Meloen1 Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Hej, Gisteren ben ik geopereerd door dr. Danau. Ik heb 400cc achter de spier laten plaatsen. Nu vroeg ik me af hoe jullie dames het ervaren hebben qua herstel? Nu is het voor mij dag 1 po. Ik neem pijnstillers en ervaar nog enkel hevige druk en spierpijn. Ik kan mezelf niet opheffen omdraaien.. eigenlijk niets. Ik heb ook het gevoel dat 1 van mijn draadjes prikken. Kan dit? Hoelang hebben jullie pijn gehad? Ik heb een zoon van 1.. ik vermoed dat het lang zal duren voordat ik hem kan oppakken? Grt T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristaline1990 Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Ik had pas na 14 dagen po het gevoel dat ik zonder paracetamol kon en ik eindelijk weer een beetje wat dingentjes kon doen. Tillen mag je sowieso de eerste 6 weken niet dus raad je aan om je zoontje dan ook echt niet te tillen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloen1 Posted September 28, 2018 Author Share Posted September 28, 2018 14 uur geleden zei Cristaline1990: Ik had pas na 14 dagen po het gevoel dat ik zonder paracetamol kon en ik eindelijk weer een beetje wat dingentjes kon doen. Tillen mag je sowieso de eerste 6 weken niet dus raad je aan om je zoontje dan ook echt niet te tillen. Oke bedankt voor de tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts