Ga naar inhoud

Wissel met lift en tepelverkleining


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

ik heb 3 jaar geleden een borstvergroting gedaan bij dr.Nio 450cc voor de spier ik ben nu een jaar geleden van mijn zoon maar mijn borsten zijn verprutst:( implantaten zitten niet meer vast mijn borsten nemen vanalle rare vormen aan doordat de implanten vaak gekanteld zitten ik heb ook zo bellen lucht in mijn borsten dat je ziet aan de buitenkant ik zie geen andere optie dan me opnieuw te laten opereren ik zou deze keer naar diana gabriels willen gaan omdat ik hier maandelijks kan betalen mag ik jullie mening/ervaring vragen wie is daar een goede arts?? Zit er even onder door nu:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lorenita Hi, welcome back al is het nieuws minder leuk om te lezen dat je borsten na je zwangerschap er nu zo uit zien en aanvoelen. Klinkt alsof veel ruimte is ontstaan waardoor de protheses alle kanten opgaan :( 

 

Ik begrijp dat je keuze is gebaseerd op een financiële regeling zodat je snel geholpen kan worden en daarom niet kiest voor je eigen PC waar je tevreden over was. Ik zou persoonlijk wel bij Nio eerst op bezoek gaan en luisteren wat voor advies hij heeft en daarna bij DG op gesprek gaan en daar kijken wat zij adviseren? Komt het een beetje overeen dan kun je wellicht een beslissing nemen. Niet dat ik ze niet vertrouw maar dan ben je ook door je eigen PC geïnformeerd die goed bekend staat en tenslotte je eerste BV heeft gegeven waar je trots op was.

 

Het enige wat mij opvalt bij DG (n.a.v. topics hier) is nog steeds de chaos in communicatie die vooraf speelt en de nazorg die soms wat te wensen overlaat. En dat de meningen bij "lastige borsten" uiteen lopen bij diverse PC's die zij onder contract heeft. Maar goed, het blijft mijn beleving dus zou op gesprek gaan en je gevoel volgen. Je hebt je eerste ervaring al binnen dus je weet ongeveer wat je zou moeten verwachten in het voortraject.

 

Heel eerlijk weet ik niet welke chirurg ik zou kiezen uit haar stal die überhaupt te vergelijken is met Nio ( wisselen nogal daar ) en deze expertise goed in zijn vingers heeft. Misschien dat @best_boobie eentje kan adviseren :) 

 

Succes en hou ons op de hoogte. Hoop dat er snel een oplossing komt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lorenita

He bah, dat is wel echt niet leuk.. al komt het natuurlijk wel eens voor na een zwangerschap.. heb het al eerder gehoord.. Ieder lichaam reageert natuurlijk anders op een zwangerschap en als je borsten erg groeien, dan kan een pocket te groot worden. 
Juist om die reden, om de reden dat je pocket nu te groot zal zijn, zou ik ook echt niet weten welke pc je zou moeten kiezen bij Diana.. Ik ken ze allemaal niet zo goed, bij dit soort situaties.. 
De nazorg is er vaak knudde, je ziet de arts hooguit een keer met 3 maanden po, en als je dus iets hebt dat je wilt vragen, krijg je antwoord van iemand die daar eigenlijk geen antwoord op mag geven.. 

Ik kan je dus geen pc adviseren uit die 'stal' zoals @BrownieG het noemt ;) 

Ik begrijp dat je alleen naar hun wilt gaan omdat je geen geld hebt voor een wissel.. Maar is het niet mogelijk om je geld bij ouders of zo te lenen? Ik zou dat eerder doen en dan terug naar Nio gaan, dan bij een kliniek als Gabriels gaan, heel eerlijk gezegd... 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jullie hebben gelijk ik heb met men moeder gesproken ze vind Diana ook geen goede oplossing ze wil me helpen binnen 6 maand ze wil wel dat ik bij Plovier op consult ga aangezien ik van België en dit wat dichterbij is ook voor de nazorg enzo. Maar Plovier is denk ik ook goed toch? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lorenita:

Ja jullie hebben gelijk ik heb met men moeder gesproken ze vind Diana ook geen goede oplossing ze wil me helpen binnen 6 maand ze wil wel dat ik bij Plovier op consult ga aangezien ik van België en dit wat dichterbij is ook voor de nazorg enzo. Maar Plovier is denk ik ook goed toch? 

 

Groetjes 

Oh super meid!

Ja Plovier is een hele goede optie!!!!! Daar worden je boos heel mooi.. maar uhm... je bent toch niet van plan om daarna nog eens zwanger te worden hè?  Dikke kans dat je daarna namelijk weer hetzelfde probleem krijgt....

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik heb 2 kinderen ik stop ermee:D ja ik ga me hier nog een beetje inlezen ik heb ook lichte striemen maar heb gehoord als ze een beetje groter implantaat nemen dat deze weg gaan omdat de huid meer spant terug maar ik leef op hoop hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Lorenita:

Neen ik heb 2 kinderen ik stop ermee:D ja ik ga me hier nog een beetje inlezen ik heb ook lichte striemen maar heb gehoord als ze een beetje groter implantaat nemen dat deze weg gaan omdat de huid meer spant terug maar ik leef op hoop hihi

Haha, dan maar een knoop erin laten leggen ;)

 

Ben benieuwd,  houd je ons op de hoogte?

 

Ik kan me trouwens herinneren dat jij echt supermooie boobs hebt... (had) zal deze keer ook vast gaan lukken

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Lorenita:

Ja jullie hebben gelijk ik heb met men moeder gesproken ze vind Diana ook geen goede oplossing ze wil me helpen binnen 6 maand ze wil wel dat ik bij Plovier op consult ga aangezien ik van België en dit wat dichterbij is ook voor de nazorg enzo. Maar Plovier is denk ik ook goed toch? 

 

Groetjes 

 

Slimme mams :) 

Zeker weten dat Plovier goed is want je gaat van koning naar koning :45: Deze 2 Pc's staan op mijn lijstje van goede PC's met oog voor tiet ;) Zijn rechtstreeks te bereiken met mail en hebben goeie nazorg en weten ook om te gaan met moeilijke zaken. Dus hier verwijs ik je met vertrouwen naartoe. 

 

Op naar :1bouncingboobs: en hou ons op de hoogte! Fijn vooruitzicht weer...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey,

 

ik had vandaag een consult bij dr. plovier ik had in gedachten om een wissel te ondergaan omdat mijn implanten los zitten ik heb nu 450 cc voor de spier bij dr.Nio laten doen na 1 jaar ben ik zwanger geworden en nu zien ze er niet meer uit... 

volgens dr.Plovier heb ik een lifting nodig en een tepelverkleining ook gaat hij grotere motiva implantaten plaatsen... zijn hier leden die hiermee ervaring hebben? Maakt me wel een beetje bang die lift het is naar mijn mening niet dat ze hard doorhangen en vooral de kostprijs is nu wel een pak hoger dan ik in gedachten had .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.