Ga naar inhoud

Xennie : 19 oktober 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en wil graag een borstvergroting. Ik ben 41 jaar en heb 3 kids. Sinds mijn pubertijd in de weer met opvul bh’s en bikini,s en ben er nu echt klaar mee. Ik ben gister op consult geweest bij Akliniek en zij hebben mij Polytch Microthane polyurethaan aangeraden. De grootte wat kon bij was maximaal 425 cc. Het herstel zou maar 3 weken duren met een band en geen speciale bh.

 

heeft iemand hier ervaringen mee? Ben benieuwd hoe het is bevallen? Misschien dat ik nog ergens een consult aanvraag, twijfel.

 

groetjes, Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey..

Same here! Ik onderga de operatie in mn vakantie dus vlot herstel is gewenst. Daarnaast schijnt de kans op draaien een stuk kleiner te zijn en ook dat leek me een groot voordeel. Ik snap dat je zowiezo goed rust moet houden maar alles wat bij kan dragen aan een goed maar sneller herstel grijp ik aan hoor !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6-7-2018 om 09:28 zei Xennie:

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en wil graag een borstvergroting. Ik ben 41 jaar en heb 3 kids. Sinds mijn pubertijd in de weer met opvul bh’s en bikini,s en ben er nu echt klaar mee. Ik ben gister op consult geweest bij Akliniek en zij hebben mij Polytch Microthane polyurethaan aangeraden. De grootte wat kon bij was maximaal 425 cc. Het herstel zou maar 3 weken duren met een band en geen speciale bh.

 

heeft iemand hier ervaringen mee? Ben benieuwd hoe het is bevallen? Misschien dat ik nog ergens een consult aanvraag, twijfel.

 

groetjes, Xennie

 

Hoihoi @Xennie

Was ff nieuwschierig of je nog knopen door hebt kunnen hakken ?? Ben je al uit je zoektocht of misschien zelfs al geopereerd ?? 

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 5-9-2018 om 13:06 zei $ANDRA:

 

Hoihoi @Xennie

Was ff nieuwschierig of je nog knopen door hebt kunnen hakken ?? Ben je al uit je zoektocht of misschien zelfs al geopereerd ?? 

Groetjes :48:

Hallo Sandra,

 

sorry ik lees je berichtje nu pas. Ik heb inmiddels besloten om ergens anders een operatie te laten doen. Ik wordt op 19 oktober geopereerd door Faceland en krijg 340 cc motiva dual plane.

ik ben benieuwd en me al goed aan het inlezen hoe andere het allemaal hebben ervaren. Tips zijn welkom!

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

ik heb een operatie gepland staan op 19 oktober bij Faceland. Mijn chirurg is Dr Jansen. Ik krijg 340 cc Motiva Demi dual plane geplaatst. 

Zie er wel wat tegenop nu het steeds dichterbij komt, vooral voor na die tijd.

 

Mochten er tips zijn, dan zijn die welkom natuurlijk!

Wel een vraag over de postoperatieve bh: ik lees veel over de Carefix Ava: is deze beter dan de andere bh’s?

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Luna1803:

Hoi @Xennie! Spannend nu is het aftellen geblazen. Ik ben 23/10 aan de beurt . Spannend allemaal. Ja van die bh wil ik ook wel even weten. Welke maat bestel je dan eigenlijk? Mijn pc wil me geen verkopen net na operatie omdat het dan te gezwollen staat en je de verkeerde maat kan hebben. 

Oo dan ben jij 6 dagen na mij aan de beurt. Wie is je pc en wat heb je gekozen? Is er eigenlijk al een oktober clubje opgericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2018 om 20:03 zei Luna1803:

Hoi @Xennie! Spannend nu is het aftellen geblazen. Ik ben 23/10 aan de beurt . Spannend allemaal. Ja van die bh wil ik ook wel even weten. Welke maat bestel je dan eigenlijk? Mijn pc wil me geen verkopen net na operatie omdat het dan te gezwollen staat en je de verkeerde maat kan hebben. 

Hoi Luna, 

 

Je bent dus net iets na mij en MeMarley ( weet even niet hoe te taggen). Het schiet nu op dus ben er nu wel meer mee bezig, in mijn hoofd dan:)

Ik heb het nooit nagevraagd van die beha die je krijgt (betaald uiteraard)van de kliniek dus weet niet zo goed kwa maat. Zag dat op de site van Emdawear een schema staat welke maat je kunt nemen van de Carefix Ava. Denk dat ik wel eentje bestel. 

