Ga naar inhoud

Andrea : 9 maart 2011 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Andrea,

Als je wakker wordt, heb ik al een hele reis achter de rug.

Eerst nog even douchen, tas controleren, 10x naar de wc van de zenuwen, 45 min. rijden, weer 10x naar de wc.

Wel raar dat jij na mij in de wachtkamer zit, vol zenuwen .....

Maar he, het gaat hartstikke mooi worden, we dromen fijn tijdens de narcose, we lallen even op de uitslaapkamer, en we hebben natuurlijk geen pijn na de tijd :rolleyes:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik duik zo me bedje in voor me laatste nachtje zonder boobs.

nog ff heerlijk op mijn zij slapen voordat het niet meer kan.

Spannend maar heb er zin in.

Tot snel meiden.

Hoi Andrea,

Spannend hoor, morgen de dag :-) Succes morgen.

Gr Shirley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrea, gefeliciteerd! Ik hoop dat deze dag een beetje goed verloopt :)

De eerste paar daagjes moet je goed rustig aan doen en even doorbijten. Maar daarna gaat het snel stukken beter :D

Laat je lekker vertroetelen en ik ben benieuwd naar je operatie verslagje!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt ze nu!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!! Geniet van je en neem lkkr je rust!

Zag dat je ook in de zorg werkte en dat je aardig war weken vrij hebt. Ik werk ook in de zorg en ben na 6 wkn po weer gaan werken, nou ik had niet eerder moeten gaan werken want dat was niet fijn geweest. (werk met dementerende, vooral passieve, ouderen)

Woepieeeeeeeeeeee, nu hoor je ook bij de boobie- ladies!!!!!1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Hier was ik dan 'alweer' met mijn Boobies!!!!!!

Het grotere verslag komt later omdat ik zo eerst ff lekker

ga eten maar ik voel me best wel goed eigenlijk. Pijn is zeker

goed te doen. Maar jullie horen snel van me hoe het verder gaat en

het verslag natuurlijk. Nog bedank voor jullie lieve reactie's

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmiddag dames,

Hier was ik dan 'eindelijk' weer haha. Ik zal eerst me operatie verslag typen en dan komt de rest haha.

Woensdag 9 maart:

Om 08.45 zaten we in de auto (mams, vriendin en ik) Ik was totaal niet zenuwachtig en ben dit eigenlijk ook helemaal niet geweest, ik had er alleen maar zin in. We waren mooi op tijd om half 10 in de kliniek.

Ik mocht meteen door naar mijn kamertje voor die dag waar het mooie operatie jasje en de pillen al klaar lagen (nexium,diclofinac, halve dormicum) Hup daar gingen we, plassen, pillen in nemen en daar kwam de chirurg al om

het af te gaan tekenen. Ik reed om kwart over 10 richting de OK waar 2 vriendelijke mannen me stonden op de wachten om mij het infuus te geven etc. Dit gebeurde allemaal heel vlot en had nergens last van, ik sliep zomaar ineens maar zo ineens werd ik ook weer wakker om 12 uur. Ik was helder wakker en weinig pijn. Mijn ma en vriendin werden gebeld dat ik weer wakker was, 10 min. later waren ze er ook al. Kwart voor 1 ging ik naar mijn eigen kamertje om verder bij te komen. Het voelde en ging allemaal goed, pijnlijk maar zeker draagbaar.

Ik had alleen totaal geen trek in eten maar ja toch maar ff een beschuitje naar binnen gewerkt. Hierna heb ik weer heerlijk geslapen. Toen ik wakker werd moest ik proberen naar toilet te gaan, dit ging redelijk met hulp dan wel he. Om 4 uur hebben ze het verband eraf gehaald en kon ik meteen naar het rusultaat kijken, en ja hoor, daar gingen de tranen over mijn wangen, ze zijn nu al mooi. We hebben meteen al foto's gemaakt.

Half 5 zaten we in de auto richting huis en eenmaal thuis ben ik op de bank geinstalleerd.

Ik zal vanavond later nog even een verslagje doen van de vervolg dagen maar het typen gaat nu nog niet zo heel snel en heb er heel ff genoeg van, tot snel meiden en bedankt voor alle lieve reactie's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Andrea! :64: Verslagje klinkt heel goed, laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit, dat heb je wel verdiend! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag na de operatie: ppff deze dag was echt verschrikkelijk, niet zo zeer die hele erge pijn maar ik

was ineens honds-beroerd en dus ook aantal keer overgegeven. Ik slaap wel erg goed en veel en dit is natuurlijk ook wel belangrijk voor herstel, en ja als ik slaap voel ik natuurlijk niks haha. Vandaag de 2e dag na de operatie merk ik alweer verschil, pijn word anders en is zeker wel dragelijk, en zelfs de borsten veranderen al.

Wel houd ik in mij rechterarm en buik veel vocht vast, is dus gezwollen. En ja ik krijg overal mooie kleurtjes op mijn lijf, groen/geel/blauw etc. erg mooi ook ;)

Nou dames, tot snel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.