Ga naar inhoud

Tit-for-tat : ? december 2018 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, 

het wordt de mooiste kerst cadeau ooit (hoop ik!!!): net voor de kerst krijg ik mijn nieuwe borsten, 345cc anatomisch bij Velthuis Enschede. 

Ik erger me al heel lang aan mijn kleine borsten. Ik kwam laat in de puberteit, bijn 16 was ik, en rond mijn 18e heb ik eetstoornissen ontwikkeld. Of dat een oorzaak is, of misschien gewoon pech. Inmiddels weeg ik een gezond 73kg bij 175cm maar de verhouding klopt niet. Volle heupen, forse kont en benen en 75a borsten. Over de jaren heen heb ik mijn portemonnee flink laten afslanken door pilletjes en crème te kopen, ze beloven alles maar helaas... Een operatie was voor mij altijd ondenkbaar, want: duur, gevaarlijk, eng, alleen voor filmsterren en wannabe Barbie poppetjes, maar na het lezen van een artikel in een tijdschrift begon het idee te groeien. Ook het lezen van deze forum heeft mij enorm geholpen de keuze te maken. Want het zijn gewone mensen, net als ik, die graag meer zelfvertrouwen willen en die de stap gaan maken. Niet dat ik het niet spannend vind, ik vind het dood eng. Vooral de narcose. Maar o wat zal het leuk zijn om een bh te kopen in een 'normale' maat, en leuke bikini's te gaan dragen! Nu nog 11 weken te gaan... groetjes t4t xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.