Ga naar inhoud

Rhythm Nation: 10 maart 2011 : Dr Nadja Katharina Sinsel : Cosmoplast : Hasselt


Aanbevolen berichten

hey,

hoe gaat het nu met je..? ik ken het verhaal van je. ik had 80 G. echt vreselijk. je ziet de ogen van de mensen al op je tiet staren. of je word na gekeken en vervolgens uit gelachen. terwijl je er zelf heel onzeker over voelt word dat er niet beter op. hoe heb je het met je studie kunnen regelen?

ik studeer ook nog en heb 1 april een bvk gehad. ik doe de spw opleiding. en heb kunnen regelen dat ik thuis de theorie volg. ook moet ik 18 uur in de week stage lopen. ik ben vanaf dec 10 uur in de week extra stage gaan lopen waardoor ik dus nu rustig kan gaan herstellen.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

@Lianne: Bedankt :)

@Silvia: Het gaat heel goed met me, heb nergens last van en doe eigenlijk bijna alles weer als voorheen. Ik merk echt dat er een kilo af is! Gisteren had ik voor de grap een oude BH aangedaan, om nou een idee te krijgen hoeveel kleiner ze nou zijn vergeleken met eerst. Nou wat een verschil! Ook past een jurkje me weer die ik een jaar geleden had gekocht via internet, maar nooit aan had gedaan omdat het simpelweg gewoon niet uitzag. Ik was zo blij toen ik het paste en het er gewoon geweldig uitzag! :D Ik kan niet wachten om nieuwe kleren te kopen nu.

Hoe ik dat geregeld heb met school? Ik ben eerstejaars studente, en heb laten weten dat ik geopereerd moest worden & een aantal weken moest herstellen. Maakten ze geen problemen van, maar ik moest wel een brief schrijven naar de examencommissie zodat ik mijn tentamens mag maken (aanwezigheid, hé). Na 3 weken ben ik gewoon weer naar school gegaan. Gelukkig heb ik heel veel vrij, en als ik naar school moet is het meestal voor maar 2 of 3 uurtjes. Soms zelfs voor nog geen uur. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaaf man,

Ikk had een week voor me operatie al wat nieuwe kleren gekocht:P allemaal een maat kleiner:P dus heb me ouder spullen nog niet echt aan gehad. alleen op 1 bikini na. die had ik ooit gekregen van een winkel maar was mijn maat niet. maar omdat ik al over bvk zat te denken heb ik hem bewaard. nu pas hij, alleen is het een beugel bikini en dat doet nog veelste zeer.

oke ideaal dat je het zo kan regelen. bij mij hebben ze ook niet echt moeilijk gedaan. ik heb aangepaste opdrachten gekregen. waardoor ik dadelijk wel deel kan nemen aan me tentames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankjewel voor de antwoorden meiden.

Nu zag ik gisteravond toch iets raars bij het verticale litteken op mn rechterborst. Het was helemaal wit, en toen ik eroverheen wreef om te voelen wat het was sprong het open en kwam er een klein beetje witte pus(?) uit.. Meteen ontsmet en gaasje eroverheen gedaan, en nu kijk ik weer om te controleren, komt er een beetje bloed uit ..

Moet ik deze week met de pc contact opnemen denken jullie? Het is echt maar een klein beetje, dus weet niet wat het is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moest ik van u zijn zou ik toch contact opnemen met de pc

want bij mij stond het ook gans wit. Nu moet ik wel zeggen van het was ontstoken en

is gans de wonde van borstplooi tot tepel weer open.

en is het een grote gapende wonde.

Dinsdag mag ik naar de pc , zo hij de wonde kan zien , intussen dagelijks verzorgen.

is al veel beter.

U kunt het zien in mijn album daar staan er een paar foto's van op zo je dan ook een zicht hebt

ev. ook al een ontstekingsremmer nemen, want alles die wit is is normaal etter die eruit komt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auw, dat ziet er pijnlijk uit prutseke! :( Hopelijk komt alles goed!

Dat wat ik bedoelde is niet zo groot, het is echt een superklein plekje .. Ik houd het even in de gaten & blijf het goed ontsmetten, als het erger wordt bel ik de pc ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dinsdag toch even contact opnemen met je pc. Weet niet of hij morgen werkt ivm 2e paasdag? Anders morgen toch even bellen. Het is wel een plekje dat open springt. Misschien is het daaronder allemaal aan het broeien..

Ze kunnen het maar beter zien voordat je straks verder van huis bent hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auw, dat ziet er pijnlijk uit prutseke! :( Hopelijk komt alles goed!

Dat wat ik bedoelde is niet zo groot, het is echt een superklein plekje .. Ik houd het even in de gaten & blijf het goed ontsmetten, als het erger wordt bel ik de pc ..

Ja pijnlijk is het inderdaad, nu thuisverpleging is vanavond geweest met dat het pasen is en de wonde is bijna gans zuiver,

nu zij denkt wel dat het volledig opnieuw opereren word hoor

Het is ook begonnen met een klein wondje;nu ik wil u geen schrik aanjagen maar pc opbellen en raad vragen kan geen kwaad he,

zo je preventief of zo antibiotica of een ontstekingsremmer zou kunnen krijgen.

dat het niet verder opengaat ; want het doet pijn hoor. :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry dat ik zo lang niks heb gepost, mijn oma is onlangs overleden.

Het plekje ging gelukkig dicht na 2 dagen, ben het goed blijven ontsmetten, korstje erop, is er nu weer af. Heb de pc dus niet hoeven te bellen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecondoleerd, ik wens je veel sterkte toe :116:

wel fijn dat je plekje zo snel dicht is gegaan en dat je er geen last meer van hebt :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dankjewel voor het medeleven meiden.

@ patricia : het plekje was na een aantal dagen al helemaal dicht, en heb er ook geen last meer van gehad. :)

Verder ben ik nog steeds zeer tevreden met het resultaat, ze passen zoveel beter bij mijn lichaam nu! Ze hebben ook een hele mooie natuurlijke vorm.

Omdat ik nog jong ben is er een klein beetje wildvlees ontstaan (omdat ik nog een elastische huid ofzo heb) dus moet ik aan de siliconenpleisters. Maar verder ziet het er tiptop uit! Ben echt zo blij dat ik het heb laten doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo Rythemnation!

Hoe gaat het nu met jou?

Ik had vorige week mijn Bv bij Dr Sinsel!

Ben benieuwd...

Groetjes,

xxx

Hoe gaat het dan met jou nu ?! ;)

Rhythm is al ruim een jaar niet meer hier geweest dus ik vrees dat ze je het antwoord schuldig blijft :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.