Ga naar inhoud

anja1: 5 april 2011: Dr. de Kerpel : Alma Ziekenhuis eeklo


Aanbevolen berichten

hallo ,

ik ben 41 jarige moeder van 3 kids van 18,11en 9 jaar

werk in de thuiszorgsektor en heb eindelijk de knoop doorgehakt! Heb afspraak met dr de kerpel voor borstverkleining binnen 14 dagen..

heb ondertussen al mijn vrije tijd aan pc doorgebracht om zo veel mogelijk te weten te komen en zo ben ik bij jullie terecht gekomen ,leuke site trouwens!

heb al heel veel erkend zoals de rugklachten ,nekpijn enz

heb 85 F en zie het nu echt niet meer zitten om dagelijks pijnstillers en regelmatig kine te moeten volgen

als er mij iemand zijn ervaring met dr de kerpel in eeklo of fotos wil laten zien van bvk die hij heeft gedaan zou ik je heel dankbaar zijn

groetjes anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier Anja , fijn te lezen dat je't hier leuk vind :35:

Beetje een verkeerd moment nu maar morgen zal er zeker reactie volgen van mede-bvk'rs .

Ik heb alvast Michelle voor je gevonden , ze is door Dr De Kerpel geopereerd in het Alma ziekenhuis :)

HIER vind je haar ervaringstopic .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

super dat je voor een bvk gaat!! Ik ken de klachten die je benoemd, het is geen pretje en financieel nog minder, al die kiné en pillen kost geld he!

Ik zit voor het ogenblik nog in mijn orientatiefase en dr. de kerpel staat ook op mijn lijstje om te contacteren.

Ervaring heb ik er dus nog niet mee, ik ga je helaas niet veel kunnen helpen, maar ik zou het echt tof vinden om een verslagje van de operatie en het resultaat te lezen.

Het zou mij zeker veel helpen in mijn zoektocht naar een p.c.

Hoe is hij in omgang met zijn patiënten? Met welke methode ga je geopereerd worden??

Groetjes en alvast veel suc6.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier Anja , fijn te lezen dat je't hier leuk vind :35:

Beetje een verkeerd moment nu maar morgen zal er zeker reactie volgen van mede-bvk'rs .

Ik heb alvast Michelle voor je gevonden , ze is door Dr De Kerpel geopereerd in het Alma ziekenhuis :)

HIER vind je haar ervaringstopic .

hallo,

alvast bedankt voor de verwijzing naar michelle maar ik had het al gelezen,hoop dat er nog mensen zijn die bij de dr langs zijn geweest ...

groetjes anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

super dat je voor een bvk gaat!! Ik ken de klachten die je benoemd, het is geen pretje en financieel nog minder, al die kiné en pillen kost geld he!

Ik zit voor het ogenblik nog in mijn orientatiefase en dr. de kerpel staat ook op mijn lijstje om te contacteren.

Ervaring heb ik er dus nog niet mee, ik ga je helaas niet veel kunnen helpen, maar ik zou het echt tof vinden om een verslagje van de operatie en het resultaat te lezen.

Het zou mij zeker veel helpen in mijn zoektocht naar een p.c.

Hoe is hij in omgang met zijn patiënten? Met welke methode ga je geopereerd worden??

Groetjes en alvast veel suc6.

xxx

dag tracy

veel suc6 tijdens je zoektocht,ik ga beginnen bij één dokter en als die mij bevalt blijf ik er bij want ken mezelf; anders ga ik beginnen twijfelen en afhaken

Ben ook eens benieuwd wat het gaat kosten want je leest van alles ,blijkbaar moet de ene meer betalen dan de andere ,

laat je zeker iets weten hoe het geweest is op consultatie

tot hoors anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag tracy

veel suc6 tijdens je zoektocht,ik ga beginnen bij één dokter en als die mij bevalt blijf ik er bij want ken mezelf; anders ga ik beginnen twijfelen en afhaken

Ben ook eens benieuwd wat het gaat kosten want je leest van alles ,blijkbaar moet de ene meer betalen dan de andere ,

laat je zeker iets weten hoe het geweest is op consultatie

tot hoors anja

Hey Anja,

Ik heb nu al 3 afspraken staan bij verschillende p.c.'s en heb een vraagenlijstje aangemaakt die ik bij alle 3 ga aframmelen :P o.a. het prijskaartje zit daar ook bij. Als ik naar alle 3 geweest ben ga ik een vergelijking maken in mijn topic.

Ik heb veel keuze nodig, ik ben iemand die graag vergelijkt en ik wil enkel de beste, daarom graag zoveel mogelijk p.c.'s om uit te kiezen :)

groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo iedereen,

Vandaag nog maar eens mijn stoute schoenen aangetrokken en naar mutualiteit gebeld,ondertussen is mijn aanvraag al 4 weken onderweg!!

Na van de enen naar de anderen doorverbonden te worden kwam ik te weten dat mijn bvk GOEDGEKEURD word!!!

Ongelofelijk wat er dan door je heen gaat ...

Dan heb ik maar direkt naar dr de Kerpel gebeld om datum vast te leggen

Het word 5 april ,wel in de namiddag maar dat kan mij nie schelen anders moest ik wachten tot half mei...

