Ga naar inhoud

Miek65H : 26 november 2018 : Dr. Nio : OLVG- West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een lieve berichtjes allemaal ! Super lief dat jullie aan mij hebben gedacht. Maar het zit erop!! Ik ben er heeeeeel blij mee nu al. Ik zou hieronder even een verslagje typen :

 

6:45 Ik kwam sochtends aan met mijn moeder in het Olvg-west. Ik wist dat ik als eerste aan de beurt was, maar wat was ik me toch een partij zenuwachtig! Ik moest mij melden op de afdeling en de verpleegster ging mij inschrijven/opnemen. Ze liet mij de kamer zien en kon al gelijk mijn spulletjes uitpakken en het ziekenhuisschortje aan doen. Ook vertelde ze mij dat ik  Om 7.15 word opgehaald en met de lift naar beneden gebracht zou worden. Vanaf dat moment heb ik eigenlijk alleen maar gehuild! Wat was ik bang!!  De zuster gaf mij nog een inheler voor mijn longen zodat die openstonden tijdens de operatie. Ik ben namelijk astmatisch.

 

7.15 daar ging ik dan, ik werd met de lift naar beneden gebracht ik zei mijn moeder gedag,huilen etc. Mijn moeder zei later dat ze het een moeilijk moment vond, omdat ze de angst in mijn ogen zag. Daar aangekomen in de uitslaapkamer werd ik nog banger; wat zag het daar naar uit. Ik ben heeel sfeergevoelig en ik vond het net op een soort slachthuis lijken, soort van lopendebandwerk met allemaal mensen in bedjes met een ziekenhuisapakje en  mustje op. Ook hoorde ik de hartmonitoren door elkaar piepen in de ruimte. Ik was nog steeds bang en niemand kon mij echt geruststellen. Ik voelde me toen echt een hoopje ellende en was alleen maar aan het huilen. De broeder maakte mij alleen nog maar meer banger toen hij mij liet weten dat ik een shock kon krijgen van de antibiotica als ik daar allergische voor was. Vervolgens ging het infuus erin. Je gelooft het niet, maar het mislukte, mijn vaatjes waren te diep. Ik heb dit ook vaak met bloedprikken en dan nu dus ook met het infuus, na een mislukte poging en een blauwe Arm toch nog het infuus in het andere arm gekregen. 

Nog steeds in paniek en die paniek zakte toen Dr NIO binnen kwam. Ik vond hem heel vertrouwd en ik knapte helemaal op toen hij grapjes begon te maken, hii was echt mijn Life safer op dat moment. Ik voelde me zo erg bij hem op mijn gemak. Hij ging mijn borsten aftekenen heeel kundig en dit gaf mij zo veeel vertrouwen !!! NIO ALS JE DIT LEEST JE BENT EEN TOPPER!! ook had ik met nio afgesproken dat hij in zijn woorden : ‘een liefdesbrief’ zou Schrijven waarin hij zetten hoe het was gegaan. Hij zou namelijk niet aanwezig zijn na de operatie, dus zou ik hem voor het eerst zien bij de controle. 

 

7.50 nou de anethisten kwamen eentje was super knap, daar knapte ik ook van op :p ze reden mij de operatiekamer binnen, met een warmte deken die ook zeker nodig was, want man man man, wat was het daar een vrieskist! Nou vanaf dat moment ging het allemaal heel snel. Ze sloten mijn hart ding aan: ik hoorde letterlijk PIEPIEPPIEPPIEP heel snel achter elkaar, ik was zo zenuwachtig!! Nio zei nog denk aan Australië. ( hier hadden we het ervoor uitvoerig over gehad, ik was er geweest en hij gaat binnekort ook) toen hebben ze een kapje boven op mijn mond gedaan met zuurstof, ik vroeg nog wanneer gaat het spul erin? En ze gaven mij dat netjes aan, vervolgens voelde ik mij zo duizelig, dat ik er angstig van werd. Het laatste wat ik kan herinneren is dat ik het rustigevende hoofd zag van de anthesist die zei: het komt goed.

 

12.00 -6.30 nou ik werd wakker, ik wist gelijk waar ik was en het eerste wat ik deed was aan mijn borsten voelen! Ik hoorde de zuster zeggen: nee je mag niet aan je borsten voelen! Ik zag ze en dacht ze zijn zooo klein!!! Ik heb dit al blijkbaar al vaker gedaan, dat betekende dat ik al eerder wakker was ,  want de zuster zei : ik zei het je net ook al. 

