Ga naar inhoud

MissAnissa : 1 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

ja verband is er af sinds vanmiddag voelt ook wel stukke fijner aan! 

 

Ik heb een 70e en 70f van de Hunkemöller in sport bh. Klinkt groot maar ze zitten echt top dus dat is het belangrijkste!

 

ben al blij met het resultaat hoop alleen dat ze niet vele kleiner gaan worden als de zwelling afneemt.

 

pijn is hier ook te doen! Enkel wat last van de littekens en druk af en toe!

 

 

Slaaplekker!

 

xxx

Klinkt idd groot 70F... ik ga ook es kijken om eentje te bestellen. Ga sowieso ene kopen bij Verdonck maar had graag nog 1 of 2 om af te wisselen. Dan draag jij ook nog uw zwarte band erover?  Schrok je niet te hard als je dat verband er hebt afgehaald ? Ben eens benieuwd bij mij kan haast niet meer wachten tot maandag... rijd jij intussen al met de auto ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
57 minuten geleden zei V290:

Klinkt idd groot 70F... ik ga ook es kijken om eentje te bestellen. Ga sowieso ene kopen bij Verdonck maar had graag nog 1 of 2 om af te wisselen. Dan draag jij ook nog uw zwarte band erover?  Schrok je niet te hard als je dat verband er hebt afgehaald ? Ben eens benieuwd bij mij kan haast niet meer wachten tot maandag... rijd jij intussen al met de auto ? 

Hi!

 

ja ik rijd intussen al met de auto. Ik had al kunnen kijken toen ik het verband nog aan had dus echt geschrokken was ik niet maar wel wennen hoor. Dat er gewoon borsten zitten nu!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

Ooh spannend! Je kan je zoiezo minimum 2 weken niet volledig douchen want er zitten pleisters op je wonden die absoluut niet nat mogen worden ivm ontstekingsgevaar. Ik hou dus men sport bh aan en spoel mezelf af met de douchekop in mijn hand zeg maar. Vanboven is het nog even kattenwasje :4:

 

ik heb mijn verband er gisteren afgeknipt en dan meteen naar de winkel gereden. Ik had een bestelling gedaan bij de Hunkemöller van meerdere maten. Had 70SD, 2x 70E en een 70F besteld en dan gewo zonder verband gepast en ineens een aangehouden. Heb er 2 meegenomen en de rest heb ik terug geretourneerd. Dat is denk ik het makkelijkste dan ben je echr zeker dat er iets hangt voor je. En gelukkig dat ik het zo gedaan had want er was nergens een 70 met grotere cup te bespeuren in de winkel.

 

echt aftellen nu voor je! Ik had 255 en 275 klaarliggen. En ben wakker geworden met 255 Verdonck zei dat mijn spier abnormaal strak was waardoor 255 al moeilijk was. Maar ben blij hoor! Ben tenslotte ook heel smal dus bij mij valt het wel mooi! Je bent in goede handen bij Verd

 

Hihi, het blijft voor mij nog een grote vraag hoe ik er in zal slagen om mn haar te wassen. 

 

Kan je misschien een link doorsturen van de bh’s die jij hebt gekocht? 

Zo te horen ben jij inderdaad echt wel smal. Ik ben 1m58 en weeg 52kg maar ben heel veel afgevallen waardoor ik wel ruimte heb voor een iets grotere prothese, ik vermoed ook dat mn spier niet super strak zal zijn want ik sport wel maar train voorlopig alleen mn benen en buik. 

 

Ja spannend! Zit constant te kijken of ik al mail heb gekregen met het uur hihi. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Fluffy25:

 

Hihi, het blijft voor mij nog een grote vraag hoe ik er in zal slagen om mn haar te wassen. 

 

Kan je misschien een link doorsturen van de bh’s die jij hebt gekocht? 

Zo te horen ben jij inderdaad echt wel smal. Ik ben 1m58 en weeg 52kg maar ben heel veel afgevallen waardoor ik wel ruimte heb voor een iets grotere prothese, ik vermoed ook dat mn spier niet super strak zal zijn want ik sport wel maar train voorlopig alleen mn benen en buik. 

 

Ja spannend! Zit constant te kijken of ik al mail heb gekregen met het uur hihi. 

 

 

Hey!

 

Ja inderdaad echt aftellen dan! 

 

Haar wassen zelf is voor mij onmogelijk. Aangezien de littekens en het verband niet nat mogen worden en ik de eerste weken echt niet lenig genoeg ben om met mijn hoofd boven het bad te gaan hangen.. ik ga nu 2x per week langs de kapper het is even niet anders!

 

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-zwart-113503.html

https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-elite-sport-bh-level-3-zwart-138024.html

 

Hierbij de links van de bh’s! Ben het beste met die zwarte met de rits vanvoor. 

