Ga naar inhoud

Nyphele : 10 oktober 2018 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas : Sint-Niklaas


Gast Nyphele

Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Nyphele:

Vanmorgen even al kleding aangedaan en ik vind het zeker meevallen en heb niet het idee dat het me dikker maakt!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi! Hoe voel je je nou een dag later? Ik ben vanmiddag aan de beurt bij Velthuis kliniek. Ik ben wel blij als het achter de rug is hoor! Veel plezier ervan en een goed herstel x rossi

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Simplyflat:

Omg:wacko: ik had echt geen behoefte aan normale kleding de eerste dagen. Idd wat @DoubleD zegt.. alsof er niks gebeurd is:wub:

Als ik zo kijk ben jij een prachtig voorbeeld dat proportie niet alleen afhankelijk is van je lengte. Stunning:35:

 

Ah wat lief, dankjewel! Ik kijk al uit naar de zomer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei marjon_nl:

staat je goed meid!!! Dat gaan mooie tetten worden :D. Het staat helemaal niet overvloedig vind ik.
(wanneer krijg je de uitslag van het lab onderzoek?)

 

Haha thanks!

 

Binnen 10 dagen mogen de draadjes eruit, dus normaal dan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Simplyflat:

Oops ik drukte verkeerd, was nog niet klaar. Even spannend en afwachten wat je knie betreft, maar je niet te druk maken zolang je niks weet.

Heeft je pc ook de plooi behandeld? Of is dit mooi mee getrokken in de wissel? Xxx

 

Die is mooi mee getrokken met de wissel! Ben benieuwd na 6 maanden hoe het zal zijn! Vorige keer duurde mijn ontzwellen een 8 maanden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Peanut82:

@Nyphele Wauw nu al met kleding gepast! Staat je supermooi, hele goede proportie! Mag ik meekijken in je album?

Ik ben ook net 4 dagen po

 

Dankje! Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rossi:

Heel mooi! Hoe voel je je nou een dag later? Ik ben vanmiddag aan de beurt bij Velthuis kliniek. Ik ben wel blij als het achter de rug is hoor! Veel plezier ervan en een goed herstel x rossi

 

Dankjewel! Ik voel me zeeeeer goed! Beetje last van de bh, ga straks toch een andere zoeken denk ik.

 

Succes straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jesssi:

Looking good! Prachtig meis staat je goed hoor! En hopelijk goede uitslag van dat stomme bultje.. beetje jammer zeg.. komt vast goed lieverd Xx 

 

 

Dankjewel meid! Komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 11-10-2018 om 07:04, Kim2018 zei:

Hey! Ik krijg 27 december ook “maar” 265cc. Soms maak ik me zorgen dat het te klein wordt en de andere dag ben er ik er dan weer ok mee. Heb zelf al de truuk met de panty en rijst geprobeerd :-D. Heb een soortgelijke situatie als jij; ben 167cm en 51kg. Had gezegd dat ik grote C kleine D wil (heb nu lege 70B en is natuurlijk minder groot in cup dan 90B. Had ook wel aangegeven dat ik het wel nog natuurlijk wil. Wanneer word jij geopereerd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Chouchou zei:

 

Hey! Toen ik je bericht las, was het net of ik dat had geschreven :lol:. We hebben echt wel helemaal dezelfde situatie! Ik word ook 27 december geopereerd. In Boerhaave door Dr vd Weij. Heb nu ook een lege 70B en had ook aangegeven een grote C, kleine D te willen. Door wie word jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik had voor de wissel een plooitje onder mijn linkse borst en nu lijkt deze wel terug te komen, ook al hadden we gehoopt dit met grotere protheses te kunnen oplossen :( 

Ook rechts zie ik nu een soort van misvorming komen en ik heb er zoveel schrik voor. 

Verder lijkt de vulling rechts bovenaan ook al meer weg te zakken, terwijl ik links perfect vind. 

Ik plaats even een fototje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Nyphele
Ik zal hier even antwoorden, in dit geval handiger dan in pb, denk ik.. (al maakt het niet heel veel uit, alleen hier heb ik de foto voor mijn neus haha)

Rechts op de foto (daar waar de grootste cirkel getekend is) heb je het daar over een plooi? Bedoel je aan de binnenkant van je borst, dus vanaf halverwege naar beneden, dicht bij het borstbeen?

Links op de foto lijkt het alsof er strakker gehecht is, en dat zou normaal gezien goed moeten komen.. Als de hechtdraden opgelost zijn, zie je vaak dat die 'deuk' eruit trekt.. Maar... ik durf dit ook niet goed te zeggen hoor.. Ben geen pc.. 
Als je een goed contact hebt met je pc, zou ik met hem nog eens goed bekijken op je eindcontrole, wat er precies is wat je stoort.. In de tussentijd kan alles dan ook nog verder zakken en de tijd krijgen om helemaal te herstellen.. Je bent nog niet zo heel lang po, dus er kan ook nog een heleboel veranderen :) Zo te zien zitten je prothesen (had ik in je album gezien bij de foto's van opzij) nog niet helemaal op hun plek/zit er nog vocht in je borsten, dus kan er nog echt vanalles veranderen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, best_boobie zei:

Hey @Nyphele
Ik zal hier even antwoorden, in dit geval handiger dan in pb, denk ik.. (al maakt het niet heel veel uit, alleen hier heb ik de foto voor mijn neus haha)

Rechts op de foto (daar waar de grootste cirkel getekend is) heb je het daar over een plooi? Bedoel je aan de binnenkant van je borst, dus vanaf halverwege naar beneden, dicht bij het borstbeen?

Links op de foto lijkt het alsof er strakker gehecht is, en dat zou normaal gezien goed moeten komen.. Als de hechtdraden opgelost zijn, zie je vaak dat die 'deuk' eruit trekt.. Maar... ik durf dit ook niet goed te zeggen hoor.. Ben geen pc.. 
Als je een goed contact hebt met je pc, zou ik met hem nog eens goed bekijken op je eindcontrole, wat er precies is wat je stoort.. In de tussentijd kan alles dan ook nog verder zakken en de tijd krijgen om helemaal te herstellen.. Je bent nog niet zo heel lang po, dus er kan ook nog een heleboel veranderen :) Zo te zien zitten je prothesen (had ik in je album gezien bij de foto's van opzij) nog niet helemaal op hun plek/zit er nog vocht in je borsten, dus kan er nog echt vanalles veranderen :)

xxx BB

 

@best_boobie Rechts op de foto zie je een soort van schaduw inderdaad meer aan de binnenzijde van de borst. Hij heeft ondertussen terug gemaild en zei dat dit (na nog wat maanden herstel) met een horizontaal liteken opgelost kon worden. Nou laat maar dan :P

Links stoor ik me het meeste aan omdat het nu een soort misvorming lijkt. Dus ik hoop dat je gelijk krijgt. 
Hij zegt geen verschil te zien in grootte, maar ik vind die links op de foto echt een stuk kleiner dan de andere. Zeker qua vulling bovenaan. Hoop dat hij dit ook ziet op de eindcontrole, want ik had wel wat anders verwacht met 700cc. Vond ze de eerste 2 weken perfect van vooraan gezien. 

Dankje om even te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.