op de spier (ik heb dual plane) . Dat scheelt idd ook in herstel .

Al bij al super goed nieuws voor jou dus :)

Bedankt voor het aanpassen!

Nog 15 dagen ;)...

Ik zag dr Visser op haar papieren noteren C/D dus het zal zoals bij jou soms een C en soms een D zijn denk ik.

Ik ga een xp extra high profile krijgen. Weet iemand wat dat precies wil zeggen :11: ?

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoog profiel projecteerd je borsten meer naar voren (ipv opzij zoals met laag profiel) . Je gaat ook meer vulling (bolling) bovenaan je borsten hebben met een mooier decoleté tot gevolg :35:

Extra hoog , dat wordt zeker een D zunne :1:

wauuuuw klinkt geweldig die mooie decolté :5: !

Nu staan mijn borsten idd wat ver van elkaar dus wss daarmee dat ze hiervoor kiest bij mij.

Laat die D maar komen :6: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.