Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Miek65H

Miek65H : 26 november 2018 : Dr. Nio : OLVG- West

Recommended Posts

Hee lieve Dames, 

Ik heb dan toch eindelijk de knoop doorgehakt: IK GA EEN BORSTVERKLEINING DOEN!! 

Ik zou mij eerst even voorstellen: ik ben Mieke, 24 jaar oud en loop al jaren te klote met grote borsten die maar groter lijken te worden. Ik zit momenteel op een 70 H, ben smal gebouwd, mijn rug doet pijn ze hangen en word zo erg gek van de negatieve aandacht van mannen etc. Na jaren twijfelen toch de knoop dooegehakt en omdat jullie dames mij zo erg geholpen hebben met dit forum, wil ik ook mijn verslag inclusief voor en na fotos, plaatsen op dit forum . 

Ik heb 24 september een consult gehad bij dokter Nio in het olvg west! Wat een hilarische man zeg!! Vond hem echt super grappig voelde mij heel erg op mijn gemak bij hem en hij was lekker duidelijk.  Ik ga van een 70 H naar een 70 E/D twijfel nog steeds een beetje tussen een E cup en een D cup omdat ik mijn grote borsten ook zo erg gewend ben en wil niet te klein! Verder moet ik stoppen met roken, ookal zei hij we dat ik wiet mocht roken, hahahaha . Maargoed dat gaat nog een klus worden!  Morgen ga ik aan hem doorgeven dat ik het heb besloten om te doen en dan word mijn operatie ingepland !!! Zo snappend !!!! Ben zo bang voor de narcose..... Als jullie ervaring hebben bij dr nio en misschien ook nog voor en na fotos , zou ik die graag willen ontvangen En wat raden jullie mij aan een D of E? Ik hoor het wel!  oohja en hoelang duurt de herstel tijd ? ik werk met agressieve cliënten, dus we belangrijk om te weten wanneer je weer kan werken! 

Ik hoor het wel! 

Groetjes,

Mieke 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey :viannen_01:@Miek65H

Gefeliciteerd met je beslissing! :43:

Ik denk dat je er geen spijt van gaat hebben. Mijn BVK dateert van december 2017. Ik ging van een F naar een B. 

Als je je vragen stelt bij de narcose dan kan je mijn operatieverslag er op na lezen. Ik was ook nog nooit onder narcose geweest ... maar ik zou het zo weer doen. Ik denk dat het helpt als je je er op een gegeven moment aan overgeeft en het laat gebeuren. Ik nam na een dag of 6 (denk ik) geen pijnstillers meer. Ik ben na 3 weken terug gaan werken - bureaujob - maar de eerste dag had ik al snel terug pijnstilling nodig. Maar dat was na een paar dagen ook niet meer nodig. Jouw job vereist misschien een langere afwezigheid van het werk maar daar zal je PC je wel in adviseren. Ik ben reuze benieuwd naar je foto's en naar wat Nio er van gaat maken. Ik heb al veel foto's gezien van zijn mooie vergrotingen maar nog niet van zijn verkleiningen. Als je wil stuur ik je mijn voor en na-foto's in een PB-tje.

Geniet van je traject.

:48:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi @Miek65H

Gefeliciteerd met je beslissing

Ik heb op 11 September in het olvg west een borstverkleining gehad,

Mijn borstverkleining is niet gedaan door Dr Nico maar Dr Selmsdus daar kan ik niks over zeggen. 

Je kan iets vragen voor de zenuwen voor de narcose, ik heb de narcose niet als vervelend ervaren bij ze.

Ik vond de maat ook erg moeilijk beslissen .Maar gelukkig besliste de plastisch chirugh op dat moment wat er mogelijk is geef dit wel duidelijk aan.

Ik kan bijna alles weer na drie weken en heb best wat zwaarder werk.

Maar het is ook voor iedereen anders.

Alvast sterkte voor alle keuze’s die je moet maken.

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2018 om 21:48 zei Doe ik het of niet?:

Hey :viannen_01:@Miek65H

Gefeliciteerd met je beslissing! :43:

Ik denk dat je er geen spijt van gaat hebben. Mijn BVK dateert van december 2017. Ik ging van een F naar een B. 

