Ga naar inhoud

Miek65H : 26 november 2018 : Dr. Nio : OLVG- West


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Miek65H zei:

 

 

Het is goed gegaan de afspraak. Hij vond het er heeel goed uitzien en die tepeltjes zijn zo klein geworden!! heel mooi. Hij heeft het tape verwisseld en we hebben een laatste afspraak gepland over 3 maanden.  Ik moet wel zeggen dat ik ze wel misschien iets te groot vind nog, maar denken jullie dat dat de zwelling is? Nio zei dat ze gaan zakken en dat ze daardoor kleiner zullen lijken. Ik moet wel zeggen dat ik een echte perfectionist ben en steeds kritischer word, want ik vind ze gewoon heel mooi! Maar de sport bh in de maat 75 D paste ik niet, moest een E worden, maarja ik moet niet meer gaan letten op die maten, maar naar het resultaat kijken denk ik :) 

Fijn dat Nio zo tevreden was. Ik vind de maat je heel mooi staan hoor. En ik denk idd dat ze nog wel iets gaan slinken, omdat je nog veel vocht vasthoudt. Vraag maar aan @Doe ik het of niet?. Die was net na de operatie heel blij met de maat, maar vindt ze nu soms zelfs iets te klein. Maar ook bij haar vond ik ze prachtig geworden. 

Dus kon ook bij jou vast helemaal goed. Vooral omdat je door Nio bent geopereerd.....dan ben je van succes verzekerd :35:.

Ik wens je nog een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden, Liana zei:

Jaydee wat mag je trots zijn!

Wauw ze zien er super goed en natuurlijk uit!

Ze zitten zeker nog op de juiste plek! Maar van al je protheses vind ik deze maat je perfect staan!

En dan nog eens complicatie vrij echt nio is een tovenaar kan gwn niet anders!

Nu moet ik nog even geduld leren hebben. vind de mijne al mooi maar nog niet het beeld dat ik in mijn hoofd had gecreëerd bereikt.

Ben ook nog maar 2,5 week po,Dus ben wat ongeduldig.

Heb nog geen album omdat ik eerst voor mezelf er helemaal blij mee ermee wil zijn.

Maar maak wel om de 3dagen een foto zodat ik alles kan plaatsen wanneer ik zo ver ben om te delen in mijn album.

geniet er alvast echt top! 

Xx liana

Tja.... geduld is een schone zaak, vooral in het geval van borstoperaties. Maar ze veranderen de eerste maanden nog behoorlijk hoor. Dus jij gaat ook vast heel erg tevreden zijn. Als je eraan toe bent om je foto's te delen, dan houd ik me aanbevolen :38:.

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2018 om 20:02, Jaydee zei:

Fijn dat Nio zo tevreden was. Ik vind de maat je heel mooi staan hoor. En ik denk idd dat ze nog wel iets gaan slinken, omdat je nog veel vocht vasthoudt. Vraag maar aan @Doe ik het of niet?. Die was net na de operatie heel blij met de maat, maar vindt ze nu soms zelfs iets te klein. Maar ook bij haar vond ik ze prachtig geworden. 

Dus kon ook bij jou vast helemaal goed. Vooral omdat je door Nio bent geopereerd.....dan ben je van succes verzekerd :35:.

Ik wens je nog een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Dat is waar!! Ze slinken met de dag. Ben er steeds meer tevreden meee!! Ook mensen om mij heen zeggen dat het heeel mooi staat deze maat:)

dankjewel!! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog even je foto's bekeken en kan me voorstellen hoe blij je al bent met het "voorlopige" resultaat. Ze zullen waarschijnlijk nog meer slinken. Maar het ziet er in ieder geval al prachtig uit. :119: Je boezem maakte je waarschijnlijk ook topzwaar en je ziet er meteen slanker uit. Ik vond het geweldig dat mijn taille tevoorschijn kwam na mijn BVK.

En inderdaad, zoals @Jaydee zegt optisch gezien was ik heel blij met mijn C-cup net na de operatie. Ondertussen ben ik tevreden met mijn huidige B-cup en alle voordelen die dat met zich meebrengt en dat al mijn ongemakken van een zware boezem van de baan zijn. Maar ik mis dat C-tje wel. :4:

Morgen heb ik mijn 1 jaars-controle en ik wordt weer helemaal happy als ik nog maar denk aan het ziekenhuis waar ik geopereerd werd en waar mijn leven veranderd is. En morgen vier ik ook de verjaardag van mijn kleine tweeling. :64::143: (Kan ik eindelijk deze emoji gebruiken :45:).

