Ga naar inhoud

gadver een twijfeldag


Mona

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Simplyflat:

Hoi hoi, 

Ik had mij voorgenomen pas na de operatie (morgen:63:) op het forum te gaan kijken, aangezien de twijfels qua vorm en volume door m'n lijf krijsen. Maar zie.. kan het toch niet laten:rolleyes:

 

Ik heb ook 3 zwangerschappen gehad en alle 3 bv gegeven alleen niet zo lang als jij. 

Ik ben 1.80 en zit nu met een aa.. leeg dus en had een mini B cup :(

Als ik jouw borsten zou hebben dan had ik wellicht geen behoefte gehad om mij te laten helpen. Maar het zou oneerlijk zijn om je dit advies te geven. Ik heb immers nooit jouw volle cup gehad en kan daar niet over oordelen. Wat ik wel kan begrijpen, en dat deel ik met je uit herkenning is dat je iets van jezelf hebt zien veranderen waar je je niet lekker bij voelt.

Jezelf vergelijken met andere blijft altijd relatief. Er zullen altijd mensen zijn die het onzin vinden, oppervlakkig of juist aanmoedigen. Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden. 

Probeer voor jezelf helder te krijgen waar je twijfels of problemen liggen. Schrijf het evt op en denk ze om (boekje omdenken kan ik je aanraden:D

Het gaat alleen om jezelf, wat een ander vind is echt bijzaak. Succes met je beslissing

Knuffie

 

@Simplyflat supermooi gezegd! :116:

Trouwens het is morgen al jouw beurt? Wow dit heb ik ergens gemist! Spannend meid, laat je niet te zenuwachtig maken, komt allemaal goed. Ben benieuwd naar je update!!:126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Robijntje02:

@Monstrea ik heb ook stiekem even in je albums gekeken, en vind je borsten er PRACHTIG en heel erg naturel uitzien; passen prima bij je lichaam; zou zo met je willen ruilen! (ik hou van klein/normaalformaat borsten).

Je zegt zelf dat je het tussenstuk vindt tegenvallen. Wat bedoel je met 'tussenstuk'?

 

Ik bedoel dat mijn hand tussen de borsten past. Dat vind ik heel naar om te zien. En in shirt heb ik geen décolleté en oogt de boel kleiner. Daar keek ik zo naar uit. Eindelijk borsten en er op momenten mee pronken. Ik wil ook vrouwelijk zijn.

Ik heb ze laten maken en dan wil ik het goed doen. Als ze zo van nature waren had ik misschien niet zo teleurgesteld geweest. Of wel,  dat is moeilijk te zeggen. Hoe dan ook, na altijd plat ga ik nu borsten krijgen die ik wil. Ik hou niet van te klein, gewoon goed doen zeker nu het gemaakt wordt. Maar ook niet mega groot. Dus kijken wat de pc kan knutselen. Want het tussenstuk kan niet elke pc netjes. 

 

Hoor het wel meer dat mensen Mijn boobs mooi vinden. Vorm vind ik zeker mooi en ze waren al na paar weekjes heerlijk soepel. Ze staan gewoon te ver uit elkaar. Zie het nu al 6 maanden en kan het niet accepteren. Ze zijn zelfs nog wat kleiner geworden. Maarja, wordt aan gewerkt. Ik zie het als twee stappen nemen omdat ik van plat kom. Nu wordt de boel rustig opgerekt. 

 

Ik vind borsten met 400- 500 cc hier op het forum prachtig. Die vrouwen hebben dan vaak zelf al een b of c cup. Dus zeg dat dat natuurlijke 200-300 cc is. Dan is 600- 700 bij plat ongeveer gelijk. Maar ik wacht op de kijk van de pc. Kijken wat daar uit komt. 