 

 

Succes! Hopelijk heb je er wat aan

 

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Wat vervelend en pijnlijk!! Ik hoop dag je ze snel en met zo weinig mogelijk pijn kan uitplassen! En dat je je daarna weer kan richten op het herstel van je borsten. Ik wil wel graag toegevoegd worden, ben heel erg nieuwsgierig naar het resultaat!

Heel veel beterschap! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Oh jee, dat kan je wel missen nu eh!

Hopelijk ben je er snel vanaf.

Hoe gaat het voor de rest met je? Nog pijn?

Ik ben wel benieuwd naar je resultaat, wil je mij toevoegen? 

Knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Peanut82:

Wat vervelend en pijnlijk!! Ik hoop dag je ze snel en met zo weinig mogelijk pijn kan uitplassen! En dat je je daarna weer kan richten op het herstel van je borsten. Ik wil wel graag toegevoegd worden, ben heel erg nieuwsgierig naar het resultaat!

Heel veel beterschap! Xx

 

6 minuten geleden zei Mom1980:

Oh jee, dat kan je wel missen nu eh!

Hopelijk ben je er snel vanaf.

Hoe gaat het voor de rest met je? Nog pijn?

Ik ben wel benieuwd naar je resultaat, wil je mij toevoegen? 

Knuffel xx

Hi!

 

lieef dankje voor jullie reacties! Heb heb jullie beide toegevoegd in men album. Laat gerust weten wat jullie ervan vinden! Moet er zelf nog erg aan wennen :blush:

 

Ja hopelijk gaat het gewoon allemaal goed en ben ik er zo vanaf. Is gewoon echt pijnlijk! 

 

De pijn van borsten is echt wel vele beter hoor! Afgelopen dagen soms wat steken in de littekens maar voor de rest echt prima toe doen.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei MissAnissa:

 

Hi!

 

lieef dankje voor jullie reacties! Heb heb jullie beide toegevoegd in men album. Laat gerust weten wat jullie ervan vinden! Moet er zelf nog erg aan wennen :blush:

 

Ja hopelijk gaat het gewoon allemaal goed en ben ik er zo vanaf. Is gewoon echt pijnlijk! 

 

De pijn van borsten is echt wel vele beter hoor! Afgelopen dagen soms wat steken in de littekens maar voor de rest echt prima toe doen.

 

Xxx

Wauw wat een mooie borsten en zo’n mooie vorm! Hoop dat de mijne ook deze week een beetje gaan zakken en vochtafdrijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Peanut82:

Wauw wat een mooie borsten en zo’n mooie vorm! Hoop dat de mijne ook deze week een beetje gaan zakken en vochtafdrijven. 

Ooh dankjewel, lief! Ja gaat best snel hoor. En heb wel arnica korreltjes genomen denk toch wel dat het zijn werk ook gedaan heeft!

 

fijn herstel :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

 

Wat super vervelend @MissAnissa .. 

 

Doe je zo je best om het niet nog een keer te krijgen, komt het toch. Doe je helaas niets aan :(. 

 

Fijn dat je weer thuis bent en je daar verder mag herstellen. 

 

Ik ben wel heel benieuwd naar je foto's! Zou je me willen toevoegen?

 

Bedankt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Hey!

 

wat erg voor je maar inderdaad misschien beter nu dan voor de ingreep! 

Hopelijk ben je er snel van verlost! 

 

Zou ik ook eens in je album mogen kijken?

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Denca:

 

Wat super vervelend @MissAnissa .. 

 

Doe je zo je best om het niet nog een keer te krijgen, komt het toch. Doe je helaas niets aan :(. 

 

Fijn dat je weer thuis bent en je daar verder mag herstellen. 

 

Ik ben wel heel benieuwd naar je foto's! Zou je me willen toevoegen?

 

Bedankt!

x

 

1 minuut geleden zei Fluffy25:

Hey!

 

wat erg voor je maar inderdaad misschien beter nu dan voor de ingreep! 

Hopelijk ben je er snel van verlost! 

 

Zou ik ook eens in je album mogen kijken?

 

groetjes! 

Hi!

 

ik ga jullie nu toevoegen dames! Laat maar weten wat jullie ervan vinden! Vind het zelf namelijk nog erg wennen! :4:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MissAnissa:

 

Hi!

 

ik ga jullie nu toevoegen dames! Laat maar weten wat jullie ervan vinden! Vind het zelf namelijk nog erg wennen! :4:

 

xxx

Je vraagt m'n eerlijke mening.

 

WAUW! Wat zijn ze super mooi zeg. Je bent pas 1 week po... Ik vind de vorm ontzettend netjes, evenals de afstand tussen je borsten. Je mag enorm trots zijn op je nieuwe borsten. :wub:

 

Hoop dat je hier toch wel snel van gaat genieten :D..

