Ga naar inhoud

Blondie. : 17 oktober 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Over 3 weken staat m'n operatie gepland @ Bergman clinics, door dokter van Engeland, 255CC, anatomisch, dual plane. SPANNEND & ZIN IN :126:

 

Ik ben 28 jaar, 1.73 lang, 60-65 KG en bovenal erg plat; BH's kan ik in maat A65 nog wel aan, maar ze wijken enorm omdat ze gewoonweg niet gevuld zijn en een client van me bekende laatst zelfs dat hij mijn 'erwtjes' (zoals hij zei dat zelf noemde, aiaiai!) had gezien, toen ik voorover bukte. Qua bikini's heb ik er één met AA/AAA cup (ik voel me al oncomfortabel als ik denk aan hoe strak deze zit om aan te sluiten) en ik heb triangels, ook geen hit aangezien m'n oude buurjongen mij op het strand van een afstand aanzag voor een puber van 14, hij bracht het discreet maar de boodschap kwam door :24:

 

Járen twijfel ik al, en probeer ik mezelf iedere dag weer te overtuigen dat ik mezelf 'gewoon moet accepteren zoals ik ben', maar het lukt me niet. Alle 'kleine' dingen zoals me 's zomers net een onderontwikkelde tiener voelen of ''s zomers extra zweten omdat ik ivm het bukken en hierdoor eventuele nipplegates een strakke top onder alles aan doe, m'n haar het liefst in één style dragen zodat het m'n kleine borsten verbloemd, een gesloten en ook slechte houding aannemen omdat ik me onveilig voel als m'n kleine voorgevel open en bloot staat te 'pronken', heel veel kleding niet kopen doordat het niet kan/er niet mooi uit ziet en me bovenal gewoon minder vrouwelijk voelen door alles. Ik ben overigens erg tevreden met hoe ik er verder uit zie, dus het is echt een ding.

 

Op werk kwam ik in gesprek met een collega die iets aanvoelde, omdat ze in ongeveer hetzelfde schuitje heeft gezeten. Nadat ik haar verhaal over haar ingreep heb aangehoord - én haar prachtige borsten heb mogen aanschouwen en voelen hihi- trok dat me over de streep om na zo lang toch eens op consult te gaan. En zo ging de borst, ehh, bal rollen... Door twijfels en tweede consult aangevraagd, dat stelde me erg gerust. Eergisteren heb ik een gesprek met de anesthesist gehad en inmiddels staat de operatie dus gepland, geld stond allang klaar op een spaarrekening, verlof is aangevraagd, vriendlief staat paraat en nu..... wachten.

 

AAAHH!

 

Ondanks dat ik wéét dat het me echt gelukkig gaat maken (ik werd al emotioneel en plaatsvervangend happy toen ik video's zag van andere vrouwen die naar beneden keken en zichzelf de hemel in prezen met hun nieuwe aanwinsten), begint m'n stomme brein nu bepaalde gedachten te genereren. Ik las dat dat heel normaal is in het proces; mezelf afvragen of ik zo'n gezond lichaam wel moet laten bewerken, of dat er straks complicaties optreden, of dat ik niet tóch gewoon mezelf kan accepteren? Ook twijfel ik weer over 245CC of 255CC, geen idee of daar echt verschil in zit. Ik heb de PC gezegd dat als ze er kwamen ze er best mogen wezen, maar dat ik ze niet te groot wil omdat het wel natuurlijk en in verhouding met m'n lichaam moet ogen, zodoende kwamen we erop.

 

Ik ga lekker rondhangen hier, veel ervaringen lezen en hopelijk tips&trics op doen. Zelf ben ik op zoek naar voor en na foto's van vergelijkbare CC's en ga ik m'n best doen om verslagen te maken richting de operatie, na de operatie en het herstel daarvan. Want ik merk hoe fijn het is om ervaringsverhalen te lezen :)

 

Liefs, een Blondie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen welke cc's twijfel jij dan, Blabla1980?

 

Ik ga de PC nog even bellen deze week, om te dubbelchecken welke van de twee ze me zelf aanraad.

 

Heb overigens foto's van m'n voor situatie in m'n album gezet (wel privé) :) Dus als iemand wil uitwisselen!?

