Ga naar inhoud

L** : 12 december 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Op 12 december 2018 is het eindelijk de dag!

Na jaren denken over een borstvergroting wordt het dan eindelijk werkelijkheid.

Terwijl ik eerst enorm opzag tegen de operatie en alles wat erna gaat komen, kan ik nu haast niet meer wachten totdat het zover is.

Ik laat me via Faceland opereren door dr. Fresow in de Baulandkliniek.

 

Toch heb ik nog het een en ander aan vragen:

Krijg je pijnmedicatie mee naar huis of hoe gaat dit precies?

Je mag een tijdje niet op je buik of zij slapen. Is het dan verstandig om bijv. een voedingskussen te kopen, of zijn extra kussens ook voldoende?

Hoeveel dagen ben je volledig afhankelijk van je partner?

Hoe kun je je oksels scheren als je je armen niet omhoog mag doen?

Ik krijg oplosbare hechtingen. Lossen deze volledig op of hoe gaat dit precies? Ik weet dat je na 2 weken de pleisters eraf moet halen.

 

Wie kan mij wat antwoorden geven.

 

Tnx!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Wat spannend! Het is nog even wachten maar voor je het weet is het zo ver, heerlijk!

Ik ben zelf geopereerd bij Velthuis dus weet niet hoe het zit met pijnmedicatie bij Bauland.

Ik zelf heb het zonder voedingskussen gered, maar heb daarentegen gewoon een hele stapel kussens gebruikt, dat werkte prima :)! Ik ben denk ik de eerste week toch wel afhankelijk geweest van mijn man. Met douchen, aankleden maar vooral het omhoog komen uit bed. Heb een week na de operatie voor het eerst zelf gedoucht, dat ging prima, alleen had ik daarbij wel weer mijn man nodig om mn rug af te drogen hahaha... Maar je zal merken dat je met de dag wat zelfstandiger wordt. Mijn man vond zelfs dat ik iets te snel te zelfstandig wordt want 'Hij wilde nog wel graag voor me zorgen...'. 

Mijn oksels heb ik inderdaad de eerste week niet kunnen scheren. Na een week mocht ik mijn elleboog weer boven mijn schouder en toen heb ik ze eindelijk kunnen scheren!

En wat betreft de hechtingen: gisteren hebben ze bij mij (2 weken po) de knoopjes weggeknipt van de hechtingen, de rest zal vanzelf oplossen. Denk dat het bij jou ook zo zal zijn? Ze hebben inderdaad ook gisteren bij mij de pleisters weggehaald.

 

Nu aftellen voor jou! Spannend!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb 4 dagen volledige hulp van mijn man. Daarna moet hij weer werken. 

Ik zal wel een hoop tijdschriften inslaan en extra kussens voor de nachten. 

Ik heb pas na 6 weken een consult dus ben zeer benieuwd hoe het met de hechtingen gaat. Anders ga ik wel naar de huisarts.  

Nu aftellen geblazen........ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2018 om 20:05 zei L**:

Hoi, 

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb 4 dagen volledige hulp van mijn man. Daarna moet hij weer werken. 

Ik zal wel een hoop tijdschriften inslaan en extra kussens voor de nachten. 

Ik heb pas na 6 weken een consult dus ben zeer benieuwd hoe het met de hechtingen gaat. Anders ga ik wel naar de huisarts.  

Nu aftellen geblazen........ 

Hoi! 

 

Ik denk dat je je wel gaat redden als je na die 4 dagen alleen bent. Ik moet wel zeggen dat ik over 9 dagen pas wordt geopereerd dus ik weet het niet zeker, maar douchen kun je doen als je man thuis is en als je toch je aanrecht vol zet met eten en drinken zodat je niet omhoog hoeft te reiken en je verder gewoon met de voetjes op de bank kunt Netflixen dan kom je een eind toch?

 

groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey L! Mijn steun heb je! ;-) Nog een goeie 2 maandjes en het is ook aan ons! Het zal er zijn voor we het weten. Ga je discussie volgen. Ik denk dat je draadjes waarschijnlijk gewoon oplossen. Is bij mij net hetzelfde had mijn arts gezegd. Moet wel na een week op controle, maar dat is enkel om te kijken of alles ok is en was ook niet verplicht of hoognodig. Zat gewoon mee inbegrepen in de prijs. Groetjes en liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik wordt volgende week vrijdag geopteerd door Dr Jansen bij Bauland kliniek, via Faceland. Ook ik heb de eerste 4 dagen hulp van vriendlief. Daarna zien we wel...met 3 kids thuis.....zeg ik nu dapper maar geen idee hoe het uitpakt natuurlijk:)

heel veel succes in ieder geval en je hebt nu een datum om naar uit te kijken!

 

groetjes, Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Xennie:

Hoi,

 

Ik wordt volgende week vrijdag geopteerd door Dr Jansen bij Bauland kliniek, via Faceland. Ook ik heb de eerste 4 dagen hulp van vriendlief. Daarna zien we wel...met 3 kids thuis.....zeg ik nu dapper maar geen idee hoe het uitpakt natuurlijk:)

heel veel succes in ieder geval en je hebt nu een datum om naar uit te kijken!

