Ga naar inhoud

gadver een twijfeldag


Mona

Aanbevolen berichten

nou heb ik weer!!!, mijn operatie staat gepland op 3 dec veldhoven 330 cc voor de spier anatomisch

geld is gespaard

werk is geregeld

gezin is blij voor me

heb zelfs al het lef gehad om het tegen zuslief en 1 vriendin te vertellen

sta ik vanmorgen in de spiegel te kijken denk ik ineens: 'nou zou ik het nou wel doen, zo erg zijn ze toch niet?" straks gaat het mis en worden ze nog veel lelijker als dat ze nu zijn???? tjeeeeeeee wat een stomme gedachte! 

Ik ga me wegen want ik zit blijkbaar toch al in een zelfkastijdings dag vandaag, ja hoor 1 of 2  kilo eraan! hoezo waarvan??? verklaart wel mijn vollere cup! dus om weer een goed operatie gevoel te krijgen moet ik wel afvallen en weer een, ik heb deze operatie echt nodig gevoel krijgen! 

oef verwarrend en dubbel, rare wezens zijn wij vrouwen toch he soms, ik snap dat mannen het soms niet snappen..... 

afijn ik heb mijn album vandaag openbaar gezet daar zitten de voor foto's al in en de passessie, voel je vooral zo vrij om eerlijk en ongezouten je mening te geven, stel ik me aan met een operatie of zal het echt wel de moeite waard mooier worden??? 

gr mona

@jessi kijken of je het nu kan zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mona:

nou heb ik weer!!!, mijn operatie staat gepland op 3 dec veldhoven 330 cc voor de spier anatomisch

geld is gespaard

werk is geregeld

gezin is blij voor me

heb zelfs al het lef gehad om het tegen zuslief en 1 vriendin te vertellen

sta ik vanmorgen in de spiegel te kijken denk ik ineens: 'nou zou ik het nou wel doen, zo erg zijn ze toch niet?" straks gaat het mis en worden ze nog veel lelijker als dat ze nu zijn???? tjeeeeeeee wat een stomme gedachte! 

Ik ga me wegen want ik zit blijkbaar toch al in een zelfkastijdings dag vandaag, ja hoor 1 of 2  kilo eraan! hoezo waarvan??? verklaart wel mijn vollere cup! dus om weer een goed operatie gevoel te krijgen moet ik wel afvallen en weer een, ik heb deze operatie echt nodig gevoel krijgen! 

oef verwarrend en dubbel, rare wezens zijn wij vrouwen toch he soms, ik snap dat mannen het soms niet snappen..... 

afijn ik heb mijn album vandaag openbaar gezet daar zitten de voor foto's al in en de passessie, voel je vooral zo vrij om eerlijk en ongezouten je mening te geven, stel ik me aan met een operatie of zal het echt wel de moeite waard mooier worden??? 

gr mona

@jessi kijken of je het nu kan zien?

Hoi hoi, ik geloof echt dat dit bij het proces hoort.

Volgens mij heeft iedereen het.

Eerst is het nog ver weg en dan is het alleen nog spannend en fictief.

Maar als het dichterbij komt..

Ik heb die gedachtes ook vaak hoor.

Maar ik ben er van overtuigd dat het (bij mij) alleen maar kan opknappen dus ik ga ervoor! Al loopt het dun door de broek Haha 

 

Ik heb jou foto’s bekeken en hier mijn ongezouten mening:

Qua grootte vind ik het meevallen, maar dat is al snel groot als je met mij vergelijkt ;) 

Ik denk dat het prachtig zal staan!

Je hebt al wat borst dus het zal niet zo snel nep staan denk ik.

 

Ik zie wat hang en je tepels liggen er een beetje op zeg maar?( daar is de ongezouten hihi)

Dus ik denk dat je wel heel blij bent als het weer pronte borstjes zijn hoor!

 

maaarrrr jij moet je er goed bij voelen!

