miranda 21 Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Goedemorgen allemaal, blij dat ik dit hier gevonden heb. Op 8 augustus heb ik na jaren in twijfel te zitten over het wel en niet laten doen, de knoop doorgehakt en een borstvergroting laten uitvoeren, mijn keuze viel op beau care waar ik terecht kwam bij Dr.Danau. De dag van de operatie verliep heel vlot en het herstel was voor mij pijnlijk maar heb het doorstaan. de tweede dag mocht ik een rappe douche nemen en moet eerlijk toegeven dat wat ik zag afschuwelijk was, de protheses zaten héél hoog. Nu ziet er het (gelukkig) al heel wat mooier uit. Nu is het zo dat ik nog steeds pijn heb in mijn rechterborst (een brandend gevoel) en die nog steeds hoger zit dan de linkerborst? Wat ook een verschil maakt bij de stand van mijn tepel? Ik heb gemaild met Dr.Danau en foto's doorgestuurd waarop hij mij antwoorde dat ik pas na 4 maand het definitieve resultaat en de stand van de borsten zou zien. Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt of maak ik mij onnodig zorgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloen1 Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Hej ik heb geen ervaring met wat jij hebt. Ik ben gisteren door danau geopereerd geweest. En idd de protheses ogen zeer hoog.. maar wat ik al veel heb gelezen dat het soms maanden duurt (1j) tegen wanneer de borsten zitten waar ze moeten zitten. Nu mss is je ene borst sneller in herstel dan je andere.. alvast ben ik benieuwd en mss eens een afspraak maken voor een controle bij danau? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts