Ga naar inhoud

MissAnissa : 1 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
53 minuten geleden zei MissAnissa:

Ja klopt is ook echt heel heftige pijn! Heb er 2 inzitten.. vorige keer ben ik er aan geopereerd dat moet nu gelukkig normaalgezien niet! Toen zat er een zo vast dat men nier zichzelf aan het vergiftigen was en begon te stuwen ofzo. Zo ver is het gelukkig nu niet gekomen! Afwachten maar!

 

zal ik je toevoegen in mijn album trouwens? 

 

Xxx

Ik zal duimen voor je

 

je hebt mij al toegevoegd want ik heb je 3 fotootjes al gezien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissAnissa:

 

Hi!

 

ik ga jullie nu toevoegen dames! Laat maar weten wat jullie ervan vinden! Vind het zelf namelijk nog erg wennen! :4:

 

xxx

Wauw ze zien er echt heel mooi uit! Van jou is dit dus niet de appel peer vorm he?

ik vind de maat wel heel goed en past idd heel mooi! Groter zou niet meer natuurlijk zijn denk ik. Kan wel heel goed geloven dat het wennen is! 

Voor mij is het nog even aftellen tot maandag :43:

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Fluffy25:

Wauw ze zien er echt heel mooi uit! Van jou is dit dus niet de appel peer vorm he?

ik vind de maat wel heel goed en past idd heel mooi! Groter zou niet meer natuurlijk zijn denk ik. Kan wel heel goed geloven dat het wennen is! 

Voor mij is het nog even aftellen tot maandag :43:

xxx

 

Hi! 

 

Ooh spannend dan ben je exact 2 weken na mij! Ik heb wel appel peer. De progressieve plus gel is dit!

 

ben best tevreden denk ik maar moet er ontzettend aan wennen! Alle positieve reacties doet me wel super goed moet ik zeggen :wub:

 

Welke ga jij nemen? Ook dual plane?

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissAnissa:

Hi! 

 

Ooh spannend dan ben je exact 2 weken na mij! Ik heb wel appel peer. De progressieve plus gel is dit!

 

ben best tevreden denk ik maar moet er ontzettend aan wennen! Alle positieve reacties doet me wel super goed moet ik zeggen :wub:

 

Welke ga jij nemen? Ook dual plane?

 

 

xxx

Oei hihi, ik heb al over zo veel soorten gelezen hier dat ik op de duur niet meer weet welke ik zelf heb! Juist nog eens de mail gelezen en is idd progressive plus! Sowieso dual plane maar ik twijfel nog tussen 275 en 295, ze zullen allebei voorzien. Maar nu ik jouw foto’s gezien heb, begin ik te twijfelen of 295 niet te groot zal zijn. Jij bent natuurlijk wel veel fijner, we zijn even groot maar jij weegt 10 kg minder dus dat scheelt wel he! 

 

Spannend! 

 

Hoe gaat het met de pijn? Moet jij maandag dan terug gaan werken?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fluffy25:

Oei hihi, ik heb al over zo veel soorten gelezen hier dat ik op de duur niet meer weet welke ik zelf heb! Juist nog eens de mail gelezen en is idd progressive plus! Sowieso dual plane maar ik twijfel nog tussen 275 en 295, ze zullen allebei voorzien. Maar nu ik jouw foto’s gezien heb, begin ik te twijfelen of 295 niet te groot zal zijn. Jij bent natuurlijk wel veel fijner, we zijn even groot maar jij weegt 10 kg minder dus dat scheelt wel he! 

 

Spannend! 

 

Hoe gaat het met de pijn? Moet jij maandag dan terug gaan werken?

 

xxx

Hi!

 

het gaat niet zo goed met me, met de borsten wel hoor. Maar ik ben gisteren nacht met spoed opgenomenet nierstenen. Voor de 2de keer, ben in december 2017 al een keer geopereerd hier aan. 

 

Ik mocht naar huis want het zijn 2 kleine steentjes en nu is het afwachten of ik ze zelf kan uitplassen, maar man dit is pijnlijk :24: ik ga echt stuk van de pijn momenteel.

 

dit heeft niks met de borstvergroting te maken hoor het is gewoon dikke vette pech dat het samenvalt. Omdat mijn lichaam nu is slechte toestand is, krijg ik ook terug meer last van mijn borsten. Dus het is allemaal een beetje lastig.

 

fingers crossed zodat ik niet terug geopereerd moet worden! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Soigneer jezelf, stom dat je dit opnieuw voorhebt...

zou ik je foto’s mogen bekijken?

ik wordt 14 november geopereerd door Verdonck. Hij zal ook 255 of 275 voorzien. Ben zelf 1m66 en weeg 51 kg. 

 

Verzorg je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

het gaat niet zo goed met me, met de borsten wel hoor. Maar ik ben gisteren nacht met spoed opgenomenet nierstenen. Voor de 2de keer, ben in december 2017 al een keer geopereerd hier aan. 