En het lijkt me leuk om onze ervaringen te delen! Hoop dat het lukt met een oktober clubje!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Xennie:

Hoi Luna, 

 

Je bent dus net iets na mij en MeMarley ( weet even niet hoe te taggen). Het schiet nu op dus ben er nu wel meer mee bezig, in mijn hoofd dan:)

Ik heb het nooit nagevraagd van die beha die je krijgt (betaald uiteraard)van de kliniek dus weet niet zo goed kwa maat. Zag dat op de site van Emdawear een schema staat welke maat je kunt nemen van de Carefix Ava. Denk dat ik wel eentje bestel. 

En het lijkt me leuk om onze ervaringen te delen! Hoop dat het lukt met een oktober clubje!

 

@Xennie raggen doe je door een @ teken en hier de naam achter te typen. Zijn jullie al zenuwachtig? Ik met vlagen. Het ene moment zin in en het volgende wat minder zin in :P. Maar kan niet wachten tot ik na een week of 6 mooie bh’s kan shoppen. gisteren online al een beetje rond gekeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meld me ook aan voor de oktober club hoor, had dat al eerder gevraagd; want weet niet hoe dat op te richten? :D

 

Ben de 17e oktober aan de beurt, en @MeMarley ik heb gisteren ook al stiekem BH's gekeken online haha! Ben vooral super nerveus over het herstel -> duimen dat alles maar goed gaat.... maar het wachten breekt me nu op; ik wil gewoon dikke tetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Blondie.:

Ik meld me ook aan voor de oktober club hoor, had dat al eerder gevraagd; want weet niet hoe dat op te richten? :D

 

Ben de 17e oktober aan de beurt, en @MeMarley ik heb gisteren ook al stiekem BH's gekeken online haha! Ben vooral super nerveus over het herstel -> duimen dat alles maar goed gaat.... maar het wachten breekt me nu op; ik wil gewoon dikke tetten!

Ooo wat leuk! Ik moet ook de 17e!! Spannend wordt het he? Waar ga jij? En wat heb je gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MeMarley; Héél spannend! Maar de keuze an sich voelt nu wel echt 300% goed :) Ik ga naar Bergman Clinics, wordt geopereerd door dokter van Engeland en het wordt de 255cc, anatomisch, moderate high, extra full (wat een mondvol). Ik kom van een A/AA cup, heb voor foto's al in m'n privé album staan overigens.

 

@Xennie; herkenbaar he, het is nu echt definitief! Ik heb eergisteren betaald, was ook wel weer even een mentale stap hoor (en een financiele haha doeiiii geld, lang voor gespaard maar voor een goed doel zullen we maar denken. Ach, anderen kopen daar een auto van of gaan ermee op vakantie, wij trakteren onszelf hierop!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎10‎-‎2018 om 20:32 zei MeMarley:

I

@best_boobie kunnen we een oktoberclubje oprichten? 

Sorry er komen geen clubjes meer :)
Probleem is dat er te veel info verloren ging voor het forum omdat dames vergaten hun topic te updaten en alleen nog in de clubjes kletsten. (niet allemaal natuurlijk, maar ondanks dat ik iemand binnen de groep vroeg op te letten dat updates en verslagen geschreven werden in eigen topics, ging het toch vaker mis)
Dus nope.. geen clubjes meer.. Maar jullie kunnen hier ook lekker kletsen in elkaars topics uiteraard! Daar zit geen limiet op ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei best_boobie:

Sorry er komen geen clubjes meer :)
Probleem is dat er te veel info verloren ging voor het forum omdat dames vergaten hun topic te updaten en alleen nog in de clubjes kletsten. (niet allemaal natuurlijk, maar ondanks dat ik iemand binnen de groep vroeg op te letten dat updates en verslagen geschreven werden in eigen topics, ging het toch vaker mis)
Dus nope.. geen clubjes meer.. Maar jullie kunnen hier ook lekker kletsen in elkaars topics uiteraard! Daar zit geen limiet op ;) 

 

xxx BB

Helemaal prima. Net zo gezellig ook. Kunnen de december dames ook mee kletsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Luna1803:

Wat doen jullie trouwens om er niet teveel aan te denken :43:

Ik ga ook nog een Carefix Ava bestellen, lees daar goede berichten over. Zou lekkerder zitten dan andere beha’s. Vandaag maar bestellen.

En ik heb 3 kids en drukke baan dus dat helpt wel kwa afleiding. Maar volgende week vrijdag wordt ik geopereerd dus het komt nu wel dichterbij. Vaak op het forum kijken is afleiding:) En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.