ayss Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 Hoi allemaal, Ik kon hier geen info over vinden. Vandaag ben ik 1 week po en mag over 2 weken beginnen met smeren. Ik vind het erg belangrijk dat het litteken goed geneest en bijna niet zichtbaar is. Van mijn pc heb ik Dermatix gekregen. Is er iemand die hiermee ervaring heeft? Of andere goeie creme tips? Xx Ayss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meloen1 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Hej ik heb deze zalf ook aangeschaft. Op aanraden van iemand die deze ook heeft gebruikt op haar litteken na bv. Maar mijn huisarts zei eerst gwn bio oil ofz nemen om het litteken soepel te maken en pas als het zacht is, de dermatix. Deze vult en maakt egaal blijkbaar. Mijn litteken is nu nog hard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabeau-12 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Waar kan je dermatix verkrijgen? Drogisterij, apotheek of via de huisarts? Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobbie88 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Ik zelf heb gesmeerd met bapscarcare (verkrijgbaar bij de apotheek). Geen goedkope maar wel heel fijn. Maar ik zou in deze het advies van je chirurg anders gewoon volgen. Vooral omdat je de crème al hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts