Ga naar inhoud

MissAnissa : 1 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei MissAnissa:

Succes meid en hou ons maar op de hoogte van je keuze!:43:

Voilà, terug van dr. Verdonck. Zoals de eerste keer was hij weer heel geduldig en supervriendelijk. Echt een aangename man! De keuze is gevallen op 315cc! :D zou ongeveer 3 cupmaten verschil geven. Van een A naar een kleine D. :blush: lijkt groot nu ik het hier zo neerschrijf, maar bij het passen leek dit wel de ideale maat voor mijn lichaam. Dus denk wel dat ik blij gaan zijn met het resultaat.. (hopelijk!)

het enige wat ik nog moet doorgeven is of ik de natuurlijke ergonomix vorm zal nemen, of de progressive plus wat al iets meer “push-up” effect zal geven. Iemand van jullie die hier ook over getwijfeld heeft?? Of ideeën wat de beste keuze zou zijn?

 

grtjs! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Meiklok:

Voilà, terug van dr. Verdonck. Zoals de eerste keer was hij weer heel geduldig en supervriendelijk. Echt een aangename man! De keuze is gevallen op 315cc! :D zou ongeveer 3 cupmaten verschil geven. Van een A naar een kleine D. :blush: lijkt groot nu ik het hier zo neerschrijf, maar bij het passen leek dit wel de ideale maat voor mijn lichaam. Dus denk wel dat ik blij gaan zijn met het resultaat.. (hopelijk!)

het enige wat ik nog moet doorgeven is of ik de natuurlijke ergonomix vorm zal nemen, of de progressive plus wat al iets meer “push-up” effect zal geven. Iemand van jullie die hier ook over getwijfeld heeft?? Of ideeën wat de beste keuze zou zijn?

 

grtjs! :48:

Hi!

 

fijn voor je dat het weer goed verlopen is! Ben zelf ook bij hem op 2de consult geweest. 

 

Gelukkig heb je de maat al kunnen bepalen. Ik heb zelf voor de progressieve plus gel gekozen omdat ik vanboven van mezelf heel weinig volume had en ik het jammer zou vinden als ik nog geen decolleté kon dragen. 

 

Had ik je al toegevoegd in mijn album? Heb zelf wel een helemaal ander formaat hoor ik heb 255cc. Dual plane gestoken Motiva full progressieve plus dus.

 

ik kijk even en anders voeg ik je nu toe! 

 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Nina010:

Wat naar nierstenen! Hopelijk ben je er snel helemaal van af... ik ben er begin dit jaar ook voor geopereerd en ben nu aan het plannen voor mijn borstvergroting! Nog wel wat vragen en twijfels en daarom hier en daar verhalen aan het lezen :) 

Heey!

 

dankje voor je reactie! Ja ik ben in december 2017 ook al een keer geopereerd aan nierstenen.. hoop dus niet nog een tweede keer. Ook omdat ik nog maar juist geopereerd ben aan mijn borsten ik denk toch dat het een aanslag is op je lichaam zo kort na elkaar..

 

afwachten maar! Succes met oriënteren!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MissAnissa:

Goeiemorgen dames!

 

wakker geworden in het ziekenhuis. De niersteen is er nog steeds niet uit. De pijn gaat wel vele beter aangezien ik aan een baxter hang.

 

met de borsten gaat het prima! En een voordeel is dat ik hier ook verzorging kan krijgen voor de borsten dus we gaan zometeen het litteken als eens even opfrissen en bekijken. Ben erg benieuwd naar de grootte ervan! Hoop dat het er onder de pleister allemaal netjes uit ziet!

 

gisteren gelukkig wat bezoek gehad want man, wat is dit saai. :blush: Wel jammer aangezien dit de laatste dagen van mijn vakantie waren en ik dus niet veel heb kunnen doen, eerst de borsten en nu dit. Achja, ben in goeie handen! En hopelijk ben ik er snel vanaf :lol:

 

Fijn weekend allemaal!

 

 

xxx

Hopelijk ben je er gauw van verlost. Je bent daar sowieso in goeie handen komt wel goed. 

 

Goed dat ze daar je litteken willen verzorgen 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

fijn voor je dat het weer goed verlopen is! Ben zelf ook bij hem op 2de consult geweest. 

 

Gelukkig heb je de maat al kunnen bepalen. Ik heb zelf voor de progressieve plus gel gekozen omdat ik vanboven van mezelf heel weinig volume had en ik het jammer zou vinden als ik nog geen decolleté kon dragen. 

