Ga naar inhoud

Verschillende merken Verschillende maten ?


$ANDRA

Aanbevolen berichten

Goedenavond Dames !!!

 

Na 6 weken sportbeha's, softbra's en bralettes gedragen te hebben, ben ik gisteren de Hunkemoller ingestapt voor maatadvies. Waar ik dacht een D te hebben bleek ik hier uit te komen op een 70F. Heb gisteravond op mn gemak met vriendlief online geshopt en kan niet wachten tot mn bestelling binnen is. Maar wat ik me nu afvraag,.stel ik zie online een leuke bikini (bijv Wehkamp) moet ik dan ook 70F hebben? Of verschilt dat weer per merk..Ik heb namelijk een softbra (zonder beugel) van de hema in maat 75D en heb het idee dat die cup juist wat te groot is. De medewerkster van de Hunkemoller heeft ook wel gezegd dat het gewoon echt passen is om erachter te komen welke lekker zit ipv je blind te staren op maatvoering, maar deze mama is een hele drukke mama die liever online shopt in de avonduurtjes...hahaha...Oh en kan iemand me adviseren wat overeen komt met een triangel bikini ? Ik draag omvang 70 maar als ik een S bestel, is deze qua cup dan niet te klein ?? En zou een maat M dan niet te groot worden qua omvang ?? 

 

Alvast bedankt voor de eventuele info,

Er gaat een compleet nieuwe wereld voor me open sinds ik mn dames heb joh... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.