Suc6 met piekeren xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in dezelfde fase hoor Mona. Heb al een operatiedatum vastgelegd, vakantie is opgespaard en moet enkel nog in het systeem vastgelegd worden, mijn vriend gaan vandaag ook zijn verlof vastleggen om me wat te helpen en het enige dat ik nu eigenlijk nog moet doen (voor 30september) is mailen naar het ziekenhuis om te zeggen dat ik er echt mee doorga (en dan uiteraard ook al een aanbetaling enzo doen) en ik heb echt een AAAAAAAHHHHH!! :107:moment van... "jeetje ga ik dit nu ECHT doen???"

Ik lees het hier constant op de chat en het forum dus je bent heus niet de enige. Hoort bij het proces.. 

ik zei tegen mijn vriend "is het nu echt verstandig om in een gezond lichaam te laten snijden?" En dan zegt hij daar zo heel droog op "denk je nu echt van alle vrouwen die een borstvergroting laten doen hebben dat die niet gezond waren?" :10: hahaha ik hou toch zo van zijn nuchterheid :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Mona:

nou heb ik weer!!!, mijn operatie staat gepland op 3 dec veldhoven 330 cc voor de spier anatomisch

geld is gespaard

werk is geregeld

gezin is blij voor me

heb zelfs al het lef gehad om het tegen zuslief en 1 vriendin te vertellen

sta ik vanmorgen in de spiegel te kijken denk ik ineens: 'nou zou ik het nou wel doen, zo erg zijn ze toch niet?" straks gaat het mis en worden ze nog veel lelijker als dat ze nu zijn???? tjeeeeeeee wat een stomme gedachte! 

Ik ga me wegen want ik zit blijkbaar toch al in een zelfkastijdings dag vandaag, ja hoor 1 of 2  kilo eraan! hoezo waarvan??? verklaart wel mijn vollere cup! dus om weer een goed operatie gevoel te krijgen moet ik wel afvallen en weer een, ik heb deze operatie echt nodig gevoel krijgen! 

oef verwarrend en dubbel, rare wezens zijn wij vrouwen toch he soms, ik snap dat mannen het soms niet snappen..... 

afijn ik heb mijn album vandaag openbaar gezet daar zitten de voor foto's al in en de passessie, voel je vooral zo vrij om eerlijk en ongezouten je mening te geven, stel ik me aan met een operatie of zal het echt wel de moeite waard mooier worden??? 

gr moeenvergelijkbarena

@jessi kijken of je het nu kan zien?

Ik heb een vergelijkbare situatie qua borsten, eerst mooi vol maar na 12 kilo lichter niet erg veel meer van over, ik ga voor 380cc denk dat je de rest van je leven mooie volle borsten zal overhouden en wat meer zelfvertrouwen, vooral als we op ons zij liggen en de borst in een keer weg is gezakt....daar baal ik elke keer van... hahahaha hopelijk is dat na de bv over!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

Ik zit in dezelfde fase hoor Mona. Heb al een operatiedatum vastgelegd, vakantie is opgespaard en moet enkel nog in het systeem vastgelegd worden, mijn vriend gaan vandaag ook zijn verlof vastleggen om me wat te helpen en het enige dat ik nu eigenlijk nog moet doen (voor 30september) is mailen naar het ziekenhuis om te zeggen dat ik er echt mee doorga (en dan uiteraard ook al een aanbetaling enzo doen) en ik heb echt een AAAAAAAHHHHH!! :107:moment van... "jeetje ga ik dit nu ECHT doen???"

Ik lees het hier constant op de chat en het forum dus je bent heus niet de enige. Hoort bij het proces.. 

ik zei tegen mijn vriend "is het nu echt verstandig om in een gezond lichaam te laten snijden?" En dan zegt hij daar zo heel droog op "denk je nu echt van alle vrouwen die een borstvergroting laten doen hebben dat die niet gezond waren?" :10: hahaha ik hou toch zo van zijn nuchterheid :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt hè 

tis natuurlijk ook luxe en dat zijn we niet echt gewend, ook zoveel tijd en geld voor mezelf vragen voel me best schuldig, maar ga toch proberen om die denkkronkels te begraven of zoiets 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mona, wat ben ik blij je bericht te lezen. Mijn voorsituatie is gelijkaardig als de jouwe en ik kan 30 oktober geoperereerd worden maar s nachts schiet ik wakker van: ik wil niet dat er in mijn lichaam gesneden wordt. En soms denk ik: mm mm zou toch mooi zijn zo stevigere en vollere borsten. vind het zoooo moeilijk om een beslissing te nemen....en alleen ik kan de beslissing nemen natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Monaik wil je niet aan t twijfelen maken, maar.... IK vind dat je prachtige natuurlijke borsten hebt....; zeker voor een vrouw die 2 kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven. Je hebt een heeeel mooi vooraanzicht. Ze hangen ook helemaal niet. Nou ben ik wel iemand die meer van kleinere borsten houdt dan van die hele grote joekels hoor ( zonder daarmee meiden met een grote cup nu voor de borst te stoten ;-)) ....

Niets mis mee. Maar.... als jij je er heel heel erg onzeker over voelt, dan zou ik ze laten vergroten; maar je moet er dan wel 100% achter staan; ..... vind ik dan he...

Twijfel je nog, dan zou ik echt nog wachten... Een operatie is zo gebeurt; ongedaan laten maken niet.. En wil je t over zeg 6 maanden nog steeds, dan kun je t alsnog laten doen, toch?

Ik twijfel zelf ook nog steeds; ene week denk ik, ik ben gek als ik er niets aan laat doen en ik heb t geld er toch voor, en de andere week denk ik, ben gek als ik t wel doe; straks krijg ik complicaties ( genoeg complicaties voorbij zien komen op dit forum..), of is t toch niet helemaal naar mijn zin, zit je toch vast aan  prothesewissels omdat het na verloop van tijd toch minder mooi wordt....etc, etc.. ...En inderdaad, ik heb net als jij ook geen cup A of hele erge hangborsten; was dat wel t geval dan was t makkelijker, dan zou ik wel 100% achter een borstcorrectie staan..

Nou ben ik ook wel een eeuwige twijfelaar hoor... 

Ik heb in september en in oktober 2 consulten staan; heb er al 2 achter de rug (2 verschillende adviezen helaas ook nog eens).. Heb mezelf voorgenomen dat zolang ik twijfel geen operatie ga inplannen op de korte termijn. Ik heb tijd zat; ga me eerst nog verder oriënteren en lees ook veel op dit forum. Ik sluit niks uit; misschien ga ik t doen, misschien ook niet; ik weet t nog niet.... Ook bij de volgende 2 consulten zal ik tegen de pc's zeggen dat ik alles wil laten bezinken en dat ik er over ga nadenken; wil geen overhaaste beslissing nemen. 

Tja, moeilijk he...... 

Sorry Mona, ik wil niet je enthousiasme temperen maar je vroeg om onze meningen en ik wilde je toch ook mijn mening geven....

Maar het is natuurlijk uiteindelijk jouw lichaam en alleen jij mag daarover beslissen; niemand anders!

Veel liefs en succes met je beslissing!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel herkenbaar lieve schat! Al die twijfels komen voorbij en dat circeltje herhaalt zich zelfs meerdere malen per dag tot aan de operatie xD uiteindelijk moet je je bedenken dat je dit besluit niet zomaar had genomen, als je het echt niet had gewild had je deze stap niet gezet! 

Die gedachten horen gewoon bij het hele proces :) 

heeel veel succes meid en ga je lekker klaarstomen voor de dag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jesssi:

Hoi hoi, ik geloof echt dat dit bij het proces hoort.

Volgens mij heeft iedereen het.

Eerst is het nog ver weg en dan is het alleen nog spannend en fictief.

Maar als het dichterbij komt..

Ik heb die gedachtes ook vaak hoor.

Maar ik ben er van overtuigd dat het (bij mij) alleen maar kan opknappen dus ik ga ervoor! Al loopt het dun door de broek Haha 

 

Ik heb jou foto’s bekeken en hier mijn ongezouten mening:

Qua grootte vind ik het meevallen, maar dat is al snel groot als je met mij vergelijkt ;) 

Ik denk dat het prachtig zal staan!

