Ga naar inhoud

MissAnissa : 1 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik ben net nieuw op dit forum! Hoop me zo nog wat meer informatie te verkrijgen zodat ik de knoop kan doorhakken. Ben hier al een hele lange tijd onzeker over en het lijkt steeds erger te worden. Ik ben klein en smal van gestalte: 1m56 44kg. Hierdoor heb ik niet veel borst of vormen waardoor ik me niet altijd vrouwelijk voel. Ik werk als verkoopster in het dagelijkse leven en ben 21 jaar oud. Binnenkort 2 consulten gepland: één bij de Wellnesskliniek en één bij Dr Verdonck. Lees hier in ieder geval al positieve dingen over Dr Verdonck wat dus heel fijn is! Als iemand informatie wilt delen feel free to share!

 

<3 Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey beauty’s!

 

 

Ik heb mijn operatie al sinds mei vast gelegd bij Dr Verdonck en nu kan het aftellen echt beginnen. Nog exact 1 week! :43:

 

Ik ben best klein en heel smal van postuur, 1m56 en 44kg ongeveer. Dus ik krijg -afhankelijk van wat past- 255-275cc Motiva full Progressieve gel plus dual plane geplaatst. 

 

Heb vandaag mijn mailtje gekregen met de voorbereiding en ik mag komende maandag om 7u45 binnen om 8u is het zo ver! 

 

Ben heel erg benieuwd wacht hier al zo lang op! Ik hou jullie allemaal op de hoogte!

 

 

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MissAnissa:

Heey beauty’s!

 

 

Ik heb mijn operatie al sinds mei vast gelegd bij Dr Verdonck en nu kan het aftellen echt beginnen. Nog exact 1 week! :43:

 

Ik ben best klein en heel smal van postuur, 1m56 en 44kg ongeveer. Dus ik krijg -afhankelijk van wat past- 255-275cc Motiva full Progressieve gel plus dual plane geplaatst. 

 

Heb vandaag mijn mailtje gekregen met de voorbereiding en ik mag komende maandag om 7u45 binnen om 8u is het zo ver! 

 

Ben heel erg benieuwd wacht hier al zo lang op! Ik hou jullie allemaal op de hoogte!

 

 

 

xxx Anissa

@MissAnissa, veel succes! Je bent in goede handen bij dr. Verdonck!:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu kan je gaan aftellen ( spannend )

Je bent in goede handen 

Ik heb de mijne 6 jaar geleden door dr Verdonck laten doen ( ze waren prachtig )

Nu sinds 1 week een wissel ( vond ze niet groot genoeg ) hahahah 

Maar Deze keer niet door dr Verdonck 

Omdat ik begreep dat hij niet doet wisselen 

Alvast succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!

 

ongelofelijk dat ik binnen 24u gewoon op de operatie tafel lig..

 

Ik wil dit al zo lang! En nu het zo ver is heb ik al wat momenten met twijfels achter de rug hoor! -_- Mijn operatie ligt al lang vast en ik had altijd zo iets van ‘Oooh, oktober! Zoo ver weg!’ Tot je beseft dat het gewoon binnen een paar dagen gebeurt is.

 

Ik moet morgen om 7u45 in de kliniek zijn. Het is zeker 1u15min rijden dus ik ga gewoon echt om 6u vertrekken denk ik. Laatste keer mijn haar zelf wassen etc ga ik morgenvroeg/vannacht dus doen. 

 

Ik ben bewust de afgelopen weken wat minder actief geweest ergens want ik hou echt van jullie verhalen maar dacht dat ik er mezelf onbewust toch zenuwachtiger in maak dan.. Ben gelukkig geen stressy persoon maar het is nu wel echt dichtbij :o

 

 

Als jullie nog tips voor me hebben zijn meer dan welkom dames! Heb zelf al veel aan dit forum gehad!

 

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Goeiemorgen dames!

 

ongelofelijk dat ik binnen 24u gewoon op de operatie tafel lig..

 

Ik wil dit al zo lang! En nu het zo ver is heb ik al wat momenten met twijfels achter de rug hoor! -_- Mijn operatie ligt al lang vast en ik had altijd zo iets van ‘Oooh, oktober! Zoo ver weg!’ Tot je beseft dat het gewoon binnen een paar dagen gebeurt is.

 

Ik moet morgen om 7u45 in de kliniek zijn. Het is zeker 1u15min rijden dus ik ga gewoon echt om 6u vertrekken denk ik. Laatste keer mijn haar zelf wassen etc ga ik morgenvroeg/vannacht dus doen. 

 

Ik ben bewust de afgelopen weken wat minder actief geweest ergens want ik hou echt van jullie verhalen maar dacht dat ik er mezelf onbewust toch zenuwachtiger in maak dan.. Ben gelukkig geen stressy persoon maar het is nu wel echt dichtbij :o

 

 

Als jullie nog tips voor me hebben zijn meer dan welkom dames! Heb zelf al veel aan dit forum gehad!

