Ga naar inhoud

Borstvergroting bij faceland?


Gast cgg

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik wil in februari een borstvergroting laten uitvoeren bij Faceland. Ik heb nu een 75B/C en ik wil niet perse heel veel groter maar vooral voller. 

 

Ik wil voor de Motiva ergonomix demi of full gaan. Ik vind het wel belangrijk dat het er een beetje natuurlijk uit ziet. 

 

Na wat research gaat mijn voorkeur denk ik uit naar Lydia Oostveen. Hebben jullie ervaring met haar of Roel Fresow, Gabriel Jansen of Steven Klein bij Faceland?

 

Zoja wat voor prothese hebben jullie, wat was je ervaring en zouden jullie de voor- en na foto’s willen delen? Ik twijfel nog heel erg en kan niet veel foto’s vinden dus ik ben super benieuwd naar jullie verhalen en foto’s!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf alleen 2 keer een consult gehad. Ik heb uiteindelijk voor Parkkliniek gekozen, wel veel duurder maar veel meer persoonlijke aandacht. Niks tegen Lydia en de consulente, want ze waren vriendelijk. Maar had echt heel gevoel dat het lopende band werk was, heel gehaast, de consulente bijv doet een standaard powerpoint presentatie (!), mijn gesprek met Lydia duurde maar 10 min, en wat ik ook teruglees hier, is dat ze bij heel veel vrouwen precies dezelfde CC's en type Motiva aanraden.

 

Maar goed, er zijn er ook veel bij die wel tevreden zijn :) dus hopelijk reageren er nog meer hier in je topic. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb 17 september mijn borstvegroting laten doen door Lydia. Ik ben echt super tevreden over haar. Ze heeft prachtige hechtingen gemaakt. Haar advies voor een natuurlijk resultaat was ergonomix demi. Dat is wat ik heb gekregen. Om je nu een foto te laten zien heb je nog niet het juiste beeld daar is het nu echt nog te vroeg voor. Pas over 4 weken zullen ze er wat mooier uit zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik lees ook even mee. Ik heb afgelopen week ook mijn eerste consult gehad bij Faceland. Heb wel gelijk de chirurg kunnen spreken, die me een stuk meer geruststelde dan de consulente. De consulente raadde me namelijk hele andere implantaten aan dan de chirurg uiteindelijk deed (anatomisch 315cc ipv rond en 350cc). En ik vond de standaard (weinig informatieve) powerpoint presentatie ook wat raar. Ik ben zelf doktersassistente, dus wellicht iets meer thuis in het medische aspect. Daar had de consulente duidelijk niet op gerekend, want heb de ietwat medische vragen allemaal moeten bewaren voor de chirurg.

Ik heb over 2 weken nog afspraken staan bij Bergman Clinics en bij ATS kliniek (daar lees ik weinig over op dit forum, maar een collegaatje van mij laat het daar volgende week doen). Ik ben dus nog in twijfel over Faceland. Hoop hier wat meer informatie te vinden, want bij Faceland is het wel veel goedkoper (en dus financieel aantrekkelijker).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 6-10-2018 om 23:26, Yvonne1977 zei:

Ik heb 17 september mijn borstvegroting laten doen door Lydia. Ik ben echt super tevreden over haar. Ze heeft prachtige hechtingen gemaakt. Haar advies voor een natuurlijk resultaat was ergonomix demi. Dat is wat ik heb gekregen. Om je nu een foto te laten zien heb je nog niet het juiste beeld daar is het nu echt nog te vroeg voor. Pas over 4 weken zullen ze er wat mooier uit zien. 

Hi Yvon,

Ik word 17 december geopereerd door Lydia.

Hoe kijk je er op terug? Hoe heb je de pijn ervaren en het belangrijkste.. ben je blij met het resultaat?

Groetjes *Lolaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.