Hoe vlugger ,hoe liever zou ik zeggen

Zie er echt naar uit,eindelijk verlost van die vervelende nek,rug en schouderpijnen haha

ale dat hoop ik toch,na alles wat ik al op dit forum gelezen heb is het bijna als een wonder dat alle klachten plots weg zijn...

tot de volgende

groetjes anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd:D..is 5 april nu de datum van uw eerste consultatie of van de operatie? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd:D..is 5 april nu de datum van uw eerste consultatie of van de operatie? :unsure:

dag angel,

5 april is de datum van de operatie,volgende week maandag nog eens op consultatie

Vandaag ook nog goed nieuws ontvangen van de hospitalisatieverzekering;alles word vergoed ook het esthetische gedeelte ,goed he

dat is 2200 euro meer om te gaan shoppen hahaha

groetjes anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woot woot yay op naar de nieuwe bh tic met 2200 euries :145::lol: wel fijn zeg dat ze alles verzekeren.

Ik zal voor u duimen en met u helpen aftellen tot over een weekje :36:

Misschien moet je even een admin een berichtje sturen dat ze jouw topic verplaatst van de voorstel topic naar de operatieverslagen van de borstverkleining topic omdat je een datum hebt:D en er best wat meer lieve mensjes zijn die de dagen na u ook hun operatie hebben:p....dan heb je ook meer mensen om je vragen aan te stellen die hetzelfde meemaken als jou op dat moment

:54::53:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG anja vandaag is jouw dag...relax en geniet straks van je nieuwe kleine mooie borsten. :116:

Alles komt goed en k kijk uit naar een verslag je van jou :131:

Liefs,

yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja

Zie hier vandaag voor het eerst je topic en merk ook meteen dat vandaag JOUW dag is!!! Super!

We duimen voor jou dat je straks lekker kan genieten van je nieuwe mooie borsten!!!

Succes ermee en ben benieuwd naar jouw verslagje!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja,

Ben je al weer thuis?

Hoe is het gegaan??

Zijn ze mooi???

Was je misselijk????

Waren ze lief voor je?????

Vragen genoeg! Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je zodra je er klaar voor bent een verslagje hier neer zet

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag iedereen,

sorry dat ik jullie heb laten wachten,maar ik ben nog maar net thuis

alles is prima verlopen

dinsdag om 11u moest ik in sijsele alma ziekenhuis zijn en om 15u was het eindelijk zover

dr de kerpel heeft eerst nog tekening komen maken en dan begon het (de zenuwen)

aangezien dat ze op de kamer mijn infuus nie konden prikken(moeilijk geval als het over aders gaat)kwam de anestesist het steken op operatiekwartier en moest er eerst een produkt om niet ziek te zijn van de narcose passeren

dan mocht ik mij op de tafel leggen met duimen onder de billen en weg waren we....

ik moet zeggen dat ik voor de rest nie veel meer weet van die dag :wacko:

mijn man en mijn dochtertje zijn langsgeweest maar weet er niets van

Geen pijn ....niets alleen heel moe en verward,de woensdag eigenlijk maar goed beseft dat ze weg waren.....zalig :153:

de dokter stelde voor om twee nachten te blijven en heb dat met twee handen aangepakt want ik raak maar niet uitgeslapen........

het ziet er allemaal nog gezwollen uit met tepels gelijk frambozen maar blijkbaar is dat allemaal normaal

pijn heb ik niet maar laat ons zeggen dat alles zo beetje tegentrekt

verpleging is wel heel vriendelijk en hebben alle tijd voor je ,echt super

heb sportbeha aangekregen maat 85 D da is ongelofelijk super, nu volgende woensdag op consultatie en terug in mijne zetel om wa te rusten want ben al weer doodop .......

tot de volgende

anja met de kleine boobs :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow gefeliciteerd :64: ..heerlijk dat alles goed verlopen is met je operatie..Rust lekker uit en geniet van je nieuwe aanwinsten. Voor tips tegen zwelling kan je in de algemene topic over borstverkleining kijken :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja,

Fijn dat je 2 nachten kon blijven, zeker nu je je zo verward voelde.

Nou Anja met de kleine Boobs, ik kruip m'n mandje in

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja

Leuk te lezen dat alles goed met je gaat...

Goed dat je nog een nachtje extra kon blijven. Leek mij zeer verstandige beslissing als je zo verward was.

En hoe gaat het nu met jou? Niet teveel last meer? Goed kunnen slapen?

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anja hoestie hoe gaat het nu met jou en je nieuwe aanwinsten?

Ik heb even je topic titel aangepast en ik verhuis je topic zo naar operatie verslagen waar nog veel meer dames op je wachten die ook in de zelfde schuitje zitten als jij..er zijn in de week dat jij geopereerd bent keiveel dames ook geopereerd dus kan je ervaringen etc met elkaar delen. :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey anja,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinste.

Fijn dat de operatie goed is gegaan, en ook heel fijn dat je 2 nachten mocht blijven! hoe gaat het nu met je..? heb je nog steeds dat trek gevoel op je borst..? geniet van je nieuwe aanwinsten!!

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.