Ga naar inhoud

Miek65H : 26 november 2018 : Dr. Nio : OLVG- West


Aanbevolen berichten

Hee lieve Dames, 

 

Ik heb dan toch eindelijk de knoop doorgehakt: IK GA EEN BORSTVERKLEINING DOEN!! 

Ik zou mij eerst even voorstellen: ik ben Mieke, 24 jaar oud en loop al jaren te klote met grote borsten die maar groter lijken te worden. Ik zit momenteel op een 70 H, ben smal gebouwd, mijn rug doet pijn ze hangen en word zo erg gek van de negatieve aandacht van mannen etc. Na jaren twijfelen toch de knoop dooegehakt en omdat jullie dames mij zo erg geholpen hebben met dit forum, wil ik ook mijn verslag inclusief voor en na fotos, plaatsen op dit forum . 

 

Ik heb 24 september een consult gehad bij dokter Nio in het olvg west! Wat een hilarische man zeg!! Vond hem echt super grappig voelde mij heel erg op mijn gemak bij hem en hij was lekker duidelijk.  Ik ga van een 70 H naar een 70 E/D twijfel nog steeds een beetje tussen een E cup en een D cup omdat ik mijn grote borsten ook zo erg gewend ben en wil niet te klein! Verder moet ik stoppen met roken, ookal zei hij we dat ik wiet mocht roken, hahahaha . Maargoed dat gaat nog een klus worden!  Morgen ga ik aan hem doorgeven dat ik het heb besloten om te doen en dan word mijn operatie ingepland !!! Zo snappend !!!! Ben zo bang voor de narcose..... Als jullie ervaring hebben bij dr nio en misschien ook nog voor en na fotos , zou ik die graag willen ontvangen En wat raden jullie mij aan een D of E? Ik hoor het wel!  oohja en hoelang duurt de herstel tijd ? ik werk met agressieve cliënten, dus we belangrijk om te weten wanneer je weer kan werken! 

 

Ik hoor het wel! 

 

Groetjes,

 

Mieke 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey :viannen_01:@Miek65H

Gefeliciteerd met je beslissing! :43:

Ik denk dat je er geen spijt van gaat hebben. Mijn BVK dateert van december 2017. Ik ging van een F naar een B. 

Als je je vragen stelt bij de narcose dan kan je mijn operatieverslag er op na lezen. Ik was ook nog nooit onder narcose geweest ... maar ik zou het zo weer doen. Ik denk dat het helpt als je je er op een gegeven moment aan overgeeft en het laat gebeuren. Ik nam na een dag of 6 (denk ik) geen pijnstillers meer. Ik ben na 3 weken terug gaan werken - bureaujob - maar de eerste dag had ik al snel terug pijnstilling nodig. Maar dat was na een paar dagen ook niet meer nodig. Jouw job vereist misschien een langere afwezigheid van het werk maar daar zal je PC je wel in adviseren. Ik ben reuze benieuwd naar je foto's en naar wat Nio er van gaat maken. Ik heb al veel foto's gezien van zijn mooie vergrotingen maar nog niet van zijn verkleiningen. Als je wil stuur ik je mijn voor en na-foto's in een PB-tje.

Geniet van je traject.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Miek65H

 

Gefeliciteerd met je beslissing

 

Ik heb op 11 September in het olvg west een borstverkleining gehad,

Mijn borstverkleining is niet gedaan door Dr Nico maar Dr Selmsdus daar kan ik niks over zeggen. 

Je kan iets vragen voor de zenuwen voor de narcose, ik heb de narcose niet als vervelend ervaren bij ze.

 

Ik vond de maat ook erg moeilijk beslissen .Maar gelukkig besliste de plastisch chirugh op dat moment wat er mogelijk is geef dit wel duidelijk aan.

 

Ik kan bijna alles weer na drie weken en heb best wat zwaarder werk.

Maar het is ook voor iedereen anders.

