L**

L** : 12 december 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Op 12 december 2018 is het eindelijk de dag!

Na jaren denken over een borstvergroting wordt het dan eindelijk werkelijkheid.

Terwijl ik eerst enorm opzag tegen de operatie en alles wat erna gaat komen, kan ik nu haast niet meer wachten totdat het zover is.

Ik laat me via Faceland opereren door dr. Fresow in de Baulandkliniek.

Toch heb ik nog het een en ander aan vragen:

Krijg je pijnmedicatie mee naar huis of hoe gaat dit precies?

Je mag een tijdje niet op je buik of zij slapen. Is het dan verstandig om bijv. een voedingskussen te kopen, of zijn extra kussens ook voldoende?

Hoeveel dagen ben je volledig afhankelijk van je partner?

Hoe kun je je oksels scheren als je je armen niet omhoog mag doen?

Ik krijg oplosbare hechtingen. Lossen deze volledig op of hoe gaat dit precies? Ik weet dat je na 2 weken de pleisters eraf moet halen.

Wie kan mij wat antwoorden geven.

Tnx!!!

Hallo!

Wat spannend! Het is nog even wachten maar voor je het weet is het zo ver, heerlijk!

Ik ben zelf geopereerd bij Velthuis dus weet niet hoe het zit met pijnmedicatie bij Bauland.

Ik zelf heb het zonder voedingskussen gered, maar heb daarentegen gewoon een hele stapel kussens gebruikt, dat werkte prima :)! Ik ben denk ik de eerste week toch wel afhankelijk geweest van mijn man. Met douchen, aankleden maar vooral het omhoog komen uit bed. Heb een week na de operatie voor het eerst zelf gedoucht, dat ging prima, alleen had ik daarbij wel weer mijn man nodig om mn rug af te drogen hahaha... Maar je zal merken dat je met de dag wat zelfstandiger wordt. Mijn man vond zelfs dat ik iets te snel te zelfstandig wordt want 'Hij wilde nog wel graag voor me zorgen...'. 

Mijn oksels heb ik inderdaad de eerste week niet kunnen scheren. Na een week mocht ik mijn elleboog weer boven mijn schouder en toen heb ik ze eindelijk kunnen scheren!

En wat betreft de hechtingen: gisteren hebben ze bij mij (2 weken po) de knoopjes weggeknipt van de hechtingen, de rest zal vanzelf oplossen. Denk dat het bij jou ook zo zal zijn? Ze hebben inderdaad ook gisteren bij mij de pleisters weggehaald.

Nu aftellen voor jou! Spannend!

Hoi, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb 4 dagen volledige hulp van mijn man. Daarna moet hij weer werken. 

Ik zal wel een hoop tijdschriften inslaan en extra kussens voor de nachten. 

Ik heb pas na 6 weken een consult dus ben zeer benieuwd hoe het met de hechtingen gaat. Anders ga ik wel naar de huisarts.  

Nu aftellen geblazen........ 

Hoi! 

Ik denk dat je je wel gaat redden als je na die 4 dagen alleen bent. Ik moet wel zeggen dat ik over 9 dagen pas wordt geopereerd dus ik weet het niet zeker, maar douchen kun je doen als je man thuis is en als je toch je aanrecht vol zet met eten en drinken zodat je niet omhoog hoeft te reiken en je verder gewoon met de voetjes op de bank kunt Netflixen dan kom je een eind toch?

groetjes, MeMarley

Hey L! Mijn steun heb je! ;-) Nog een goeie 2 maandjes en het is ook aan ons! Het zal er zijn voor we het weten. Ga je discussie volgen. Ik denk dat je draadjes waarschijnlijk gewoon oplossen. Is bij mij net hetzelfde had mijn arts gezegd. Moet wel na een week op controle, maar dat is enkel om te kijken of alles ok is en was ook niet verplicht of hoognodig. Zat gewoon mee inbegrepen in de prijs. Groetjes en liefs! 

Hoi,

Ik wordt volgende week vrijdag geopteerd door Dr Jansen bij Bauland kliniek, via Faceland. Ook ik heb de eerste 4 dagen hulp van vriendlief. Daarna zien we wel...met 3 kids thuis.....zeg ik nu dapper maar geen idee hoe het uitpakt natuurlijk:)

heel veel succes in ieder geval en je hebt nu een datum om naar uit te kijken!

groetjes, Xennie

Hey Willems,

ik word vandaag over een week door Fresow geopereerd ook via Bauland zelf. Wat heb jij gekozen?

Hoe oud zijn je kindjes? Die van mij 2,5 en 4,5. De oudste zou we kunnen, maar de jongste heeft nog te veel hulp nodig. Ik zelf heb de eerste 13 dagen hulp. Ik hoop dat ik dan een eind kom en anders komen mijn ouders nog een paar dagen extra. Zo fijn! 

Als het moet dan gaat het je zeker lukken hoor!! Maar mijn jongste wil nog al eens getild worden (of krijgt gewoon een driftbui) en hij is erg wild met aankleden. Ben bang dat ik dan een voet tegen mijn borsten krijg. 

Hey ladies, 

Leuk dat er al verschillende dames in december geopereerd worden. 

Ik krijg ook dr. Fresow via Faceland bij de Bauland kliniek. 

Het is redelijk in de buurt dus dat is wel makkelijk.  Dan zijn we na de operatie zo weer thuis. 

Xennie, alvast veel succes. Jij kunt echt al aftellen! Hopelijk zijn jouw kids een beetje zelfstandig,  zodat ze je wellicht kunnen helpen. 

Gr. L**

• Like 1

Ja ik ook en voor de narcose heb ik namelijk nooit gehad , ik krijg 425cc mentor 2 rond hp maar morgen 2de x alles passen en officieel besluit maken want ben een beetje bang dat ik t te klein vind ( ben 1.68 en 59 kg )