 

PS: Nog maar 2 weken nu, de spanning stijgt echt enorm... pfff....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎9‎-‎2018 om 18:28 zei Blondie.:

En kan een admin de titel aanpassen (ik geloof dat ik niks kan aanpassen zelf, zowel posts als titels niet).

 

In: 17 oktober 2018, : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

 

Thanks alvast!

Ik zag je rapport over dit topic, vandaar dat ik zag dat je graag je titel aangepast wilde hebben. Je kunt een van ons ook taggen,  citeren of een pb sturen als je iets wilt vragen :)


Succes met aftellen!! 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2018 om 10:42 zei Blondie.:

Tussen welke cc's twijfel jij dan, Blabla1980?

 

Ik ga de PC nog even bellen deze week, om te dubbelchecken welke van de twee ze me zelf aanraad.

 

Heb overigens foto's van m'n voor situatie in m'n album gezet (wel privé) :) Dus als iemand wil uitwisselen!?

 

PS: Nog maar 2 weken nu, de spanning stijgt echt enorm... pfff....!

 

tussen 275/250 (grootte verschil links en rechts opvangen, was mezelf nog nooit opgevallen :D) of 200/225

ik wil nl echt niet perse grote, maar gewoon mijn vulling terug.

 

ow ik zal deze week ook eens een almbum starten met voorsituatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/4/2018 at 11:06 PM, best_boobie said:

Ik zag je rapport over dit topic, vandaar dat ik zag dat je graag je titel aangepast wilde hebben. Je kunt een van ons ook taggen,  citeren of een pb sturen als je iets wilt vragen :)


Succes met aftellen!! 

xx BB


Oh dat is waar ook! Moest weer even wennen aan een forum ;) maar dank voor het aanpassen!

 

@Atiz; Spannend he! Ga je ook naar Bergman?

 

@Blabla1980; Net als ik dus, twijfel over 'maar' 25 cc. Waarom bespreek je het niet nog eens met de PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Blondie.:


Oh dat is waar ook! Moest weer even wennen aan een forum ;) maar dank voor het aanpassen!

 

@Atiz; Spannend he! Ga je ook naar Bergman?

 

@Blabla1980; Net als ik dus, twijfel over 'maar' 25 cc. Waarom bespreek je het niet nog eens met de PC?

 

Neen, ik woon in België en ga dus hier naar een kliniek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets meer dan een week op de teller, en ik merk dat met name het mentale proces me echt op begint te vreten. Van aan de ene kant heel erg zin om straks BH's en kleding te kopen en me op en top vrouw te voelen. Maar de andere kant is dat m'n hoofd zo vol zit doordat ik er mee op sta en ermee naar bed ga, en er allerlei gedachten door m'n hoofd heen spoken. Ook ben ik, uiteraard, extra bewust van m'n (gebrek aan) borsten nu. Gisteren knuffelde ik bv. een vriend heel innig, en ik voelde hoe de vulling van m'n BH platgedrukt werd en dat ik dacht 'zou die nu ook voelen dat ik alles heb opgevuld?', en me daar dan nog serieus druk om kan maken ook. Iets met emmer en druppeltjes, stom brein xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
8 uur geleden zei Blondie.:

Nog iets meer dan een week op de teller, en ik merk dat met name het mentale proces me echt op begint te vreten. Van aan de ene kant heel erg zin om straks BH's en kleding te kopen en me op en top vrouw te voelen. Maar de andere kant is dat m'n hoofd zo vol zit doordat ik er mee op sta en ermee naar bed ga, en er allerlei gedachten door m'n hoofd heen spoken. Ook ben ik, uiteraard, extra bewust van m'n (gebrek aan) borsten nu. Gisteren knuffelde ik bv. een vriend heel innig, en ik voelde hoe de vulling van m'n BH platgedrukt werd en dat ik dacht 'zou die nu ook voelen dat ik alles heb opgevuld?', en me daar dan nog serieus druk om kan maken ook. Iets met emmer en druppeltjes, stom brein xD

Je hebt iets ontzettend leuks en spannends om naar uit te kijken!

Ik heb nog geen seconde spijt gehad van de ingreep.