Je hebt al wat borst dus het zal niet zo snel nep staan denk ik.

 

Ik zie wat hang en je tepels liggen er een beetje op zeg maar?( daar is de ongezouten hihi)

Dus ik denk dat je wel heel blij bent als het weer pronte borstjes zijn hoor!

 

maaarrrr jij moet je er goed bij voelen!

Suc6 met piekeren xxx

 

hahahaha dun door de broek loopt, ik lig in een deuk!

dank voor je ongezouten mening, ik heb idd verrimpelde tepels na het gelebber van die kids, hopelijk na bv weer mooi opgespannen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties, ik heb wat moeite met reageren snap niet zoveel van de site ( waarom kan ik niet gewoon op elk bericht reageren zonder citeren?, en wat is dat toch met dat hartje blauw pijltje groen en rood ?)

fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, goed ook om de beslissing weloverwogen te maken vooral omdat het nog geen echt schandaal is zeg maar.... @Robijntje 3 kids zelfs en allemaal meer dan 1 jaar gevoed! ( eigenlijk moeten ze gewoon allemaal €1000 lappen ter compensatie, maar staan ze niet voor open hihi 

inmiddels zijn we al weer aan het eind van de dag beland en denk ik alweer ooooo zinin!!!! Met nog wat angstzweet da wel!

als ik mezelf in bikini zie is het ook echt gruwelijk onfijn, ik heb het geld en ik ben nu 43 jaar dus kan er nog ff lekker van genieten. ( denk hoop ik) 

misschien scheelt het ook waar je vanaf komt, ik had vroeger echt mooie volle borsten ja zeg maar deze van de foto maar dan hoger en voller veel hoger en voller met mooie tepels ook nog, gestraft worden om zoveel borstvoeding is toch ook gewoon wreed van moeder natuur toch? Ik ben verder niet lichter of zwaarder als toen gewoon altijd 65 kilo, ook in de zwangerschappen volgens het boekje een kilo of 10 aangekomen meer niet . Ik vind dat moeder natuur me gewoon beter had kunnen belonen met nog mooiere borsten ofzo of een lichtgevend tepeltje voor bewezen diensten of zoiets, tjee mijn fantasie draaft weer door.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Mona:

Bedankt voor al jullie reacties, ik heb wat moeite met reageren snap niet zoveel van de site ( waarom kan ik niet gewoon op elk bericht reageren zonder citeren?, en wat is dat toch met dat hartje blauw pijltje groen en rood ?)

fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, goed ook om de beslissing weloverwogen te maken vooral omdat het nog geen echt schandaal is zeg maar.... @Robijntje 3 kids zelfs en allemaal meer dan 1 jaar gevoed! ( eigenlijk moeten ze gewoon allemaal €1000 lappen ter compensatie, maar staan ze niet voor open hihi 

inmiddels zijn we al weer aan het eind van de dag beland en denk ik alweer ooooo zinin!!!! Met nog wat angstzweet da wel!

als ik mezelf in bikini zie is het ook echt gruwelijk onfijn, ik heb het geld en ik ben nu 43 jaar dus kan er nog ff lekker van genieten. ( denk hoop ik) 

misschien scheelt het ook waar je vanaf komt, ik had vroeger echt mooie volle borsten ja zeg maar deze van de foto maar dan hoger en voller veel hoger en voller met mooie tepels ook nog, gestraft worden om zoveel borstvoeding is toch ook gewoon wreed van moeder natuur toch? Ik ben verder niet lichter of zwaarder als toen gewoon altijd 65 kilo, ook in de zwangerschappen volgens het boekje een kilo of 10 aangekomen meer niet . Ik vind dat moeder natuur me gewoon beter had kunnen belonen met nog mooiere borsten ofzo of een lichtgevend tepeltje voor bewezen diensten of zoiets, tjee mijn fantasie draaft weer door.....

