Ga naar inhoud

Miek65H : 26 november 2018 : Dr. Nio : OLVG- West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 27-10-2018 om 06:58, Doe ik het of niet? zei:

Mij heeft het gehlpen dat ik op een gegeven moment heb gezegd: zo - ik heb er goed over nagedacht, ik sta achter mijn beslissing en nu moet ik vertrouwen hebben en het laten gebeuren.

En het is me 100% meegevallen. Lees er anders nog wat operatieverslagen op na - dat heeft mij ook geholpen. :71:

Het is belangrijk dat je aan het team goed aangeeft hoe je je voelt en dan kunnen zij daar rekening mee houden en op inspelen.

Jaaa dat is ook zo! Ik sta ook zeker achter mijn beslissing. Ik moet vertrouwen hebben dat het goed komt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Miek65H zei:

Ik kwam er dus achter dat ik ongesteld ben tijdens de operatie :( is dat erg??? 

Oei! Dat moet je misschien even navragen bij je PC. Praktisch gezien denk ik dan ... een operatie brengt ook al wat bloedverlies met zich mee ... je hebt al je energie nodig voor je herstel ... neem je de pil en zou je die kunnen/willen doornemen? 

Op die manier kun je dat ongemakje uitstellen misschien.

Maar bij speelt dat niet(meer) dus ik weet het ook niet zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaaa ik heb volgende week nog een afspraak bij mijn pc! Ik wil toch nog even hebben over de maat... ben er nog niet zeker van of het c/d moet worden of d/e. Ik ga dan gelijk even hebben over de ongesteldheid. Doorslikken doe ik liever niet omdat mijn borsten echt super groot er van worden. Heeel oogezwollen en pijnlijk denk dat het niet zo handig is omdat ze dan misschien meer gaan weghalen en dan geeft het misschien een vertekend beeld omdat ik als ik weer de pil normaal slik ze weer kleiner zijn. Maarja ik ga het even over hebben met mijn PC. Te veel bloedverliezen lijkt mij ook niet goed..  Ik ging trouwens laats nog een keer naar een speciaal zaak om mijn maat op te meten ze zei 70 H of 65 I! i hahaha dat klinkt zo groot. 

Maadja heb daar bh’tjes bekeken ook! Kan niet wachten totdat ik weer mooie bh’s aankan! Ik heb dus ook nog oude bh’s die nog heeeel mooi zijn dus evt aan kan. Ik heb de D maar heel even gehad, dus ze zijn nog in hele goede staat:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieke,

 

Wat vervelend dat jij zoveel hinder van je borsten hebt, een H cup is natuurlijk ook niet niets.

Een vriendin van mij had een G cup en heeft hier een nek-hernia doorgekregen, nu zij een verkleining heeft gehad (nu volle C cup) voelt zij zich veel beter en kan men haar ook helpen.

 

Dat stoppen met roken is idd een dingetje, ik word op 2 januari geholpen en zou dus ook moeten stoppen met roken, erg lastig, haha.

 

Ik wil jou alvast heel veel sterkte wensen en alvast een goed herstel!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Mtvo zei:

Hoi Mieke,

 

Wat vervelend dat jij zoveel hinder van je borsten hebt, een H cup is natuurlijk ook niet niets.

Een vriendin van mij had een G cup en heeft hier een nek-hernia doorgekregen, nu zij een verkleining heeft gehad (nu volle C cup) voelt zij zich veel beter en kan men haar ook helpen.

 

Dat stoppen met roken is idd een dingetje, ik word op 2 januari geholpen en zou dus ook moeten stoppen met roken, erg lastig, haha.

 

Ik wil jou alvast heel veel sterkte wensen en alvast een goed herstel!

 

Liefs

Dankjewel voor je reactie! 

Ga je in januari ook een bvk doen?

Ik snap dat het heel lastig is dat stoppen met roken. Ik vond het zelf ook moeilijk maar wat mij had geholpen was de e smoker, afbouwen en uiteindelijk heb ik er nu nog een zonder nicotine. Dus als ik cravings heb rook ik die haha dat helpt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2018 om 11:23, Miek65H zei:

Jaaa ik heb volgende week nog een afspraak bij mijn pc! Ik wil toch nog even hebben over de maat... ben er nog niet zeker van of het c/d moet worden of d/e. Ik ga dan gelijk even hebben over de ongesteldheid. Doorslikken doe ik liever niet omdat mijn borsten echt super groot er van worden. Heeel oogezwollen en pijnlijk denk dat het niet zo handig is omdat ze dan misschien meer gaan weghalen en dan geeft het misschien een vertekend beeld omdat ik als ik weer de pil normaal slik ze weer kleiner zijn. Maarja ik ga het even over hebben met mijn PC. Te veel bloedverliezen lijkt mij ook niet goed..  Ik ging trouwens laats nog een keer naar een speciaal zaak om mijn maat op te meten ze zei 70 H of 65 I! i hahaha dat klinkt zo groot. 