 

groetjes, Xennie

Hoe oud zijn je kindjes? Die van mij 2,5 en 4,5. De oudste zou we kunnen, maar de jongste heeft nog te veel hulp nodig. Ik zelf heb de eerste 13 dagen hulp. Ik hoop dat ik dan een eind kom en anders komen mijn ouders nog een paar dagen extra. Zo fijn! 

Als het moet dan gaat het je zeker lukken hoor!! Maar mijn jongste wil nog al eens getild worden (of krijgt gewoon een driftbui) en hij is erg wild met aankleden. Ben bang dat ik dan een voet tegen mijn borsten krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies, 

 

Leuk dat er al verschillende dames in december geopereerd worden. 

Ik krijg ook dr. Fresow via Faceland bij de Bauland kliniek. 

Het is redelijk in de buurt dus dat is wel makkelijk.  Dan zijn we na de operatie zo weer thuis. 

 

Xennie, alvast veel succes. Jij kunt echt al aftellen! Hopelijk zijn jouw kids een beetje zelfstandig,  zodat ze je wellicht kunnen helpen. 

 

Gr. L**

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Willems:

@Flowersh ik krijg 450 cc motiva ergonomix en jij? Vind het zo spannend vooral de pijn daarna haha 

Ja ik ook en voor de narcose heb ik namelijk nooit gehad , ik krijg 425cc mentor 2 rond hp maar morgen 2de x alles passen en officieel besluit maken want ben een beetje bang dat ik t te klein vind ( ben 1.68 en 59 kg )

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Flowersh:

Ja ik ook en voor de narcose heb ik namelijk nooit gehad , ik krijg 425cc mentor 2 rond hp maar morgen 2de x alles passen en officieel besluit maken want ben een beetje bang dat ik t te klein vind ( ben 1.68 en 59 kg )

Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en vind dat wel erg spannend! De pijn erna ben ik op de een of andere manier minder bang voor. Ik bereid me op het ergste voor maar lees overal dat de eerste vier dagen na de operatie het meest vervelend zijn en dat het dan elke dag een beetje beter gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook twijfels gehad of je de juiste keuze hebt gemaakt qua implantaten? 

Ik kreeg afgelopen zondag een onrustig gevoel of het wel de juiste keuze is. Hoe komt het eruit te zien, zijn ze dadelijk wel gelijk, etc. 

Af en toe word ik gek van mijn eigen gedachten. 

 

Voor de narcose en de pijn achteraf ben ik op dit moment niet zo bang voor. Dit komt later vast wel! 

Hopelijk kunnen jullie binnenkort vertellen dat het allemaal meevalt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei L**:

Hebben jullie ook twijfels gehad of je de juiste keuze hebt gemaakt qua implantaten? 

Ik kreeg afgelopen zondag een onrustig gevoel of het wel de juiste keuze is. Hoe komt het eruit te zien, zijn ze dadelijk wel gelijk, etc. 

Af en toe word ik gek van mijn eigen gedachten. 

 

Voor de narcose en de pijn achteraf ben ik op dit moment niet zo bang voor. Dit komt later vast wel! 

Hopelijk kunnen jullie binnenkort vertellen dat het allemaal meevalt. 

 

 

Ik twijfelde in het begin heel erg tussen mentor en Motiva. Nu blij dat ik voor Motiva heb gekozen, maar dat is echt een gevoel geweest, want allebei de merken zijn goed is me verteld. Ik ben er nu veel mee bezig dat het volgende week misschien al achter de rug is. Bizar idee. 

Ik hoop ook dat ik je volgende week of de week daarop positief nieuws kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei MeMarley:

Hoe oud zijn je kindjes? Die van mij 2,5 en 4,5. De oudste zou we kunnen, maar de jongste heeft nog te veel hulp nodig. Ik zelf heb de eerste 13 dagen hulp. Ik hoop dat ik dan een eind kom en anders komen mijn ouders nog een paar dagen extra. Zo fijn! 

Als het moet dan gaat het je zeker lukken hoor!! Maar mijn jongste wil nog al eens getild worden (of krijgt gewoon een driftbui) en hij is erg wild met aankleden. Ben bang dat ik dan een voet tegen mijn borsten krijg. 

Mijn kids zijn 4,6 en bijna 10 jaar. Oudste 2 redden zich prima en de jongste op zich ook wel. Vertel wel dat mama beetje pijn heeft en dat ze moeten helpen. Vriendlief doet veel en anders opa’s en oma’s inschakelen. Die weten ervan dus dat scheelt en willen vast wel even oppassen.

fijn dat je 13 dagen hulp hebt. Dat scheelt! Hopelijk knappen we snel op en kunnen we ons weer wat redden. 