Ik wens je nog een vlot herstel - zorg goed voor jezelf en geniet van je nieuwe boobies. Jouw Nio-boobs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Miek65H zei:

Dat is waar!! Ze slinken met de dag. Ben er steeds meer tevreden meee!! Ook mensen om mij heen zeggen dat het heeel mooi staat deze maat:)

dankjewel!! 

 

Xxxx

Geen dank! Geniet maar fijn van je nieuwe boobies. :35:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2018 om 08:20, Doe ik het of niet? zei:

Ik heb net nog even je foto's bekeken en kan me voorstellen hoe blij je al bent met het "voorlopige" resultaat. Ze zullen waarschijnlijk nog meer slinken. Maar het ziet er in ieder geval al prachtig uit. :119: Je boezem maakte je waarschijnlijk ook topzwaar en je ziet er meteen slanker uit. Ik vond het geweldig dat mijn taille tevoorschijn kwam na mijn BVK.

En inderdaad, zoals @Jaydee zegt optisch gezien was ik heel blij met mijn C-cup net na de operatie. Ondertussen ben ik tevreden met mijn huidige B-cup en alle voordelen die dat met zich meebrengt en dat al mijn ongemakken van een zware boezem van de baan zijn. Maar ik mis dat C-tje wel. :4:

Morgen heb ik mijn 1 jaars-controle en ik wordt weer helemaal happy als ik nog maar denk aan het ziekenhuis waar ik geopereerd werd en waar mijn leven veranderd is. En morgen vier ik ook de verjaardag van mijn kleine tweeling. :64::143: (Kan ik eindelijk deze emoji gebruiken :45:).

Ik wens je nog een vlot herstel - zorg goed voor jezelf en geniet van je nieuwe boobies. Jouw Nio-boobs. 

Dankjewel @Doe ik het of niet? :) idd zie ik er veel slanker uit!! Mensen om mij heen zeggen ook woooh ik kan de rest van je lichaam opeens goed zien, hahaha. Wanneer was jou uiteindelijk maat bekend?  Heel fijn dat je er nog steeds zo blij mee bent!!! En let me know hoe het was in het ziekenhuis!! Gefeliciteerd met tweeling :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Miek65H zei:

Dankjewel @Doe ik het of niet? :) idd zie ik er veel slanker uit!! Mensen om mij heen zeggen ook woooh ik kan de rest van je lichaam opeens goed zien, hahaha. Wanneer was jou uiteindelijk maat bekend?  Heel fijn dat je er nog steeds zo blij mee bent!!! En let me know hoe het was in het ziekenhuis!! Gefeliciteerd met tweeling :D 

Oh bedankt @Miek65H voor je felicitaties.

Ik denk dat ik zo na een maand of 6 wel door had dat het een B is geworden. 

Mijn controle verhaaltje zet ik vanavond in mijn topic. Maar ik ben weer helemaal :123: en in :64:stemming.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames! 

 

Daar ben ik weer met een update :) 

afgelopen maandag heb ik de pleisters eraf gehaald. Ik moest dit van nio zelf doen en hij zei ook dat ik de hechtingknoopjes met een nagelschaartje eraf moet knippen. Het ziet er volgensmij wel oké uit. Alleen heb ik wat zwarte wondjes achtig herkend iemand dit? 

Ook zie ik bijna geen hechtingknoopjes nog. Ik zie er misschien 1 maar die durf ik niet af te knippen omdat ie naar mij idee niet helemaal eruit is. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen hiermee, durf er zelf niet echt aan te pielen. Dus zou ik er mee wachten of even naar de huisarts gaan? Ik hoorde dat zij ook die hechtingknoopjes er af knippen. Ik heb over 3 maanden pas weer een afspraak bij dokter nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Miek65H, woaw dat je dat zelf moet doen zou ik toch een beetje eng vinden. Dapper dat je dat durft.

Voor dat ene hechtingsknoopje zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en langs de huisarts gaan. Dan kan je gelijk die zwarte wondjes achtige dingen bevragen ook.

Veel succes nog met je verdere herstel. En wat vind je ondertussen van je nieuwe maat?

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hoi @Miek65H, woaw dat je dat zelf moet doen zou ik toch een beetje eng vinden. Dapper dat je dat durft.

Voor dat ene hechtingsknoopje zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en langs de huisarts gaan. Dan kan je gelijk die zwarte wondjes achtige dingen bevragen ook.

