Ga naar inhoud

Xennie : 19 oktober 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei Blabla1980:

nog meer oktober dames, hoi :D ik mag zelf de 24e

hier gelukkig ook druk met werk en kids enzo, maar hoe dichterbij het komt hoe meer je er in je hoofd mee bezig bent he.

Hoop komende week snel een tijdstip te krijgen!

Hoi!! Dan ben ik een week PO. Bij welke pc ga je en wat heb je gekozen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik mag mij morgen melden om 9.30 uur en dan wordt ik om 10.30 uur geopereerd. Spanning stijgt toch wel heel erg....Hoop dat ik een goede nacht heb. We moeten vroeg weg, 2 uren rijden, dus misschien nog wat doezelen in de auto.

zodra het kan zal ik iets posten!

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Luna1803:

Hoi @Xennie! Spannend, veel succes morgen je kunt het! Heb je al een carefix intussen? De mijne is vandaag toegekomen maar dat spant toch wel, ben ik niet gewoon :38:. Morgen prachtige boobiesss

Ik heb inderdaad de Carefix besteld. Zat inderdaad strak, en de nieuwe boobs moet er nog in:) Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Xennie:

Ik heb inderdaad de Carefix besteld. Zat inderdaad strak, en de nieuwe boobs moet er nog in:) Ik ben benieuwd!

Op welke site heb je hem besteld? Ik heb er gisteren 1 gekregen via bauland. Wil er graag 1 bij als verschoning. En welke carefix hebben jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik ben vrijdag ochtend vroeg weg gegaan omdat we 2 uren moesten rijden. Waren mooi op tijd 9.30 uur bij Bauland kliniek. Pas om 10.45 opgehaald en naar recovery kamer gebracht. Daar is het infuus aangebracht en kwam ook de anesthesist ( vrouw) om het door te spreken. Daarna wachten en toen kwam dr Jansen om alles af te tekenen. Toen weer wachten en om 11.40 uur opgehaald en naar de operatiekamer gebracht. 

Weer slangetjes en dingen controleren. Ook Stelde dr Jansen nog wat controle vragen. Toen druppelde via infuus het slaapmiddel binnen, voelde raar en deed wat pijn. Anesthesist hield hand vast en andere deed kapje om. 3 keer ademhalen en heerlijk geslapen.

Ik werd om 12.50 uur wakker gemaakt, baalde, lag zo lekker te slapen!

Rond 13.20 ofzo naar dagverpleging gebracht en lekker beschuitje en thee gehad. Dr Jansen kwam langs om te vragen hoe het ging. 

Ging goed alleen last van linkerkant en voelde rechts niks. Hij haalde deken van mij af en zei dat hij toch echt beide had geopereerd.

Raar om de nieuwe borsten te zien. De linkerkant was ook erg opgezet. 

Ik heb demi besteld maar heb nu echt meloenen!!

Ben nog aangekleed, geplast en toen is mijn vriend gehaald en we hebben toen uitleg gekregen en schema voor medicijn gebruik mee.

Zijn erg lieve mensen, meerendeel vrouwen, je wordt heel goed verzorgd!

Rond 14.45 uur weer in de auto....file, file en dus pas om 17.30 thuis. Meteen op bed gaan liggen met behulp van vriend. Kon niks,alles deed zeer. Mijn borsten dan. 

Ik merk dat het schema er niet voor niks is. Ik merk half uur van te voren dat het weer wat zeerder doet.

Heb aardige nacht achter de rug. Vanochtend visite beste vriendin. Fijn om het even van je af te praten. En mijn meloenen aan bovenkant te laten zien;)

Zit nu op de bank en het gaat al weer een stukje beter. 

 

Wennen en de zwelling moet nog echt zakken, kan nog niet echt iets ervan zeggen zo groot aan bovenkant. Komt wel goed, geduld hebben!

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Xennie:

Had dit stukje zaterdag al geschreven maar was niet geplaatst doordat er een emoji in stond:) was zeker nog wat warrig dus was me nog niet opgevallen.

 

Hey Xennie, heb net je verslag gelezen. Snap dat je schrok van de 'meloenen', heel herkenbaar! Er zit nu nog veel vocht in en ze voelen zo hard hè? Maar dat gaat allemaal veranderen, we moeten geduld hebben. Fijn dat je vriend voor je kan zorgen. Hoe gaat het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xennie hoe voel je je nu? Zijn je meloenen al wat vermindert? Ik begreep ook dat er de eerste drie maanden zoiezo veel vocht inzit hoor dus geduld geduld geduld. Dat is een van de redenen dat ik het na de zomer laat doen, zo kan je truien en vestjes aandoen en sjaaltjes om het te verdoezelen als het nog wat te gezwollen staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Luna1803:

@Xennie hoe voel je je nu? Zijn je meloenen al wat vermindert? Ik begreep ook dat er de eerste drie maanden zoiezo veel vocht inzit hoor dus geduld geduld geduld. Dat is een van de redenen dat ik het na de zomer laat doen, zo kan je truien en vestjes aandoen en sjaaltjes om het te verdoezelen als het nog wat te gezwollen staat

Hoi Xennie, 

 

Hoe is het met je? Ben je blij met je borsten en met name het resultaat? 

 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.