 

Had ik je al toegevoegd in mijn album? Heb zelf wel een helemaal ander formaat hoor ik heb 255cc. Dual plane gestoken Motiva full progressieve plus dus.

 

ik kijk even en anders voeg ik je nu toe! 

 

 

Xxx

Oh wauw ze zien er echt super mooi uit!! Nu kijk ik nog meer uit naar 26/10! Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2018 om 16:03 zei MissAnissa:

 

 

Dankje dames voor de lieve berichtjes! 

 

Ik ben inmiddels terug opgenomen in het ziekenhuis de pijn van de nierstenen was niet te houden. Ben gier wel in goede handen dus komt vast goed. 

 

Nu even afwachten of ze er toch niet vanzelf uitkomen en anders is het maandag opereren of andere oplossing proberen. 

 

Mijn omgeving merkt niets op van mijn borsten. Aangezien ik altijd dubbele push up droeg en het niet tegen iedereen wil vertellen. De mensen die het weten vinden het resultaat wel mooi. Ben er zelf wel hartstikke blij mee echt waar! Het was het helemaal waard!

 

@Mieke123 ik voeg je toe in mijn album! Laat maar weten wat je ervan vind!

 

xxx

 

Heel mooi resultaat vind ik zelf, en dat al na 1 week po. Hoe komt het dat je verband er al af is na 1 week? Dacht bij Verdonck dat dit 2 weken was! Ik twijfel nog tussen 255 en 275, zal wat afhangen wat mogelijk is. Jouw maat vind ik perfect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Mieke123:

 

Heel mooi resultaat vind ik zelf, en dat al na 1 week po. Hoe komt het dat je verband er al af is na 1 week? Dacht bij Verdonck dat dit 2 weken was! Ik twijfel nog tussen 255 en 275, zal wat afhangen wat mogelijk is. Jouw maat vind ik perfect!

Dankjewel! Ja bij mij kwam het gewoon helemaal los dus ik heb het maar een week aangehad. Heb toen de kliniek opgebeld en het mocht er toen al af omdat het toch niets meer ondersteunde bij mij. Ben maandag 2 weken po ik zal dan nog een foto posten!

 

Het verschil tussen 255 en 275 is ook gewoon zo miniem! Ze zeggen dat 150cc 1 cupmaat is dus..

 

succes met je keuze!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Robijntje02:

Hallo @MissAnissa, ik wil misschien ook op consult gaan bij Verdonck; zou ik daarom jouw fotoalbum mogen inzien?

Alvast van harte bedankt!

En heb je ronde of druppelvormige implantaten gekregen?

Nog succes met je herstel!

Hi!

 

Ik heb ronde omdat je dan geen problemen hebt als je implantaten draaien. Ze vallen wel iets druppelvormiger de gel is vrij lopend. Ik heb de progressieve plus gel van Motiva. Als je een ronde implantaat wilt die heel naturel valt is de Motiva ergonomix echt een aanrader! Deze valt nog lopender en zakt dus als een druppel! Ik wou zelf net wat meer vulling aan de bovenkant.

 

 

ik voeg je toe in mijn album!

 

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames!

 

 

ik ben vandaag dag 17po. En inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis! Ik ben maandag toch moeten geopereerd worden aan mijn nierstenen en vrijdag 26/10 nog een keertje.

 

maar ontslagen uit het ziekenhuis wil dus zeggen dat ik eindelijk een update kon doen in mijn foto album! Willen jullie een kijkje nemen en laten weten wat je vind? De zwelling is wel echt al afgenomen. Heb de indruk dat ze kleiner zijn maar denk dat het eerder een combinatie is van de zwelling die afneemt. Ze zijn ook al iets ingedaald! Er staat ook een foto van het litteken bij voor de nieuwsgierige!

 

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hallo lieve dames!

 

 

ik ben vandaag dag 17po. En inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis! Ik ben maandag toch moeten geopereerd worden aan mijn nierstenen en vrijdag 26/10 nog een keertje.

 

maar ontslagen uit het ziekenhuis wil dus zeggen dat ik eindelijk een update kon doen in mijn foto album! Willen jullie een kijkje nemen en laten weten wat je vind? De zwelling is wel echt al afgenomen. Heb de indruk dat ze kleiner zijn maar denk dat het eerder een combinatie is van de zwelling die afneemt. Ze zijn ook al iets ingedaald! Er staat ook een foto van het litteken bij voor de nieuwsgierige!