Veel succes nog met je verdere herstel. En wat vind je ondertussen van je nieuwe maat?

:48:

Dat is idd een goede :) Ik vraag mij soms af of het wondjes zijn zou het ook kunnen zijn dat het een hechting is die niet goed oplost? Of zijn de hechtingen altijd doorzichtig? Misschien idd handig om afspraak te maken met de huisarts. Ik ben heeel blij met mijn maat. Ze zijn inmiddels al een beetje gekrompen, de sportbh die ik aanhad zit nu aan de losse kant en ze zien er minder ‘nep’ uit dus die zwelling is al minder! Ik ben heeel benieuwd wat mijn uiteindelijk cupmaat is geworden/word. Ik kijk er naar uit om nieuwe bh’s te passen :) :43:, maar eerst nog even herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 14-12-2018 om 12:05, Miek65H zei:

Dat is idd een goede :) Ik vraag mij soms af of het wondjes zijn zou het ook kunnen zijn dat het een hechting is die niet goed oplost? Of zijn de hechtingen altijd doorzichtig? Misschien idd handig om afspraak te maken met de huisarts. Ik ben heeel blij met mijn maat. Ze zijn inmiddels al een beetje gekrompen, de sportbh die ik aanhad zit nu aan de losse kant en ze zien er minder ‘nep’ uit dus die zwelling is al minder! Ik ben heeel benieuwd wat mijn uiteindelijk cupmaat is geworden/word. Ik kijk er naar uit om nieuwe bh’s te passen :) :43:, maar eerst nog even herstellen

Hey @Miek65H hoe gaat het ondertussen bij jou? En hoe zit het met de maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Doe ik het of niet? Gaat heel goed! Ben ondertussen weer aan het werk. Ik was na 3,5 week weer begonnen met werken. Ik heb maandag weer voor het eerst gesport. Het heeelt heel mooi, ik smeer elke dag met bio oil. Wel draag ik nog een sport bh. Ik vind dat toch het prettigs zitten haha. Ik had mijn maat laten opmeten. De vrouw bij de livera schatten een c/d maar het was een 75D! Voor de rest nog niet bekeken. Wel oude bh’s gepast in 75E die ware aan de grote kant! Dus als het 75D blijft heel blij mee!! Ik weet alleen niet wanneer je precies bh’s weer kan dragen? Ik heb een Hunkemöller bon gekregen van mijn collega’s, dus wel leuk om die binnekort te gebruiken voor bra shopping :D  Hoe zit het met beugel bh’s? Die kan je sowieso niet dragen toch de eerste 6 maanden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow een D. Hopelijk blijft die.

Hoe voel je je nu met je D-tje?

Ik had vorig jaar ook zo'n bon gekregen van mijn collega's. Leuk, he. Ik heb er onlangs in de solden nog een lingeriesetje mee gekocht. :43:

ik heb mijn sportbh redelijk lang gedragen. Ik denk idd dat ik pas na 6 maanden een beugelBH aan durfde. Je moet zelf even kijken hoe het met je littekens gaat. En goed oppassen dat je BH niet teveel druk geeft op je littekens. Hierdoor heb ik tussen week 5 en 6 na de OP een gaatje gekregen in mijn litteken vlak bij het drielandenpunt.

En hoewel ik nog steeds liever een C-tje had overgehouden, ben ik wel blij met mijn B-tje. Ik bewonder ze nog elke dag 2 keer in de spiegel. :1boobs: :152:

Maar dan denk ik weer: mooie, kleine boobies; geen hang en geen hinder.

En dat vat het wel samen.

Zorg nog goed voor jezelf, @Miek65H

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Doe ik het of niet? Gaat heel goed! Ben ondertussen weer aan het werk. Ik was na 3,5 week weer begonnen met werken. Ik heb maandag weer voor het eerst gesport. Het heeelt heel mooi, ik smeer elke dag met bio oil. Wel draag ik nog een sport bh. Ik vind dat toch het prettigs zitten haha. Ik had mijn maat laten opmeten. De vrouw bij de livera schatten een c/d maar het was een 75D! Voor de rest nog niet bekeken. Wel oude bh’s gepast in 75E die ware aan de grote kant! Dus als het 75D blijft heel blij mee!! Ik weet alleen niet wanneer je precies bh’s weer kan dragen? Ik heb een Hunkemöller bon gekregen van mijn collega’s, dus wel leuk om die binnekort te gebruiken voor bra shopping :D  Hoe zit het met beugel bh’s? Die kan je sowieso niet dragen toch de eerste 6 maanden? 

