Ga naar inhoud

Fieroke : 26 oktober 2018 : Dr. Peeters : AZ Klina


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal;

 

Een paar dagen geleden stond ik in een pashokje nieuwe bh’s te passen. Wat ben ik toen depressief naar huis gegaan

Niets paste perfect.

Na 2 zwangerschappen (2x 20kg bijgekomen) en de laatste jaren nog wat gewichtsschommelingen, stellen mijn borsten echt niks meer voor. Het zijn net theezakjes. Vanboven zo plat als iets en vanonder beetje gevuld. 

Voor de zwangerschappen had ik geen grote borsten (kleine B ) maar wel gewoon mooi vol rond. 

Nu heb ik een kleine A waar ik echt ongelukkig van word. 

Na dit uitvoerig te hebben besproken met mijn vriend gaan we voor een borstvergroting.

Nu is de vraag welke dokter? 

Veel vrouwen zijn content van hun PC dus vind ik deze keuze zelfs moeilijker dan de beslissing om voor een BV te gaan

Ik ben zelf van Antwerpen dus daar in de buurt zou goed zijn. 

 

Alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volgde mijn gevoel. Plan wat consulten en volg je gevoel. Opereren kunnen ze allemaal, de meeste zusters zijn goed met de verzorging. en wat zijn je wensen? Wil je bepaald merk protheses? Dan kijk je hoeveel pc daarmee werken. Wil je bepaalde reisafstand? Zo wordt de keuze al wat beperkter. 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

Ik volgde mijn gevoel. Plan wat consulten en volg je gevoel. Opereren kunnen ze allemaal, de meeste zusters zijn goed met de verzorging. en wat zijn je wensen? Wil je bepaald merk protheses? Dan kijk je hoeveel pc daarmee werken. Wil je bepaalde reisafstand? Zo wordt de keuze al wat beperkter. 

 

Succes! 

bedankt voor je feedback 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi

 

Eindelijk een datum EN een dokter geprikt voor mijn BV. 

Voelde mij direct op mijn gemak bij Dr. Peeters.

Ik ga van een kleine A-cup naar een goede C-cup met Mentor druppel 295-310cc.

Allemaal super spannend.

Nu wou ik eens vragen welke kledij het gemakkelijkste is om aan te doen na de operatie?

Een gewone losse t-shirt of een hemd zodat je niets over je hoofd moet trekken?

 

Alvast bedankt voor jullie feedback.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2018 om 20:08 zei Fieroke:

Hoi

 

Eindelijk een datum EN een dokter geprikt voor mijn BV. 

Voelde mij direct op mijn gemak bij Dr. Peeters.

Ik ga van een kleine A-cup naar een goede C-cup met Mentor druppel 295-310cc.

Allemaal super spannend.

Nu wou ik eens vragen welke kledij het gemakkelijkste is om aan te doen na de operatie?

Een gewone losse t-shirt of een hemd zodat je niets over je hoofd moet trekken?

 

Alvast bedankt voor jullie feedback.

 

Groetjes

Hallo Fieroke, mijn bv staat ook gepland op 26/10. Ik heb nu al stress... Ik heb gekozen voor de wellness kliniek. Ik kwam echter precies terecht in een fabriek en dat doet mij wel twijfelen. En dat is niet de enige reden waarom ik twijfel maar dat zal wel normaal zijn zeker?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chouchou:

Hallo Fieroke, mijn bv staat ook gepland op 26/10. Ik heb nu al stress... Ik heb gekozen voor de wellness kliniek. Ik kwam echter precies terecht in een fabriek en dat doet mij wel twijfelen. En dat is niet de enige reden waarom ik twijfel maar dat zal wel normaal zijn zeker?!

Hey, ik heb eigenlijk geen twijfels. Ik had totaal niet dat fabrieksgevoel.ik voelde mij echt goed bij deze pc. 

Waarom heb je twijfels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.