Heel wreed van moeder natuur inderdaad!! Ik heb mijn zoon ook borstvoeding gegeven en toen ik stopte had ik zielige borsten over, daarvoor was ik er ook altijd heel blij mee. Ik ben zelf 28 en al jaren ongelukkig erdoor, dus ben zo blij dat ik toch de knoop heb doorgehakt! Ondanks dat ik nog maar 1 dag PO ben en pijn heb haha, ik vind het het nu al waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mona:

Bedankt voor al jullie reacties, ik heb wat moeite met reageren snap niet zoveel van de site ( waarom kan ik niet gewoon op elk bericht reageren zonder citeren?, en wat is dat toch met dat hartje blauw pijltje groen en rood ?)

fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, goed ook om de beslissing weloverwogen te maken vooral omdat het nog geen echt schandaal is zeg maar.... @Robijntje 3 kids zelfs en allemaal meer dan 1 jaar gevoed! ( eigenlijk moeten ze gewoon allemaal €1000 lappen ter compensatie, maar staan ze niet voor open hihi 

inmiddels zijn we al weer aan het eind van de dag beland en denk ik alweer ooooo zinin!!!! Met nog wat angstzweet da wel!

als ik mezelf in bikini zie is het ook echt gruwelijk onfijn, ik heb het geld en ik ben nu 43 jaar dus kan er nog ff lekker van genieten. ( denk hoop ik) 

misschien scheelt het ook waar je vanaf komt, ik had vroeger echt mooie volle borsten ja zeg maar deze van de foto maar dan hoger en voller veel hoger en voller met mooie tepels ook nog, gestraft worden om zoveel borstvoeding is toch ook gewoon wreed van moeder natuur toch? Ik ben verder niet lichter of zwaarder als toen gewoon altijd 65 kilo, ook in de zwangerschappen volgens het boekje een kilo of 10 aangekomen meer niet . Ik vind dat moeder natuur me gewoon beter had kunnen belonen met nog mooiere borsten ofzo of een lichtgevend tepeltje voor bewezen diensten of zoiets, tjee mijn fantasie draaft weer door.....

Hahah en nu lig ik

in een deuk! Een lichtgevend tepeltje Haha geweldi:152:g!

En dan wel met glitters erbij voor mij ook voor al het afzien met kolven.. 

En volgens mij komt het ook juist door de borstvoeding dat ik het alleen maar meer wil.

Tijdens het borstvoeden waren ze namelijk echt ge-wel-dig..

Eigenlijk moeten ze vrouwen die borstvoeding geven gewoon een paar duizend euri geven, dat dus :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik nou zo fijn aan dit forum. De herkenbaarheid van wat anderen schrijven. Ik wil pas in maart geopereerd worden dus ik heb lekker lang de tijd om de spannende stappen met 1 te gelijk  te nemen.  Het feit dat ik een datum met mijzelf heb afgesproken maakt dat ik de beslissing al wel echt genomen heb. Dat helpt bij de twijfels. Maar het is ook nog al wat. Niet gek toch dat de twijfel dan soms toe slaat. Hoe fijn om dan hier te lezen dat we niet gek zijn.  Naast op je zin liggen: bukken :huh:.  Dat vind ik het ergst. nog erger dan het minuscule formaat.  Die rare lege hangende zakjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Adnil:

Dat vind ik nou zo fijn aan dit forum. De herkenbaarheid van wat anderen schrijven. Ik wil pas in maart geopereerd worden dus ik heb lekker lang de tijd om de spannende stappen met 1 te gelijk  te nemen.  Het feit dat ik een datum met mijzelf heb afgesproken maakt dat ik de beslissing al wel echt genomen heb. Dat helpt bij de twijfels. Maar het is ook nog al wat. Niet gek toch dat de twijfel dan soms toe slaat. Hoe fijn om dan hier te lezen dat we niet gek zijn.  Naast op je zin liggen: bukken :huh:.  Dat vind ik het ergst. nog erger dan het minuscule formaat.  Die rare lege hangende zakjes. 

Inderdaad! Eens met alles :) 

En wat dacht je van op je rug liggen? 

Of als de bel gaat en je geen Bh aan hebt? :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mona,

 

Ik denk dat je er wel blij van wordt. Heb je nu in bh en kleding ronding? Bloot ogen ze niet zo ronding. Met bh is het misschien wel. Maar dan blijft het punt dat er wat volume weg is. Vooral bovenop. 