Maadja heb daar bh’tjes bekeken ook! Kan niet wachten totdat ik weer mooie bh’s aankan! Ik heb dus ook nog oude bh’s die nog heeeel mooi zijn dus evt aan kan. Ik heb de D maar heel even gehad, dus ze zijn nog in hele goede staat:) 

Hey @Miek65H ik ben benieuwd of je zelf kan bepalen wat het moet gaan worden bij een BVK. Ik had namelijk de indruk van niet. Ik hoop voor jou van wel. Laat je dat even weten aub?

En hoe staat het met de zenuwen en de angst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Miek65H zei:

Dankjewel voor je reactie! 

Ga je in januari ook een bvk doen?

Ik snap dat het heel lastig is dat stoppen met roken. Ik vond het zelf ook moeilijk maar wat mij had geholpen was de e smoker, afbouwen en uiteindelijk heb ik er nu nog een zonder nicotine. Dus als ik cravings heb rook ik die haha dat helpt. 

 

Ik ga voor een bv (ben een gevalletje, erwtjes op een plankje) in mijn omgeving ben ik de "enige" met geen boobs, daarentegen diverse vriendinnen met een volle boezem en die een verkleining hebben ondergaan.

 

Ik denk dat ik de E-sigaret ook ga proberen voor het afbouwen idd, zo 123 stoppen lijkt mij erg lastig als (best wel erge roker haha).

Hoe lang heb jij over het afbouwen gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2018 om 22:19, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Miek65H ik ben benieuwd of je zelf kan bepalen wat het moet gaan worden bij een BVK. Ik had namelijk de indruk van niet. Ik hoop voor jou van wel. Laat je dat even weten aub?

En hoe staat het met de zenuwen en de angst?

Jaaa mijn pc zei dus je kan elke maat kiezen die je wil.... ik snapte dat ook niet want een andere pc bij een ander consult zei: het kan niet kleiner dan een D/DD 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2018 om 23:32, Mtvo zei:

 

Ik ga voor een bv (ben een gevalletje, erwtjes op een plankje) in mijn omgeving ben ik de "enige" met geen boobs, daarentegen diverse vriendinnen met een volle boezem en die een verkleining hebben ondergaan.

 

Ik denk dat ik de E-sigaret ook ga proberen voor het afbouwen idd, zo 123 stoppen lijkt mij erg lastig als (best wel erge roker haha).

Hoe lang heb jij over het afbouwen gedaan?

Het vaste roken ging mij heel makkelijk af, dus heb dat in een keer gedaan! Alleen het roken met drankjes heb ik afgebouwd. Hoeveel rook jij per dag? Aan de hand van hoeveel je rookt kan je je dosis nicotine bepalen en dan afbouwen. Ik zou even naar zo’n e smoke winkel gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Miek65H zei:

Jaaa mijn pc zei dus je kan elke maat kiezen die je wil.... ik snapte dat ook niet want een andere pc bij een ander consult zei: het kan niet kleiner dan een D/DD 

Tja; ik lees dan ook dat Nio wel echt goed is in zijn vak. :42:

Ik ga vanavond eens nalezen of er al iemand een BVK bij hem heeft gehad.

:62: Eens kijken wat ik daar over vind.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Miek65H zei:

Het vaste roken ging mij heel makkelijk af, dus heb dat in een keer gedaan! Alleen het roken met drankjes heb ik afgebouwd. Hoeveel rook jij per dag? Aan de hand van hoeveel je rookt kan je je dosis nicotine bepalen en dan afbouwen. Ik zou even naar zo’n e smoke winkel gaan 

 

Das wel knap in 1 keer. Ik rook vrij veel, 20 stuks p/d, zoiets? Ik ga morgenavond shoppen en denk dat ik dan ook gelijk langs zo'n shop ga, thx voor de tip! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2018 om 13:34, Doe ik het of niet? zei:

Tja; ik lees dan ook dat Nio wel echt goed is in zijn vak. :42:

Ik ga vanavond eens nalezen of er al iemand een BVK bij hem heeft gehad.

:62: Eens kijken wat ik daar over vind.

:48:

Nou ik had vandaag afspraak bij nio. We zijn samen uitgekomen op een 70E /75D. Hij zei idd wel dat hij het niet exact kan bepalen en zou kijken wat het beste bij mijn lichaam paste! Hij zei dus ook dat het een 75E/70F of 70D/75 C kon worden. Hij zei dat ie er voor gaat zorgen dat ik mooie borsten krijg die bij mijn lichaam gaan passen. Nou daar ben ik heeel erg blij om en heeft mij wel gerust gesteld. Ik heb vandaag ook sportbh gehaald en leuke pyjama en onesie gekocht voor het ziekenhuis die ik alleen dan mag aantrekken. Dit zorgt dan toch ook dat ik er wel zin in ga krijgen inplaats van alleen maar tegen de ziekenhuisopname opzien, Want volgende week is het dan zo ver!! Ik ben zoooo nerveus!! Nog steeds heel bang voor de narcose dag ik niet meer wakker word.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Miek65H zei:

Nou ik had vandaag afspraak bij nio. We zijn samen uitgekomen op een 70E /75D. Hij zei idd wel dat hij het niet exact kan bepalen en zou kijken wat het beste bij mijn lichaam paste! Hij zei dus ook dat het een 75E/70F of 70D/75 C kon worden. Hij zei dat ie er voor gaat zorgen dat ik mooie borsten krijg die bij mijn lichaam gaan passen. Nou daar ben ik heeel erg blij om en heeft mij wel gerust gesteld. Ik heb vandaag ook sportbh gehaald en leuke pyjama en onesie gekocht voor het ziekenhuis die ik alleen dan mag aantrekken. Dit zorgt dan toch ook dat ik er wel zin in ga krijgen inplaats van alleen maar tegen de ziekenhuisopname opzien, Want volgende week is het dan zo ver!! Ik ben zoooo nerveus!! Nog steeds heel bang voor de narcose dag ik niet meer wakker word.... 

Komt vast goed @Miek65H. Heb je vroeger al eens slechte ervaringen opgedaan met narcose dan?

Leuk van die pyjama en onesie voor het ziekenhuis. Ik had ook van alles gekocht met de sluiting vooraan. Lekker makkelijk.

Ik zou je ook aanraden, voor de eerste dagen, instappers voor aan je voeten. Zodat je niet hoeft te bukken. En topjes met spaghettibandjes - daar kan je lekker instappen en dan omhoogtrekken.

Oh ja, ik had ook pantoffels met pomponnetjes aan - ik ben begin december geopereerd en ze pasten bij het kerstballenthema. :45: Ik denk dat ik ze voor de komende kerstperiode terug ga bovenhalen. Nostalgie.

Hopelijk lukt het je om de zenuwen onder controle te houden. En anders gewoon aangeven dat je zenuwachtig bent en ook waarom, dan kunnen ze je er ook bij helpen. En terwijl jij slaapt :lazy2:, schakelen wij de duimen extra in. :35::35::35:   Komt vast goed, meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Komt vast goed @Miek65H. Heb je vroeger al eens slechte ervaringen opgedaan met narcose dan?

Leuk van die pyjama en onesie voor het ziekenhuis. Ik had ook van alles gekocht met de sluiting vooraan. Lekker makkelijk.

Ik zou je ook aanraden, voor de eerste dagen, instappers voor aan je voeten. Zodat je niet hoeft te bukken. En topjes met spaghettibandjes - daar kan je lekker instappen en dan omhoogtrekken.

Oh ja, ik had ook pantoffels met pomponnetjes aan - ik ben begin december geopereerd en ze pasten bij het kerstballenthema. :45: Ik denk dat ik ze voor de komende kerstperiode terug ga bovenhalen. Nostalgie.

Hopelijk lukt het je om de zenuwen onder controle te houden. En anders gewoon aangeven dat je zenuwachtig bent en ook waarom, dan kunnen ze je er ook bij helpen. En terwijl jij slaapt :lazy2:, schakelen wij de duimen extra in. :35::35::35:   Komt vast goed, meid. 

 Ik ben nog nooit onder narcose geweest, maar ik ben als persoon heel erg angstig ingesteld. Ik ben ook bang voor vliegen bijvoorbeeld. Heeft denk ik te maken dat ik het moeilijk vind om de controle te verliezen. Beetje controlefreak, zo noemde Nio mij, haha. Maar dankjewel voor de tips ! Voorsluiting idd een goede en leuke sloffies had je :D. Ik ga het zeker bespreken in het ziekenhuis en lief van je dat je gaat duimen !! Zo blij met dit forum, dat geeft je toch echt wel wat steun :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mieke, je hoeft echt niet bang te zijn voor de narcose, maar ik snap je goed hoor, ben zelf ook een beetje een controlfreak:D Voordeel is dat ik het al een paar keer eerder heb gehad, alleen niet in de Velthuiskliniek, dus dat was even afwachten, maar een prima ervaring. Zal in het OLVG west ook zeker goed zijn.

Tot nu toe is alles me 200% meegevallen. Sterkte vast voor maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2018 om 09:19, Quirana zei:

Mieke, je hoeft echt niet bang te zijn voor de narcose, maar ik snap je goed hoor, ben zelf ook een beetje een controlfreak:D Voordeel is dat ik het al een paar keer eerder heb gehad, alleen niet in de Velthuiskliniek, dus dat was even afwachten, maar een prima ervaring. Zal in het OLVG west ook zeker goed zijn.

Tot nu toe is alles me 200% meegevallen. Sterkte vast voor maandag!

Wat fijn dat het zo goed is gegaan!!  Ik las je verslag. Heel vee sterkte met het verdere herstel en dankjewel:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woaw; dan ben je lekker snel aan de beurt.

Veel succes @Miek65H.

We lezen je wel weer.

:48:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.