Ga naar inhoud

Rhythm Nation: 10 maart 2011 : Dr Nadja Katharina Sinsel : Cosmoplast : Hasselt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel voor de reacties! :)

Ik ben wel een beetje nerveus nu, ik wil niet weten hoe erg de zenuwen donderdag zijn!

Ik kan alleen nergens een pyjama met voorsluiting vinden, echt super irritant! Nog maar eens zoeken op internet anders ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel al hoor!

Misschien heeft de hunkemuller of de livera een goede pyama, dan kan je ze ook passen, als ie nu past zit je goed hij moet niet te strak zitten met je verband en de zwelling!

Heel veel succes :) :) :)

Liefs, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus een pyjama via de wehkamp gekocht, haha.

Nou zei mn moeder vanmorgen dat ze erg bang is dat ik niet bij kom van de narcose, hebben jullie (of naasten) die angst ook gehad?

Ik ben nooit onder narcose geweest dus ik weet niet wat ik er van kan verwachten, en ben er dus ook niet zo heel bang voor, maar door mijn moeder krijg ik wel schrik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, lekker om je dochter bang te maken!

de kans dat je niet wakker wordt is veeeeel kleiner dan dat je de hoofdprijs in de loterij wint!

dus misschien moet ze vast een lot kopen.

zonder gekheid, daar hoef je echt niet bang voor te zijn en je moeder ook niet.

je gaat gewoon lekker diep slapen met een anesthesist naast je die goed op je past.

met de narcoses van tegenwoordig gaat er nooit meer iets mis omdat ze je veel minder diep wegmaken EN omdat ze een stofje hebben waarmee ze de narcose snel uit je bloed kunnen krijgen en je ligt ook nog aan de bewaking in een modern ziekenhuis.

veel succes morgen,

vergeet niet te zeggen dat je moeder je schrik aangejaagd heeft ;)

ze kunnen je vast gerust stellen :)

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden. :)

Het was niet mijn moeders bedoeling om me bang te maken, ze is gewoon super bezorgd haha :P

Een paar mensen die al eens eerder een operatie hebben ondergaan hebben me gerust gesteld over de narcose. :) Nu ben ik alleen nog heel erg zenuwachtig voor het infuus enzo! Ik ben echt als de dood voor prikken enzo, wat een held op sokken ben ik toch. :P

Ik heb mijn tas al zover ingepakt, om 10 uur moet ik er al zijn morgen, en rond 1 uur zal het dan gebeuren!

Ik zal een verslagje plaatsen zodra ik thuis ben. :) Hopelijk ben ik vrijdag al thuis, anders wordt het zaterdag.

Groetjes, RhythmNation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi RythmNation,

Je leest dit niet meer want je bent nu natuurlijk in het ziekenhuis....

Heel veel succes vandaag met je operatie! Het gaat vast allemaal hartstikke goed.

Heerlijk, als je straks wakker wordt heb je prachtige boobs!

Ben erg benieuwd naar je verslagje!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes vandaag!

morgen ben je weer lekker thuis, laat je dan maar lekker verwennen!

ik snap wel dat je moeder je niet bewust bang probeerde te maken, maar ik vind het net zoiets als zeggen dat je zo bang bent dat je dochter een totaalruptuur krijgt, als ze bijna moet bevallen. Niet bewust bang maken, maar ook niet zo handig getimed zeg maar.

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Dan nu eindelijk een verslagje van mij.

Ik mocht vanochtend pas naar huis.

Hier is het verslag;

Donderdag kwamen we dus op tijd aan. Toen ik een kamer had gekregen moest ik me omkleden en alvast het operatieschort aandoen. Om half 12 kwam Dr. Sinsel naar me toe om af te tekenen enzo.

Om kwart voor 1 kwamen ze me al halen! Jezus, wat was ik bang op dat moment!!!

In de operatiekamer legden ze het infuus aan (waar ik bijna niks van voelde, gelukkig) en dienden ze de narcose toe. Ik herinner me nog dat de anesthetist welterusten zei en dat ik eventjes daarna nog dacht van; "Moet ik niet moe worden ofzo?" Daarna was ik al in slaap gevallen haha. "

Ik werd redelijk vroeg wakker in de ontwaakruimte. Om 5 uur lag ik alweer op mijn eigen kamer. De pijn viel heel erg mee, maar heb toch pijnstillers gekregen. Om 9 uur voelde ik me even misselijk, maar toen ik recht ging zitten was het weg. Om 11 uur werd ik weer misselijk en toen ik recht ging zitten ging het helaas niet weg, en heb ik moeten spugen. Dat was wel vervelend.

De volgende dag mocht het grote verband eraf, en kreeg ik nieuw verband erop en moest ik een sportBH aan. Ik ben nu uitgekomen op een 80C/75D. :) Precies wat ik wilde!

De borsten zien er ook zeer goed uit!

Rond 10 uur kwam Dr. Sinsel weer naar me toe om te kijken of alles goed was, en dat was ook het geval. Ze vertelde me ook hoeveel eraf is gehaald: (en dit doe ik even uit het blote hoofd, ik kan het nu mishebben) Links is 471 gr eraf gehaald en rechts 578 gr. Echt veel!

Verder had ik rechts veel wondvocht verloren dus besloot ze dat ik nog een nachtje moest blijven.

Voor de rest voelden mijn borsten best raar aan, het voelde alsof ik spierpijn aan mijn borsten had. De pijn was gelukkig te verdragen maar om 8 uur had ik toch om een pijnstiller gevraagd.

Vanmorgen werden de drains eruit gehaald en ik vond het best wel een vervelend gevoel, tenminste, aan de rechterkant dan. Het verwijderen van de drain aan de rechterborst was een beetje pijnlijk, maar was de pijn zo weer vergeten.

Om 10 uur mocht ik weer naar huis, gelukkig! Ik had echt mijn eigen bed enzo gemist, dus ik heb wat afgejankt, ff alle spanning eruit enzo.

Verder vond ik het ziekenhuispersoneel écht heel aardig, en ze hebben goed voor me gezorgd.

Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat en kan niet wachten om nieuwe BHs, bikinis en kleren te kopen! Maar daar moet ik nog even op wachten. :)

Groetjes, RhythmNation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Ik had het ook met de drain verwijderen aan de linkerkant, damn dat was pijnlijk maar idd zo vergeten. Moest toen ook wel even huilen, puur de spanning die eruit gaat. Ik ben heel erg benieuwd hoe de genezingsproces bij jou gaat. Neem je goed je rust?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed, dat alles goed gegaan is .

Ja ik begin wel gelijk wat schrik te krijgen voor het verwijderen voor

die drains.

Als ik het zo dikwijls lees, is dit het meest pijnlijke.

Nu ja, ik ga nog een 27d wachten,

dan zal ik het ook wel weten dan.

groetjes en nog een spoedig herstel he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden! :)

Vandaag op controle geweest, en het zag er goed uit volgens de pc. 28 maart moet ik weer op controle.

Maar jezus, wat heb ik een JEUK! Ik had van tevoren al gelezen dat veel mensen hier last van hebben, maar word er onderhand wel gek van haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk op de littekens of jeuk van de pleisters ?

Ik ben heel gevoelig aan de lijm in bepaalde pleisters, dus ik ga denk ik ook enorm veel jeuk hebben :blink:

Zie je het zitten om foto's te plaatsen ?

God, ik ben aan het aftellen! Het mag er nu wel snel zijn! dat ik tegen de zomer volledig hersteld ben :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Wat goed dat je bent uitgekomen op wat je wilde. Dat lijkt me toch wel spannend. Heb je ook een 'ankerlitteken'? Ik heb net een borstlift gehad en heb sinds gisteren ook erg veel last van jeuk :145: ....

Sterkte met je herstel.

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: !

Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat het er goed uitzag volgens de pc.

Hoe voel je je? Heb je last van pijn of valt dat wel mee? Die jeuk lijkt me ook heel vervelend, afleiding zoeken maar haha.

Sterkte in ieder geval en houd ons maar op de hoogte! groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Gefeleciteerd met je nieuwe boobs.

Wat goed dat alles inorde was.

Niet te moe overdag?

Ja, die jeuk, dat kan enorm ergeren he.

NU hopelijk heb je daar niet lang nog last van.

Amai, jong, wat begin ik te verlangen nog een 22d en het is zover.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.