 

Alvast sterkte voor alle keuze’s die je moet maken.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2018 om 21:48 zei Doe ik het of niet?:

Hey :viannen_01:@Miek65H

Gefeliciteerd met je beslissing! :43:

Ik denk dat je er geen spijt van gaat hebben. Mijn BVK dateert van december 2017. Ik ging van een F naar een B. 

Als je je vragen stelt bij de narcose dan kan je mijn operatieverslag er op na lezen. Ik was ook nog nooit onder narcose geweest ... maar ik zou het zo weer doen. Ik denk dat het helpt als je je er op een gegeven moment aan overgeeft en het laat gebeuren. Ik nam na een dag of 6 (denk ik) geen pijnstillers meer. Ik ben na 3 weken terug gaan werken - bureaujob - maar de eerste dag had ik al snel terug pijnstilling nodig. Maar dat was na een paar dagen ook niet meer nodig. Jouw job vereist misschien een langere afwezigheid van het werk maar daar zal je PC je wel in adviseren. Ik ben reuze benieuwd naar je foto's en naar wat Nio er van gaat maken. Ik heb al veel foto's gezien van zijn mooie vergrotingen maar nog niet van zijn verkleiningen. Als je wil stuur ik je mijn voor en na-foto's in een PB-tje.

Geniet van je traject.

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2018 om 23:05 zei Cin2:

Hoi @Miek65H

 

Gefeliciteerd met je beslissing

 

Ik heb op 11 September in het olvg west een borstverkleining gehad,

Mijn borstverkleining is niet gedaan door Dr Nico maar Dr Selmsdus daar kan ik niks over zeggen. 

Je kan iets vragen voor de zenuwen voor de narcose, ik heb de narcose niet als vervelend ervaren bij ze.

 

Ik vond de maat ook erg moeilijk beslissen .Maar gelukkig besliste de plastisch chirugh op dat moment wat er mogelijk is geef dit wel duidelijk aan.

 

Ik kan bijna alles weer na drie weken en heb best wat zwaarder werk.

Maar het is ook voor iedereen anders.

 

Alvast sterkte voor alle keuze’s die je moet maken.

 

Groetjes

Dankjewel voor je reactie! Naar welke cup ben je gegaan uiteindelijk ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dames, 

 

ik heb een vraagje: ik had dokter nio gebeld nog over wat vragen. Ik zei nog dat ik twijfels had over de cup d/E en Hij zei dat het sowieso niet echt vast te stellen is, dat het bij de ene winkel een D is en de andere een   E. En dat het ook van de operatie afhangt wat het word Nu vroeg ik wat voor sport bh ik moest aanschaffen en zegt hij, ja doe maar een E. Maar wat als het dan toch een D word ? Of kan het zijn dat je borsten heel erg zwellen? Hoe hadden jullie het gedaan met de maat sportbonden?  Ik heb toch het idee dat ik toch liever naar een D neig... ik twijfel zo erg.... hahaa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Miek65H:

Hee Dames, 

 

ik heb een vraagje: ik had dokter nio gebeld nog over wat vragen. Ik zei nog dat ik twijfels had over de cup d/E en Hij zei dat het sowieso niet echt vast te stellen is, dat het bij de ene winkel een D is en de andere een   E. En dat het ook van de operatie afhangt wat het word Nu vroeg ik wat voor sport bh ik moest aanschaffen en zegt hij, ja doe maar een E. Maar wat als het dan toch een D word ? Of kan het zijn dat je borsten heel erg zwellen? Hoe hadden jullie het gedaan met de maat sportbonden?  Ik heb toch het idee dat ik toch liever naar een D neig... ik twijfel zo erg.... hahaa 

Oooh sportbonden moet sport BH zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2018 om 08:15 zei Cin2:

@Miek65H

 

Ik heb cup d gekregen.

En met die maat welke bh moet ik hebben zat ik ook er is me toen aangeraden om twee maten te kopen en 1 te ruilen.