 

 

 

x Anissa

Hoi hoi ja spannend he.

Bij mij zijn ook alle twijfels en emoties langsgekomen afgelopen dagen. 

Maar wat je zegt, ik wil het ook al

zo lang. 

Als de operatiedatum eraan komt denk je het ene moment Yes en andere moment oh nee wat doe ik.

Maar ik weet zeker dat we straks beide heel blij zijn. 

Mooie tijd om geholpen te worden, maar wel een vroegertje voor je.

Ik mag mij dinsdag om 11.30 (pas) melden.

Tips heb ik niet behalve de praktosche die je al weet denk ik; niks aan wat over je hoofd moet, dikke sokken en een makkelijke broek en schoenen/ slippers.

Zet hem op morgen, ik denk aan je. We spreken elkaar vast komende dagen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jesssi:

Hoi hoi ja spannend he.

Bij mij zijn ook alle twijfels en emoties langsgekomen afgelopen dagen. 

Maar wat je zegt, ik wil het ook al

zo lang. 

Als de operatiedatum eraan komt denk je het ene moment Yes en andere moment oh nee wat doe ik.

Maar ik weet zeker dat we straks beide heel blij zijn. 

Mooie tijd om geholpen te worden, maar wel een vroegertje voor je.

Ik mag mij dinsdag om 11.30 (pas) melden.

Tips heb ik niet behalve de praktosche die je al weet denk ik; niks aan wat over je hoofd moet, dikke sokken en een makkelijke broek en schoenen/ slippers.

Zet hem op morgen, ik denk aan je. We spreken elkaar vast komende dagen ;) 

Hi!

 

gaan we doen! Hou me zeker op de hoogte.

 

jaa klopt helemaal! Lastig die tweestrijd. Hoelang heb je vakantie genomen? Ging je ook dual plane nemen? 

 

Ja ben heel blij had gevraagd als het mogelijk was me als eerste te zetten. Dan hierbij niet te lang nuchter te zijn.. 

 

 

succes!

 

 

 Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

gaan we doen! Hou me zeker op de hoogte.

 

jaa klopt helemaal! Lastig die tweestrijd. Hoelang heb je vakantie genomen? Ging je ook dual plane nemen? 

 

Ja ben heel blij had gevraagd als het mogelijk was me als eerste te zetten. Dan hierbij niet te lang nuchter te zijn.. 

 

 

succes!

 

 

 Xxx

Hoi ik ben 2,5 week vrij. En ik krijg ze voor de spier. Dat scheelt wel denk ik. Maar ik

doe best zwaar werk dus vandaar toch de 2,5 week.

 

Slim dat je dat gevraagd hebt, had ik ook moeten proberen. Stom..

Nou ja ik overleef het vast wel maar jammer is het wel hihi 

Zet hem op, laat het over je heen komen en alvast heeeeel veeeel plezier met je nieuwe borsten! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen/nacht :lol:

 

Ik ben wakker hoor oef! Al voor mijn wekker wakker geworden en tot mijn grote verbazing helemaal niet moe ofzo! 

 

Ik moet 1u20min rijden naar de kliniek en wou perse op voorhand men haar nog wassen en brushen zodat ik zolang mogelijk toe kan! De rest van de week ga ik even langs de kapper gaan aangezien ik ook een verband krijg en me dus niet volledig kan douchen! 

 

Voel me niet helemaal lekker maar is gewoon van de spanning geloof ik. Mijn begeleidster is mijn plus mama maar ze woont ergens anders dan mij.. hopelijk is ze op tijd wakker :20: ik ga zometeen toch even checken! In de mail stond geen begeleider = geen operatie. Wat ik uiteraard ook wel helemaal begrijp!

 

ik hou jullie op de hoogte!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MissAnissa:

Goeiemorgen/nacht :lol:

 

Ik ben wakker hoor oef! Al voor mijn wekker wakker geworden en tot mijn grote verbazing helemaal niet moe ofzo! 

 

Ik moet 1u20min rijden naar de kliniek en wou perse op voorhand men haar nog wassen en brushen zodat ik zolang mogelijk toe kan! De rest van de week ga ik even langs de kapper gaan aangezien ik ook een verband krijg en me dus niet volledig kan douchen! 

 

Voel me niet helemaal lekker maar is gewoon van de spanning geloof ik. Mijn begeleidster is mijn plus mama maar ze woont ergens anders dan mij.. hopelijk is ze op tijd wakker :20: ik ga zometeen toch even checken! In de mail stond geen begeleider = geen operatie. Wat ik uiteraard ook wel helemaal begrijp!

 

ik hou jullie op de hoogte!

 

 

xxx

Suc6 meis! Het is bijna voorbij met de stress. Daarna lekker bijkomen en genieten xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties hierboven :54:

 

Ik ben inmiddels al even thuis! Ik moet heel eerlijk zijn, ik had dit onderschat! :blush: Ik ben wel heel tevreden op het eerste zicht maar ben volledig ingepakt.. en toen ze het lieten zien weet ik niets meer van.. 

