Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Nyphele

Nyphele : 10 oktober 2018 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas : Sint-Niklaas

Recommended Posts

Tja... wij weten ook niet op welke maat je gaat uitkomen. Denk dat arts ook niet precies. Volgens mij is de enige juiste manier passen na de operatie. 

Ik vond het heel fijn dat ik er daar een aangemeten kreeg en niet zelf van te voren hoefde te shoppen. Ik heb er namelijk 3 aangehad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Iwb:

Tja... wij weten ook niet op welke maat je gaat uitkomen. Denk dat arts ook niet precies. Volgens mij is de enige juiste manier passen na de operatie. 

Ik vond het heel fijn dat ik er daar een aangemeten kreeg en niet zelf van te voren hoefde te shoppen. Ik heb er namelijk 3 aangehad

Ow ok, zo dan maar doen misschien. 

Ik heb vorige keer eentje aangemeten gekregen met sluiting achteraan. Nu zag ik hier veel dames voordien eentje aanschaffen, dus dacht ik ook dat een te proberen met sluiting vooraan. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Nyphele:

Ow ok, zo dan maar doen misschien. 

Ik heb vorige keer eentje aangemeten gekregen met sluiting achteraan. Nu zag ik hier veel dames voordien eentje aanschaffen, dus dacht ik ook dat een te proberen met sluiting vooraan. :)

Oh, achteraan lijkt mij niet zo fijn. Vooral in het begin. Hier kan je makkelijker bij. Ik heb ook voor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Iwb:

Oh, achteraan lijkt mij niet zo fijn. Vooral in het begin. Hier kan je makkelijker bij. Ik heb ook voor. 

Dankje voor je reactie alvast :p 

Heb vooral het gevoel dat ik op mijn eentje mijn topic vollul hahahaha! 
Ik ga dan maar wachten tot nu de ingreep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Nyphele:

Dankje voor je reactie alvast :p 

Heb vooral het gevoel dat ik op mijn eentje mijn topic vollul hahahaha! 
Ik ga dan maar wachten tot nu de ingreep.

Haha! Dat valt nou ook wel weer mee ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Nyphele:

Ik was vandaag gaan rondzoemen voor een sportbh met voorsluiting en vind deze op de foto superfijn.

Dit was een F80. Nu had ik nog een beetje rek, maar ik weet niet of dit voldoende zal zijn na de operatie...

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Oh deze heb ik ook. Die zit echt zaaaaaalig :) 

Ik had die wel goed strak gekocht(voelde voor mij veiliger) want na een tijdje trekt de zwelling weg en dan zit die veel te los. Rekt natuurlijk ook nog wat uit naarmate de tijd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Sandy13:

Oh deze heb ik ook. Die zit echt zaaaaaalig :) 

Ik had die wel goed strak gekocht(voelde voor mij veiliger) want na een tijdje trekt de zwelling weg en dan zit die veel te los. Rekt natuurlijk ook nog wat uit naarmate de tijd. 

Ik draag nu qua bh F75. Deze op de foto was F80 want kreeg de 75 niet toe :o.

Dus als ik de passende nu neem, zal die normaal wel een druk geven als ik eenmaal geopereerd ben, toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-10-2018 om 15:30 zei Nyphele:

Ik draag nu qua bh F75. Deze op de foto was F80 want kreeg de 75 niet toe :o.

Dus als ik de passende nu neem, zal die normaal wel een druk geven als ik eenmaal geopereerd ben, toch?

Oh, je moet nog geopereerd worden? Ga je dan niet een grotere maat hebben als wat je nu hebt? 

Je moet natuurlijk je sport bh niet te strak dragen, dat voelt echt niet lekker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Nyhele, ik heb je verhaal gelezen. Spannend zeg! Ik woon bij jou in de buurt :-). Ik onderga op 26/10 een bv maar heel wat kleiner dan jou :-). Ik heb, in overleg met de pc, gekozen voor 225cc. Ik hen nu een B (165cm en 56kg) en wil een grote C maar ben bang dat ze te klein gaan zijn. De wellness kliniek heeft de implantaten speciaal moeten bestellen omdat ze zo weinig worden genomen :-).Heb wel gekozen voor de natuurlijk look. Heeft er iemand een soortgelijk profiel? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Sandy13:

Oh, je moet nog geopereerd worden? Ga je dan niet een grotere maat hebben als wat je nu hebt? 

Je moet natuurlijk je sport bh niet te strak dragen, dat voelt echt niet lekker. 

Ja ik krijg woensdag een wissel van 400cc naar 625cc of 700cc (ben er nog niet uit). :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Chouchou:

Hallo Nyhele, ik heb je verhaal gelezen. Spannend zeg! Ik woon bij jou in de buurt :-). Ik onderga op 26/10 een bv maar heel wat kleiner dan jou :-). Ik heb, in overleg met de pc, gekozen voor 225cc. Ik hen nu een B (165cm en 56kg) en wil een grote C maar ben bang dat ze te klein gaan zijn. De wellness kliniek heeft de implantaten speciaal moeten bestellen omdat ze zo weinig worden genomen :-).Heb wel gekozen voor de natuurlijk look. Heeft er iemand een soortgelijk profiel? 

Oh altijd fijn eens een medeBelgje tegen te komen! 

Van de Welnesskliniek heb ik ook al veel goeds gehoord, komt vast goed.

Je zegt te twijfelen over de grootte, is er een rede dat je niet iets groter durft te nemen dan?

Ik heb nu 400cc en die vallen heel natuurlijk bij mezelf. 

Zelf ben ik iets zwaarder wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Nyphele:

Ja ik krijg woensdag een wissel van 400cc naar 625cc of 700cc (ben er nog niet uit). :D

Dan ga je een iets grotere cup hebben dan F denk ik... Als ik jou was zou ik niet op je cupmaat van nu afgaan voor een sport bh want wss ga je groter uitkomen, of ben ik verkeerd? :) 

Spannend wel he hihi. Ik moet over een paar maanden terug gaan voor een heroperatie (datum staat nog niet vast) maar ik blijf gewoon dezelfde implantaten behouden dus ik hoop dat mijn sport bh’s en gewone bh’s dezelfde maar blijven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Sandy13:

Dan ga je een iets grotere cup hebben dan F denk ik... Als ik jou was zou ik niet op je cupmaat van nu afgaan voor een sport bh want wss ga je groter uitkomen, of ben ik verkeerd? :) 

Spannend wel he hihi. Ik moet over een paar maanden terug gaan voor een heroperatie (datum staat nog niet vast) maar ik blijf gewoon dezelfde implantaten behouden dus ik hoop dat mijn sport bh’s en gewone bh’s dezelfde maar blijven. 

Wat ga jij laten doen?

Hmmm ok, ff verder kijken dan voor een goede bh!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi, ik zie nu pas je topic voorbij komen. Jeetje das wel spannend wat jij hebt gepland. Mag ik in je album meekijken? 

Als ik jou was zou ik even bellen naar je pc en informeren waar je goed aan doet qua sport bh. Je kan maar beter teveel vragen dan te weinig:6:

Ik ga je volgen, heel benieuwd naar je traject. Foto in je topic is trouwens erg mooi. You've got curves:wub:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com