Ik heb ze bij de Hunkemoller gehaald en daar mag je 30 dagen ruilen.

 

Goede tip! Ik was gister naar Hunkemöller gegaan om mijn omtrek op te meten en heb opeens 75! Wel makkelijker maar zit nu wel meer te twijfelen omdat ik 70 e wel goede maat vond, maar vind misschien 75 e dan weer te groot. Dus neig dan misschien toch naar een 75 D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maaar mijn operatie is gepland! 26 november heb ik hem staan. Zo spannend komt nu zo dichtbij! Dus heb nu nog 7 weken om te stoppen met roken en ietsjes af te vallen. Ik wil toch nog iets strakker worden. Want ben best wel aangekomen laatste jaar. Vandaar ook mijn grotere omtrek opeens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieke!! Gefeliciteerd zeg nu de daagjes aftellen!! Wat naar dat mensen zo negatief reageren op je 70h cup. Doe waar jij je het fijnste bij voelt! Ik vind het knap van je. Nu eventjes lekker wachten en mentaal voorbereiden voor de operatie, is altijd spannend zo'n periode.

 

Verder wil ik zelf een BV doen door onzekerheid en verdriet van mijn nature lege 70b, dus het tegenovergestelde van jou maar wel bij dr Nio. Doe jij de operatie in het olvg of pmc? Mij werd door het olvg vandaag verteld dat er tekort aan OK personeel is waardoor dr Nio operaties doorgevoerd naar het pmc. Ik had vernomen via via via dat een bv in het pmc 4200 kost en olvg rond de 3200, dus 1000 verschil. Wat raad jij mij aan om te doen? op consult bij olvg of betaal je dan alsnog de pmc tarieven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vogeltje:

Hoi Mieke!! Gefeliciteerd zeg nu de daagjes aftellen!! Wat naar dat mensen zo negatief reageren op je 70h cup. Doe waar jij je het fijnste bij voelt! Ik vind het knap van je. Nu eventjes lekker wachten en mentaal voorbereiden voor de operatie, is altijd spannend zo'n periode.

 

Verder wil ik zelf een BV doen door onzekerheid en verdriet van mijn nature lege 70b, dus het tegenovergestelde van jou maar wel bij dr Nio. Doe jij de operatie in het olvg of pmc? Mij werd door het olvg vandaag verteld dat er tekort aan OK personeel is waardoor dr Nio operaties doorgevoerd naar het pmc. Ik had vernomen via via via dat een bv in het pmc 4200 kost en olvg rond de 3200, dus 1000 verschil. Wat raad jij mij aan om te doen? op consult bij olvg of betaal je dan alsnog de pmc tarieven.

 

Hoi Vogeltje! 

 

Bedankt voor je lieve reactie! Ik vind het ook knap van jou dat je de beslissing hebt genomen om een bv te doen. Ik herken die onzekerheid en verdriet heel erg. Alleen dan van te groot. Ik heb heel veel positieve verhalen over dr nio gelezen. Voornamelijk over borstvergrotingen, dus weet zeker dat hij er iets heel moois van gaat maken. Naar welke cup zou je willen? Kon ik maar wat aan jou geven, dat zou een hoop schelen! Hahaha. Iniedergeval is er qua kundigheid en medische zorg geen verschil in het ziekenhuis en kliniek. Wel moet ik zeggen dat ik tot nu toe de mensen van olvg minder aardig en meelevend vind dan bijvoorbeeld een privé kliniek. Alhoewel ik, als ik voor mijn borstverkleining zou moeten betalen, toch voor een ziekenhuis zou gaan, omdat 1000 euro meer betalen voor wat meer steun toch te veel zou vinden. Ik haal mijn steun wel uit het forum, haha. Dit is natuurlijk voor ieder persoon verschillend. Net wat jij belangrijk vind, Maar qua kundigheid en medische zorg is zowel ziekenhuis als kliniek Prima! 

 

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord! 