Mij voelde mij echt heel top niet meer angstig en lekker high van de morfine! Ik voelde me gek genoeg ook energiek, niet suf ofzo! 

Aangekomen terug in de ziekenhuiskamer, wilde ik meteen mijn moeder bellen dat ik wakker was. De zuster belde haar en echt kort daarna hoorde ik de vertrouwde stem vab mijn moeder. Daarna was het voormalig een waas, ik kreeg nog een morfinepil en ik was kotsmisselijk! Ik heb toen de rest van de dag niks gegeten en wat ik at spuugde ik uit! Slapen lukte ook niet, want ik viel steeds bijna in slaap en dan kreeg ik van die vage koorts dromen, ookal had ik geen koorts... ook scheen mijn hart heel snel te kloppen, dit maakte mij opnieuw angstig( jaa ik ben een angsthaast en hypochronder to the Max) toen die morfinepil was uitgewerkt voelde ik me iets beter, maar nog steeds kots misselijk, mijn beste vriendin was langs gekomen dit deed mij goed. Ook werd ik gebeld door dokter nio!! Hij verondschuldigde zich dat hij geen liefdesbrief had achterg gelaten, maar vandaar het belletje. Hii vertelde dat er 1 KG IN TOTAAL WAS AFGEHAALD!! Saay whuut!! 520 van de rechterborst en 480 gram van de linkerborst. Ook zei hij dat het heeeeel mooi was geworden. Ik vond ze er mooi uit zien, heel rechtop en klein naar mij idee.  Toen was het bezoekuur voorbij en gingen mijn moeder en vriendin weg. Ik was nog altijd kots misselijk en begon mij ook zo benauwd te voelen. Ik merkte we op, het pijn aan de borsten  viel echt mee, het was eerder de ongemakken can de pijnstillers en narcose die mij kilde. Die nacht heb ik dus ook amper geslapen. Maar uiteindelijk wat korte slaapjes en vervolgens werd ik weer wakker. Ik accepteerde dit, want de misselijkheid was eindelijk weg, daar was ik al blij mee! 

 

6:30 de laatste medische check! Everything was Allright en om 10/ 11 uur mocht ik naar huis. Daarvoor zouden de drains worden verwijderd. En mocht ik mijn boobies voor het eerst zien los van het verband. Ook heb ik eindelijk wat gegeten. De misselijkheid was weg. 

 

9.00 de drains werden verwijderd en 

Het verband ging er af! IK WAS ECHT IN SHOCK HOE MOOI HET ERUIT ZAG!!! Het leken net neppers en heel erg in proportie. Die vrouw schatten een c/d. Uiteindelijk moest ik toch mijn 75 E sportbh van de Hunkemöller  aan. Ik denk dat het komt door de zwelling want zo groot vind ik ze niet. 

 

11.00-13.43 om elf uur kwam mijn lieftallige moeder en mijn lieve vriendin die mij opkwam halen met de auto en mij afzetten bij moeders! Nu lig ik dus lekker vertrouwd op de bank dit verslag te schrijven! 

 

Misschien klinkt het allemaal heftig, maar samengevat: ik vond de narcose doodeng, eerder last van pijnstillers en narcose dan de boobies zelf, de pijn is minimaal. Maar allemaal TOTALLY WORTH IT!! Ik beeeen zooooo blij met mijn nieuwe boobies!! Ik zou zo snel mogelijk een before and after pic sturen, maar nu eerst ga ik slapen! Goodnightxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2018 om 10:59, marjon_nl zei:

Gefeliciteerd meid, fijn dat je zo blij bent!! Nu lekker uitrusten en herstellen, x

Dankjewel :) herstel gaat tot nu toe goed, alleen nog steeds last van benauwdheid van die narcose! Ik heb veel vastzittend slijm waars door die beademing! Maar pijn aan mijn boobs gaat prima ! Ik neem alleen maar 2x daags 2 paracetamol! Is gewoon genoeg:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miek65H ik ben blij voor jou dat jij zo blij bent. :43:

Gefeliciteerd met je kleinere boobies en veel succes met je herstel.

Mocht je een album hebben of aanmaken dan krijg ik graag toegang.

 

En bedankt voor het gedetailleerd beschrijven van je operatie-dag en voorlopig herstel. Een jaar geleden was ik ook op zoek naar zo veel mogelijk informatie, dus er zullen zeker nog dames, die een BVK plannen, wat aan hebben.

