Ga naar inhoud

MissAnissa : 1 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei Fluffy25:

Hey Jesssi, 

 

zou ik ook eens in je album mogen kijken? Ik ben maandag geopereerd door dr. Verdonck.

 

groetjes! 

Ik voeg je toe, ik hoor wel of het lukt want ik heb af en toe blijkbaar problemen met mijn album.. 

Ok gefeliciteerd hoe gaat het en wat heb je :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Jesssi:

Ik voeg je toe, ik hoor wel of het lukt want ik heb af en toe blijkbaar problemen met mijn album.. 

Ok gefeliciteerd hoe gaat het en wat heb je :) 

Gelukt hoor, ze zien er echt heel mooi uit! 

 

Ik heb 295 motiva progressive plus maar zit nog helemaal ingepakt dus nog wachten op het resultaat! Vooral pijn aan rechter kant en regelmatig branderig gevoel. Voor de rest ben ik vooral nog heel nieuwsgierig hihi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fluffy25:

Gelukt hoor, ze zien er echt heel mooi uit! 

 

Ik heb 295 motiva progressive plus maar zit nog helemaal ingepakt dus nog wachten op het resultaat! Vooral pijn aan rechter kant en regelmatig branderig gevoel. Voor de rest ben ik vooral nog heel nieuwsgierig hihi! 

Dank je! Ik snap dat je heel nieuwsgierig bent. Geduld geduld :(  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Robijntje02:

Dankjewel; heb meteen gekeken; ziet er al heel goed uit, @MissAnissa

Alleen die zwelling is een beetje raar, maar kliniek zei dat dit niet ernstig is, toch?

Of is de zwelling al weggetrokken?

Zo niet, dan hoop ik dat het snel weggaat

Is heel normaal belijkbaar! Zijn de inwendige hechtingen die nog moeten oplossen! Dus moest me er zeker niet druk in maken zeiden ze. 

 

Nu zitten er terug pleisters op van de huisarts dus kan het weer even niet bekijken!

 

komt vast goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gast1990:

Hey @MissAnissa, hoe was je operatie verlopen en herstel? Zou ik ook even mogen piepen, 31/10 is het aan mij bij dr Verdonck twijfel nog steeds tss de 235 motiva full progressive plus en 255 hihi

Hi!

 

spannend echt aftellen voor je dan! Ik voeg je toe in mijn album. Laat me maar weten wat je ervan vind!

 

 

x Anissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

spannend echt aftellen voor je dan! Ik voeg je toe in mijn album. Laat me maar weten wat je ervan vind!

 

 

x Anissa 

Hey! 

 

Ik word op 9/11 geopereerd door Dr Verdonck. Krijg ook de Progressive Plus, 275cc. Mag ik meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.