Ga naar inhoud

Dit ben ik.


Wvdbtje

Aanbevolen berichten

Hallootjes!

 

ik zit ook in het traject om mijzelf te helpen aan mijn borsten. Ik heb me daarom bij dit forum aangemeld om ervaringen te lezen en resultaten te zien. Die mij dan hopelijk kunnen helpen om een goede beslissing te nemen voor het aantal CC’s.  Op dit moment twijfel ik enorm hoeveel ik moet laten plaatsen. 

 

Dus ik hoop hier veel te leren en straks tot een goede beslissing te komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Ben je al op consult geweest? Want je hoeft echt niet zelf het aantal cc te weten van te voren.

Daar krijg je advies over als je je wensen kenbaar maakt.

 

Als je moet kiezen tussen de cc’s die je als advies kreeg; Suc6 en de meeste gaan dan voor de grootste maat lees ik hier. (Ik ook ;)

Suc 6 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de goede chirurg word je enorm goed geholpen wat cc betreft. Zoek voor jezelf vooral van te voren uit wat je mooi vind. Echte neppers of juist heel natuurlijk. Bolling bovenop of juist vulling onderin. Silicone of hydrogel... als je bijvoorbeeld hydrogel wilt zijn er maar een paar artsen die ze zetten en krijg je minder bolling bovenop. Met siliconen heb je meer keuzes wat plaatsing betreft. Ik heb bijna een jaar geleden gekozen voor hydrogel ivm bang zijn voor het asiasyndroom. Superblij met mijn boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes! 

Ik zit er erg over te dubben, maar zal uiteindelijk wel een goede keuze maken. Ben al op consult geweest, waar mij een maat werd geadviseerd. Nu bij de arts dus een andere maat.. keuzes keuzes!

 

tis sowieso leerzaam om de reacties op dit forum te kijken/volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Wvdbtje:

Bedankt voor jullie berichtjes! 

Ik zit er erg over te dubben, maar zal uiteindelijk wel een goede keuze maken. Ben al op consult geweest, waar mij een maat werd geadviseerd. Nu bij de arts dus een andere maat.. keuzes keuzes!

 

tis sowieso leerzaam om de reacties op dit forum te kijken/volgen! 

Het is ook lastig en verwarrend soms.

En ik denk dat persoonlijke voorkeur van een arts ook een rol speelt.

Mijn adviezen varieerde van 300 voor de spier tot 395 dual plane..

 

Ik heb mij goed laten formeren, veel vragen gesteld en uiteindelijk ook met mijn gevoel de keus gemaakt.

Morgen is mijn operatie 340 cc anatomisch mentor tall height moderate profile voor de spier.

 

suc6 meis!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf gisteren een afspraak genaakt voor een consult bij Velthuis. 22e mag ik daarvoor komen. Ben ook erg benieuwd wat me geadviseerd wordt. Na de zwangerschappen zijn m’n borsten wat slapper. En ik wil in eerste instantie gewoon mijn volume weer terug. Maar nu ik al die mooie foto’s voorbij zie komen op t forum overweeg ik miss toch om net voor een maatje meer te gaan. Ik bedoel.... nu is de kans er. Zolang t maar bij mijn lichaam blijft passen en het in kleding natuurlijk oogt. Ben ook benieuwd welke methode geadviseerd wordt. Voor de spier of dual plane. Zeer fijn om hier alle ervaringen te lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.