 

Ik ben benieuwd naar je beslissing:)  en houd mij op de hoogte hoe alles gaat. 

 

Groet, 

 

Miek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cin2:

@Miek65H Gefeliciteerd

 

voor je het weet is het zover. 

Ik heb de chirugh me maat laten bepalen aan de hand wat hij bij mijn lichaam vond passen.

 

Dankjewel :) dat is zeker een goede tip! Ik denk dat ik het aan hem over laat of het een D of E wordt! Dat zorgt voor mij meer rust en minder twijfel, haha. Zou je trouwens misschien een pb willen sturen met evntueel een foto. Ik ben erg benieuwd hoe een 75 D er ongeveer uit ziet . Ik was 15 toen ik D had, dus zo lang geleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-10-2018 om 00:46 zei Miek65H:

Hoi Vogeltje! 

 

Bedankt voor je lieve reactie! Ik vind het ook knap van jou dat je de beslissing hebt genomen om een bv te doen. Ik herken die onzekerheid en verdriet heel erg. Alleen dan van te groot. Ik heb heel veel positieve verhalen over dr nio gelezen. Voornamelijk over borstvergrotingen, dus weet zeker dat hij er iets heel moois van gaat maken. Naar welke cup zou je willen? Kon ik maar wat aan jou geven, dat zou een hoop schelen! Hahaha. Iniedergeval is er qua kundigheid en medische zorg geen verschil in het ziekenhuis en kliniek. Wel moet ik zeggen dat ik tot nu toe de mensen van olvg minder aardig en meelevend vind dan bijvoorbeeld een privé kliniek. Alhoewel ik, als ik voor mijn borstverkleining zou moeten betalen, toch voor een ziekenhuis zou gaan, omdat 1000 euro meer betalen voor wat meer steun toch te veel zou vinden. Ik haal mijn steun wel uit het forum, haha. Dit is natuurlijk voor ieder persoon verschillend. Net wat jij belangrijk vind, Maar qua kundigheid en medische zorg is zowel ziekenhuis als kliniek Prima! 

 

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord! 

 

Ik ben benieuwd naar je beslissing:)  en houd mij op de hoogte hoe alles gaat. 

 

Groet, 

 

Miek 

Zou handig zijn en een stuk goedkoper he hahahah maar goed zo gaat het helaas niet! Zelf dacht ik aan een mooie D cup haha. Voor jou een verkleining is voor mij een vergroting voor het gewenste resultaat! Echt stom he hoe het je allemaal zo onzeker kan maken eigenlijk... ik snap wel dat het voor jou extra vervelend is aangezien je ook echt klachten kan krijgen van te grote borsten. Knap van je dat je het aandurft. Ik betaal het ook zelf dus wat je zelf al zegt dan is die 1000.- verschil wel heel fijn en zeker aangezien ik alleen dr Nio wil. Heb zelg persoonlijk contact al met hem gehad op de App (olvg gaf mij zelf zijn telefoonnummer, misschien ook hanit voor jou? Ik appte hem eergisteren en hebt al consult staan in het olvg op 22 okt. Zijn wachtlijst is vaak zo lang dus dat scheelt) Verder maakt me de vriendelijkheid niet zooveel uit.. heb genoeg steun van thuis en ben al medisch due ben operaties gewend hihi. Is toch allemaal zo pereoonlijk je keus.. laat me weten hoe het is gegaan! Nog eventjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Vogeltje:

Zou handig zijn en een stuk goedkoper he hahahah maar goed zo gaat het helaas niet! Zelf dacht ik aan een mooie D cup haha. Voor jou een verkleining is voor mij een vergroting voor het gewenste resultaat! Echt stom he hoe het je allemaal zo onzeker kan maken eigenlijk... ik snap wel dat het voor jou extra vervelend is aangezien je ook echt klachten kan krijgen van te grote borsten. Knap van je dat je het aandurft. Ik betaal het ook zelf dus wat je zelf al zegt dan is die 1000.- verschil wel heel fijn en zeker aangezien ik alleen dr Nio wil. Heb zelg persoonlijk contact al met hem gehad op de App (olvg gaf mij zelf zijn telefoonnummer, misschien ook hanit voor jou? Ik appte hem eergisteren en hebt al consult staan in het olvg op 22 okt. Zijn wachtlijst is vaak zo lang dus dat scheelt) Verder maakt me de vriendelijkheid niet zooveel uit.. heb genoeg steun van thuis en ben al medisch due ben operaties gewend hihi. Is toch allemaal zo pereoonlijk je keus.. laat me weten hoe het is gegaan! Nog eventjes 

Waauw wat super chill!!! App contact dat nummer wil ik ook wel! Ik wist dat helemaal niet... en wooh dat is best wel snel wat relaxt! Hou me op de hoogte hoe het is gegaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Miek65H:

Waauw wat super chill!!! App contact dat nummer wil ik ook wel! Ik wist dat helemaal niet... en wooh dat is best wel snel wat relaxt! Hou me op de hoogte hoe het is gegaan 

Ja het is dat een vriendin mij dat zei haha, dus ik belde olvg met het verhaal dat ik interesse in hem had en toen kreeg ik het nummer. Aardige man merk ik nu al. Ik houdt je op de hoogte! Jij mij ook hee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-10-2018 om 00:51 zei Miek65H:

Dankjewel :) dat is zeker een goede tip! Ik denk dat ik het aan hem over laat of het een D of E wordt! Dat zorgt voor mij meer rust en minder twijfel, haha. Zou je trouwens misschien een pb willen sturen met evntueel een foto. Ik ben erg benieuwd hoe een 75 D er ongeveer uit ziet . Ik was 15 toen ik D had, dus zo lang geleden. 

Hey @Miek65H; ik heb je net een PB gestuurd met foto's. Maar ik kreeg een bericht dat jij geen foto's kan ontvangen. Kun je laten weten of je ze gekregen hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Miek65H; ik heb je net een PB gestuurd met foto's. Maar ik kreeg een bericht dat jij geen foto's kan ontvangen. Kun je laten weten of je ze gekregen hebt?

AaH echt waar wat gek?? Ik heb überhaupt helemaal geen bericht ontvangen. Zou ik jou anders een pb sturen? Misschien dat dat werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Guys! Daar ben ik weer met een update. Gister had ik een afspraak bij de anesthesist. Er werd mij van alles verteld over de operatie, de narcose etc. Ook werd mijn bloeddruk gecheckt! Hij is goed eerder aan de lage kant. Dus ik ben goedgekeurd, mag ook wel want ben 24 hahah. Ook had ik het over  mijn angsten voor de narcose gehad. De anesthesist had mij best wel gerust gesteld over het middel wat je krijgt. Het schijnt een middel te zijn waardoor je zo ontspannen bent, dat de angst wegneemt als je in slaap valt. Ook heeft hij mij overtuigd dat de kans dat ik niet meer wakker word echt 0% is. Dit stelde mij erg gerust. Ik zag alleen in de folder staan dat je ook een kalmeringspilletje kon krijgen. Hij heeft hier mij niks over verteld, maar heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoef alleen nog maar een sport bh te kopen en dan lijk ik klaar te zijn voor de operatie en is het aftellen! Zo spannenddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
5 uur geleden, Miek65H zei:

Aaah oké zou kunnen ja ! Hopen maar dat ik mij niet al te angstig voel

Mij heeft het gehlpen dat ik op een gegeven moment heb gezegd: zo - ik heb er goed over nagedacht, ik sta achter mijn beslissing en nu moet ik vertrouwen hebben en het laten gebeuren.

En het is me 100% meegevallen. Lees er anders nog wat operatieverslagen op na - dat heeft mij ook geholpen. :71:

Het is belangrijk dat je aan het team goed aangeeft hoe je je voelt en dan kunnen zij daar rekening mee houden en op inspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.