Het was zo te lezen een hele beproeving voor jou - maar je hebt het doorstaan. Je bent een kanjer! :35: :91:

 

Prettig weekend nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2018 om 16:15, Doe ik het of niet? zei:

@Miek65H ik ben blij voor jou dat jij zo blij bent. :43:

Gefeliciteerd met je kleinere boobies en veel succes met je herstel.

Mocht je een album hebben of aanmaken dan krijg ik graag toegang.

 

En bedankt voor het gedetailleerd beschrijven van je operatie-dag en voorlopig herstel. Een jaar geleden was ik ook op zoek naar zo veel mogelijk informatie, dus er zullen zeker nog dames, die een BVK plannen, wat aan hebben.

Het was zo te lezen een hele beproeving voor jou - maar je hebt het doorstaan. Je bent een kanjer! :35: :91:

 

Prettig weekend nog.

Dankjewel voor je lieve reactie!!! Nog steeds heel blij en het herstel gaat goed. Allleen zitten de plijters er nog op. Weet jij wanneer die er af kunnen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Miek65H zei:

Dankjewel voor je lieve reactie!!! Nog steeds heel blij en het herstel gaat goed. Allleen zitten de plijters er nog op. Weet jij wanneer die er af kunnen? 

Oooh en de fotos komen snel!! Ik ga ze toevoegen in een album en je mag er zeker toegang tot krijgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Miek65H zei:

Dankjewel voor je lieve reactie!!! Nog steeds heel blij en het herstel gaat goed. Allleen zitten de plijters er nog op. Weet jij wanneer die er af kunnen? 

Hey @Miek65H. Ik had geen pleisters. Bij mij zaten er van die losse pads in mijn sportBH. Wat heeft je PC er over gezegd? En heb je snel een controle gepland staan?

Ik zou zijn advies even vragen. Je leest hier vaak dat die pleisters vanzelf loskomen.

Veel succes nog met je herstel. Hoe gaat het met de pijn?

En zijn die pleisters zo van die smalle stripjes?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @Miek65H. Ik had geen pleisters. Bij mij zaten er van die losse pads in mijn sportBH. Wat heeft je PC er over gezegd? En heb je snel een controle gepland staan?

Ik zou zijn advies even vragen. Je leest hier vaak dat die pleisters vanzelf loskomen.

Veel succes nog met je herstel. Hoe gaat het met de pijn?

En zijn die pleisters zo van die smalle stripjes?

 

Hee @Doe ik het of niet? :) de verpleegster zei dat ze er vanzelf af gaan ja, alleen weet ik niet of ze het over de drainpleisters of het tape had. Ik heb maandag een afspraak staan. Ik ga het dan even vragen. Ik heb mijn album geupload ik ga jou wel even toegang geven dan kan je het zien! de laatste foto is vandaag genomen, de eerste 1 dag na mijn operatie. De tweede spreekt denk ik voor zich( de voor situatie, hahah ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miek65H, ik heb zojuist je verslag gelezen. Wat een gedoe hè, zo'n operatie? En ik kan me voorstellen als je zo angstig bent, dat het dan helemaal geen pretje is. Maar het zit er lekker op voor je, meis. Ik ben zelf vorig jaar december en in mei van dit jaar geopereerd door Nio en ik was ook heel blij met hem. Nu lekker veel drinken om het overtollige vocht en de narcosestoffen uit je lijf kwijt te raken, op tijd je medicijnen nemen, lekker uitrusten en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar het resultaat. Misschien wil je me toevoegen aan je album?

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miek65H, nee...... om een lang verhaal kort te maken; ik heb 24 jaar geleden protheses laten plaatsen om zo knobbels en bobbels eerder op te kunnen sporen bij eventuele borstkanker, omdat mijn zus aan borstkanker is overleden. Bij een prothesewissel in mei 2016 heb ik een hele erge double bubble opgelopen in het streekziekenhuis hier in de buurt. Ik was het vertrouwen in die pc kwijt, dus toen heeft Nio het in twee hersteloperaties voor me opgelost. My hero :33:. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien waar ik het over heb .

Heel veel succes morgen. Komt helemaal goed...... je bent bij hem in goede handen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jaydee zei:

@Miek65H, nee...... om een lang verhaal kort te maken; ik heb 24 jaar geleden protheses laten plaatsen om zo knobbels en bobbels eerder op te kunnen sporen bij eventuele borstkanker, omdat mijn zus aan borstkanker is overleden. Bij een prothesewissel in mei 2016 heb ik een hele erge double bubble opgelopen in het streekziekenhuis hier in de buurt. Ik was het vertrouwen in die pc kwijt, dus toen heeft Nio het in twee hersteloperaties voor me opgelost. My hero :33:. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien waar ik het over heb .