 

Enjoy lady!

Staan je prachtig!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Denca:

Je vraagt m'n eerlijke mening.

 

WAUW! Wat zijn ze super mooi zeg. Je bent pas 1 week po... Ik vind de vorm ontzettend netjes, evenals de afstand tussen je borsten. Je mag enorm trots zijn op je nieuwe borsten. :wub:

 

Hoop dat je hier toch wel snel van gaat genieten :D..

 

Enjoy lady!

Staan je prachtig!

 

Liefs.x

Ooh zooo lief! 

 

Maakt me echt gelukkig dankjewel! Ja hopelijk kan ik er inderdaad snel van genieten! Hoop dat ik nu qua kleding ook gewoon kan kopen wat ik wil daarvoor was het altijd kijken dat ik er niet te plat in leek :blush:

 

ja ben ook maar heel smalletjes dus dan toont het wel snel ook dichter bij elkaar enzo denk ik!

 

was je zelf al geopereerd of ben je nog oriënterend?

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 weken geleden geopereerd! 

 

Herkenbaar hoor, ik kocht ook altijd kleding waar het dan in leek alsof ik borsten had. 

Nu 's avonds doe ik weleens mijn bh uit en gewoon bloot in mn t-shirt en dan heb ik gewoon borsten. 

Hahahaha,zit dan hele tijd tegen m'n vriend: Kijk dan! Kijk dan! Ik heb borsten.

Ik ben zo blij als een kind joh :tatice_04:..

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Wat jammer! Hopelijk snel weer beter :23:

Wist zelfs niet dat dit iets was dat kon voorkomen door medicatie. 

 

Zou ik ook even in je album mogen kijken? Ik word volgende maand ook geopereerd door dr. Verdonck en ben echt benieuwd naar zijn resultaten ^_^ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Denca:

Ik ben 5 weken geleden geopereerd! 

 

Herkenbaar hoor, ik kocht ook altijd kleding waar het dan in leek alsof ik borsten had. 

Nu 's avonds doe ik weleens mijn bh uit en gewoon bloot in mn t-shirt en dan heb ik gewoon borsten. 

Hahahaha,zit dan hele tijd tegen m'n vriend: Kijk dan! Kijk dan! Ik heb borsten.

Ik ben zo blij als een kind joh :tatice_04:..

Liefs.x

Ooh ja ik ken het!

 

ik doe men sport bh soms eventjes uit als ik in de zetel zit! En dan blijf ik maar staren :4: als ik dit vroeger deed had ik gewoon echt een kinderborstje. En nu zit er gewoon wat, echt wennen! Haha

 

fijn dat je geopereerd bent alles goed verlopen dan? En zijn ze al mooi ingedaald? Proficiat met je boobs! Heb je ook een album?

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Charlotte94:

Wat jammer! Hopelijk snel weer beter :23:

Wist zelfs niet dat dit iets was dat kon voorkomen door medicatie. 

 

Zou ik ook even in je album mogen kijken? Ik word volgende maand ook geopereerd door dr. Verdonck en ben echt benieuwd naar zijn resultaten ^_^ x

Hi!

 

komt niet door de medicatie hoor! Heb er gewoon echt heel veel aanleg voor en is gewoon slechte timing, heeft niets te maken met de borsten hoor voor ik schrik aanjaag!

 

ooh leuk! Echt aftellen dan! Ik ga je nu toevoegen. welke implantaten ga je nemen? 

 

 

 Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MissAnissa:

Ooh ja ik ken het!

 

ik doe men sport bh soms eventjes uit als ik in de zetel zit! En dan blijf ik maar staren :4: als ik dit vroeger deed had ik gewoon echt een kinderborstje. En nu zit er gewoon wat, echt wennen! Haha

 

fijn dat je geopereerd bent alles goed verlopen dan? En zijn ze al mooi ingedaald? Proficiat met je boobs! Heb je ook een album?

 

 

xxx

 Dank je wel ! 

Ze dalen zeker netjes, moeten alleen voor mijn gevoel nog meer 'borst' worden..

Ik zal je toevoegen!

 

Hoor graag jouw mening.

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

komt niet door de medicatie hoor! Heb er gewoon echt heel veel aanleg voor en is gewoon slechte timing, heeft niets te maken met de borsten hoor voor ik schrik aanjaag!

 

ooh leuk! Echt aftellen dan! Ik ga je nu toevoegen. welke implantaten ga je nemen? 

 

 

 Xxx

Net als jij heb ik voor de Motiva progressive plus gekozen. Twijfel wel nog even tussen 275 en 295cc. 275cc leek me heel mooi tijdens het passen, 295 vond ik net iets te groot. Maar hoor vaak dat het uiteindelijke resultaat met de echte implantaten toch iets kleiner lijkt, waardoor ik twijfel of ik toch niet voor de grotere maat moet kiezen. 

