Ga naar inhoud

Kosten operatie


Gast Cupcakje

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

ik krijg bij nio een borstvergroting van 600cc dualplane.

 

nu heb ik een offerte gehad van 4750 euro. Weet iemand eigenlijk of het compressievest  en de mammaire band zijn inbegrepen ? Want als ik

op de website kijk kom ik

nooit aan de 4750.

 

als iemand mij verder kan helpen dan heel graag 

 

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter aanvulling, ik ga natuurlijk morgen even bellen maar dacht misschien is er hier iemand die weet hoe of wat.

 

Tijdens zijn consult heeft hij gezegd wat het zou kosten en ik ben akkoord gegaan. Mijn offerte is verder niet gespecificeerd. Alleen; Borstvergroting €4750.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Ellen1997:

@Cupcakje Zover ik heb gezien rekent hij ook extra kosten voor protheses boven de 500cc misschien dat dat het is? En je betaald 60 euro voor registratie ofzoiets van de implantaten is overal zo. 

Ja klopt boven de 500 cc had ik meegerekend. Registratie van de implantaten wist ik inderdaad niet, dus dan komen we alweer wat meer in de buurt. Bedankt voor je reactie ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Stephh90:

Is dat bij Parkkliniek? Ik heb €4020 betaald en heb dan 500cc gekregen en was inclusief compressievest en het consult van €50. 

Klopt. Bij Parkkliniek inderdaad. Ok dan weet ik dat het vest erbij inbegrepen zit. Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cupcakje:

Klopt. Bij Parkkliniek inderdaad. Ok dan weet ik dat het vest erbij inbegrepen zit. Bedankt! 

Geen dank! Had het zelf nog gevraagd toen of het vest er bij inbegrepen zat en toen zei de receptioniste dat het idd zo was.

 

Ik vond het alleen vreemd dat na de operatie de verpleegster vroeg of ik al mijn vest had gekocht? Dus ik zei nee, maar kreeg er gewoon eentje van ze. Je betaald al meer dan genoeg geld vind ik haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.