 

Wat heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Mona:

voor al jullie reacties, ik heb wat moeite met reageren snap niet zoveel van de site ( waarom kan ik niet gewoon op elk bericht reageren zonder citeren?, en wat is dat toch met dat hartje blauw pijltje groen en rood ?)

fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, goed ook om de beslissing weloverwogen te maken vooral omdat het nog geen echt schandaal is zeg maar.... @Robijntje 3 kids zelfs en allemaal meer dan 1 jaar gevoed! ( eigenlijk moeten ze gewoon allemaal €1000 lappen ter compensatie, maar staan ze niet voor open hihi 

inmiddels zijn we al weer aan het eind van de dag beland en denk ik alweer ooooo zinin!!!! Met nog wat angstzweet da wel!

als ik mezelf in bikini zie is het ook echt gruwelijk onfijn, ik heb het geld en ik ben nu 43 jaar dus kan er nog ff lekker van genieten. ( denk hoop ik) 

misschien scheelt het ook waar je vanaf komt, ik had vroeger echt mooie volle borsten ja zeg maar deze van de foto maar dan hoger en voller veel hoger en voller met mooie tepels ook nog, gestraft worden om zoveel borstvoeding is toch ook gewoon wreed van moeder natuur toch? Ik ben verder niet lichter of zwaarder als toen gewoon altijd 65 kilo, ook in de zwangerschappen volgens het boekje een kilo of 10 aangekomen meer niet . Ik vind dat moeder natuur me gewoon beter had kunnen belonen met nog mooiere borsten ofzo of een lichtgevend tepeltje voor bewezen diensten of zoiets, tjee mijn fantasie draaft weer doo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Monstrea:

 

Ik vind borsten met 400- 500 cc hier op het forum prachtig. Die vrouwen hebben dan vaak zelf al een b of c cup. Dus zeg dat dat natuurlijke 200-300 cc is. Dan is 600- 700 bij plat ongeveer gelijk. Maar ik wacht op de kijk van de pc. Kijken wat daar uit komt

@Monstrea

Volume grootte is niet altijd de oorzaak. 

Deze pc geeft een mooie over decolleté. Mijn tepels staan ook wat uit elkaar weet nu waarom ;)

https://youtu.be/xAhJ9u4I_rQ

Hopelijk heb je hier wat aan. 

 

@Kelly_E tnx meis, ondertussen stuiter ik van de ene optie naar de andere optie:1bouncingboobs:

Ik ga je op de hoogte houden woehoeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant filmpje, @Simplyflat!

 

@Monstrea, in 1999, ik had toen ik jong was een lege cup 80DD; ze hingen heel erg; van die lege zakken... Heb toen in 1999, toen ik 24 was, een bvk gehad, en was erg tevreden over het resultaat; cup 80C.

Nu 20 jaar later heb ik een lege 80C; dus eigenlijk een grote 80B met vel van 80C...

Ja, is eigenlijk niet raar, als je ouder wordt, wordt alles wat slapper, dus ook je borsten...; dan kun je je borsten niet vergelijken met die van een meid van in de 20...

Ik zou wel willen dat mijn borsten hoger stonden en steviger waren, maar weet nog niet of ik echt zo ver wil gaan om ze te laten opereren...

Het zou anders zijn als ik hele erge kleine borsten had, cup A, of hele erge grote borsten of hele hangende, dan zou ik wel zeker die stap zetten.

Ik hoop eigenlijk dat ik mijn eigen niet-perfecte borsten kan accepteren zoals ze zijn...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Simplyflat:

@Monstrea

Volume grootte is niet altijd de oorzaak. 

Deze pc geeft een mooie over decolleté. Mijn tepels staan ook wat uit elkaar weet nu waarom ;)

https://youtu.be/xAhJ9u4I_rQ

Hopelijk heb je hier wat aan. 

 

@Kelly_E tnx meis, ondertussen stuiter ik van de ene optie naar de andere optie:1bouncingboobs:

Ik ga je op de hoogte houden woehoeeee

Niet mijn tepels staan niet uit elkaar. Of, Dat staan ze altijd toch. Zou ook weer gezeur opleveren als je tepels naast elkaar staan. De borsten als geheel staat te ver uit elkaar. Dat is idd de natuurlijke plaats want ze stonden zo al en zag het eerder niet omdat het velletje over borstkast was. Maar dan kan er nog wel aan gewerkt worden. En beetje "verbouwd" nu we toch bezig zijn. Kan dit gewoon niet accepteren na al een stap te hebben om borsten te krijgen. Dan wil ik het helemaal perfect ook. En dat is met een truitje aan de bovenkant van de boobs zien en een (redelijk) smal streepje. Bah, kan er zo om zitten huilen zeg. Dat zoiets zo dubbel kan zijn hè. Blij zijn eindelijk iets te hebben en dan toch meer willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.