 

Maar wauw! Zie net je foto's in je album, echt heel mooi geworden! Dat is 255cc toch he als ik het goed gelezen heb? Past echt wel heel goed bij de rest van lichaam! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Charlotte94:

Net als jij heb ik voor de Motiva progressive plus gekozen. Twijfel wel nog even tussen 275 en 295cc. 275cc leek me heel mooi tijdens het passen, 295 vond ik net iets te groot. Maar hoor vaak dat het uiteindelijke resultaat met de echte implantaten toch iets kleiner lijkt, waardoor ik twijfel of ik toch niet voor de grotere maat moet kiezen. 

 

Maar wauw! Zie net je foto's in je album, echt heel mooi geworden! Dat is 255cc toch he als ik het goed gelezen heb? Past echt wel heel goed bij de rest van lichaam! :D

Ja klopt! Ik had op de dag van de operatie 255 en 275cc klaarliggen want ik wou het grootste dat erin kon zodat ik geen spijt kon hebben. Maar ben wakker geworden met 255 Verdonck kwam meteen zeggen dat zelfs dit al heeel moeilijk was aangezien men borstspier super strak is belijkbaar.

 

maar geeft me wel een fijn gevoel dat het toch het grootste is dat pastte, dan kan ik ook nergens spijt van hebben.. 20cc is ook echt niet eens een zichtbaar verschil bijna. 

 

Ik zou persoonlijk grootste nemen als ik jou was omdat het zo snel went en ik zou het zelf erger vinden dat ze te klein zijn ipv wat groter uitvallen. Maar dat moet je helemaal voor jezelf uitmaken natuurlijk! 

 

 

Succes met je beslissing en ik hou je operatieverslagen zeker in de gaten!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MissAnissa:

Hey dames!

 

 

vandaag dag 10 po en beetje slecht nieuws. Vannacht met spoed opgenomen voor nierstenen. Dit is de 2de keer.. December 2017 heb ik dit ook al gehad..

 

heb de afgelopen dagen zoveel water gedronken voor alle medicatie weg te krijgen van de borsten en heb er ook echt op gelet omdat ik dit echt geen tweede keer wou.. en hier zit ik dan. Nog niet volledig genezen van het ene en dan dit erbij. 

 

Ben inmiddels wel thuis moet ze zelf proberen uit te plassen. Hopelijk lukt dit dan ben ik gerust! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik ongelofelijk blij ben dat het nu is en niet een paar dagen voor mijn operatie want dan was het doei boobies :48:

 

En ben wel echt al zooo blij met mijn resultaat! Voor de mensen die mijn foto’s willen zien laat maar weten dan voeg ik je toe in mijn album! 

 

 

Tot snel :54:

Hoi,

 

oh nee dat is idd een slechte timing... doet verschrikkelijk veel pijn nierstenen naar het schijnt. Heb een paar jaar geleden ook een paar keer op spoed gezeten met mijn vriend voor nierstenen. Hij kroop letterlijk op handen en knieën. De arts wist mij toen te vertellen dat dit pijnlijker is dan weeën bij een bevalling. 

 

Hopelijk komt hij er snel uit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei V290:

Hoi,

 

oh nee dat is idd een slechte timing... doet verschrikkelijk veel pijn nierstenen naar het schijnt. Heb een paar jaar geleden ook een paar keer op spoed gezeten met mijn vriend voor nierstenen. Hij kroop letterlijk op handen en knieën. De arts wist mij toen te vertellen dat dit pijnlijker is dan weeën bij een bevalling. 

 

Hopelijk komt hij er snel uit. 

 

Ja klopt is ook echt heel heftige pijn! Heb er 2 inzitten.. vorige keer ben ik er aan geopereerd dat moet nu gelukkig normaalgezien niet! Toen zat er een zo vast dat men nier zichzelf aan het vergiftigen was en begon te stuwen ofzo. Zo ver is het gelukkig nu niet gekomen! Afwachten maar!

 

zal ik je toevoegen in mijn album trouwens? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MissAnissa:

 

Hi!

 

lieef dankje voor jullie reacties! Heb heb jullie beide toegevoegd in men album. Laat gerust weten wat jullie ervan vinden! Moet er zelf nog erg aan wennen :blush:

 

Ja hopelijk gaat het gewoon allemaal goed en ben ik er zo vanaf. Is gewoon echt pijnlijk! 

 

De pijn van borsten is echt wel vele beter hoor! Afgelopen dagen soms wat steken in de littekens maar voor de rest echt prima toe doen.

 

Xxx

Hey 

je borsten zijn heel mooi, je mag er fier op zijn!

Ze staan perfect bij jouw lichaam.

Je zal zien dat ze iedere week nog mooier worden!:33:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.