Doe je nog extra dingen kwa voorbereiding? Ik slik vitamines, heb gelezen dat wel kan helpen tegen bv plekken. Nouja baat het niet dan schaadt het ook niet. Ben wel benieuwd naar hoe ik mijn kleding aan ga doen de eerste dagen, en of je het goed ziet dat ik mijn borsten heb vergroot. Wil natuurlijk dat ze groter worden maarbijna niemand weet wat ik laat doen dus zouden ze het zien? Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Xennie:

Mijn kids zijn 4,6 en bijna 10 jaar. Oudste 2 redden zich prima en de jongste op zich ook wel. Vertel wel dat mama beetje pijn heeft en dat ze moeten helpen. Vriendlief doet veel en anders opa’s en oma’s inschakelen. Die weten ervan dus dat scheelt en willen vast wel even oppassen.

fijn dat je 13 dagen hulp hebt. Dat scheelt! Hopelijk knappen we snel op en kunnen we ons weer wat redden. 

Doe je nog extra dingen kwa voorbereiding? Ik slik vitamines, heb gelezen dat wel kan helpen tegen bv plekken. Nouja baat het niet dan schaadt het ook niet. Ben wel benieuwd naar hoe ik mijn kleding aan ga doen de eerste dagen, en of je het goed ziet dat ik mijn borsten heb vergroot. Wil natuurlijk dat ze groter worden maarbijna niemand weet wat ik laat doen dus zouden ze het zien? Ben erg benieuwd!

Ik ben ook heel benieuwd. Ik slik vitamine C, zink en magnesium. 

 

Het scheelt veel dat jouw kinderen al iets groter zijn. Bij mij weten ook mijn ouders en schoonouders ervan en verder wat vriendinnen, maar niet heel veel mensen. Ik wil ze voornamelijk voller. De grootte vind ik nog niet eens zo’n dingetje. Ik hoop eigenlijk ook dat anderen het niet zien. Dat het er heel natuurlijk uitzien en dat het lijkt of ik gewoon een goede bh aan heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei MeMarley:

Ik ben ook heel benieuwd. Ik slik vitamine C, zink en magnesium. 

 

Het scheelt veel dat jouw kinderen al iets groter zijn. Bij mij weten ook mijn ouders en schoonouders ervan en verder wat vriendinnen, maar niet heel veel mensen. Ik wil ze voornamelijk voller. De grootte vind ik nog niet eens zo’n dingetje. Ik hoop eigenlijk ook dat anderen het niet zien. Dat het er heel natuurlijk uitzien en dat het lijkt of ik gewoon een goede bh aan heb. 

Ik slik ook die vitamines, hopelijk helpt het wat. En inderdaad wil ik ze graag voller, zodat het niet aan de zijkant lijkt alsof ik net niks heb. Met brede schouders en een gezonde kont en heupen vallen mijn borsten wat weg zeg maar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 9-10-2018 om 22:22, Xennie zei:

Hoi,

 

Ik wordt volgende week vrijdag geopteerd door Dr Jansen bij Bauland kliniek, via Faceland. Ook ik heb de eerste 4 dagen hulp van vriendlief. Daarna zien we wel...met 3 kids thuis.....zeg ik nu dapper maar geen idee hoe het uitpakt natuurlijk:)

heel veel succes in ieder geval en je hebt nu een datum om naar uit te kijken!

 

groetjes, Xennie

Hi Xennie,

 

Hoe is de arts en via faceland bevallen? En je drie kids verzorgen in je eentje? Ik heb er twee en wil misschien ook via fl een bv laten doen. Ik ben nog aan het informeren links en rechts. Heb je ook voor en na foto’s?Bedankt alvast en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarina,

 

Ik word ook via Faceland geopereerd. Moet alleen nog 5 weken wachten. Het consult vond ik erg prettig. De consulente nam de tijd voor ons en ze legde alle informatie goed en rustig uit.

Daarna verrichte zij metingen en kon je passen.

Als je daarna kiest om via Faceland geopereerd te worden, krijg je het consult met de arts.

 

De week na het consult met FL had ik een consult bij Bauland bij dr. Fresow. Deze arts opereert in dezelfde kliniek voor FL. Ik vond de arts deskundig en hij adviseerde mij hetzelfde als de consulente had gedaan. Hij zei ook dat ik echt niet groter moest kiezen aangezien dat te groot zou zijn.

 

Er zijn een aantal artsen die via FL opereren. Je kunt al best veel informatie over hen vinden middels het forum.

Het zijn allemaal goede artsen.

 

Probeer als het lukt wel meerdere consulten te plannen, zodat je de verschillen van de klinieken kunt horen en je daarna een weloverwogen keuze kunt maken. Bedenk ook alvast wat je ongeveer wilt qua implantaten. Dit maakt de keuze ook wat makkelijker. Kies je voor anatomisch, rond, heb je al een bepaald merk in je gedachten?  Je wilt natuurlijk wel dat het resultaat goed is!

 

 

Succes!

 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.