Ga naar inhoud

Nyphele : 10 oktober 2018 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas : Sint-Niklaas


Gast Nyphele

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Ik ben hier niet zo nieuw! Ik heb me in het verleden hier al eens aangemeld, maar door niet zo actief te zijn, had ik ervoor gekozen te laten verwijderen. Nu merk ik toch een anoniemer plekje te missen en heb ik de weg terug gevonden.

 

Ik heb in 2016 reeds een borstvergroting gekregen, maar ga volgende maand voor een wissel.

 

Wat meer over mezelf: ik ben 29, Vlaams en mama van 2 kids.

 

Liefs,

Nyph

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames,

Ik heb 10 augustus 2016 een borstlift + vergroting gehad met Polytech mëme 400cc moderate profile. Doordat ik een klein plooitje in de linkerborst onderaan heb en ook gewoon meer ronding/clevage wou komt er op 10 oktober een wissel naar Polytech 650cc High profile. 
Ik ben zoooooo zenuwachtig! Zeker omdat mijn borsten op zich wel mooi zijn nu en de littekens ontzettend mooi genezen zijn, maar ik voel me nog steeds niet zo zeker over mijn borsten. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee wat voor maat dit ongeveer zou gaan kunnen geven? 

Het wordt gewoon terug achter de spier. Ik kwam van een lege B en met 400cc heb ik nu F75.
Soms heb ik wat schrik dat het groot zal zijn, maar ik ben nogal curvy van nature uit. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn arts even gemaild om meer uitleg over mijn prothesen. Zou hij de Motiva full projection willen gebruiken 625cc of 700cc. 

 

Hij neemt ze beiden mee voor de operatie zodat ik nog even kan passen, maar 650cc leek me net een mooie tussenmaat. 

 

Heeft er iemand 700cc? Ben bang dat het te snel te groot gaat lijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw leuk een wissel naar wat groter. 

 

De enne 300 cc vind ik anders dan de andere 300 hier op voorbeelden. Plus de natuurlijke borst dat men eventueel al heeft. Vergelijke kan je eigenlijk al niet bij twee dames met een b cup en dezelfde protheses bij beiden plaatsen. 

 

Ik kom van plat en net 345 heb ik nu handjevol. Valt tegen want hou van wat vollere borsten. Iemand die een goede b heet en 400 heeft laten plaatsen trekt er mijn aandacht. Maar te groot is ook weer niet de wens. Nu is risico dus als ik zeg ze zijn te klein nu. Maar goede pc zoeken en uitleggen. Ben nu 7 mnd en wacht tot voorjaar 2019 voor een wissel. Theoretisch verwacht 600-700 cc omdat ik denk stel een natuurlijk b is 200-300 cc plus ongeveer 400 cc protheses dan heb je ongeveer 700 cc. 

Kijken wat de pc zegt. 

 

Jammer van je plooitje in je linker borst. Met de grote trekt dat hopelijk strak. Of halen ze een stukje huid weg? 

 

Denk dat het wel mooi wordt. Ik hou van ronding die wat afsteekt. Wil ik zelf zo graag. Nu gaan ze op in mijn lichaam. Is prachtig vakwerk, dat zeker, maar ik wil ná jaren plat iets afsteken, lekker genieten van wat meer aanwezig en niet te. Dus zoektocht gaat verder nu. 

 

Er was hier een Hbc of THb(vergeet haar naam steeds) die is al maanden niet meer online. Maar zij kreeg vanaf plat 700cc. Ze was zo blij maar had ook veel pijn. Ben zo benieuwd naar haar resultaat maar kan haar helaas niet meer spreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie!

 

ik kom van een wel hele lege B (zal zometeen foto zetten). Dus weet niet aan wat ik me kan verwachten.

 

Hij zou eerst de protheses eens plaatsen en als hij tijdens de operatie ziet dat het toch niet weggeduwd wordt, maakt hij nog een sneetje en haalt de plooi weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Op die foto van 6 weken po is dat litteken nog goed zichtbaar bij jou. Bij mij ziet dat er nu ook ongeveer zo uit. Op die foto van 2 jaar po zie je dat litteken bijna niet meer. Mag ik vragen watvoor product je hebt gebruikt voor je littekens? Was namelijk al bang dat het zo duidelijk aanwezig zou blijven bij mij.. Maar nu zie ik dat het bij jou toch veel minder zichtbaar is geworden. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Isabeau-12:

Hoi hoi, 

 

Op die foto van 6 weken po is dat litteken nog goed zichtbaar bij jou. Bij mij ziet dat er nu ook ongeveer zo uit. Op die foto van 2 jaar po zie je dat litteken bijna niet meer. Mag ik vragen watvoor product je hebt gebruikt voor je littekens? Was namelijk al bang dat het zo duidelijk aanwezig zou blijven bij mij.. Maar nu zie ik dat het bij jou toch veel minder zichtbaar is geworden. 

