Ga naar inhoud

Rhythm Nation: 10 maart 2011 : Dr Nadja Katharina Sinsel : Cosmoplast : Hasselt


Aanbevolen berichten

Ik denk zelf jeuk van de pleisters, maar nu zijn ze eraf en heb ik ook nog jeuk, haha. Wel minder dan voorheen wel.

Ik ga alleen geen foto's plaatsen, ik voel me niet prettig bij die gedachte :P

Ik heb inderdaad een ankerlitteken, ben van cup 75G naar 80C/75D gegaan dus er is tamelijk wat vanaf gegaan.

Ik heb eigenlijk ook niet echt last van pijn, dus dat is geweldig! Ik voel me ook niet echt moe ofzo, maar ik ga nu wel wat eerder naar bed dan normaal. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Is je verteld hoeveel er per borst is afgegaan ?

Vanaf wanneer mag je een sportbeha dragen ? Is dat pas nadat het verband eraf gaat na x-aantal dagen of toch al redelijk snel ?

Bij mij zal er dagelijks een verpleegster aan huis komen om de wonden te verzorgen en nieuwe verbanden aan te brengen, gedurende 10 à 14 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo VickyP,

Ja, links is er 471gr vanaf gehaald en rechts 578gr. In totaal hebben ze dus 1049gr eraf gehaald!

De dag na de operatie werd het grote verband eraf gehaald, nieuw verband aangebracht en toen mocht ik al meteen een sportBH aan.. : )

Ik ben wel blij als ik donderdag af ben van die steunkousen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steunkousen,.... Die jeuken ook!!!!!

Ik kan me voorstellen dat je wacht op donderdag.

Lekker hoor, dik een kilo er af.

Vergeet niet rustig aan te doen hoor!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij verschilt het per pc hoelang je de steunkousen moet dragen.. Ik moest ze 2 weken lang dragen, en sinds gister hoef ik ze EINDELIJK niet meer te dragen haha! Wat een vrijheid!

Ik ben benieuwd wat de pc zegt als ik maandag weer op controle moet. Ik vind mn borsten er zelf heel mooi uitzien. Ik ben zo ongeduldig dat ik nu eigenlijk al het eindresultaat wil zien, haha! Ik hoop eerlijk gezegd dat ze nog ietsjes zullen slinken, volgens mij zijn ze nog een beetje gezwollen. Weet iemand hoelang het duurt voordat die zwellingen weg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben nu ook 10 dagen na BVK en ik denk ook dat mijn borsten nog flink moeten "ontzwellen". Ik vind ze nu al best heel mooi, maar ze mogen nog beetje krimpen hoor :D :D

Het ziet ook allemaal nog erg blauw en dik aan de zijkant...

Morgen opnieuw op consultatie, ik vraag het even aan de pc ook.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maandag weer op controle geweest en het duurt inderdaad nog even voordat ze gaan slinken. Het zag er verder heel mooi uit! :D

Nu moet ik weer terug op controle in juni ergens, half mei moet ik een afspraak maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky

Ja, die sportbh moet je 6 weken aandoen!!!

Ik ben in een lingeriezaak geweest, en ik mag zoveel ik wil teruggaan, zodat zij die sportbh kunnen aanpassen aan mijn borst (als zwelling wegtrekt, zal hij anders te groot worden).

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad zelf mogen betalen, die sportbh ;)

@RhythmNation: hoe voel jij je nu, 25 dagen na de operatie? Heb je nog veel pijn of last?

Ik heb tot nu toe een heel goed herstel gehad. Sinds deze middag wel heel wat flinke steekpijn in rechterborst :(

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me goed, heb eigenlijk nergens last van gelukkig. :)

Dat is wel vervelend, die steekpijn. :( Houdt het lang aan of zijn het steeds van die kleine steekjes? Die had ik de eerste dagen na de operatie, steekjes die maar 1 of 2 seconden duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kleine steekjes, ja die ken ik. :D Dat is niet erg :)

Maar de pijn gisteren was echt wel erg. Nu inmiddels is het alweer gekalmeerd hoor... dus wellicht niets om mij zorgen over te maken. Mocht het nog terugkeren, neem ik wel even contact op met de pc.

Leuk te horen dat je nergens nog last van hebt... super hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het op de engelse website gevraagd over die steekjes...en die hebben de meeste dames wel regelmatig een paar maanden erna mr wel minder pijnlijk...dus dat komt helemaal goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dolfijn : Ah, gelukkig is het weg nu! :)

@ prutseke : In het begin waren ze erg gezwollen, (en ze voelden hard aan!) maar ongeveer 10 dagen daarna was het al iets minder. Ze zijn nu al minder gezwollen, en als het goed is nemen de zwellingen nog meer af. :) Ben je al zenuwachtig voor je BVK??

Link naar reactie
Delen op andere sites

RhythmNation,

Nee, ik ben eigenlijk niet nerveus voor de bvk,

enkel is het een ziekenhuis die ik totaal niet ken.

Dat hield me wel wat bezig zo, die zwellingen. Maar, ja, is dan ook iets speciaal he.

nu ik kijk er erg naar uit

Alles is klaar, moet nu niets meer doen eigenlijk.

ja, enkel nog afwachten en hier nog eens alles opkuisen.

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Een vraagje meiden,

weet iemand misschien wanneer je weer op je buik mag slapen na een BVK?

Ik kan nu GELUKKIG weer op mijn zij slapen, maar ik kan niet wachten tot ik ook weer op mijn buik mag slapen, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.