 

Duurde even voor ik in slaap geraakte maar eens dat ik wakker was viel de slaperigheid echt wel mee! Wil niemand bang maken maar heel eerlijk vanaf seconde 1 wel pijn hoor.. maar ben zelf gewoon suuuper smal. Dr Verdonck zei ook dat mijn borstspier heel strak was dus kreeg al maar met moeite 255cc. Voor de mensen die het niet wisten dit is dual plane gedaan -_-

 

 

Tot snel dames!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei MissAnissa:

Hey!

 

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties hierboven :54:

 

Ik ben inmiddels al even thuis! Ik moet heel eerlijk zijn, ik had dit onderschat! :blush: Ik ben wel heel tevreden op het eerste zicht maar ben volledig ingepakt.. en toen ze het lieten zien weet ik niets meer van.. 

 

Duurde even voor ik in slaap geraakte maar eens dat ik wakker was viel de slaperigheid echt wel mee! Wil niemand bang maken maar heel eerlijk vanaf seconde 1 wel pijn hoor.. maar ben zelf gewoon suuuper smal. Dr Verdonck zei ook dat mijn borstspier heel strak was dus kreeg al maar met moeite 255cc. Voor de mensen die het niet wisten dit is dual plane gedaan -_-

 

 

Tot snel dames!

 

xxx

Jammer dat het wat is tegengevallen. Hopelijk is het herstel  niet zwaarder omdat de spier zo strak is.. maar je hebt het gehad meis!

Goed rusten en een goed herstel meis! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

 

 

Hier ben ik weer op een lekker uurtje :lol: heb 4uurtjes achter elkaar kunnen slapen maar nu slaat toch wel weer echt de pijn enorm toe. Het doet ook gewoon tot half men buik echt pijn.

 

Heb normaalgezien een redelijk hoge pijngrens maar het is toch wel allemaal even een dingetje. Ik denk dat het ligt aan dat ik super smal ben in combinatie met het feit dat de spier strak is. 

 

Wel zo gelukkig dat het allemaal achter de rug is en gewoon goed verlopen is! Dr Verdonck is echt top samen met zijn team en heb nog geen seconde spijt!

 

En heel fijn hoeveel hulp ik krijg langs alle kanten mensen om me heen verzorgen me goed en dat is wel heel fijn. Mijn (ex)vriend heeft de relatie vlak voor de operatie stop gezet wat natuurlijk wel een klap is. Zag het niet echt aankomen en was heel jammer aangezien hij een van de weinige was die erachter stond. Maar eens het gebeurt is merk je pas hoeveel andere mensen er nog zijn voor je uit onverwachtse hoeken soms en dit vind ik wel echt fijn!

 

Ik ga nog lekker wat proberen slapen. Als er dames zijn met tips voor de pijn te onderdrukken en beter te slapen deze zijn meer dan welkom! 

 

Al bij al nual super blij met mijn boobs :43:

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissAnissa:

Heey!

 

 

Hier ben ik weer op een lekker uurtje :lol: heb 4uurtjes achter elkaar kunnen slapen maar nu slaat toch wel weer echt de pijn enorm toe. Het doet ook gewoon tot half men buik echt pijn.

 

Heb normaalgezien een redelijk hoge pijngrens maar het is toch wel allemaal even een dingetje. Ik denk dat het ligt aan dat ik super smal ben in combinatie met het feit dat de spier strak is. 

 

Wel zo gelukkig dat het allemaal achter de rug is en gewoon goed verlopen is! Dr Verdonck is echt top samen met zijn team en heb nog geen seconde spijt!

 

En heel fijn hoeveel hulp ik krijg langs alle kanten mensen om me heen verzorgen me goed en dat is wel heel fijn. Mijn (ex)vriend heeft de relatie vlak voor de operatie stop gezet wat natuurlijk wel een klap is. Zag het niet echt aankomen en was heel jammer aangezien hij een van de weinige was die erachter stond. Maar eens het gebeurt is merk je pas hoeveel andere mensen er nog zijn voor je uit onverwachtse hoeken soms en dit vind ik wel echt fijn!

 

Ik ga nog lekker wat proberen slapen. Als er dames zijn met tips voor de pijn te onderdrukken en beter te slapen deze zijn meer dan welkom! 

 

Al bij al nual super blij met mijn boobs :43:

 

 

xxx

Wat fijn om te horen dat er zoveel mensen je helpen. Geeft natuurlijk een heel fijn gevoel, vooral omdat je relatie net uit is. 

 

Hopelijk snel de pijn op de achtergrond dat je nog meer van je boobs kan genieten....

 

Wat ik gelezen hebt, helpt koelen met een coldpack ook goed. En het slikken van magnesium tabletjes ivm het pijnlijke gevoel in de borstspier. 

En ondanks de pijn toch proberen te bewegen, zodat de borstspier niet te stijf blijft. Uiteraard niet boven je hoofd;)

Hopelijk kan hiervan iets de pijn verlichten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.