Heel veel succes morgen. Komt helemaal goed...... je bent bij hem in goede handen. 

 

Xx Jaydee 

Oh wat erg zou ik eens mee mogen kijken nio heeft ook mijn boobs gedaan :Luv:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Liana zei:

Oh wat erg zou ik eens mee mogen kijken nio heeft ook mijn boobs gedaan :Luv:

Ik heb je toegevoegd. Heb jij ook een album? Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik geen jonge bloem meer ben...... ben 52, dus dan hoeven borsten niet meer in je nek te zitten hè? :38: Maar dat heeft Nio heel netjes gedaan vind ik zelf. Ze passen goed bij mijn leeftijd.  Dus be my guest.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miek65H, heel veel succes vandaag bij Nio. We horen vast wel van je hoe het gelopen is..... maar kan bijna niet anders dan dat hij zelf ook heel tevreden is met het resultaat, want ze zijn prachtig. 

 

Good luck :71:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jaydee zei:

Ik heb je toegevoegd. Heb jij ook een album? Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik geen jonge bloem meer ben...... ben 52, dus dan hoeven borsten niet meer in je nek te zitten hè? :38: Maar dat heeft Nio heel netjes gedaan vind ik zelf. Ze passen goed bij mijn leeftijd.  Dus be my guest.

 

Xx Jaydee 

Jaydee wat mag je trots zijn!

Wauw ze zien er super goed en natuurlijk uit!

Ze zitten zeker nog op de juiste plek! Maar van al je protheses vind ik deze maat je perfect staan!

En dan nog eens complicatie vrij echt nio is een tovenaar kan gwn niet anders!

Nu moet ik nog even geduld leren hebben. vind de mijne al mooi maar nog niet het beeld dat ik in mijn hoofd had gecreëerd bereikt.

Ben ook nog maar 2,5 week po,Dus ben wat ongeduldig.

Heb nog geen album omdat ik eerst voor mezelf er helemaal blij mee ermee wil zijn.

Maar maak wel om de 3dagen een foto zodat ik alles kan plaatsen wanneer ik zo ver ben om te delen in mijn album.

geniet er alvast echt top! 

Xx liana

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Jaydee zei:

@Miek65H, nee...... om een lang verhaal kort te maken; ik heb 24 jaar geleden protheses laten plaatsen om zo knobbels en bobbels eerder op te kunnen sporen bij eventuele borstkanker, omdat mijn zus aan borstkanker is overleden. Bij een prothesewissel in mei 2016 heb ik een hele erge double bubble opgelopen in het streekziekenhuis hier in de buurt. Ik was het vertrouwen in die pc kwijt, dus toen heeft Nio het in twee hersteloperaties voor me opgelost. My hero :33:. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien waar ik het over heb .

Heel veel succes morgen. Komt helemaal goed...... je bent bij hem in goede handen. 

 

Xx Jaydee 

 

 

waauuwww Nio is echt een hero idd! echt prachtig vind ik ze!! En je ziet er helemaal niks meer van. Echt heeel fijn voor je dat je weer vertrouwen hebt gekregen in een PC. xxx Mieke 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Jaydee zei:

@Miek65H, heel veel succes vandaag bij Nio. We horen vast wel van je hoe het gelopen is..... maar kan bijna niet anders dan dat hij zelf ook heel tevreden is met het resultaat, want ze zijn prachtig. 

 

Good luck :71:

 

Xx Jaydee 

 

 

Het is goed gegaan de afspraak. Hij vond het er heeel goed uitzien en die tepeltjes zijn zo klein geworden!! heel mooi. Hij heeft het tape verwisseld en we hebben een laatste afspraak gepland over 3 maanden.  Ik moet wel zeggen dat ik ze wel misschien iets te groot vind nog, maar denken jullie dat dat de zwelling is? Nio zei dat ze gaan zakken en dat ze daardoor kleiner zullen lijken. Ik moet wel zeggen dat ik een echte perfectionist ben en steeds kritischer word, want ik vind ze gewoon heel mooi! Maar de sport bh in de maat 75 D paste ik niet, moest een E worden, maarja ik moet niet meer gaan letten op die maten, maar naar het resultaat kijken denk ik :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.