Als je je vragen stelt bij de narcose dan kan je mijn operatieverslag er op na lezen. Ik was ook nog nooit onder narcose geweest ... maar ik zou het zo weer doen. Ik denk dat het helpt als je je er op een gegeven moment aan overgeeft en het laat gebeuren. Ik nam na een dag of 6 (denk ik) geen pijnstillers meer. Ik ben na 3 weken terug gaan werken - bureaujob - maar de eerste dag had ik al snel terug pijnstilling nodig. Maar dat was na een paar dagen ook niet meer nodig. Jouw job vereist misschien een langere afwezigheid van het werk maar daar zal je PC je wel in adviseren. Ik ben reuze benieuwd naar je foto's en naar wat Nio er van gaat maken. Ik heb al veel foto's gezien van zijn mooie vergrotingen maar nog niet van zijn verkleiningen. Als je wil stuur ik je mijn voor en na-foto's in een PB-tje.

Geniet van je traject.

:48:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks voor de tips :):)

ik zou graag een voor en na willen zien.

SuPer erg bedankt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-10-2018 om 23:05 zei Cin2:

Hoi @Miek65H

Gefeliciteerd met je beslissing

Ik heb op 11 September in het olvg west een borstverkleining gehad,

Mijn borstverkleining is niet gedaan door Dr Nico maar Dr Selmsdus daar kan ik niks over zeggen. 

Je kan iets vragen voor de zenuwen voor de narcose, ik heb de narcose niet als vervelend ervaren bij ze.

Ik vond de maat ook erg moeilijk beslissen .Maar gelukkig besliste de plastisch chirugh op dat moment wat er mogelijk is geef dit wel duidelijk aan.

Ik kan bijna alles weer na drie weken en heb best wat zwaarder werk.

Maar het is ook voor iedereen anders.

Alvast sterkte voor alle keuze’s die je moet maken.

Groetjes

Dankjewel voor je reactie! Naar welke cup ben je gegaan uiteindelijk ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee Dames, 

ik heb een vraagje: ik had dokter nio gebeld nog over wat vragen. Ik zei nog dat ik twijfels had over de cup d/E en Hij zei dat het sowieso niet echt vast te stellen is, dat het bij de ene winkel een D is en de andere een   E. En dat het ook van de operatie afhangt wat het word Nu vroeg ik wat voor sport bh ik moest aanschaffen en zegt hij, ja doe maar een E. Maar wat als het dan toch een D word ? Of kan het zijn dat je borsten heel erg zwellen? Hoe hadden jullie het gedaan met de maat sportbonden?  Ik heb toch het idee dat ik toch liever naar een D neig... ik twijfel zo erg.... hahaa 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Miek65H:

Hee Dames, 

ik heb een vraagje: ik had dokter nio gebeld nog over wat vragen. Ik zei nog dat ik twijfels had over de cup d/E en Hij zei dat het sowieso niet echt vast te stellen is, dat het bij de ene winkel een D is en de andere een   E. En dat het ook van de operatie afhangt wat het word Nu vroeg ik wat voor sport bh ik moest aanschaffen en zegt hij, ja doe maar een E. Maar wat als het dan toch een D word ? Of kan het zijn dat je borsten heel erg zwellen? Hoe hadden jullie het gedaan met de maat sportbonden?  Ik heb toch het idee dat ik toch liever naar een D neig... ik twijfel zo erg.... hahaa 

Oooh sportbonden moet sport BH zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Miek65H

Ik heb cup d gekregen.

En met die maat welke bh moet ik hebben zat ik ook er is me toen aangeraden om twee maten te kopen en 1 te ruilen.

Ik heb ze bij de Hunkemoller gehaald en daar mag je 30 dagen ruilen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-10-2018 om 08:15 zei Cin2:

@Miek65H

Ik heb cup d gekregen.

En met die maat welke bh moet ik hebben zat ik ook er is me toen aangeraden om twee maten te kopen en 1 te ruilen.

Ik heb ze bij de Hunkemoller gehaald en daar mag je 30 dagen ruilen.

