Ga naar inhoud

moet een sportbh spannen?


Meloen1

Aanbevolen berichten

hej dames. hier en daar lees ik dat een de protheses zelf hun weg moeten zoeken bij het zakken. Nu heb ik het gevoel dat mijn sportbh mijn borsten niet veel vrijheid geven. Ik heb precies continu het push-up effect. zorgt dat er niet voor dat ze te dicht bij elkaar blijven?  Als ik de sport bh (Carefix AVZ Bh) uit doe, staan de borsten/prothese al redelijk dicht bij elkaar. Ik heb bijna een spleetje.. 1cm nog van elkaar ofzo. nu ben ik 1 week PO en zitten de protheses nog hoog natuurlijk. (400cc DP) is dit niet erg? en hebben jullie een tweede sportbh of dragen jullie steeds dezelfde (met wassen natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎10‎-‎2018 om 13:07 zei Meloen1:

hej dames. hier en daar lees ik dat een de protheses zelf hun weg moeten zoeken bij het zakken. Nu heb ik het gevoel dat mijn sportbh mijn borsten niet veel vrijheid geven. Ik heb precies continu het push-up effect. zorgt dat er niet voor dat ze te dicht bij elkaar blijven?  Als ik de sport bh (Carefix AVZ Bh) uit doe, staan de borsten/prothese al redelijk dicht bij elkaar. Ik heb bijna een spleetje.. 1cm nog van elkaar ofzo. nu ben ik 1 week PO en zitten de protheses nog hoog natuurlijk. (400cc DP) is dit niet erg? en hebben jullie een tweede sportbh of dragen jullie steeds dezelfde (met wassen natuurlijk)

Hey

je sport BH moet wel goed vastzitten natuurlijk, maar van dat push-up effect weet ik zo niet hoor.

zelf heb ik 2 weken een drukverband gehad, dat zat ook goed strak.

Maar als ik na die 2 weken een sport BH aan moest dan mocht het geen push-up effect geven want dan blijven ze idd zo staan zei mijn pc.

Hebben ze je de BH in de kliniek gegeven?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎10‎-‎2018 om 14:06 zei Mom1980:

Hey

je sport BH moet wel goed vastzitten natuurlijk, maar van dat push-up effect weet ik zo niet hoor.

zelf heb ik 2 weken een drukverband gehad, dat zat ook goed strak.

Maar als ik na die 2 weken een sport BH aan moest dan mocht het geen push-up effect geven want dan blijven ze idd zo staan zei mijn pc.

Hebben ze je de BH in de kliniek gegeven?

grtjs

Oh ja, voor het zakken heb ik een borstband die ik 8 weken moet aanhouden.

Zelf heb ik 2 BHs aangekocht de eerste weken, nu heb ik er al 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mom1980:

Oh ja, voor het zakken heb ik een borstband die ik 8 weken moet aanhouden.

Zelf heb ik 2 BHs aangekocht de eerste weken, nu heb ik er al 4.

 gelijk heb je ik begon ook met  1 maar heb er inmiddels al bij besteld

is het handig als je die po bh ook aanhoudt snachts na de 6 weken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎10‎-‎2018 om 14:22 zei Meloen1:

@Mom1980 ja îk heb deze van pc zelf maar ja.. oke hmm en welke bhs heb jij? Welke vind je het best. Wil graag een tweede aanschaffen?

Als je deze van bij je pc hebt zal het wel in orde zijn.

Ik heb die van Anita de active met voorsluiting. Deze heb ik ook bij mijn pc gekocht na het drukverband en nog 1 extra aangeschaft. 

Als ik 4 weken po was heb ik er 2 gekocht van Anita de extreme support. Deze geven echt veel meer steun maar weet niet of je deze al zou kunnen verdragen, omdat je nog met veel zwelling zit eh.

grtjs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mom1980:

Als je deze van bij je pc hebt zal het wel in orde zijn.

Ik heb die van Anita de active met voorsluiting. Deze heb ik ook bij mijn pc gekocht na het drukverband en nog 1 extra aangeschaft. 

Als ik 4 weken po was heb ik er 2 gekocht van Anita de extreme support. Deze geven echt veel meer steun maar weet niet of je deze al zou kunnen verdragen, omdat je nog met veel zwelling zit eh.

grtjs xx 

Oke super was al aan het kijken om deze te kopen! Thx meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Kramp:

 gelijk heb je ik begon ook met  1 maar heb er inmiddels al bij besteld

is het handig als je die po bh ook aanhoudt snachts na de 6 weken?

 

Hey @Kramp

ik moet mijn sport BH aanhouden dag en nacht tot ik 8 weken po ben.

Ook de borstband.

Ik ga de sport BH nog veel dragen vooral als ik ga werken, heb nogal intensief werk. Dan blijven ze goed ondersteund eh.

grtjs xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.