Ga naar inhoud

Marie Claire schreinemachers


Mik

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Heel toevallig heb ik zelf ook een consult bij haar gehad, ik wist meteen dat ik het niet bij haar ging laten doen. Dit omdat ik super weinig weefsel heb en ze mij de prothese boven de borstspier adviseerde. Hierna heb ik nog een consult gehad bij dr. Straten en dr. Verdonck die dit mij sterk af hebben geraden. Misschien ook even verder kijken? 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lina123:

Hi,

 

Heel toevallig heb ik zelf ook een consult bij haar gehad, ik wist meteen dat ik het niet bij haar ging laten doen. Dit omdat ik super weinig weefsel heb en ze mij de prothese boven de borstspier adviseerde. Hierna heb ik nog een consult gehad bij dr. Straten en dr. Verdonck die dit mij sterk af hebben geraden. Misschien ook even verder kijken? 

 

Succes! 

Hoi hoi

fijn dat je reageer. 

Mijn grootste twijfel is dat niemand haar kent. 

Ik heb op verschillende forums de vraag gesteld of iemand haar kent en niemand reageert. 

Ook als je haar Googled kom je bijna niks tegen. 

Het zit me niet lekker. 

 

Gesprek verliep wel goed , wel gehaast. 

Ik had ook om een specifieke arts moeten vragen, dat is dom van me geweest. 

 

Na 24 uur zit je er aan vast dus ik kan niet meer weg bij velthoven kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Mik said:

Hoi hoi

fijn dat je reageer. 

Mijn grootste twijfel is dat niemand haar kent. 

Ik heb op verschillende forums de vraag gesteld of iemand haar kent en niemand reageert. 

Ook als je haar Googled kom je bijna niks tegen. 

Het zit me niet lekker. 

 

Gesprek verliep wel goed , wel gehaast. 

Ik had ook om een specifieke arts moeten vragen, dat is dom van me geweest. 

 

Na 24 uur zit je er aan vast dus ik kan niet meer weg bij velthoven kliniek

Hmm ik vind het wel vreemd dat je dan vast zit aan de kliniek. Je kan je toch altijd nog bedenken? Heel apart. Heb je al iets betaald? Als het je niet lekker zit zou ik echt verder kijken bij andere klinieken, het is niet weinig wat je uitgeeft en je moet echt achter je keus staan en vertrouwen hebben in je arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik heb een tijdje terug ook een consult bij haar gehad en ga me in december door haar laten opereren. Had eerst ook mn twijfels omdat ik weinig kon vinden over haar, maar het gesprek was fijn dus heb toch besloten om ervoor te gaan. Ze adviseerde mij ook voor de spier en daar was ik juist weer heel blij mee. Binnenkort heb ik nog een keer een passessie afgesproken omdat ik toch nog een beetje twijfelde over het aantal cc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...
Op 21-12-2018 om 17:53, Corry zei:

Ben inmiddels door haar geopereerd en ben echt super blij met haar! Ze heeft echt heel mooi resultaat geleverd! Ze heeft me precies gegeven wat ik in mijn hoofd had en ben haar daar heel dankbaar voor!

Ze gaat me in januari opereren. Wat was jou voorgeschiedenis en wat heb jij laten plaatsen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.