Goede tip! Ik was gister naar Hunkemöller gegaan om mijn omtrek op te meten en heb opeens 75! Wel makkelijker maar zit nu wel meer te twijfelen omdat ik 70 e wel goede maat vond, maar vind misschien 75 e dan weer te groot. Dus neig dan misschien toch naar een 75 D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maaar mijn operatie is gepland! 26 november heb ik hem staan. Zo spannend komt nu zo dichtbij! Dus heb nu nog 7 weken om te stoppen met roken en ietsjes af te vallen. Ik wil toch nog iets strakker worden. Want ben best wel aangekomen laatste jaar. Vandaar ook mijn grotere omtrek opeens. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Miek65H Gefeliciteerd

voor je het weet is het zover. 

Ik heb de chirugh me maat laten bepalen aan de hand wat hij bij mijn lichaam vond passen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Mieke!! Gefeliciteerd zeg nu de daagjes aftellen!! Wat naar dat mensen zo negatief reageren op je 70h cup. Doe waar jij je het fijnste bij voelt! Ik vind het knap van je. Nu eventjes lekker wachten en mentaal voorbereiden voor de operatie, is altijd spannend zo'n periode.

Verder wil ik zelf een BV doen door onzekerheid en verdriet van mijn nature lege 70b, dus het tegenovergestelde van jou maar wel bij dr Nio. Doe jij de operatie in het olvg of pmc? Mij werd door het olvg vandaag verteld dat er tekort aan OK personeel is waardoor dr Nio operaties doorgevoerd naar het pmc. Ik had vernomen via via via dat een bv in het pmc 4200 kost en olvg rond de 3200, dus 1000 verschil. Wat raad jij mij aan om te doen? op consult bij olvg of betaal je dan alsnog de pmc tarieven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Vogeltje:

Hoi Mieke!! Gefeliciteerd zeg nu de daagjes aftellen!! Wat naar dat mensen zo negatief reageren op je 70h cup. Doe waar jij je het fijnste bij voelt! Ik vind het knap van je. Nu eventjes lekker wachten en mentaal voorbereiden voor de operatie, is altijd spannend zo'n periode.

Verder wil ik zelf een BV doen door onzekerheid en verdriet van mijn nature lege 70b, dus het tegenovergestelde van jou maar wel bij dr Nio. Doe jij de operatie in het olvg of pmc? Mij werd door het olvg vandaag verteld dat er tekort aan OK personeel is waardoor dr Nio operaties doorgevoerd naar het pmc. Ik had vernomen via via via dat een bv in het pmc 4200 kost en olvg rond de 3200, dus 1000 verschil. Wat raad jij mij aan om te doen? op consult bij olvg of betaal je dan alsnog de pmc tarieven.

Hoi Vogeltje! 

Bedankt voor je lieve reactie! Ik vind het ook knap van jou dat je de beslissing hebt genomen om een bv te doen. Ik herken die onzekerheid en verdriet heel erg. Alleen dan van te groot. Ik heb heel veel positieve verhalen over dr nio gelezen. Voornamelijk over borstvergrotingen, dus weet zeker dat hij er iets heel moois van gaat maken. Naar welke cup zou je willen? Kon ik maar wat aan jou geven, dat zou een hoop schelen! Hahaha. Iniedergeval is er qua kundigheid en medische zorg geen verschil in het ziekenhuis en kliniek. Wel moet ik zeggen dat ik tot nu toe de mensen van olvg minder aardig en meelevend vind dan bijvoorbeeld een privé kliniek. Alhoewel ik, als ik voor mijn borstverkleining zou moeten betalen, toch voor een ziekenhuis zou gaan, omdat 1000 euro meer betalen voor wat meer steun toch te veel zou vinden. Ik haal mijn steun wel uit het forum, haha. Dit is natuurlijk voor ieder persoon verschillend. Net wat jij belangrijk vind, Maar qua kundigheid en medische zorg is zowel ziekenhuis als kliniek Prima! 

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord! 

Ik ben benieuwd naar je beslissing:)  en houd mij op de hoogte hoe alles gaat. 

Groet, 

Miek 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com