 

Liefs 



Hoi! 

Ik heb toen deze gebruikt: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik moet wel zeggen dat ik een huid heb die heel goed geneest en littekens altijd wit worden bij mij.

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vandaag gaan rondzoemen voor een sportbh met voorsluiting en vind deze op de foto superfijn.

Dit was een F80. Nu had ik nog een beetje rek, maar ik weet niet of dit voldoende zal zijn na de operatie...

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... wij weten ook niet op welke maat je gaat uitkomen. Denk dat arts ook niet precies. Volgens mij is de enige juiste manier passen na de operatie. 

Ik vond het heel fijn dat ik er daar een aangemeten kreeg en niet zelf van te voren hoefde te shoppen. Ik heb er namelijk 3 aangehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Iwb:

Tja... wij weten ook niet op welke maat je gaat uitkomen. Denk dat arts ook niet precies. Volgens mij is de enige juiste manier passen na de operatie. 

Ik vond het heel fijn dat ik er daar een aangemeten kreeg en niet zelf van te voren hoefde te shoppen. Ik heb er namelijk 3 aangehad


Ow ok, zo dan maar doen misschien. 

Ik heb vorige keer eentje aangemeten gekregen met sluiting achteraan. Nu zag ik hier veel dames voordien eentje aanschaffen, dus dacht ik ook dat een te proberen met sluiting vooraan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nyphele:


Ow ok, zo dan maar doen misschien. 

Ik heb vorige keer eentje aangemeten gekregen met sluiting achteraan. Nu zag ik hier veel dames voordien eentje aanschaffen, dus dacht ik ook dat een te proberen met sluiting vooraan. :)

Oh, achteraan lijkt mij niet zo fijn. Vooral in het begin. Hier kan je makkelijker bij. Ik heb ook voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Iwb:

Oh, achteraan lijkt mij niet zo fijn. Vooral in het begin. Hier kan je makkelijker bij. Ik heb ook voor. 


Dankje voor je reactie alvast :p 

 

Heb vooral het gevoel dat ik op mijn eentje mijn topic vollul hahahaha! 
Ik ga dan maar wachten tot nu de ingreep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nyphele:

Ik was vandaag gaan rondzoemen voor een sportbh met voorsluiting en vind deze op de foto superfijn.

Dit was een F80. Nu had ik nog een beetje rek, maar ik weet niet of dit voldoende zal zijn na de operatie...

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Oh deze heb ik ook. Die zit echt zaaaaaalig :) 

Ik had die wel goed strak gekocht(voelde voor mij veiliger) want na een tijdje trekt de zwelling weg en dan zit die veel te los. Rekt natuurlijk ook nog wat uit naarmate de tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Sandy13:

 

Oh deze heb ik ook. Die zit echt zaaaaaalig :) 

Ik had die wel goed strak gekocht(voelde voor mij veiliger) want na een tijdje trekt de zwelling weg en dan zit die veel te los. Rekt natuurlijk ook nog wat uit naarmate de tijd. 

 

Ik draag nu qua bh F75. Deze op de foto was F80 want kreeg de 75 niet toe :o.

 

Dus als ik de passende nu neem, zal die normaal wel een druk geven als ik eenmaal geopereerd ben, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 15:30 zei Nyphele:

 

Ik draag nu qua bh F75. Deze op de foto was F80 want kreeg de 75 niet toe :o.

 

Dus als ik de passende nu neem, zal die normaal wel een druk geven als ik eenmaal geopereerd ben, toch?

 

Oh, je moet nog geopereerd worden? Ga je dan niet een grotere maat hebben als wat je nu hebt? 

Je moet natuurlijk je sport bh niet te strak dragen, dat voelt echt niet lekker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nyhele, ik heb je verhaal gelezen. Spannend zeg! Ik woon bij jou in de buurt :-). Ik onderga op 26/10 een bv maar heel wat kleiner dan jou :-). Ik heb, in overleg met de pc, gekozen voor 225cc. Ik hen nu een B (165cm en 56kg) en wil een grote C maar ben bang dat ze te klein gaan zijn. De wellness kliniek heeft de implantaten speciaal moeten bestellen omdat ze zo weinig worden genomen :-).Heb wel gekozen voor de natuurlijk look. Heeft er iemand een soortgelijk profiel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.