 

Ik mocht naar huis want het zijn 2 kleine steentjes en nu is het afwachten of ik ze zelf kan uitplassen, maar man dit is pijnlijk :24: ik ga echt stuk van de pijn momenteel.

 

dit heeft niks met de borstvergroting te maken hoor het is gewoon dikke vette pech dat het samenvalt. Omdat mijn lichaam nu is slechte toestand is, krijg ik ook terug meer last van mijn borsten. Dus het is allemaal een beetje lastig.

 

fingers crossed zodat ik niet terug geopereerd moet worden! 

 

Xxx

 

Ja wat erg voor je, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar wel al veel gehoord dat het echt heel pijnlijk is! 

 

Kan je een beetje slapen ondanks alles? 

En hoe reageert je omgeving op je nieuwe borsten? 

 

Veel beterschap! Ik hoop dat de nierstenen snel verdwijnen hoor. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

het gaat niet zo goed met me, met de borsten wel hoor. Maar ik ben gisteren nacht met spoed opgenomenet nierstenen. Voor de 2de keer, ben in december 2017 al een keer geopereerd hier aan. 

 

Ik mocht naar huis want het zijn 2 kleine steentjes en nu is het afwachten of ik ze zelf kan uitplassen, maar man dit is pijnlijk :24: ik ga echt stuk van de pijn momenteel.

 

dit heeft niks met de borstvergroting te maken hoor het is gewoon dikke vette pech dat het samenvalt. Omdat mijn lichaam nu is slechte toestand is, krijg ik ook terug meer last van mijn borsten. Dus het is allemaal een beetje lastig.

 

fingers crossed zodat ik niet terug geopereerd moet worden! 

 

Xxx

Veel beterschap!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, 

 

Ik heb jullie verhalen even doorgelezen aangezien ik in december wordt geopereerd door Dr. Verdonck. Valt me even tegen dat jullie zo veel pijn hebben gehad... Ik zie er tegen op! Hoe voelden jullie je na 2 weken? Ik heb namelijk ook 2 weken vrij. 

Kunnen jullie me misschien ook toevoegen in jullie album? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mieke123:

Soigneer jezelf, stom dat je dit opnieuw voorhebt...

zou ik je foto’s mogen bekijken?

ik wordt 14 november geopereerd door Verdonck. Hij zal ook 255 of 275 voorzien. Ben zelf 1m66 en weeg 51 kg. 

 

Verzorg je!

 

47 minuten geleden zei Fluffy25:

 

Ja wat erg voor je, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar wel al veel gehoord dat het echt heel pijnlijk is! 

 

Kan je een beetje slapen ondanks alles? 

En hoe reageert je omgeving op je nieuwe borsten? 

 

Veel beterschap! Ik hoop dat de nierstenen snel verdwijnen hoor. 

 

Xxx

 

8 minuten geleden zei Stephh90:

Veel beterschap!! 

Dankje dames voor de lieve berichtjes! 

 

Ik ben inmiddels terug opgenomen in het ziekenhuis de pijn van de nierstenen was niet te houden. Ben gier wel in goede handen dus komt vast goed. 

 

Nu even afwachten of ze er toch niet vanzelf uitkomen en anders is het maandag opereren of andere oplossing proberen. 

 

Mijn omgeving merkt niets op van mijn borsten. Aangezien ik altijd dubbele push up droeg en het niet tegen iedereen wil vertellen. De mensen die het weten vinden het resultaat wel mooi. Ben er zelf wel hartstikke blij mee echt waar! Het was het helemaal waard!

 

@Mieke123 ik voeg je toe in mijn album! Laat maar weten wat je ervan vind!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei mi1234:

Hallo dames, 

 

Ik heb jullie verhalen even doorgelezen aangezien ik in december wordt geopereerd door Dr. Verdonck. Valt me even tegen dat jullie zo veel pijn hebben gehad... Ik zie er tegen op! Hoe voelden jullie je na 2 weken? Ik heb namelijk ook 2 weken vrij. 

Kunnen jullie me misschien ook toevoegen in jullie album? 

 

Groetjes

Hi!

 

ja ik moet zeggen zoals hierboven al vermeld ik ben gewoon heel erg smal en mijn spier was enorm strak. Ik heb ook het maximum gekozen dat er bij mij inging wat dus wil zeggen ook maximale pijn. 

 

Ik ben nu dag 11 po en heb van de borsten zelf weinig last. (Mijn opnamen in het ziekenhuis zoals hierboven vermeld heeft niets met de borsten te maken) 

 

dag 1 tot 3 waren voor mij het ergst. Maar het is het wel helemaal waard hoor! Het is gewoon echt even tanden bijten. Ik heb wel een vrij hoge pijngrens maar het hangt van zoveel factoren af of je pijn hebt of niet.andere meiden hebben dan weer bijna geen last dus heel moeilijk in te schatten. Iedereen is anders en elk lichaam is ook anders! 

