Xennie

Xennie : 19 oktober 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw hier en wil graag een borstvergroting. Ik ben 41 jaar en heb 3 kids. Sinds mijn pubertijd in de weer met opvul bh’s en bikini,s en ben er nu echt klaar mee. Ik ben gister op consult geweest bij Akliniek en zij hebben mij Polytch Microthane polyurethaan aangeraden. De grootte wat kon bij was maximaal 425 cc. Het herstel zou maar 3 weken duren met een band en geen speciale bh.

heeft iemand hier ervaringen mee? Ben benieuwd hoe het is bevallen? Misschien dat ik nog ergens een consult aanvraag, twijfel.

groetjes, Xennie

Heyhey..

Same here! Ik onderga de operatie in mn vakantie dus vlot herstel is gewenst. Daarnaast schijnt de kans op draaien een stuk kleiner te zijn en ook dat leek me een groot voordeel. Ik snap dat je zowiezo goed rust moet houden maar alles wat bij kan dragen aan een goed maar sneller herstel grijp ik aan hoor !!

Hoihoi @Xennie

Was ff nieuwschierig of je nog knopen door hebt kunnen hakken ?? Ben je al uit je zoektocht of misschien zelfs al geopereerd ?? 

Groetjes :48:

Hallo Sandra,

sorry ik lees je berichtje nu pas. Ik heb inmiddels besloten om ergens anders een operatie te laten doen. Ik wordt op 19 oktober geopereerd door Faceland en krijg 340 cc motiva dual plane.

ik ben benieuwd en me al goed aan het inlezen hoe andere het allemaal hebben ervaren. Tips zijn welkom!

groetjes Xennie

Hallo,

ik heb een operatie gepland staan op 19 oktober bij Faceland. Mijn chirurg is Dr Jansen. Ik krijg 340 cc Motiva Demi dual plane geplaatst. 

Zie er wel wat tegenop nu het steeds dichterbij komt, vooral voor na die tijd.

Mochten er tips zijn, dan zijn die welkom natuurlijk!

Wel een vraag over de postoperatieve bh: ik lees veel over de Carefix Ava: is deze beter dan de andere bh’s?

groetjes Xennie

Hey Xennie,

wij zijn inderdaad 2 dagen na elkaar aan de beurt dus ik ga je volgen! Vind je het al spannend?

Groetjes, MeMarley! 

Hoi @Xennie! Spannend nu is het aftellen geblazen. Ik ben 23/10 aan de beurt . Spannend allemaal. Ja van die bh wil ik ook wel even weten. Welke maat bestel je dan eigenlijk? Mijn pc wil me geen verkopen net na operatie omdat het dan te gezwollen staat en je de verkeerde maat kan hebben. 

Oo dan ben jij 6 dagen na mij aan de beurt. Wie is je pc en wat heb je gekozen? Is er eigenlijk al een oktober clubje opgericht?

Ik kom ook van een lege b/c cup na 2 zwangerschappen. Ik ga voor de Motiva full 315 cc progressive plus dual plane. Mijn pc is dr. Fresow. 

@best_boobie kunnen we een oktoberclubje oprichten? 

Hoi Luna, 

Je bent dus net iets na mij en MeMarley ( weet even niet hoe te taggen). Het schiet nu op dus ben er nu wel meer mee bezig, in mijn hoofd dan:)

Ik heb het nooit nagevraagd van die beha die je krijgt (betaald uiteraard)van de kliniek dus weet niet zo goed kwa maat. Zag dat op de site van Emdawear een schema staat welke maat je kunt nemen van de Carefix Ava. Denk dat ik wel eentje bestel. 

En het lijkt me leuk om onze ervaringen te delen! Hoop dat het lukt met een oktober clubje!

@Xennie raggen doe je door een @ teken en hier de naam achter te typen. Zijn jullie al zenuwachtig? Ik met vlagen. Het ene moment zin in en het volgende wat minder zin in :P. Maar kan niet wachten tot ik na een week of 6 mooie bh’s kan shoppen. gisteren online al een beetje rond gekeken

Ik meld me ook aan voor de oktober club hoor, had dat al eerder gevraagd; want weet niet hoe dat op te richten? :D

Ben de 17e oktober aan de beurt, en @MeMarley ik heb gisteren ook al stiekem BH's gekeken online haha! Ben vooral super nerveus over het herstel -> duimen dat alles maar goed gaat.... maar het wachten breekt me nu op; ik wil gewoon dikke tetten!