 

Nu lekker aftellen, meid!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Blondie.:

@Blabla1980; Ja, ik ook. Goede keuze denk ik, dit forum is aan de ene kant heel fijn maar aan de andere kant merk ik dat het me ook veel twijfels brengt omdat je teveel met anderen gaat vergelijken of bang wordt dat het bv. te klein is.

 ja precies. En ieder lijf is anders. Maar zo'n chirurg weet wat hij doet.

Hij weet ook wat ik voor eindresultaat voor ogen heb, dus ik denk dat hij het beste weet hoe dat bereikt kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MORGEN is de dag :63: Moet me om 7:15 melden en ben om 8:00 aan de beurt!

 

Ik ben de afgelopen week ziek geweest, was even bang dat de koorts door zou zetten en/of ik erg zou hoesten, maar dat gelukkig niet. Nog wel steeds snotverkouden, moe en hoofdpijn... het is wat het is!

 

De enige angst die ik heb is voor het prikken (haha) en dat het herstel wel goed verloopt. Verder mag het nu wel gewoon gebeuren eigk :D Ik wil BH's kopennnnnn en ermee pronken.

 

Ben verder wel gespannen hoor, merk dat ieder klein ding me eigk ff teveel is al *adem in, adem uit*

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Blondie.:

MORGEN is de dag :63: Moet me om 7:15 melden en ben om 8:00 aan de beurt!

 

Ik ben de afgelopen week ziek geweest, was even bang dat de koorts door zou zetten en/of ik erg zou hoesten, maar dat gelukkig niet. Nog wel steeds snotverkouden, moe en hoofdpijn... het is wat het is!

 

De enige angst die ik heb is voor het prikken (haha) en dat het herstel wel goed verloopt. Verder mag het nu wel gewoon gebeuren eigk :D Ik wil BH's kopennnnnn en ermee pronken.

 

Ben verder wel gespannen hoor, merk dat ieder klein ding me eigk ff teveel is al *adem in, adem uit*

 

 

Ik heb je verhaal net even gelezen en wil je succes wensen morgen! Ik wordt vrijdag aanstaande geopereerd dus heb ook de zenuwen, geen twijfels gelukkig. Ik ben benieuwd hoe verslag is: succes!

 

groetjes Xennie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nu bijna aan de beurt! Ik denk aan je en ben heel benieuwd hoe blij je straks bent met je nieuwe aanwinsten. Toen ik 19 was en van 75A naar 75C ging (met naar gisteren bleek 230cc), was ik ontzettend gelukkig en heb ik nooit spijt gehad van mijn beslissing, integendeel! Dat gun ik jou ook! Heel veel sterkte met je herstel. Het zal wel pijnlijk zijn, aangezien het niet voor de spier komt. Enneh, mag ik je album inkijken als je dat maakt? Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook hier heel veel succes! Ik was ook het allerbangste voor de prik, de operatie vond ik totaal niet eng eigenlijk... Maar de anesthetist was ontzettend lief. Het was alsnog geen pretje maar dat kwam echt alleen maar door mezelf omdat ik zo hysterisch werd; van de prik zelf voel je werkelijk waar echt niks haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de lieve reacties allemaal, doet me heel goed! 

 

Ben echt net pas thuis dus, omdat ik steeds onwel werd als ik ging zitten. Maar werd goed verzorgd, dus was niet erg om langer te blijven :D

 

Het voelt erg naar en de pijn wordt wss eerst alleen nog maar erger, maarrrr, nu al zo happy <3 m'n telefoon staat al vol boobselfies hahah, beter wordt deze niet gestolen. 

 

Zal later vd week nog wel een update en foto's plaatsen en persoonlijk reageren op jullie attente berichtjes. Thanks meiden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net je verhaal, aan het begin van je topic. Dat komt me wel heel bekend voor hoor. 

Dat alles zo open gaapt als je bukt en iedereen zo naar binnen kan kijken. Ik was er ook zo klaar mee! 

Maar je hebt het heel mooi en herkenbaar geschreven. 

Nog een tip over je boobselfies, er zijn apps voor, kun je je foto’s inzetten en alleen openen met een pincode. Heb ik wel gedaan, is wat prettiger dan dat ze in je filmrol staan. Wil je iemand iets anders laten zien en diegene is zo eigenwijs om te swipen, zit ie ineens naar je blote tieten te staren... dat heb ik liever niet :4: 

maar ben benieuwd naar je foto’s binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.