 

Succes met je keuze en als je dit echt al lang wil zoals ik is het het allemaal zeker weten waard hoor! Komt vast goed! En ik voeg je toe in mijn album laat maar weten wat je ervan vind.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei mi1234:

Hallo dames, 

 

Ik heb jullie verhalen even doorgelezen aangezien ik in december wordt geopereerd door Dr. Verdonck. Valt me even tegen dat jullie zo veel pijn hebben gehad... Ik zie er tegen op! Hoe voelden jullie je na 2 weken? Ik heb namelijk ook 2 weken vrij. 

Kunnen jullie me misschien ook toevoegen in jullie album? 

 

Groetjes

Ik ben nu twee weken po. Ik heb mijn energie weer terug gelukkig en kan mijn armen weer normaal bewegen. Mijn borsten voel ik nog wel, beetje zeurderig gevoel. Maar ik denk wel dat ik bijv zou kunnen werken als dat zou moeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!

 

wakker geworden in het ziekenhuis. De niersteen is er nog steeds niet uit. De pijn gaat wel vele beter aangezien ik aan een baxter hang.

 

met de borsten gaat het prima! En een voordeel is dat ik hier ook verzorging kan krijgen voor de borsten dus we gaan zometeen het litteken als eens even opfrissen en bekijken. Ben erg benieuwd naar de grootte ervan! Hoop dat het er onder de pleister allemaal netjes uit ziet!

 

gisteren gelukkig wat bezoek gehad want man, wat is dit saai. :blush: Wel jammer aangezien dit de laatste dagen van mijn vakantie waren en ik dus niet veel heb kunnen doen, eerst de borsten en nu dit. Achja, ben in goeie handen! En hopelijk ben ik er snel vanaf :lol:

 

Fijn weekend allemaal!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei MissAnissa:

Goeiemorgen dames!

 

wakker geworden in het ziekenhuis. De niersteen is er nog steeds niet uit. De pijn gaat wel vele beter aangezien ik aan een baxter hang.

 

met de borsten gaat het prima! En een voordeel is dat ik hier ook verzorging kan krijgen voor de borsten dus we gaan zometeen het litteken als eens even opfrissen en bekijken. Ben erg benieuwd naar de grootte ervan! Hoop dat het er onder de pleister allemaal netjes uit ziet!

 

gisteren gelukkig wat bezoek gehad want man, wat is dit saai. :blush: Wel jammer aangezien dit de laatste dagen van mijn vakantie waren en ik dus niet veel heb kunnen doen, eerst de borsten en nu dit. Achja, ben in goeie handen! En hopelijk ben ik er snel vanaf :lol:

 

Fijn weekend allemaal!

 

 

xxx

Goedemorgen!

 

Balen dat het er nog steeds niet uit is! Het is voor het herstel van je borsten wel goed inderdaad, je neemt in iedergeval genoeg rust, al was het fijner geweest als het op een andere manier was gegaan. Maak je een foto van de boobs zo? Heel veel sterkte, hoop dat ie er snel uit is en troost je, ik verveel me thuis ook helemaal de tandjes :lol:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peanut82:

Goedemorgen!

 

Balen dat het er nog steeds niet uit is! Het is voor het herstel van je borsten wel goed inderdaad, je neemt in iedergeval genoeg rust, al was het fijner geweest als het op een andere manier was gegaan. Maak je een foto van de boobs zo? Heel veel sterkte, hoop dat ie er snel uit is en troost je, ik verveel me thuis ook helemaal de tandjes :lol:

Xx

Heey!

 

ja inderdaad best balen achja! Ik neem zo in ieder geval voldoende rust haha. Ik ga het even bekijken als ze het meteen terug inpakt kan ik geen foto nemen van het litteken! Ik had je al wel toegevoegd in mijn album weet niet of je die foto’s had gezien? 

 

Ik probeer er maandag zoiezo een te posten van twee weken po!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei MissAnissa:

Heey!

 

ja inderdaad best balen achja! Ik neem zo in ieder geval voldoende rust haha. Ik ga het even bekijken als ze het meteen terug inpakt kan ik geen foto nemen van het litteken! Ik had je al wel toegevoegd in mijn album weet niet of je die foto’s had gezien? 

 

Ik probeer er maandag zoiezo een te posten van twee weken po!

 

xxx

Ja had ik gezien! Heb ik jou al bij mij toegevoegd? Ja ik ben altijd benieuwd naar updates, 2 weken straks alweer. Gaat snel he? Ik maandag alweer 1 week po

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2018 om 22:54 zei Pipo1:

Hey! 

Wie weet zien we elkaar dan wel! Ik heb 18 oktober nogmaals een afspraak bij hem om weer te passen en om zeker te zijn van mijn keuze! 

Houd me zeker op de hoogte hoe het bij jou is gegaan he!!:D

 

groetjes

Ik heb dadelijk mijn 2e passessie! Hopelijk de goede keuze maken! Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.