 

 

Op 17-1-2019 om 20:39, Doe ik het of niet? zei:

Wow een D. Hopelijk blijft die.

Hoe voel je je nu met je D-tje?

Ik had vorig jaar ook zo'n bon gekregen van mijn collega's. Leuk, he. Ik heb er onlangs in de solden nog een lingeriesetje mee gekocht. :43:

ik heb mijn sportbh redelijk lang gedragen. Ik denk idd dat ik pas na 6 maanden een beugelBH aan durfde. Je moet zelf even kijken hoe het met je littekens gaat. En goed oppassen dat je BH niet teveel druk geeft op je littekens. Hierdoor heb ik tussen week 5 en 6 na de OP een gaatje gekregen in mijn litteken vlak bij het drielandenpunt.

En hoewel ik nog steeds liever een C-tje had overgehouden, ben ik wel blij met mijn B-tje. Ik bewonder ze nog elke dag 2 keer in de spiegel. :1boobs: :152:

Maar dan denk ik weer: mooie, kleine boobies; geen hang en geen hinder.

En dat vat het wel samen.

Zorg nog goed voor jezelf, @Miek65H

 

 

hee @Doe ik het of niet? Ik ben heeel erg blij mee ja! :D   precies de maat die ik wilde, dus hoop inderdaad dat het zo blijft :) 

En ja de beugel bh’s durf ik ook nog niet. Ik heb wel zon  calvin klein sport bh gekocht in maat M hahah ongelofelijk dat ik dat nu aan kan!!! Had vroeger gewoon xxl ofzo haha. maargoef die geeft nog iets te weinig ondersteuning naar mijn idee..dus hou het voorlopig nog bij goedzittende  sportbh’s hoe zit het trouwens met sauna etc? Ik ben vandaag wel gegaan in de sportschool ik zie nergens staan wanneer dat weer mag ? 

En super fijn om te horen dat je nog steeds blij bent!! Ik vind jou b cupje ook super mooi!! dat dat hang weg is, is idd super fijn!! Dat merk ik nu ook eindelijk van die hangers af!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Miek65H zei:

Hee @Doe ik het of niet? Gaat heel goed! Ben ondertussen weer aan het werk. Ik was na 3,5 week weer begonnen met werken. Ik heb maandag weer voor het eerst gesport. Het heeelt heel mooi, ik smeer elke dag met bio oil. Wel draag ik nog een sport bh. Ik vind dat toch het prettigs zitten haha. Ik had mijn maat laten opmeten. De vrouw bij de livera schatten een c/d maar het was een 75D! Voor de rest nog niet bekeken. Wel oude bh’s gepast in 75E die ware aan de grote kant! Dus als het 75D blijft heel blij mee!! Ik weet alleen niet wanneer je precies bh’s weer kan dragen? Ik heb een Hunkemöller bon gekregen van mijn collega’s, dus wel leuk om die binnekort te gebruiken voor bra shopping :D  Hoe zit het met beugel bh’s? Die kan je sowieso niet dragen toch de eerste 6 maanden? 

 

 

hee @Doe ik het of niet? Ik ben heeel erg blij mee ja! :D   precies de maat die ik wilde, dus hoop inderdaad dat het zo blijft :) 

En ja de beugel bh’s durf ik ook nog niet. Ik heb wel zon  calvin klein sport bh gekocht in maat M hahah ongelofelijk dat ik dat nu aan kan!!! Had vroeger gewoon xxl ofzo haha. maargoef die geeft nog iets te weinig ondersteuning naar mijn idee..dus hou het voorlopig nog bij goedzittende  sportbh’s hoe zit het trouwens met sauna etc? Ik ben vandaag wel gegaan in de sportschool ik zie nergens staan wanneer dat weer mag ? 

En super fijn om te horen dat je nog steeds blij bent!! Ik vind jou b cupje ook super mooi!! dat dat hang weg is, is idd super fijn!! Dat merk ik nu ook eindelijk van die hangers af!!! 

Hey @Miek65H wat leuk dat je al zo blij bent. Ik denk dat je met de sauna echt wel moet oppassen want ik meen gelezen te hebben dat die je littekens week kan maken. En wachten tot je littekens echt pot en pot toe zijn. Ik heb na 5 weken nog een complicatie gekregen en daar wordt je niet blij van.

Ik heb de sportBH's ook nog lang gedragen hoor.

Succes nog met je verder herstel.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.