Ga naar inhoud

Nyphele : 10 oktober 2018 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas : Sint-Niklaas


Gast Nyphele

Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Nyphele zei:

 

@best_boobie Rechts op de foto zie je een soort van schaduw inderdaad meer aan de binnenzijde van de borst. Hij heeft ondertussen terug gemaild en zei dat dit (na nog wat maanden herstel) met een horizontaal liteken opgelost kon worden. Nou laat maar dan :P

 

Idd.. dacht al dat je die schaduw bedoelde..  Wel jammer hoor, dat dit ontstaat.. Ik denk wel dat het nog ietsje weg kan trekken evt.. en snap ook zijn redenatie met dat horizontale litteken, maar jeetje, dan moet je weer onder het mes.. Stoort het je erg?
(buiten dat het natuurlijk echt jammer is als dit blijvend is!)

 

11 uur geleden, Nyphele zei:

 

Links stoor ik me het meeste aan omdat het nu een soort misvorming lijkt. Dus ik hoop dat je gelijk krijgt. 
Hij zegt geen verschil te zien in grootte, maar ik vind die links op de foto echt een stuk kleiner dan de andere. Zeker qua vulling bovenaan. Hoop dat hij dit ook ziet op de eindcontrole, want ik had wel wat anders verwacht met 700cc. Vond ze de eerste 2 weken perfect van vooraan gezien. 

 

Op foto is grootteverschil altijd wat moeilijk zichtbaar.. dat zou hij in het echt moeten zien om daar echt een oordeel over te geven.. 
Je hebt wel kans dat alles toch nog wat meer gaat vormen en dat die borst nog moet 'ploppen'.... (bah ik haat dat woord :45:

Bij de foto's van voor je wissel zie ik trouwens ook een ietsje grootteverschil.. of het beeld vertekent.. 
En ik zie daar waar nu die schaduw zit, bij die foto's van voor je wissel een stukje huid zitten dat 'over' is.. 
Misschien trekt dat dus nog wat strakker, aangezien je toch nog midden in je herstel zit...

Wacht het nog ff af.. Kweek nog wat geduld :P 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Vervelend dat je je druk maakt. Zie verschil in grootte wel, maar jij bent toch ook bijna 6 weken po? Ik heb dat verschil ook nog wel hoor. Mijn linkerborst is groter en nog opgezwollen dan de rechter. Maar gaat zeker goed komen. Ook bij jou hoor! Love your boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag dames!

 

ik ben inmiddels 8 weken PO en erger me wel aan kleine dingetjes. Vind ze opzich heel mooi, maar het verschil stoort me zo. 

 

Ik vind de borst met de tattoo onder perfect wat ik wou, maar de andere is kleiner en minder rond van vorm..

Hopelijk trekt dit nog bij?

 

Eventjes de foto’s hier posten:

* foto’s verwijderd op verzoek

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Meis! Rot om te lezen dat je nog niet 100% happy bent... zie het verschil niet op elke foto en ook niet zo goed als je dat zelf ziet als je ergens niet helemaal happy bent maar je kan je er maar aan storen.. ik denk dat je dit ook al ben je al 8 wk po nog steeds tijd moet geven.. bij veranderden ze het hele eerste jaar... hoop dat je snel gelukkig bent met je boobies! Dikke kus dd

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, best_boobie zei:

Ik heb je naaktfoto’s weg gehaald, wil je die anderen, die er nu nog in staan, ook weg hebben? Dan laat maar ff horen :)

 

xxx

 

 

Neen, anderen zijn ok! Thanks! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, DoubleD zei:

Hoe is het meid? Nog ontwikkelingen? Ben je happy met je boobies nu?


Hey meid! 

Alles goed hier hoor! Mooi genezen, maar vind ze nog niet echt wat ik wou. MAAR ze zijn wel mooi gelukkig! :D 
Ik had met 700cc wel gedacht dat ze groter zouden zijn en dichter bij elkaar zouden staan, maar helaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.