 

 

:54:

Hey

ojee, 3 keer opereren op korte tijd, dat is geen lachertje.

Hopelijk is de pijn nu toch al iets beter.

Je borsten zien er prachtig uit hoor, het lijkt mss of ze kleiner worden maar dat komt omdat de vorm verandert. Je zal merken dat ze iets groter worden.

Het litteken ziet er ook al goed uit, de zwelling gaat ook afnemen als de borst indaalt.:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mom1980:

Hey

ojee, 3 keer opereren op korte tijd, dat is geen lachertje.

Hopelijk is de pijn nu toch al iets beter.

Je borsten zien er prachtig uit hoor, het lijkt mss of ze kleiner worden maar dat komt omdat de vorm verandert. Je zal merken dat ze iets groter worden.

Het litteken ziet er ook al goed uit, de zwelling gaat ook afnemen als de borst indaalt.:53:

Ooh oke stelt me weeral gerust! Bedankt voor je reactie!

 

ja er verandert nog zo veel en dan zien ze er weer direct volledig anders uit he. Ben benieuwd hoe ze zijn na 6maanden ofzo!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Peanut82:

@MissAnissa Looking good!!! Jaaah eindelijk zijn ze uitgepakt! Mooi hoor, mooie vorm ook! 

Balen dat je afgelopen maandag en dan vrijdag nog een keer geopereerd moet worden! Sterkte alvast! Je borsten zien er in iedergeval super uit!

Xx

Hi!

 

dankjewel! Ja ben er wel super blij mee. Echt wennen om boobs te hebben he vind je niet.. als ik zo naar beneden kijk is het ook niet echt veel verschil met mijn voorsituatie lijkt wel, maar als ik dan eenmaal in de spiegel kijk :blush:

 

hoe gaat het met jou? Fijn herstel? Kan je inmiddels je gewone activiteiten enzo allemaal weer? Heb je ook een album want volgens mij heb ik daar nog geen toegang in of ik vind hem toch niet..

 

dankjewel voor je lieve berichtje! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Peanut82:

@MissAnissa Ja onwijs wennen! Ik heb nu even een dipje in mijn herstel, maar het wordt wel weer beter! Ik moet echt wat rustiger doen, ben ook pas 9 dgn po.  Ik heb je toegevoegd!

Xx

Heb het gevonden! De grootte past je mooi he! De vorm moet zoals bij mij ook nog een beetje zetten. Maar ziet er al goed uit!

 

doe lekker rustig aan meid, zeker niet overbelasten nu! Fijn herstel nog en ik hou je album in de gate.

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MissAnissa:

Hallo lieve dames!

 

 

ik ben vandaag dag 17po. En inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis! Ik ben maandag toch moeten geopereerd worden aan mijn nierstenen en vrijdag 26/10 nog een keertje.

 

maar ontslagen uit het ziekenhuis wil dus zeggen dat ik eindelijk een update kon doen in mijn foto album! Willen jullie een kijkje nemen en laten weten wat je vind? De zwelling is wel echt al afgenomen. Heb de indruk dat ze kleiner zijn maar denk dat het eerder een combinatie is van de zwelling die afneemt. Ze zijn ook al iets ingedaald! Er staat ook een foto van het litteken bij voor de nieuwsgierige!

 

 

:54:

Wat een pech zeg, heftig hoor.

Ook steeds narcose gehad? Wat zal jij gaar zijn!

Je boobs zijn prachtig meid! Beterschap xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

Wat een pech zeg, heftig hoor.

Ook steeds narcose gehad? Wat zal jij gaar zijn!

Je boobs zijn prachtig meid! Beterschap xxXx

Heey meid!

 

ja best heftig allemaal. Zeker omdat ik in december 2017 al eens volledig hetzelfde heb gehad.. en ben echt niet zo een thuis zit type die het lang rustig aan kan doen. Ziek zijn is echt niets voor mij.

 

hoe gaat het met jouw boobs? Zal zometeen je album nog eens bekijken maar ze waren vorige keer al :wub: is heb herstel nog lekker gelopen? Ik heb mijn littekens gezien en ik schrok toch even moet ik zeggen! Maar littekens hebben veel tijd nodig denk ik.

 

hoe gaat het voor de rest met je? Positieve reacties op je nieuwe borsten? 

 

Fijne avond! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2018 om 16:08 zei MissAnissa:

 

Hi!

 

ik ga jullie nu toevoegen dames! Laat maar weten wat jullie ervan vinden! Vind het zelf namelijk nog erg wennen! :4:

 

xxx

Hai,

 

Was ff aan het meelezen en door de reacties nu ook wel heel nieuwsgierig geworden :D Ik ben vandaag 1 week po maar ze zitten nog ingepakt. Ik heb wel foto's ingepakt dus als je die wilt zien voeg ik je graag toe. -X-

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Rosanne87:

Hai,

 

Was ff aan het meelezen en door de reacties nu ook wel heel nieuwsgierig geworden :D Ik ben vandaag 1 week po maar ze zitten nog ingepakt. Ik heb wel foto's ingepakt dus als je die wilt zien voeg ik je graag toe. -X-

Hi!

 

ik voeg je even toe! Je mag me ook zeker toevoegen als je wil dan kan ik later je resultaat ook zien!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei MissAnissa:

Heey meid!

 

ja best heftig allemaal. Zeker omdat ik in december 2017 al eens volledig hetzelfde heb gehad.. en ben echt niet zo een thuis zit type die het lang rustig aan kan doen. Ziek zijn is echt niets voor mij.

 

hoe gaat het met jouw boobs? Zal zometeen je album nog eens bekijken maar ze waren vorige keer al :wub: is heb herstel nog lekker gelopen? Ik heb mijn littekens gezien en ik schrok toch even moet ik zeggen! Maar littekens hebben veel tijd nodig denk ik.

 

hoe gaat het voor de rest met je? Positieve reacties op je nieuwe borsten? 

 

Fijne avond! Xxx

Nou zeker heftig, en idd herkenbaar dat niks doen.. Daar ben ik dus ook slecht in ;) 

Maar jij hebt echt heel wat voor je kiezen gehad dus doe maar voorzichtig meid!

 

Met mijn boobs gaat het goed, ze zakken al mooi maar zijn wel hard en opgezet met vlagen (doe toch teveel dan..) 

Gisteren de pleisters er af gehaald. Raar gezicht en ze zitten niet in de plooi maar hoger? Maar ik denk wel ok.

Ik heb net foto’s in mijn topic gezet.

Kun je kijken als je wilt.

 

(En kon jij in mijn album mijn 2 weken po foto’s zien?

Snap soms geen hol van dat album nml.

De een ziet het wel, ander weer niet..) 

 

Geen idee of ik korstjes zie of knoopjes van de hechtingen.

Ik zie en voel ook bobbels brrr haha

Hoop dat alles mooi netjes strak trekt.

Ik zie het bij jou ook die bobbels maar dat zijn inwendige oploshechtingen die trekken las ik ergens. Als ze opgelost zijn trekt het strak. Verder is je litteken mooo dicht en mooi dun hoor!

En je boobs zijn prachtig :) 

kalm aan xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jesssi:

Nou zeker heftig, en idd herkenbaar dat niks doen.. Daar ben ik dus ook slecht in ;) 

Maar jij hebt echt heel wat voor je kiezen gehad dus doe maar voorzichtig meid!

 

Met mijn boobs gaat het goed, ze zakken al mooi maar zijn wel hard en opgezet met vlagen (doe toch teveel dan..) 

Gisteren de pleisters er af gehaald. Raar gezicht en ze zitten niet in de plooi maar hoger? Maar ik denk wel ok.

Ik heb net foto’s in mijn topic gezet.

Kun je kijken als je wilt.

 

(En kon jij in mijn album mijn 2 weken po foto’s zien?

Snap soms geen hol van dat album nml.

De een ziet het wel, ander weer niet..) 

 

Geen idee of ik korstjes zie of knoopjes van de hechtingen.

Ik zie en voel ook bobbels brrr haha

Hoop dat alles mooi netjes strak trekt.

Ik zie het bij jou ook die bobbels maar dat zijn inwendige oploshechtingen die trekken las ik ergens. Als ze opgelost zijn trekt het strak. Verder is je litteken mooo dicht en mooi dun hoor!

En je boobs zijn prachtig :) 

kalm aan xxXx

Hey Jesssi, 

 

zou ik ook eens in je album mogen kijken? Ik ben maandag geopereerd door dr. Verdonck.

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.