Ga naar inhoud

Kramp : 29 september 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Robijntje02:

Dankjewel @Kramp! Fijn dat ze al zo zacht aanvoelen!

Ikzelf ben nog aan het oriënteren; heb een lege 80C (dus eigenlijk borstweefselvolume van een 80B-cup, maar vel van een 80C-cup); en wil geen grotere borsten, maar wel strakkere en hogere borsten; liefst alleen een lift, mits ze dan niet veel kleiner worden.... Heb deze maand en volgende maand consulten staan. Even afwachten wat zij mij gaan adviseren dus...

Veel liefs,

Robijntje02

 

oh spannend zeg! en ga je dan voor een normale lift of een donut lift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Luna1803

 

hee meis,

 

ik heb je toegevoegd aan mijn album hoor! ben zo benieuwd wat je ervan vind.

welke protheses krijg jij? maat en merk? en welke kliniek?

ik moet echt zeggen dat ik er helemaal niks van snap

voel er niks meer van en kan echt weer alles geen blauw plekje gehad niks!

ik hoop dat het zo blijft gaan want dit herstel is wel erg voorspoedig

 

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kramp thanks voor het toevoegen! Wat zijn ze prachtig!!:33: Echt, ben daar wel een moeilijke in hoor hihi. Wat zijn ze al mooi gelijk ook?! 

Amai en wat een droomherstel..

hopen dat het bij mij ook zo is. 

Wellnesskliniek-dr Parys-23/10. Ik krijg 395 ultra high profile, merk ontglipt me nu :85:.. lastige dag gehad en infoblad ligt te ver van mijn zetel hihi. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Luna1803:

@Kramp thanks voor het toevoegen! Wat zijn ze prachtig!!:33: Echt, ben daar wel een moeilijke in hoor hihi. Wat zijn ze al mooi gelijk ook?! 

Amai en wat een droomherstel..

hopen dat het bij mij ook zo is. 

Wellnesskliniek-dr Parys-23/10. Ik krijg 395 ultra high profile, merk ontglipt me nu :85:.. lastige dag gehad en infoblad ligt te ver van mijn zetel hihi. 

 

 

spannend dat gaat al opschieten!

pff ik ben ook zoo precies daarin en al helemaal bij mezelf!

ik heb wel erg veel gehad aan de pilletjes van bloemmetje daardoor totaal geen blauwe plekken gehad!

heeeeel veel succes!! en het ergste is maar 3 dagen hou dat in je achterhoofd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Luna1803:

Vooral het slapen @Kramp zie ik tegenop.. welke pilletjes zijn dat juist?

 

ik heb vanaf nacht 1 doorgeslapen.

voor 2 uur voor het slapen 1000mg paracetamol en na die 2 uur de sterkere medicatie

de pilletjes zijn voedingssuplementen die helpen aan een spoedig herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kramp:

 

ik heb vanaf nacht 1 doorgeslapen.

voor 2 uur voor het slapen 1000mg paracetamol en na die 2 uur de sterkere medicatie

de pilletjes zijn voedingssuplementen die helpen aan een spoedig herstel

Welke suplementen juist? Zou die ook wel nemen. Sliep je met een speciaal kussen? Mijn maag is wel wat gevoelig dus zware pijnstilling.. ben ik bang van. Straks ben ik slingerziek na de operatie door al de medicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kramp Zou ik miss ook mogen kijken?

Ikzelf krijg een wissel motiva corse 550 cc voor de spier, heb nu eurosilicone 280 cc en zit op beha maat 75 e....

opzich zijn ze super mooi, maar wil ze toch 1 mt groter en iets voller asn de bovenkant..

ben vrij klein 1.58 en weeg 60 kg( sport wel veel).., weet niet hoe groot jij bent?

Mijn voor situatie was ook een 75 c(leeg)..,

Ben beetje bang dat het erg groot wordt, alhoewel ik nu ook push UPS draag en dat toch mooier vind.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei nelly1703:

@Kramp Zou ik miss ook mogen kijken?

Ikzelf krijg een wissel motiva corse 550 cc voor de spier, heb nu eurosilicone 280 cc en zit op beha maat 75 e....

opzich zijn ze super mooi, maar wil ze toch 1 mt groter en iets voller asn de bovenkant..

ben vrij klein 1.58 en weeg 60 kg( sport wel veel).., weet niet hoe groot jij bent?

Mijn voor situatie was ook een 75 c(leeg)..,

Ben beetje bang dat het erg groot wordt, alhoewel ik nu ook push UPS draag en dat toch mooier vind.

 

 

Als het goed is heb ik je toegevoegd alleen via mobiel gaat dat niet zo makkelijk dus hoop dat het goed is gegaan. Zo dat is al flink een E! Heb jij ook een album? 

Ik ben 1.72 en weeg 64kg

Ben benieuwd wat je ervan vindt! Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kramp...wauw dat zijn aardige boobies....zullen nog wel wat zakken toch?

Ik zelf heb geen album, zit ook met telefoon, ga wel een keer kijken...

Heb 6,5 jaar geleden bv gehad, maar vind de volume toch iets te weinig,ze zien er wel super natuurlijk uit en past wel bij mijn lichaam.E klinkt heel groot( is het ook wel), maar ziet er niet zo uit.En je went heel snel...

Maar twijfel zo, dat ik ze dalijk toch te groot vind.Hoeveel projectie heb jij, ik kom dalijk op 6,1, heb nu rond de 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei nelly1703:

Echt haha , je went er echt snel aan He......

Ik ben alleen bang dat ze te bol blijven aan de bovenkant( Beetje neppig ogen), maar hoe dank ook zullen ze toch zakken..En bij mij gaan ze boven de spier.., Ohhhh wat moeilijk haha

misschien kan je dan beter bij @Stephh90 kijken die heeft voor de spier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.