Ga naar inhoud

MissAnissa : 1 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik ben net nieuw op dit forum! Hoop me zo nog wat meer informatie te verkrijgen zodat ik de knoop kan doorhakken. Ben hier al een hele lange tijd onzeker over en het lijkt steeds erger te worden. Ik ben klein en smal van gestalte: 1m56 44kg. Hierdoor heb ik niet veel borst of vormen waardoor ik me niet altijd vrouwelijk voel. Ik werk als verkoopster in het dagelijkse leven en ben 21 jaar oud. Binnenkort 2 consulten gepland: één bij de Wellnesskliniek en één bij Dr Verdonck. Lees hier in ieder geval al positieve dingen over Dr Verdonck wat dus heel fijn is! Als iemand informatie wilt delen feel free to share!

 

<3 Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey beauty’s!

 

 

Ik heb mijn operatie al sinds mei vast gelegd bij Dr Verdonck en nu kan het aftellen echt beginnen. Nog exact 1 week! :43:

 

Ik ben best klein en heel smal van postuur, 1m56 en 44kg ongeveer. Dus ik krijg -afhankelijk van wat past- 255-275cc Motiva full Progressieve gel plus dual plane geplaatst. 

 

Heb vandaag mijn mailtje gekregen met de voorbereiding en ik mag komende maandag om 7u45 binnen om 8u is het zo ver! 

 

Ben heel erg benieuwd wacht hier al zo lang op! Ik hou jullie allemaal op de hoogte!

 

 

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MissAnissa:

Heey beauty’s!

 

 

Ik heb mijn operatie al sinds mei vast gelegd bij Dr Verdonck en nu kan het aftellen echt beginnen. Nog exact 1 week! :43:

 

Ik ben best klein en heel smal van postuur, 1m56 en 44kg ongeveer. Dus ik krijg -afhankelijk van wat past- 255-275cc Motiva full Progressieve gel plus dual plane geplaatst. 

 

Heb vandaag mijn mailtje gekregen met de voorbereiding en ik mag komende maandag om 7u45 binnen om 8u is het zo ver!