Ga naar inhoud

Blijvend grote tepels na operatie?


Aanbevolen berichten

Ik weet dat ik geduld moet hebben, ik weet dat alles nog gaat zakken maar toch vind ik het vreemd dat er aan de onderkant helemaal niks lijkt te zitten qua volume. Boven zit het nog iets te hoog, maar als dat naar beneden moet zakken om het daar op te vullen gaat het boven weer te plat worden lijkt me??

 

is er iemand die eerst ook geen volume had onder en waar dat later toch mooi in evenwicht kwam?

 

Oh ja en die tepels, ook zoiets, die zijn veel groter en heel zacht en fluffy:D worden ook gewoon niet hard.. veranderd dat ook nog??

 

 

ben nu 3 dagen po, super kort dus maar toch onzeker.. ze lijken klein, hoekig en doen zeeeeer:(

 

heb geprobeerd een foto te maken maar is lastig..

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34

 

hey meid

 

allereerst prachtig figuur zeg!!!

en dat je nu al je gewone kleren aan hebt heeelijk !!

 

tepels heel zacht klopt hahaha

had ik ook heel erg

verdwijnt absoluut hoor

 

en je borsten....

ik zie precies wat je bedoeld qua hoekig/puntig

je hebt toch geen voorgevormde bh aan ? 

Misschien een verkeerde foto gemaakt vanaf een bepaalde hoek?

Ik heb geen idee hoe dit komt en of dit afzakt ed

bovenin hoef je geen volume te verliezen volgens mij

heb ik ook nog ateeds niet ?

misschien dat je daar tips van andere meiden van kan krijgen 

 

wens je een goed herstel!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewone kleren? Haha dat is een joggingbroek met hempje, loop ik alleen maar in :)

 

nee dit is de goede hoek dat is het hem juist, aan de onderkant zit gewoon nog geen volume, allemaal bovenop. Nou weet ik dat het wel gaat zakken maar vraag me af of dat zoveel is, of er onder niet al iets had moeten zitten??

je ziet deze gekke vorm zelfs als ik een sportvestje aan heb... zal volgende week toch eens zelf naar de winkel moeten enzo... schaam me gewoon voor hoe ze er nu uitzien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben vandaag 10 dagen po en mijn borsten zijn ook hoekig, ik was gisteren op controle en ze zei dat het komt omdat mijn implantaten nog te hoog zitten en dat ‘zakje’ dat beneden gemaakt is zogezegd dat het nog moet opgevuld worden met het implantaat zelf, ik was ook eerst ongerust maar het is eigenlijk gewoon een kwestie van tijd, kan al niet wachten tot alles op z’n plooi zit en ook.. hoeveel cc heb je gestoken? Ik heb 335 maar vind ze nog ietsje te klein. Ik heb ook op het internet gelezen dat het flop en fluff effect nog moet komen dus geduld is een mooie zaak zeggen ze ,groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ani21 ik heb 345, bijna hetzelfde dus! Nou hoop dat dat idd zo is en zo gaat gebeuren dan. Bovenkant vind ik opzich groot genoeg zo, maar ja er moet wat van naar onder dus je zou verwachten dat ze dan dus wat kleiner worden. En als ze gaan zakken, hoe gaat het dan met je tepels. Hoop dat die dan juist wat worden gelift zeg maar?!

 

hoe is het bij jou qua pijn? Pff ik heb een slechte dag vandaag zeg, vooral rechts doet echt heel erg pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vooral de eerste 4/5 dagen heel veel pijn, kon niks alleen maar nu gaat alles redelijl goed. Kan juist nog mijn armen niet helemaal naar boven doen maar voor de rest oke, slapen is wel nog altijd een ramp ,ik kan nooit goed liggen pfff. En mijn tepels zijn redelijk gezwollen maar voor de rest zijn ze hetzelfde. Ik heb wel nog steken in mijn borsten af en toe maar de pijn valt goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Theezakje34:

Ik weet dat ik geduld moet hebben, ik weet dat alles nog gaat zakken maar toch vind ik het vreemd dat er aan de onderkant helemaal niks lijkt te zitten qua volume. Boven zit het nog iets te hoog, maar als dat naar beneden moet zakken om het daar op te vullen gaat het boven weer te plat worden lijkt me??

 

is er iemand die eerst ook geen volume had onder en waar dat later toch mooi in evenwicht kwam?

 

Oh ja en die tepels, ook zoiets, die zijn veel groter en heel zacht en fluffy:D worden ook gewoon niet hard.. veranderd dat ook nog??

 

 

ben nu 3 dagen po, super kort dus maar toch onzeker.. ze lijken klein, hoekig en doen zeeeeer:(

 

heb geprobeerd een foto te maken maar is lastig..

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat een body :0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden,

 

ik ben nu 4 weken po. Mijn tepels zijn op het puntjes overgevoelig volgens mij maar verder juist minder gevoelig en, ze zijn dus veel groter. Eerder had ik normale maat tepels, en als ik het koud had waren ze ook echt klein.

ze kunnen nu niet meer hard worden. Heb er straks een koel pack op gedaan en zelfs toen niet:25:

ze blijven groot en fluffy? Vooral dus dat stuk om het puntje heen zeg maar.

 

zijn er meiden die dit ook hadden maar wat toch is weg getrokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan de assistente van Frans gevraagd over tepels toen we door de powerpresentatie gingen. Ik zei dat ik op de foto's van Frans gezien had dat de tepels niet echt veel groter werden met een borstvergroting en ik zei dat ik bij andere chirurgen soms wel opgemerkt had dat die tepels standaard groter waren na de bv (tepels en tepelhof bedoel ik samen). En zij zei dat in principe je tepels niet erg zouden vergroten, misschien wel meer bij het plaatsen van de implantaten voor de spier omdat dit iets meer drukt? En als je van heel weinig borstweefsel vertrekt dat dan ook alles (inclusief tepel en tepelhof) wat moeten meerekken en misschien wat groter kunnen uitvallen maar dat dit dan ook wel weer in proportie is met de borst. Dus ik weet niet of dit antwoord van haar ook enigzins een antwoord op jouw vraag kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je hier weinig kan aan veranderen.. zal misschien wat van persoon tot persoon afhangen. Ik denk dat er wel zoiets bestaat als een tepelhofverkleining maar dat vind ik bij jou echt niet nodig hoor. Heb er ook al aan gedacht dat mijn tepels zouden kunnen vergroten (van daar ook mijn vraag aan de assistent ;) ) maar ja ergens moet je keuzes maken, en dan toch liever terug meer volume in de borst en vanboven met de kans op groter tepelhof dan dat behouden en met lege theezakjes verder lopen :P
We gaan onszelf nooit perfect vinden maar zullen er waarschijnlijk wel altijd naar blijven streven.. I know all about it! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehh hier had ik indd ook mijn vraag over. Na maanden van borstvoeding is mijn tepelhof sws al groter geworden en gebleven dakgoot zwangerschap en borstvoeding. Maandag heb ik nog een passessie en ga ik dit ook nog eens navragen. Nog grotere tepels zij ik wel balen vinden, mja het is waarschijnlijk indd ergens keuzes in maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.