Ik denk dat het prachtig is, zo de passessie te zien op je foto. 

 

Ik las 340 en 380cc. Welke heb je net passen aan? En welke gaat het worden. 

 

Ik heb niks van mezelf en kreeg 345 cc. Ik ga voor een wissel omdat het tussenstuk tegenvalt en ik heb nu een handje vol en wens graag wat groter. Niet te groot, dus dat gaat nog een dingetje worden. Juiste pc zoeken. Die het tussenstuk kan doen en weet dat wat groter niet mega moet worden. Dit najaar eens neuzen en op consult(en)

 

Jij hebt met 340 vrijwel gelijk protheses en met 380 misschien wel meer. Sowieso meer omdat je van nature al wat erbij hebt. Fijn om te zien zo voor beetje vergelijking en uitzoeken. Het is nooit hetzelfde maar goed om te oriënteren. Bedankt voor je berichtje. 

Mijn album staat openbaar mocht je willen spieken. 

 

Veel succes met je keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mona:

Bedankt voor al jullie reacties, ik heb wat moeite met reageren snap niet zoveel van de site ( waarom kan ik niet gewoon op elk bericht reageren zonder citeren?, en wat is dat toch met dat hartje blauw pijltje groen en rood ?)

fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, goed ook om de beslissing weloverwogen te maken vooral omdat het nog geen echt schandaal is zeg maar.... @Robijntje 3 kids zelfs en allemaal meer dan 1 jaar gevoed! ( eigenlijk moeten ze gewoon allemaal €1000 lappen ter compensatie, maar staan ze niet voor open hihi 

inmiddels zijn we al weer aan het eind van de dag beland en denk ik alweer ooooo zinin!!!! Met nog wat angstzweet da wel!

als ik mezelf in bikini zie is het ook echt gruwelijk onfijn, ik heb het geld en ik ben nu 43 jaar dus kan er nog ff lekker van genieten. ( denk hoop ik) 

misschien scheelt het ook waar je vanaf komt, ik had vroeger echt mooie volle borsten ja zeg maar deze van de foto maar dan hoger en voller veel hoger en voller met mooie tepels ook nog, gestraft worden om zoveel borstvoeding is toch ook gewoon wreed van moeder natuur toch? Ik ben verder niet lichter of zwaarder als toen gewoon altijd 65 kilo, ook in de zwangerschappen volgens het boekje een kilo of 10 aangekomen meer niet . Ik vind dat moeder natuur me gewoon beter had kunnen belonen met nog mooiere borsten ofzo of een lichtgevend tepeltje voor bewezen diensten of zoiets, tjee mijn fantasie draaft weer door.....

Hoi hoi, 

Ik had mij voorgenomen pas na de operatie (morgen:63:) op het forum te gaan kijken, aangezien de twijfels qua vorm en volume door m'n lijf krijsen. Maar zie.. kan het toch niet laten:rolleyes:

 

Ik heb ook 3 zwangerschappen gehad en alle 3 bv gegeven alleen niet zo lang als jij. 

Ik ben 1.80 en zit nu met een aa.. leeg dus en had een mini B cup :(

Als ik jouw borsten zou hebben dan had ik wellicht geen behoefte gehad om mij te laten helpen. Maar het zou oneerlijk zijn om je dit advies te geven. Ik heb immers nooit jouw volle cup gehad en kan daar niet over oordelen. Wat ik wel kan begrijpen, en dat deel ik met je uit herkenning is dat je iets van jezelf hebt zien veranderen waar je je niet lekker bij voelt.

Jezelf vergelijken met andere blijft altijd relatief. Er zullen altijd mensen zijn die het onzin vinden, oppervlakkig of juist aanmoedigen. Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden. 

Probeer voor jezelf helder te krijgen waar je twijfels of problemen liggen. Schrijf het evt op en denk ze om (boekje omdenken kan ik je aanraden:D

Het gaat alleen om jezelf, wat een ander vind is echt bijzaak. Succes met je beslissing

Knuffie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.