Charlotte94

Charlotte94 : 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

2 uur geleden, Buttercup2.0 zei:

Ik krijg de demi omdat mijn borst bovenaan meer gevuld moet worden. Heb onderin wel iets volume. 

Er was precies iets misgegaan met het album, nu zou het moeten lukken :D

Xx

Nu lukt het inderdaad wel, op zich heb je wel al hele mooie borsten vind ik.

Maar ik zie wat je bedoelt met dat volume.

Dan zou full idd waarschijnlijk iets minder passen, vind je hier op het forum voorbeelden van mensen in een soortgelijke situatie (met de demi en al veel volume onderaan? Is wel leuk om op voorhand al te zien hoe het ongeveer zal worden :D xx

13 uur geleden, Slien zei:

@Boomer jaa ik ben ook heel benieuwd. Zal een updat plaatsen in mijn topic als ik ben geweest donderdag. 

@Slienja leuk, spannend! 

Guest Buttercup2.0
11 uur geleden, Slien zei:

@Buttercup2.0 zou ik jou album mogen zien?? Ben wel benieuwd naar je voorsituatie

@Slien, tuurlijk. Ik voeg je toe. 

Guest Buttercup2.0
12 uur geleden, Charlotte94 zei:

Nu lukt het inderdaad wel, op zich heb je wel al hele mooie borsten vind ik.

Maar ik zie wat je bedoelt met dat volume.

Dan zou full idd waarschijnlijk iets minder passen, vind je hier op het forum voorbeelden van mensen in een soortgelijke situatie (met de demi en al veel volume onderaan? Is wel leuk om op voorhand al te zien hoe het ongeveer zal worden :D xx

Ben momenteel nog niet op iemand gestuit die gelijkaardige implantaten kreeg en een gelijkaardige voorsituatie. Zou inderdaad wel fijn zijn, kan je toch iets beter een beeld vormen...

Nu is het vooral twijfel of ze niet te groot of te klein gaan zijn, ga ik ze wel mooi vinden...?

Xx

@Charlotte94 hey daar ik zit momenteel wat in hetzelfde verhaal hard aan het twijfelen ivm de grote. Kan je me toevoegen aan je album, ik merk dat we dezelfde maten hebben. Ik zou wel in gent gaan bij dr De Meyere. groetjes

Op 30-5-2019 om 00:42, Arteleen zei:

@Charlotte94 hey daar ik zit momenteel wat in hetzelfde verhaal hard aan het twijfelen ivm de grote. Kan je me toevoegen aan je album, ik merk dat we dezelfde maten hebben. Ik zou wel in gent gaan bij dr De Meyere. groetjes

Dag Arteleen,

Ik zal je toevoegen! 

Heel veel succes met je keuze mocht je die intussen nog niet gemaakt hebben ;)