Meloen1

borstband?

Recommended Posts

hoi,

Ik zag op sommige foto's dat vrouwen precies een borstband dragen.. bovenaan de borsten. Is dit nodig om de prothese te laten zakken? ik heb 400cc full dp sinds 26/9. En ik moet enkel een stevige sportbh dragen voor de komende 6 weken. iemand ervaring mee? Bij mij zitten de protheses nu ook zeer hoog.

Hey,

ik heb ook een borstband, ben nu 5 weken po. Dit dient om de protheses mooi op z’n plaats te houden, dat ze dus niet te hoog komen te zitten. Ook om het indalen te bevorderen. 

Maar dat hangt van je pc af natuurlijk of je er een moet dragen of niet. Ik heb ook 2 weken een drukverband gekregen bij mijn pc dit is ook niet overal het geval, zoals bij jou dus, jij mag direct een sport BH aan.

Grtjs

Hej

Ik ga mijn pc eens raadplegen hierom. Gek he. Vraag me af of het dan met even goed is als zonder (of omgekeerd). Want we willen allemaal borsten op de juiste plaats denk ik :P. Alvast bedankt voor de reactie!

@Mom1980 hej mom, mijn pc zei dat het idd kan gedragen worden en hij stelde voor om één bij hem op te halen. Aangezien mijn pc 1,5u praktisch rijden is. Heb ik er me één via klinische site besteld. Nu wou ik aan jou vragen: wat hebben ze jou geraadpleegd inzake het dragen? Hoeveel uren, hoelang, hoe.. zou geweldig zijn moest jij me deze tips kunnen geven! Een lange auto rit gespaard X)

Hey, 

ik moet hem eig de hele dag en nacht dragen. Soms mag hij wel is uit om te eten of als je hem moet wassen natuurlijk. Maar dan moest ik niet staan springen zei hij ^_^

snachts mag hij wel niet uit.

Op je rug moet hij eig ter hoogte van je BH sluiting zitten en vooraan juist onder de oksel eig dus dat hij wat schuin zit. Hij moet goed vastzitten maar ook niet te strak dichtdoen gewoon dat hij mooi z’n werk kan doen.

Kan je het zo’n beetje zien op de foto wat ik bedoel?

grtjs

@Mom1980 geweldig! Ik heb gelezen ook een 6-8 weken.. even lang als de sportbh. Klopt dit. Super bedankt! Ik ben blij dat ik het heb besteld. Alle extras helpen! Succes nog met jouw herstel!!

Ja idd, ik moet hem 8 weken dragen.

Graag gedaan hoor.

Mag ik vragen welke prothese jij hebt? Ik heb motiva progressieve plus 315cc. Had een 75B. Ikzelf ben nu 5 weken po.

grtjs

@Mom1980 eveneens Motiva full 400cc dp. Ik had ook nog een kleine 75b. Door borstvoeding te geven was mijn borst een theezakje met nog wat inhoud geworden. Ze hadden die 400cc aangeraden en niet kleiner als ik het zonder een lift achter de spier wou doen. Hopen dat het mooi wordt en geen boubel bubble ofzo krijg. Ik wert niet of die motiva full anders is dan de jouwe.. dit is enigste dat op mijn blad sta. Waar staat dat bij jou?  Heb een lijstje toegevoegd van de types.. kzie nu pas onderaan dat er nog 3..eigenlijk 2 verschille  zijn. Welke heb jij dan?